Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Natalie1986
Natalie1986 jan 2 '10
Origineel bericht van: Eniroj
Het plan is om naar Engeland en Stonehenge te gaan. Spannend laugh

Mag ik mee blushhaha nee hoor maar wil er al zoooooooo lang heen gewoon maar ik heb op internet gekeken en het is echt super duur!
Helaas te duur voor mij, zag prijzen voor €1500 en dan ben je er maar 3 dagen...
Mocht je een goedkopere vinden zou je het dan willen zeggen?

Liefs Natalie
Cialara
Cialara jan 2 '10
Dat is ook wel een hele dure reis die jij dan gezien hebt... Je kunt ook met auto en tentje gaan oid... Dat scheelt stukken.
Natalie1986
Natalie1986 jan 2 '10
Zo dat zeker, ik ga maar eens rond kijken
Islandlady
Islandlady jan 2 '10
Wat leuk Jorine. Stonehenge! Beetje uit de buurt maar de voorpret is geweldig natuurlijk en met een camper wow. Wil ik erg graag een keer door de USA doen met een camper maar dat komt wel smile
Cialara
Cialara jan 2 '10
Ja, ik vind het vrijheid blijheid... Maar het is voor het eerst dat we een camper huren, dus het is even afwachten of het echt wel zo leuk is smile

We laten de oudste twee meehelpen om de route te kiezen die we gaan rijden. Niet te veel rijden, maar overal twee dagen staan ofzo... er moet natuurlijk ook gespeeld kunnen worden wink
Islandlady
Islandlady jan 2 '10
Ja je hebt helemaal gelijk. Het enige nadeel is dat al je een uitstapje wilt maken die hele camper mee moet nemen, je kunt er ook een autootje achterhangen natuurlijk.
Leuk voor de 2 oudste om de route mee uit te kiezen.
Geniet van de voorbereidingen.

Liefs
admin
admin jan 2 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Wat leuk Jorine. Stonehenge! Beetje uit de buurt maar de voorpret is geweldig natuurlijk en met een camper wow. Wil ik erg graag een keer door de USA doen met een camper maar dat komt wel smile

En dat ga jij niet alleen doen hoor!!! Denk erom dat je me laat weten wanneer ik in de USA moet zijn laugh
admin
admin jan 2 '10
Ja je hebt helemaal gelijk. Het enige nadeel is dat al je een uitstapje wilt maken die hele camper mee moet nemen, je kunt er ook een autootje achterhangen natuurlijk.
Leuk voor de 2 oudste om de route mee uit te kiezen.
Geniet van de voorbereidingen.

Liefs

Hahahaha, ik moet hier even hartelijk om lachen ... en wel om het volgende,
Van de week stond in de internet-krant dat er een bizar ongeluk was hier op de A7, er was een auto aan een vrachtwagen blijven hangen aan de trekhaak en kon niet meer loskomen!!! Dus toen je schreef dat er een autootje aan gehangen kon worden, aan die prachtige camper, ging dat meteen door mijn hoofd.... laugh
Islandlady
Islandlady jan 3 '10
Origineel bericht van: Larapinta

En dat ga jij niet alleen doen hoor!!! Denk erom dat je me laat weten wanneer ik in de USA moet zijn laugh

Hahahahaha dat wordt dan wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeel grote camper. Gaat nog wel even duren. Als ik gepensioneerd met met een jaartje of 5 of zo smile
admin
admin jan 3 '10
Hahaha ... smilelaat ik me nou altijd vergist hebben, dacht toch écht dat je jonger was laugh
Islandlady
Islandlady jan 3 '10
Goed geconserveerd he!! Je weet! Monster............. grin
Richie Richard
Richie Richard jan 3 '10
In 1 woord: GEWELDIG. Ik voel me geweldig!
Ik heb echt een leuke vakantie achter de rug. Met name de afgelopen 4 dagen. Waarbij ik me zelf woonde met mijn vriendin, het was een geweldige ervaring!
admin
admin jan 3 '10
Langzaam kom ik weer boven water, nog een klein stukje...
Cialara
Cialara jan 3 '10
Zal ik dan maar een zwembandje naar je toegooien Karin smileHet lijkt me zo koud onder water nu...

Ik ben vandaag lekker met de familie over het strand gewandeld. Fantastisch! Het was zo'n enorm breed strand want het was laag water. Honderden aangespoelde schelpen, meeuwen, strandlopertjes enz. Heerlijk in het zonnetje en maar een heel dun windje. Het was echt genieten vandaag laugh

Nu weer thuis en tijd om op te warmen, want koud was het ook wink
gast
gast jan 3 '10
Oh heerlijk Jorine, ik geniet even met je mee.....
admin
admin jan 3 '10
Origineel bericht van: Karin
Langzaam kom ik weer boven water, nog een klein stukje...

>>>smak<<<< ( = zoentje van mij grin)
Cialara
Cialara jan 3 '10
Origineel bericht van: gast
Oh heerlijk Jorine, ik geniet even met je mee.....

smileJa jij kent het daar Gast. We zijn vanaf de watering naar Noordwijk gelopen winkMooi stukje natuur...
admin
admin jan 3 '10
Ik voel me heerlijk en toch.. kom ik aan een berg enormg pijn in m'n hart, oude pijn waar ik geen raad mee weet,
omdat ik daar de oorsprong niet van weet. Ik zeul het al levenslang mee, en telkens wordt er een stukje verwerkt,
dàt kennen we allemaal wel,
doch het blijkt zo véééél te zijn.
Als ik er naar voel...en het gewoon laat komen.. voelt het alsof..
ik iets draag in m'n hart. Of men er iets ingestoken heeft.
ER zit iets bij m'n hart.. buiten de gouden bol met vleugels, iets dat niet van mij is? of wel van mij is, maar er niet hoort? Of een opgestapelde energie ?
Hans.. ik denk dat ik je even een pb ga sturen!
grintimes are changing! grin
gast
gast jan 3 '10
Misschien is het iets dat wel bij je hoort en misschien zelfs wel zelf ontwikkeld hebt. Het kan zijn dat er een onbalans ontstaan is en dit het tegenwicht is. Zoals ieder zonnestelsel ook een zwart gat heeft......
admin
admin jan 3 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Hans.. ik denk dat ik je even een pb ga sturen!

Natuurlijk, Bellefleur!
Als je mij nodig hebt, altijd welkom!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske