Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Eruan
Eruan jan 3 '10
Jee beschermengel, wat een verhaal zeg.
Dat wil je echt never meemaken! Moet ook wel extra erg zijn geweest voor je dochter, die zal zich wel enorm schuldig hebben gevoeld ondanks dat het iedereen kan gebeuren...

Karin ik begrijp goed dat de schrik er enorm in heeft gezeten. Ach en de mensen die denken maar, als je het op gaat kroppen dan komt het er alleen maar erger uit.
admin
admin jan 3 '10
Oh wat erg voor je dochtertje Engeltje, ach gossie zo'n hummel nog...
Ja mensen vertelden mij dat als het water zo koud is je zelfs als mens zijnde maar heel weinig tijd hebt, je verkrampt heel snel door de kou en dat zal met dieren net zo zijn denk ik.

Stom dat je juist op zo'n moment pas echt goed realiseert hoe gek je op je beestje bent, tuurlijk wist ik dat al, maar nu..

En dan die mensen die in de krant stonden, hun hondje werd meegesleurd door de golven en die mensen verdronken terwijl ze probeerden hun hondje te redden..gruwel...

Maar goed, het is voorbij en ik wil niet te lang erover nadenken, word ik alleen maar weer sip van smile

Knuffie voor je dochter Engel al is ze dan nu al groot!
Beschermengel
Beschermengel jan 3 '10

Ja Karin ze is al Mama van 2 kinderen en de 3e onderweg smile

Dank je Ann ik, ja dat had ze ....maar heb het gauw uit haar hoofdje weten te praten, ze kon er echt niets aan doen.
Cialara
Cialara jan 4 '10
Brrrrr wat een akelig verhaal Beschermengel, dat zal niet makkelijk geweest zijn frown

Ik ga straks naar buiten, naar spinning smilemaar eerst maar even door de sneeuw heen spinnen/fietsen laugh
Cialara
Cialara jan 4 '10
cryOh wat erg, ik rij de wijk uit en zit niet goed op te letten, kijk naar rechts of er wat aankomt en zo rij ik tege twee fietsers aan die van links kwamen. Had ik helemaal niet gezien... blushIk schaam me kapot! En ik zit helemaal te shaken thuis, want ik ben gelijk weer terug gegaan.

O wat is dit erg zeg blush

Gelukkig hadden ze niets.
admin
admin jan 4 '10
@Jorine.....ach meisje, ik kan wel zeggen dat het de beste overkomt, maar lieverd, het is shit!!! Dikke knuffel meis en denk er in ieder geval maar aan dat ze gelukkig niks hadden!!!
Cialara
Cialara jan 4 '10
Dank je Marjan, het gaat al wel weer. Maar ik was behoorlijk geschrokken...
admin
admin jan 4 '10
Jee wat een schrik Jorine..gelukkig is iedereen nog heel.

Ik zit er doorheen, de vooruitzichten van mijn pappa zijn heel erg slecht, mamma is warrig en we komen er maar niet achter wat er nu precies gaat gebeuren.
Mijn zusje gaat donderdag naar Spanje om de dokter uit te horen, gelukkig is zij verpleegkundige en een kei in urologie.

Wat een begin van het nieuwe jaar.... crycry
gast
gast jan 4 '10
Dat is niet zo mooi Karin. Gelukkig kan je zus er naar toe om het uit te zoeken. Hoop voor je vader dat er wel iets gedaan kan worden en voor je moeder dat ze het allemaal kan verwerken.....
Voor jou natuurlijk ook een knuf, ik leef met je mee....
Eruan
Eruan jan 4 '10
Jee Karin wat een naar begin. Heel heel veel sterkte! Ik zal vanavond een kaars voor jullie opsteken.

Oei Jorine, dat is even schrikken! Maargoed dat het goed afliep. Het is me ook wel wat met dat verkeer, 't is trouwens ook veel te druk om alles precies goed te zien...
Het kan in ieder geval iedereen gebeuren, ik ben blij dat ik nog niet rij maar fiest. wink

Ik had vandaag opzich wel een oké dagje. Ik moest weer voor de eerste keer naar school, en daar had ik wat minder zin in.
Heb vandaag veel cijfers van de proefwerkweek teruggekregen, over het algemeen was het nog wel aardig. Morgen overmorgen krijg ik de laatse cijfers, dus ik ben benieuwd.

Wat ik trouwens merk na zo'n dag school, is dat ik veel energie meeneem, ben wanneer ik thuiskom vaak enorm moe en echt niet te genieten. Moet toch zien of dat wat minder wordt. Heeft iemand misschien tips?
gast
gast jan 4 '10
Hé Jorine, gelukkig ben je alweer wat bekomen van de schrik. Volgende keer zul je wel beter uitkijken wink
Emuca
Emuca jan 4 '10
Ik heb een voldoende voor mijn eerste vak! laugh
admin
admin jan 4 '10
goedzo!!!
Cialara
Cialara jan 4 '10
Heel goed Emmy smilegefeliciteerd laugh
Eruan
Eruan jan 4 '10
Gefeliciteerd Emmy! laughGoed gedaan, ik hoop dat er meer zullen volgen. smile
Cialara
Cialara jan 4 '10
Zo pfoe, net een telefoontje gehad van de moeder van die jongen. Hele aardige vrouw. We hebben een goed gesprek gehad. Het gaat goed met hem, alleen een blauwe plek. De rest gaan we netjes afhandelen met de verzekering. Gelukkig maar smile
admin
admin jan 4 '10
Ik voel me vandaag ..... dubbel
Er zijn zoveel mensen die meer te verduren hebben vandaag ... bv Karin, voor wie ik een kaarsje in mijn hart brandt voor haar en haar ouders en zus, mijn vriendin die de operatie heeft gehad.
En toch zat ik vandaag huilend bij de HA, omdat het lichamelijk gewoon een chaos is. Morgen groot bloedonderzoek, vandaag te horen gekregen dat ik een dubbele ooronsteking heb, dus weer een kuur, oordruppels en een extra tablet. Ach, ik geef me wel weer een schop onder de kont vanaf morgen, vandaag mocht ik op de bank blijven. Oh nee, heb toch wel wat in het huishouden gedaan laughValt weer mee wink

Liefssss
admin
admin jan 4 '10
Sterkte Marjan, voor jou en je vriendin. En Karin, voor je ouders !
admin
admin jan 4 '10
Dank je lieve Bart, het komt ooit wel weer goed, en anders niet ... acceptatie he!!!

Liefsss
admin
admin jan 4 '10
Origineel bericht van: gast
Dat is niet zo mooi Karin. Gelukkig kan je zus er naar toe om het uit te zoeken. Hoop voor je vader dat er wel iets gedaan kan worden en voor je moeder dat ze het allemaal kan verwerken.....
Voor jou natuurlijk ook een knuf, ik leef met je mee....

Ja gelukkig kan zij gaan! We hopen zo dat ze nu terug komen, maar mijn vader is Spanjaard en hier in Nederland dus niet verzekerd.
Daarbij is de uroloog die hij nu heeft een wereldberoemde arts ( nee vraag geen naam, geen idee).
Wellicht wordt zijn blaas verwijderd er geen uitzaaiingen zijn, maar dat betekent dat de blaaswand dus ook al is aangetast. Het risico op uitzaaiingen is dus nu heel erg groot.
Volgende week krijgt hij een volledige scan en weten we wellicht weer iets meer.
Maar de prognose is nu toch wel heel slecht.

Raar, je ouders zijn er toch altijd?
Anderen, ja die gaan dood, maar niet mijn mam en pap.
Het dringt niet door en ik houd me nog vast aan de scan, maar ik voel me alsof ik aan mijn vingertoppen aan iet groots hang en elk moment kan uitglijden.
Ik houd me nog vast aan het laatste sprietje hoop en blijf positief denken.
Meer gaat nu toch niet.

Valt ook niet mee Larapinta, soms is het gewoon even teveel.
Enne ... dat stof ligt er morgen ook nog, als iemand zich er aan stoort, wijs je gewoon het kastje met de stofdoeken aan, ha!

xx

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420