Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin dec 27 '09
sterkte met de situatie, Helma!!

Heb net een filmpje gezien, samen met m'n man en zijn zoon,
we hadden een soort home cinema gemaakt, en wat ships en drankjes,
en we hebben gelachen, hahahaha.. er werd dus voor een spannende film gekozen,
doch het lag er zooooo boven op dat we het percé spannend moesten vinden, dat we het juist enorm lachwekkend vonden,
daarbovenop ook nog eens onze spitsvondige comentaar op elke situatie, stikten we van lachen..; enorm plezant.. heerlijk!!
We werden bijna euforisch laugh
poppy
poppy dec 27 '09
Whahaha, euforisch....

Heerlijk Belle, geniet!
admin
admin dec 27 '09
hahaha..moet kunnen he! wink
poppy
poppy dec 27 '09
Tjeez Helma...ik lees het nu net met terugscrollen (wat niet mijn sterkste kant is om terug te lezen :$)

Sterkte...
Cialara
Cialara dec 27 '09
Sterkte met je moeder Helma! Lief van je dat je haar een beetje steunt hierin.

Kom net terug van mijn zieke meisje, die opeens had overgegeven. Ik vind dat toch altijd zo vies blushDat hele bed... ach ik spaar jullie de details maar. Ik hoop dat ze vannacht alsnog lekker kan slapen. Haar broer heeft gelijk ik weet niet hoeveel energie en bescherming in haar kamertje gezet. We hopen dat ze hiermee niet weer een aanval krijgt van het duister... die komen altijd als er eentje ziek is frown
Cialara
Cialara dec 28 '09
Gelukkig heeft ze goed geslapen. Nu ligt ze wel ziek op bed met 39 graden koorts... dus dat wordt helaas een dagje veel binnen zitten frown
Helma
Helma dec 28 '09
Beterschap voor je dochter, Eniroj!

Mijn dochter Sandra is net opgehaald. Fijn, dat iemand ff het stokje overneemt. Vier dagen relaxen, en lekker klungelen in huis. Zometeen boodschapjes doen, zodat ik voor het restant van het jaar alles in huis heb. Echt super. Ik heb me trouwens in tijden niet zo goed gevoeld. Ach ja, vakantie he grin
Cialara
Cialara dec 28 '09
Dank je Helma.

Ze ligt nog steeds hangerig op de bank. Heeft al de hele dag die hoge koorts. Ik hoop dat ze snel beter wordt. En niet alleen voor haar wink
Natalie1986
Natalie1986 dec 28 '09
Beterschap voor je dochter inderdaad, toch geen mexicaantje he?

ik geloof dat het weer in de lucht hangt !
Bij ons op het werk is ook iedereen bijna ziek...

Bah bah

nu maar hopen dat ze weer snel opknapt!!

Liefs natalie
Cialara
Cialara dec 28 '09
Nee, de mexicaans heeft ze al gehad hoor! Daar was ze net vanaf... De koorts is nu een beetje gezakt, dankzij een tweetal sinasprilletjes smile

Mijn moeder kwam onverwacht langs en is nu even de boodschappen voor me aan het doen, daar ben ik wel heel erg blij mee. Ik mocht niet weg van dochterlief...

Dank voor het meeleven Natalie.
Maryssa
Maryssa dec 28 '09
@ Jorine: Aaah dat is ook naar als ze moet overgeven! Arm ding.. Ik hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt. Jaaaaa Sinaspril, bestaat dat nog steeds? Die vond ik vroeger als kleine hummel lekker hahah. Superlief die moeder van jou! Heb je weer lekker een gevulde koelkast.

@ AOD: Haaaa dus je hebt een leuke kerst gehad samen in je nieuwe huis! Klinkt gezellig!

Ik heb gisteren zo'n fijne avond gehad zit er nog van na te genieten. Mijn vriend kwam langs; we hebben heerlijk gegeten samen, uitgebreid bijgepraat, muziek geluisterd en gelachen mmmm. We waren bijna vergeten dat het zondagavond was en hij vandaag moest werken. Rare dagen ook tussen kerst en oud en nieuw. Morgen naar kaakchirurg kies eruit laten slopen....brrr Ik gooi er maar eens wat valeriaan tegenaan...lig ik ZEN in de stoel hoop ik.
Cialara
Cialara dec 28 '09
Fijn dat je ook zo'n leuke avond hebt gehad met je vriend Maryssa. En ai, morgen de kaakchirurg... maar als het eruit is ben je er voor altijd vanaf. Sterkte dan morgen smile
Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Nou de kaakchirurg is achter de rug. Was heel erg bang en lag te shaken op de stoel. Gelukkig waren ze heel begripvol en leidden ze me af met humor. Ik zie eruit alsof ik een tennisbal heb ingeslikt en kan nog niet kauwen. Eet nu soepjes, ijs, vla en mini stukjes brood. De andere 2 verstandskiezen die er nog uit moeten daarvan schijnt de zenuw over de wortel te lopen. Kan dus tricky worden bij verwijderen en uitval van gevoel geven van deel van gezicht. Ik moet daarvoor eerst naar ziekenhuis om een scan te laten maken van mn kaak om risico te beperken en dan weer naar kaakchirurg om ze te laten verwijderen. Tis wat..
Cialara
Cialara dec 30 '09
Sterkte Maryssa! Ik ken het gevoel van die tennisbal frownik hoop voor je dat het snel zal verdwijnen...

Liefs Jorine
Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Thx Jorine, ja ik moet er even doorheen. Hoe is het met jou? En kleine meid al weer wat beter?
Cialara
Cialara dec 30 '09
Ja, die is gelukkig weer opgeknapt. Gisteren eigenlijk al. Ze begon gisterochtend nog wat moeizaam, maar knapte met het uur op smileIk was er wel blij mee. Ze had die ene dag dat ze ziek was echt het idee dat ik continue naast haar moest zitten, ik kon nog geen meter bij haar vandaan bij wijze van spreken.

Straks moet ik even naar de garage, mijn auto APK laten keuren. Heb er niet zoveel zin in, maar het moet, anders mag ik volgende week niet meer rijden... Saai dit soort dingen...

Groetjes Jorine
gast
gast dec 30 '09
Jeetje Marys ik kan het bijna voelen zoals je het beschrijft frown
Sterkte ermee.

Jorine, hoe is het met de kleine meid?

Met mij weer niet zo best. Mijn rug is een paar dagen pijnloos geweest maar gisteren kwam het in alle hevigheid weer terug.
Gaat ook wel weer over, hoop ik......
Cialara
Cialara dec 30 '09
Balen dan Gast, ja een rug is kwetsbaar en blessures duren vaak lang... Sterkte ermee hoor!
Maryssa
Maryssa dec 30 '09
Dank je Gast, ik kan zo meedoen in de HAMSTEREN reclame van AH hihi.

Hey maar jouw rug dat klinkt niet goed. Moest even teruglezen omdat ik een poosje niet actief mee had gedaan in dit topic. Las over jouw spierspasmes ..dat lijkt me behoorlijk pijnlijk! Ben je er al mee naar de arts geweest? Sterkte hoor, ik hoop dat het snel beter gaat met je!
gast
gast dec 30 '09
Dank je. Nee ik ben nog niet naar de dokter geweest. Heb niet zulke goede ervaring met deze mensen. Het enige dat ze kunnen doen is pijnstillers voorschrijven en zeggen dat je het even rustig aan moet doen maar wel blijven bewegen. Dat kan ik dus zelf ook. Ik zou liever willen weten waardoor het komt. Op de één of andere manier voelt het alsof iemand een mes in mijn rug gestoken heeft. De vorige keer had ik meer van die krampen, nu gelukkig iets minder maar niet minder pijnlijk.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki