Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Quote:
Larapinta:Morgen ... ja morgen gaan we met z'n vijfjes heerlijk naar Vaals. Landal Greenparks Hoog Vaals. Ik zie het als een begin van een nieuw jaar, die toch écht wel beter zou moeten kunnen worden dan het afgelopen jaar Zoveel moeite hoeven we daar niet voor te doen, volgens mij. Zoveel tegenslagen krijg je niet járen achter elkaar. Daar vertrouw ik op.
We hebben daar wel internet, dus ik kom vast even langs. Heb jullie wederom gevonden, en het bevalt me wel. Hahahaha.

Liefssss en op naar 2010!!

Hey lieverd hoe bevalt het in Vaals? Lekker aan het genieten van de rust en het samen zijn? Ik wens dat 2010 een superjaar wordt voor jullie en zoals je zegt kan het alleen maar een beter jaar worden dan 2009! Geniet er van daar in het mooie Limburg!

Knuffel van mij

P.s: Bedankt voor je lieve berichtje.
Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Auww dat klinkt pijnlijk. Gast waarom doen ze geen gericht onderzoek naar jouw klachten? Hebben ze wel de mogelijkheden om je goed te onderzoeken anders zou ik zeggen blijven pushen om doorverwijzing naar het ziekenhuis.
gast
gast dec 30 '09
Nee Marys, ik wil daarom al niet naar een ziekenhuis. Ik heb daar geen vertrouwen in. Ze kijken alleen naar symptomen, ik wil weten waar het vandaan komt.
Jaren geleden had ik veel pijn in mijn spieren/aanhechtingen/gewrichten en was constant moe. Ik ben meerdere keren naar de dokter geweest en werd iedere keer weer naar huis gestuurd. Uitendelijk heb ik toch een verwijzing naar het ziekenhuis gekregen omdat de pijn in mijn schouder niet te harden was. Onderzoeken, MRI-scans wezen niets uit. 1 1/2 jaar manuele therapie heeft niets geholpen (ja, tijdelijk hielp het) Reumatoloog hield het uiteindelijk op fybromyalgie, iets waar niets aan gedaan kon worden.
Ik heb me er toen bij neergelegt en de dingen gaan doen die ik graag deed ondanks de pijn die het opleverde. Pas nu ik niet meer in Nederland woon en geen werk heb, op het huishouden na, gaat het langzaam aan de goede kant op. Alleen die rug nu......
Ze gooien het graag op tussen je oren. Nu ben ik het daar helemaal mee eens want alles ontstaat daar!
Ik heb ook wel een vermoede waar het door komt, maar ben daar nog niet 100% zeker van. Vandaar dat ik graag de oorzaak wil weten en niet alleen de symptomen wil bestrijden.

Dus nee ik ga niet pushen om naar het ziekenhuis te mogen. Ik hoop wel dat ik de moed vind om heel goed en diep naar mezelf te kunnen kijken.
Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Ik begrijp het dat je er op deze manier in staat als ik jouw verhaal lees. Het is altijd goed om naar de metafysische kant te kijken van klachten. Alles is energie en klachten ontstaan door het stagneren er van. Het was fijn geweest als je zowel op het reguliere vlak als op metafysisch vlak geholpen zou kunnen worden. Maar dat is moeilijk als ze niets kunnen vinden. Dapper hoe je er mee omgaat. Kijken naar jezelf naar je essentie en de effecten van gebeurtenissen hierop is een bijzondere reis, wie weet wat het je brengt naast de antwoorden over de oorsprong van je klachten...
gast
gast dec 30 '09
Ik weet dat het met illusies te maken heeft......en ik begin me er van bewust te worden waar de messteek in mijn rug vandaan komt....
Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Sterkte Gast..een knuffel voor jou als je hem nodig hebt.
gast
gast dec 30 '09
Niet persé nodig maar wel altijd welkom smile*Knuft trug*
admin
admin dec 31 '09
Een heel heel heel gelukkig nieuwjaar voor iedereen!
Cialara
Cialara jan 1 '10
Hoi allemaal,

Ook hier iedereen nog een gelukkig nieuwjaar smile

Gisteravond heb ik genoten van het vuurwerk (van de buren wink) en de warme gezelligheid thuis met het eigen gezin. Helaas ging de kleinste op tijd naar bed omdat ze zo moe was, en ja hoor, nu zit ik dus alweer op omdat zij wakker is tired

Het was een bijzonder jaar 2009 en ik ben benieuwd wat dit nieuwe jaar ons zal brengen.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca jan 1 '10
Ik heb ook andermans vuurwerk bekeken. smileWas mooi, want ik stond op het dak. smile
gast
gast jan 1 '10
Haha, wij lagen om 22.15u al in bed omdat we allebei moe waren. Hebben nog wel het vuurwerk bekeken wat we konden zien vanuit de slaapkamer. Vond het niet erg, heb eigenlijk niet zo veel met dat geknal. En hier zijn de knallen erg hard. Het siervuurwerk vind ik wel heel mooi hier.
admin
admin jan 1 '10
Ben ook niet erg dol op dat vuurwerkgeknal. Heel het dorp stond in lichte laai...en dat is een steeds wederkerende traditie,
en ergens begrijp ik dat niet. Maarja.. Het is wat het is,
Sky had totaal geen last van al dat geknal! dat vond ik wel super.
Zijn er zopas 8 km mee gaan wandelen, en haar jagersintinctje kwam gretig naar boven hihihi, mooi om zien en trots was ik!
admin
admin jan 1 '10
Hier dan ikke weer, veilig uit Vaals terug op honk in het Hoge Noorden. We hebben heerlijke dagen gehad. Ook erg fijn om er zo met het gezin voor elkaar te zijn, maar ook belangrijk om weer eens tijd te hebben dingen uit te spreken. Het was fijn!
Nu thuis, niks op de planning, we zouden naar het Westen morgen, maar door eventuele sneeuw gaat dat niet lukken. We gaan ons Leven niet wagen. Plus dat ik erg moe ben, en accepteren, Marretje....jaja, dat wordt 2010 smile

Liefssssss
Islandlady
Islandlady jan 1 '10
Hi Allemaal,

Voor allemaal hier ook een geweldig 2010 met alle liefde en geluk op alle gebied wat je jezelf en anderen maar wenst!

Ben er weer hoor. Zal proberen wat vaker langs te komen smileHad er niet zo'n behoefte aan:). Veel gebeurd maar alles ten goede gelukkig. Er staat ook nog veel te gebeuren de komende tijd en het zal allemaal in een stroomversnelling komen heb ik het gevoel maar ook dat is goed.

Knuffel van mij
admin
admin jan 1 '10
Hi lieve B

Welkom back op het forum ... maar gelúkkig heb ik je niet hoeven missen!!!
En ook in de aankomende rollercoaster zal ik een rots in je branding blijven!!

Hou van je lieve vriendin xXx
Islandlady
Islandlady jan 1 '10
Lieve Mar,

dank je wel! Ja heel graag want die rots ga ik wel nodig hebben smile

En ik van jou!!!!!!!!!!
Helma
Helma jan 1 '10
Ff tipje tussendoor: om 22.15 uur The Sixth Sense! Doei! xxx
Cialara
Cialara jan 2 '10
Hoi allemaal smile

Vandaag hebben we al een stukje van onze plannen voor de zomer uitgevoerd; we hebben een camper gehuurd. Erg leuk lijkt ons dat om daar lekker vrij mee te gaan toeren. Het plan is om naar Engeland en Stonehenge te gaan. Spannend laugh

Groetjes Jorine
Emuca
Emuca jan 2 '10
Coool!
Cialara
Cialara jan 2 '10
Ja, zeker, jammer dat er geen surfplankje op het dak kan winkHa ha ha, dat zou helemaal toppie zijn.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki