Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa dec 7 '09
Yeah! Wat een gaaf huis man!Leve de Ikea! Ik zag net als Artemis ook dat er nog wat geschilderd moet worden bij de schappen van de boekenkast. Of laat je het zo? Als er boeken in staan zie je het niet natuurlijk winkDat kleine ezeltje met doek erop, geweldig!
gast
gast dec 7 '09
Ziet er goed uit AOD! Lekker toch zo'n eigen plekje smileEn nog de ruimte ook! Heel veel geluk daar.
Angel22
Angel22 dec 7 '09
Wow wat een mooie kleur aan de muur appeltjes groen laughword je vrolijk van Heel veel geluk met je stekkie AOD laugh
Emuca
Emuca dec 7 '09
Dankjullie wel allemaal! laughIk heb net een vissenkom gekregen van mijn zusje.. Echt tof...

Dat schilderijtje in mijn boekenkast is mijn eerste schilderij op doek ooit geweest.. laugh
Maryssa
Maryssa dec 7 '09
Wat leuk Angel dat je die nog hebt! Ga je ook vissen kopen voor in de kom? Heb je een levend kunstwerk wink
Emuca
Emuca dec 7 '09
Ik heb al mijn doekschilderingen nog smilewant ik heb nog nooit wat verkocht ofzo...

Ik ga van het weekend visjes kopen.

Zo.. en nu ga ik weer schrijven denk ik. laugh
Islandlady
Islandlady dec 7 '09
Hey AoD!! Dat ziet er gezellig uit! Gefeliciteerd hoor meis!
Emuca
Emuca dec 7 '09
Dankjewel smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 7 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik ben trots op mijn nieuwe huisje!

Mag je zijn Emmy!!!!!

Super hoor.
Emuca
Emuca dec 7 '09
laugh!
Cialara
Cialara dec 7 '09
Ik heb met plezier gekeken en gelezen winkGeniet er vooral van, het is een leuke, vrije en vooral leerzame tijd die je tegemoet gaat.
Emuca
Emuca dec 8 '09
Gisteravond zag ik een verschijning in mijn kamer die me vertelde dat ik niet bang hoefde te zijn. Ik had geen idee wat het inhield... dus ben ik in een onrustige slaap gevallen.

Nu weet ik het.

Ik heb vandaag iemand gezien die overleden was. Aangereden door de trein waar ik in zat. frown
Emuca
Emuca dec 8 '09
Ik voel me vrij waardeloos door vandaag. Heeft me toch meer gegrepen dan ik dacht...
Cialara
Cialara dec 8 '09
Tjee AoD, dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten zoiets. Het is aangrijpend als zoiets gebeurd of als je iets dergelijks ziet. Veel sterkte ermee lieverd.
Emuca
Emuca dec 8 '09
Het blijft enorm in mijn hoofd rondspoken. frownbah.
Islandlady
Islandlady dec 8 '09
He jakkes Angel of Death. Kan me voorstellen dat het je aangegrepen heeft. Knuffel voor jou!
Cialara
Cialara dec 8 '09
Misschien helpt het je om een kaarsje voor die persoon te branden en hem een goede "thuisreis" naar de andere wereld te wensen... Dan kun je het voor jezelf afsluiten.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca dec 8 '09
Misschien. Ik voel me zo ellendig. De beelden staan nog zo op mijn netvlies. En alle mensen bij wie ik op het perron stond. Sommige geschokt... andere klaagde.. en andere lachten. Al die gedachten.. Al die emoties.

Na vele uren zijn mijn tranen eindelijk gekomen. En ik voel me nu zo alleen.
Cialara
Cialara dec 8 '09
Brand maar een kaarsje en probeer je op het nu te concentreren, op het licht in jezelf. En voel twee armen om je heen om je even te troosten.

Liefs Jorine
admin
admin dec 8 '09
T'komt goed Emmy, want je voelt je misschien alleen, maar je bent het niet;
Misschien als de emotie wat is opgetrokken, kan je aan jezelf vragen (of je hogere zelf) waarom je dit moest meemaken,
wat betekent het aan meerwaarde voor jou leven..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki