Yeah! Wat een gaaf huis man!Leve de Ikea! Ik zag net als Artemis ook dat er nog wat geschilderd moet worden bij de schappen van de boekenkast. Of laat je het zo? Als er boeken in staan zie je het niet natuurlijk Dat kleine ezeltje met doek erop, geweldig!
Gisteravond zag ik een verschijning in mijn kamer die me vertelde dat ik niet bang hoefde te zijn. Ik had geen idee wat het inhield... dus ben ik in een onrustige slaap gevallen.
Nu weet ik het.
Ik heb vandaag iemand gezien die overleden was. Aangereden door de trein waar ik in zat.
Tjee AoD, dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten zoiets. Het is aangrijpend als zoiets gebeurd of als je iets dergelijks ziet. Veel sterkte ermee lieverd.
Misschien helpt het je om een kaarsje voor die persoon te branden en hem een goede "thuisreis" naar de andere wereld te wensen... Dan kun je het voor jezelf afsluiten.
Misschien. Ik voel me zo ellendig. De beelden staan nog zo op mijn netvlies. En alle mensen bij wie ik op het perron stond. Sommige geschokt... andere klaagde.. en andere lachten. Al die gedachten.. Al die emoties.
Na vele uren zijn mijn tranen eindelijk gekomen. En ik voel me nu zo alleen.
T'komt goed Emmy, want je voelt je misschien alleen, maar je bent het niet;
Misschien als de emotie wat is opgetrokken, kan je aan jezelf vragen (of je hogere zelf) waarom je dit moest meemaken,
wat betekent het aan meerwaarde voor jou leven..