Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma dec 15 '09
Geen idee AoD! Misschien even googelen?

Karin, ik steek vanmiddag een kaars aan voor jullie! xxx

En ja hoor, nog geen maand na het aanbod van een nieuwe slaapkamer ben ik klaar met behangen! Hoe tof is dat! Zaterdag komt het nieuwe bed; en dan begint mijn vakantie van twee weken, jippieee! Dat wordt genieten.
Als het helemaal klaar is, zet ik de foto's op mijn hyves.
Beschermengel
Beschermengel dec 15 '09

Leuk Helma ...ik ben benieuwd! .....en dan maar lekker genieten! smileik gun het je van harte!
admin
admin dec 15 '09
waw, Helma.. ik voel je blijheid tot hier in m"n huiskamer!! grin
Lena
Lena dec 15 '09
altijd nieuwsgierig wink
geniet straks van je vakantie...
kreeg dit jaar al oude van dagen erbij laugh
dus ook nog wat extra vrij lekker hoor!
Lena
Lena dec 15 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Dankje Karin...

Weet iemand hoe je helium kan krijgen voor ballonnen?

in een feest- artikelen winkel?
Pegasus
Pegasus dec 15 '09
Ik ben op dit moment stil, heel stil.
Heb aan het eind van de middag te horen gekregen dat mijn collega, na een half jaar chemokuren en enorme positiviteit, het toch niet gaat redden. Ik steek een kaars op voor hem en zijn familie. En wens hen alle liefde en licht van de wereld.
admin
admin dec 15 '09
Cialara
Cialara dec 15 '09
Sterkte Pegasus.

Ik ben ook benieuwd hoe het met de vader van Karin gaat. Ik hoop dat de operatie goed is gegaan.

Liefs Jorine
Pegasus
Pegasus dec 15 '09
@Bellefleur, lief. Elk kaarsje en lichtje en goede intentie kan hen helpen.

@Eniroj, dank je wel. Met mij komt het wel goed. Voel vooral enorme compassie en liefde voor mijn collega en zijn familie.

Karin hoop dat de operatie goed is gegaan. De kaars voor jou en je vader en moeder brand.

Liefs,

Pegasus
admin
admin dec 16 '09
Dank je Pegasus, ook voor jou veel licht en kracht en ook voor je collega, ook hier branden kaarsen.
Emuca
Emuca dec 17 '09
Oh god... Ik heb net 2 uur op Utrecht gestaan... Wat een chaos! Ik ben wel geinterviewd door de volkskrant... smile
admin
admin dec 17 '09
aha.. ons Emmy wordt beroemd!!
Maryssa
Maryssa dec 17 '09
Ow jee 2 uur..dan ben je echt dolblij om weer thuis te zijn.

Een interview; myeah leuk!!
Emuca
Emuca dec 17 '09
Ik viel op tussen de chaos.. Haha.
gast
gast dec 19 '09
Hoe is het met de kou daar in Nederland? Zijn jullie lekker in de sneeuw aan het spelen? Het is zo stilletjes hier.
Hier is het 31 graden, geen sneeuw en ook geen regen. Wel wind gelukkig smile
Heb giga pijn in mijn rug. Voelt alsof er een spier klem zit ofzo. Zit wel op een rare plaats, bij mijn ribben net boven mijn zwevende rib, en als ik een draai beweging maak krijg ik een soort spierspasme/kramp in een spier die over/tussen mijn ribben loopt.
Het zal wel weer over gaan......
Cialara
Cialara dec 19 '09
Hoi Gast,

Dat klinkt wel lekker hoor; 31 graden in de zon winkEn ja, hier ligt een lekker laagje sneeuw en het vriest nog steeds, het is hier nu -5! En je weet dat die temperatuur voor deze kant van het lage land extreem laag is smileEr ligt ook wel ijs, maar door de sneeuw is het niet zo mooi en ook niet zo sterk dus schaatsen blijven nog even in het vet. Misschien op een ijsbaan dat er wel geschaatst kan worden.

Geen wonder dat er hier zo weining actief zijn nu...
Pegasus
Pegasus dec 21 '09
De sneeuw is geweldig! Het is zo mooi wit, de hemel blauw en de zon begint net te schijnen. Een prachtige roze gloed op het serene landschap. Het is heel stil hier buiten. Mmmm. Ik trek er zo op uit met de rugzak. Heb vakantie en dit is voor mij een cadeautje! Genieten! Wie weet straks wat winterse foto's hier.

Klinkt inderdaad alsof er iets vast zit, Gast. Gaat het al weer wat beterder (of dat goed Nederlands is wink...). Sterkte.
Natalie1986
Natalie1986 dec 21 '09
I'm back, en daar ben ik heeeeeel blij mee!! wat heb ik dit forum gemist zeg!
Emuca
Emuca dec 21 '09
Ik heb een nieuw poesje! laugh

En ik vier nu vakantie, tot zover dat kan. smile
Cialara
Cialara dec 21 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
I'm back, en daar ben ik heeeeeel blij mee!! wat heb ik dit forum gemist zeg!
Nou welkom terug Natalie! Ik had je al een tijdje gemist inderdaad. Fijn dat je er weer bij bent.

Groetjes Jorine

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420