Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady dec 11 '09
Hoe is het nu met je Emmy?
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 11 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik heb vandaag iemand gezien die overleden was. Aangereden door de trein waar ik in zat. frown

Hey Emmy! Wat verschrikkelijk zeg. Dat is een ervaring die heel diep bij je binnenkomt. Afschuwelijk zeg!

Ik heb het met je te doen. Kan ik iets voor je doen?

Liefs, Paulette
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 11 '09
Misschien. Ik voel me zo ellendig. De beelden staan nog zo op mijn netvlies. En alle mensen bij wie ik op het perron stond. Sommige geschokt... andere klaagde.. en andere lachten. Al die gedachten.. Al die emoties.

Na vele uren zijn mijn tranen eindelijk gekomen. En ik voel me nu zo alleen.

Emmy, is er slachtofferhulp aangeboden? Voor jou?
admin
admin dec 12 '09
hallo allemaal,

ik wilde even laten weten dat ik af en toe wel nog een kijkje neem hier maar reageren zit er ff niet in. ik heb het zo ontsettend druk vooral met mijn nieuwe werkplek. verder gaat alles zo zijn gangetje.

hoe is het met jullie?

liefs
Cialara
Cialara dec 12 '09
Hoi Kikkertje,

Kun je je draai al een beetje vinden op je nieuwe werkplek?

Bij ons zijn we vooral bezig met de kerst: lampjes buiten ophangen in de bomen, de kerstboom versieren, kaarsjes neerzetten en branden enzovoort...

Ook voor school komen er komende week allemaal leuke dingen die met het kerstfeest te maken hebben.

Voor ons wordt de kerst dit jaar weer heel bijzonder, en ik hoop er met ons gezinnetje ook lekker van te genieten. Ook krijg ik op eerste kerstdag een grote groep familie te eten, ze gaan allemaal wat meenemen, want koken voor 15 man dat valt niet mee grinDus ik ben op dit moment een beetje aan het dubben wat ik ze als hoofdmaaltijd voor zal schotelen winkIk moet tenslotte ook nog even een keertje kunnen oefenen...
admin
admin dec 12 '09
@eniroj

ik begin mijn draai redenlijk te vinden nu collega's zijn aardig en pakken me ook op in het team (de meeste dan) en het afd hoofd is nog steeds een raar geval wink.

o jij hebt het lekker druk met de kerst voorbereidingen lees ik laughwij hebben alleen een kerstboom opstaan had er dit jaar niet veel zin in om alles uit te halen hihi. en koken voor 15 personen das niet niks nee suc6 wink.
Cialara
Cialara dec 12 '09
Ha ha ha, ja rare gevallen heb je overal wink

Ja, de voorbereidingen... Maar soms ook wel leuk hoor, lekker voorproeven dat vinden de mannen hier in huis heeeeelemaal niet erg grin

Ik moet wel zeggen dat ik er nooit problemen mee heb gehad om voor een grote groep te koken, maar dit jaar zie ik er voor het eerst tegenop... Gelukkig nemen de anderen ook wat mee, dat scheelt.
Emuca
Emuca dec 13 '09
Haai iedereen! Ik ben verhuisd!
Cialara
Cialara dec 13 '09
Joepie! Gegeliciteerd grin

Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 13 '09
Gefeliciteerd!

Dikke kus.
admin
admin dec 13 '09
proficiat!!!!
admin
admin dec 13 '09
Geniet van je nieuwe woning AOD smile
Emuca
Emuca dec 13 '09
Dankjullie wel!
admin
admin dec 13 '09
morgenvroeg voor 6 uur op, dus
Ik kruip eens vroeg me bedje in..
op het ritme van deze muziek! grin
slaap zacht !!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=NWgphC2nNww&feature=related
admin
admin dec 13 '09
Lekkere muziek Belle !! En slaap zacht zometeen smile
Pegasus
Pegasus dec 14 '09
Haai iedereen! Ik ben verhuisd!

Gefeliciteerd! Genietze!
Maryssa
Maryssa dec 15 '09
Heej AOD, gefeliciteerd! Hoe voelt het in je nieuwe huis?
Emuca
Emuca dec 15 '09
Mijn nieuwe huis is fijn.. al moet ik natuurlijk wel wennen aan alle geluiden... en het is er vrij koud... vannacht heb ik minder goed geslapen dan de nacht ervoor.. gelukkig heb ik mijn kat bij me.
admin
admin dec 15 '09
Dubbel gevoel, mijn dochter wordt twaalf vandaag en vanmiddag operatie van pappa, dat wordt stuiteren..

proficiat Aod!
Emuca
Emuca dec 15 '09
Dankje Karin...

Weet iemand hoe je helium kan krijgen voor ballonnen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki