Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara dec 21 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb een nieuw poesje! laugh

En ik vier nu vakantie, tot zover dat kan. smile

En hoe heet het nieuwe poesje AoD? Jij geeft je huisdieren altijd zulke bijzondere namen...
Natalie1986
Natalie1986 dec 21 '09
DAnk je wel Jorine!

Liefs
Emuca
Emuca dec 21 '09
Sol. smileZOn dus. Nu heb ik Luna en Sol.
Natalie1986
Natalie1986 dec 21 '09
Luna vind ik een hele mooie naam ook gewoon voor mensen.
Maryssa
Maryssa dec 21 '09
@ AOD: Wat fijn een klein poesje! Hoe ziet ze eruit? Kunnen ze het goed met elkaar vinden?

@ Nathalie: Daar sluit ik me bij aan, Nathalie, goed dat je weer terug bent!

@ Klinkt goed Pegasus die wandeling! Ik heb gisterenavond een sneeuwwandeling gemaakt. Wat een dik pak hè. smileTja en je weet hoe dol ik op sneeuw ben hihi. Maar ik begin het meer te waarderen nu.

Ik voel me vandaag een beetje teleurgesteld. Mijn vriend en ik zouden aankomende woensdag met de TGV vertrekken naar Parijs om daar kerst te vieren en nu blijken alle treinreizen geannuleerd vanwege het heftige weer. Moet ik wel even van slikken dat dat niet doorgaat. Gelukkig wel annuleringsverzekering dus we kunnen een andere keer gaan.
gast
gast dec 21 '09
Origineel bericht van: Pegasus
De sneeuw is geweldig! Het is zo mooi wit, de hemel blauw en de zon begint net te schijnen. Een prachtige roze gloed op het serene landschap. Het is heel stil hier buiten. Mmmm. Ik trek er zo op uit met de rugzak. Heb vakantie en dit is voor mij een cadeautje! Genieten! Wie weet straks wat winterse foto's hier.

Klinkt inderdaad alsof er iets vast zit, Gast. Gaat het al weer wat beterder (of dat goed Nederlands is wink...). Sterkte.

Hé Pegasus, zet je die foto's dan wel hier neer dan kan ik toch nog een klein beetje meegenieten. Die sneeuw mis ik wel een beetje hier. De rest van de winter niet hoor wink

Mijn rug gaat wel iets beter. HEt is met bepaalde bewegingen dat het pijnlijk is. Maar ik moet wel in beweging blijven want met niets doen wordt het er niet beter op.
Pegasus
Pegasus dec 21 '09
Ik heb een nieuw poesje! laugh

En ik vier nu vakantie, tot zover dat kan. smile

Leuk, leuk!
Ben er benieuwd naar. Als je foto's hebt... Voelt ook fijn, een nieuwe woonruimte en het gezelschap van 2 poezen.
Pegasus
Pegasus dec 21 '09
De wandeling was heerlijk. Zo eerst even de kachel aan en dan eens de foto's bekijken.
Pegasus
Pegasus dec 21 '09
Origineel bericht van: Maryssa

@ Klinkt goed Pegasus die wandeling! De wandeling was heerlijk. Heb gewoon 4,5 uur door de sneeuw gebanjerd en er was niemand anders te bekennen dan ik, veel roodborstjes, een groene specht, een muis, ganzen en 2 konijnen. Fijn. Ik heb gisterenavond een sneeuwwandeling gemaakt. Wat een dik pak hè. smileTja en je weet hoe dol ik op sneeuw ben hihi. Maar ik begin het meer te waarderen nu. Hahahaha. Als ik sneeuw zie, moet ik automatisch om die reden aan je denken. Haha.

Ik voel me vandaag een beetje teleurgesteld. Mijn vriend en ik zouden aankomende woensdag met de TGV vertrekken naar Parijs om daar kerst te vieren en nu blijken alle treinreizen geannuleerd vanwege het heftige weer. Moet ik wel even van slikken dat dat niet doorgaat. Gelukkig wel annuleringsverzekering dus we kunnen een andere keer gaan.
Dat is inderdaad de keerzijde van sneeuw. Jammer voor jullie dat jullie nu niet kunnen gaan. Wie weet is er nog iets leuks te vinden in Nederland. Ik weet nog wel een leuk adresje op de Veluwe... Midden in de natuur. Klein schalig. Je maakt de gordijntjes open en kunt vanuit bed de weilanden en bossen in kijken. Kop koffie op bed kan voor gezorgd worden wink
Cialara
Cialara dec 21 '09
Sol. smileZOn dus. Nu heb ik Luna en Sol.

laughLeuke naam, past wel bij elkaar wink
Natalie1986
Natalie1986 dec 21 '09
Dank je wel Maryssa!!

Liefs Natalie
Helma
Helma dec 21 '09
De foto's van mijn slaapkamer staan op mijn hyves, voor degene die in mijn vriendenlijst staat. Sommige zijn een beetje donker.
gast
gast dec 21 '09
Hé leuk ik ga zo kijken, ben poepie nieuwsgierig wink
Emuca
Emuca dec 21 '09
De nieuwe is zwart met een beetje wit. Ze hebben nog wel wat ruzie af en toe.. maar het zijn beide wel schatjes. De kleine is nergens bang voor en houdt enorm van knuffelen!
Maryssa
Maryssa dec 22 '09
Wat heerlijk AOD 2 van die kleintjes in je huis! Lekker met ze knuffelen op de bank en met ze spelen. Katjes zijn zo leuk...zucht.
Cialara
Cialara dec 22 '09
Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor Kerst frownBoodschappen doen, huis extra schoon, de kerstkaarten nog snel even de deur uit... pffff valt allemaal niet mee. Nog een paar dagen en dan is het zo ver.

Het weer is natuurlijk ontzettend leuk voor de kids, dus daar heb ik geen last aan. Jammer alleen dat al die natte zooi ook je huis in komt, en overal die handschoenen, sjawls, sneeuwschoenen... grinDikke pret grin
Natalie1986
Natalie1986 dec 22 '09
Oeehhh ik herken het Jorine! Al die kinderen sneeuwballen gooien natuurlijk !! haha

Ik ben lekker genieten van mijn nieuwe luchtje! Heeeeeeeerlijk
Maryssa
Maryssa dec 22 '09
Quote:
Pegasus: Jammer voor jullie dat jullie nu niet kunnen gaan. Wie weet is er nog iets leuks te vinden in Nederland. Ik weet nog wel een leuk adresje op de Veluwe... Midden in de natuur. Klein schalig. Je maakt de gordijntjes open en kunt vanuit bed de weilanden en bossen in kijken. Kop koffie op bed kan voor gezorgd worden

Dank je Pegasus. Oow dat klinkt goed dat uitzicht,de veluwse bossen en die kop koffie! Maar we hebben besloten om het hier bij mij thuis gezellig te maken, lekker te gaan wandelen en Parijs om te boeken naar januari. Ga jij wat leuks doen met kerst?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 22 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor Kerst frownBoodschappen doen, huis extra schoon, de kerstkaarten nog snel even de deur uit... pffff valt allemaal niet mee.

Zei Johan Cruijff niet dat ieder nadeel ook zijn voordeel heeft??

Ik ben in mn upje met de kerst en heb geen drukte over de boodschappen e.d. Heb het nog nooit zo relaxed gehad!

Eerlijkheidshalve moet ik wel zeggen dat ik die stress liever wel zou hebben. Maar goed, so be it! Ik had er moeite mee, maar nu wel rust. Nu nog de kerstdagen in gaan en afsluiten. Dan nog maar eens zien of ik nog zo 'stoer' ben cool
Pegasus
Pegasus dec 23 '09
Origineel bericht van: Maryssa

Dank je Pegasus. Oow dat klinkt goed dat uitzicht,de veluwse bossen en die kop koffie! Maar we hebben besloten om het hier bij mij thuis gezellig te maken, lekker te gaan wandelen en Parijs om te boeken naar januari. Ga jij wat leuks doen met kerst?

Goed plan. Is ook heerlijk thuis kneuteren. En dan in januari een goede start wink.

Ik ga wandelen, familiebezoekjes afleggen en genieten van het samenzijn.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki