Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara dec 26 '09
Heftig dan hoor voor Hielke! En dat zal inderdaad best lastig voor hem zijn om zijn gemak te houden... smile

Dat je zelf labiel bent, dat mag toch ook wel eens, je hebt zoveel moeten doorstaan de laatste tijd! Daar mag je best wel eens om huilen, dat moet er toch ook uit. Ik zal je even een dikke knuffel geven, hier, twee armen om je heen. Het komt allemaal wel weer goed.

Liefs Jorine
admin
admin dec 26 '09
Dank je wel lieve meid!! Ik ga nu mijn "kleine" grote jongen van 13jr en 1.84m lang naar bed brengen smile
Cialara
Cialara dec 26 '09
Wens hem maar een fijne nacht winkHij mag dan groot zijn, maar met 13 toch ook nog wel een kind hoor!
Emuca
Emuca dec 26 '09
Ik heb een fijne kerst gehad en nog steeds met mijn vriendinnetje. Ben net wel onderuit gegaan... mijn lompigheid is behoorlijk aanwezig.
Cialara
Cialara dec 26 '09
Kwam het niet door gladheid dan? Of had je een wijntje op wink
Emuca
Emuca dec 27 '09
Nee hoor.. het was gewoon binnen... en ik heb hier een gladde vloer... maar ik ren nog wel eens rond.. ging niet zo goed...Haha.
Helma
Helma dec 27 '09
Mijn moeder heeft gisteren een ongeluk gehad met haar nieuwe auto. Ze stond achter een auto, voor het stoplicht, en toen het op groen sprong, trok ze op, echter, ze had te laat in de gaten dat de auto voor haar nog niks deed. Ze was zo overstuur! Ook omdat ze een praktisch nieuwe auto had. Altijd reed ze in oude barrels, en nu ze eindelijk door haar pedicure praktijk ontzettend veel gespaard had, was ze zo blij met haar auto. Ik zal haar de komende week maar wat op sleeptouw nemen.
gast
gast dec 27 '09
Jeetje wat een pech voor je moeder! Ze zal voortaan wel een stuk beter op haar voorliggers letten. Maar het is wel een hard leerschool voor haar op deze manier frown
admin
admin dec 27 '09
@ Helma, wat sneu dat je moeder een ongeluk heeft gehad. Is ze er zo hard tegenaan gereden dat ze niet meer kan rijden met haar auto? Of durft ze niet meer?

Morgen ... ja morgen gaan we met z'n vijfjes heerlijk naar Vaals. Landal Greenparks Hoog Vaals. Ik zie het als een begin van een nieuw jaar, die toch écht wel beter zou moeten kunnen worden dan het afgelopen jaar smileZoveel moeite hoeven we daar niet voor te doen, volgens mij. Zoveel tegenslagen krijg je niet járen achter elkaar. Daar vertrouw ik op.
We hebben daar wel internet, dus ik kom vast even langs. Heb jullie wederom gevonden, en het bevalt me wel. Hahahaha.

Liefssss en op naar 2010!!!
admin
admin dec 27 '09
@helma jeetje wat erg voor je moeder.
@larapinta geniet van jullie vakantie....is redenlijk bij mijn woonplaats in de buurt wink
gast
gast dec 27 '09
Veel plezier daar op het hoogste punt van Nederland Marjan smile
admin
admin dec 27 '09
@ Kikkertje en Gast
Dank jullie wel voor jullie lieve woorden. En echt, ik ga daar een nieuwe start maken!!
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Veel plezier! Marjan!!

Ben zo uiteten want mijn broer is jarig ik heb trek haha
gast
gast dec 27 '09
Eetse smile
admin
admin dec 27 '09
Beterschap voor je mamma Helma! Gelukkig is een auto van blik en je moeder nog heel.
admin
admin dec 27 '09
Dank je Natalie!! We hebben er veel zin in, en ook veel verlangen naar. xXx
Natalie1986
Natalie1986 dec 27 '09
Kan ik me heel goed voorstellen na al die ziekenhuizen!

Geniet er maar lekker van hoor je hebt het verdient!

Liefs Natalie
admin
admin dec 27 '09
smile
Helma
Helma dec 27 '09
Dank jullie wel, allemaal! jawel, ze durft nog wel te rijden hoor: ze reed al 40 jaar schadevrij! Maar de auto reed niet meer, dus moest worden afgesleept. En rationeel gezien weet ze dat ze mazzel heeft, - het is maar blik - , en ze heeft alleen last van haar nek, maar toch baalt ze. het maakt haar even weer zo kwetsbaar, zo fragiel en emo. Vanmorgen belde ik haar maar, en ze heeft anderhalf uur gepraat, met weer de nodige tranen: wat een wrakje is ze toch af en toe. Noodgedwongen zit ze dan nu thuis, en haar laptop schee er ook al mee uit! Voor haar toch wel een duidelijk teken om gas terug te nemen. Ze was ook al gevallen bij een kerkdienst, en ze had zich gesneden. Poeh, over vermoeidheid gesproken...

Dan voel ik mij toch wel een stukje beter momenteel. Goddank.
Dinsdag wil ik naar Zwolle, stof kopen, ik zal wel vragen of ze mee wil. Kump goed he!
admin
admin dec 27 '09
Gossie, Helma, dat is niet te geloven he, dat een tik die je van achteren maakt tegen een auto aan, zo heftig kan overkomen dat je auto niet meer kan rijden. Je bent een kanjer voor haar!!

smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420