Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Islandlady
Islandlady dec 5 '09
Goedenmiddag allemaal!

Ben ik weer even. Erg druk gehad de laatste tijd en weinig tijd voor Merudi. Ook niet zo'n zin in de computer eigenlijk.

Een fijne sinterklaas avond!

Liefs
B
Cialara
Cialara dec 5 '09
Hoi B smile

Jij ook een fijne Sint. Vieren jij en je kids het samen?

Liefs Jorine
Angel22
Angel22 dec 5 '09
hallo iedereen

ben pas aangemeld hier vind het een intressant forum hoop dat ik hier kan vinden wat ik zoek laugh

groetjes denise
Islandlady
Islandlady dec 5 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Hoi B smile

Jij ook een fijne Sint. Vieren jij en je kids het samen?

Liefs Jorine

Hi Jorine,

Nee wij vieren geen sinterklaas smilekennen ze niet op het eiland behalve in de Nederlandse gemeenschap bij bedrijven vieren ze het dan. Maar daar zijn de jongens te groot voor smileWe doen wel aan kerst

Liefs B
gast
gast dec 5 '09
Haha, nou dat is dan wel een groot verschil met Curacao! Hier wordt het wel degelijk gevierd en niet alleen onder de Europese Nederlanders.
De sint is dan vaak een wit gesminkte Antilliaan en de pieten zijn echt zwart gesminkt. Ziet er wel wat raar uit als je die voor het eerst ziet.
Maryssa
Maryssa dec 5 '09
Een wit gesminkte Antilliaan? laughGeweldig hahahah
Cialara
Cialara dec 5 '09
Ha ha ha, ja dat vind ik ook wel leuk! En waarom ook niet? Groot gelijk hebben ze wink

Wij hebben heerlijk Sint gevierd binnen ons gezinnetje vanavond. Zalig grinik heb er echt van genoten. Niet zo'n grote groep waarbij je geen zicht meer hebt op je eigen kinderen, maar lekker de tijd nemen voor ieder kado, en de kinderen met verwondering (vooral de kleinste) en blijheid hun kadootje zien uitpakken om er vervolgens zo snel als mogelijk mee te gaan spelen. Oh dat is toch het ultime genot hoor, kinderen die heerlijk er lekker voor gaan zitten en gezamelijk al het nieuwe spul uit willen proberen. En de nieuwe spelletjes die we gezamelijk hebben gedaan.

Ik zit nu nog na te genieten grin
nevel
nevel dec 6 '09
Hallo Eniroj,

Het is toch ook heerlijk dat je zo kunt genieten, vooral van die kleine dingetjes in het leven... en er dan ook je tijd voor nemen om van je cadeautjes te genieten, alleen al van het uitpakken kun je heel erg genieten, als ik bijvoorbeeld cadeautjes krijg dan leg ik het het liefst voor een dag weg, het door me heen laten gaan wat die persoon voor mij gekocht zou kunnen hebben... echt genieten dus van een cadeau... nou, hoop dat je er zeker nog een paar dagen van kunt na genieten en een hele fijne zondag toegewenst.

Hartegroet

Jan
admin
admin dec 6 '09
Ik voel me gevoelig vandaag. Alhoewel ik me niet identificeer met deze gevoeligheid, ben ik wel lichtelijk beinvloedbaar door deze gevoelens.

Iemand -niet hier hoor - zei me " jij leest niet met je hart "
en hoe ik dat ook probeer te relativeren of er boven te staan, het deed me pijn. Omdat dit hoegenaamd niet klopt en toch mij pijn doet omdat dit gedacht wordt.
En vandaar , zit ik hier als een klein meisje m'n tranen te voelen..
Ik ga de raad van NiMs eens opvolgen en eens voelen van welk stukje dat dit komt, en dit aanpakken.
Wie zin heeft om me daarin even te helpen en denkt dit ook te kunnen mag me erbij helpen, graag.

Liefs
Bellefleur
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 6 '09
Lieve bellefleur, de enige die je kan helpen dat ben je zelf.

In je hart zit ook je eigen liefde, en ik heb het gevoel dat dat in jouw hart, diep weggestopt is. Je bent erg bezig met energieen en alles boven je en om je heen, maar echt in jezelf, daar zit nog een hoop pijn en verdriet.

Als je met je hart leest, dan zit daar ook je eigen liefde in.
admin
admin dec 6 '09
Ik heb heel zeker eigen liefde! Veel, en zoveel alsdat ik ook voor anderen heb.
Kan wel zijn dat het me is aangeleerd om dat opzij te zetten,
en dat te geven naar anderen, en me open te stellen naar de andere toe.
Als er dan gezegd wordt die liefde niet te bezitten, raakt me dat.
Als ik niet oplet, wordt ik dan even boos, en ga reageren en hebben ze uiteindelijk op dat moment gelijk.
ik begin het een beetje te begrijpen wat je enkele weken mij wilde vertellen.. op het topic valse macht.
poppy
poppy dec 6 '09
Lieve Belle,
Ik wil je dit plaatje aangeven...
Je weet...

admin
admin dec 6 '09
grincrythanx liefje..
je kent me zoo goed!! hvj!!
Angel22
Angel22 dec 6 '09
ben vandaag aan het werk laughhaal er veel energie uit ook al moet ik oppassen dat ik niet de pijnen van mensen overneem. als ik dan iemand heb verzorgd en die toont daar zijn waardering voor voel ik me zo sterk dat sterke gevoel dat ik zo lang gemist heb

overal en nergens in de thuiszorg
poppy
poppy dec 6 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
grincrythanx liefje..
je kent me zoo goed!! hvj!!

blushkusje van je zusje (L)
Islandlady
Islandlady dec 6 '09
Lieve Belle,

Jij spreekt tegen mij vanuit je hart met alle liefde die je hebt! Gisteren weer gevoeld!!
Wilde ik toch even zeggen!

Kus
admin
admin dec 6 '09
dank je wel schat.
Het is het kind in mij, dat zich beroerd voelde,
ik ga daar iets mee doen. Komt goe,
ook jouw liefde wordt gevoeld hoor, lieve Bea!
Islandlady
Islandlady dec 6 '09
Dat kind in jezelf kan je soms behoorlijk triggeren. Althans de mijne wel maar ook daar kan ik steeds beter mee omgaan.
Liefde overwint alles!
Lena
Lena dec 6 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Ik voel me gevoelig vandaag. Alhoewel ik me niet identificeer met deze gevoeligheid, ben ik wel lichtelijk beinvloedbaar door deze gevoelens.

Iemand -niet hier hoor - zei me " jij leest niet met je hart "
en hoe ik dat ook probeer te relativeren of er boven te staan, het deed me pijn. Omdat dit hoegenaamd niet klopt en toch mij pijn doet omdat dit gedacht wordt.
En vandaar , zit ik hier als een klein meisje m'n tranen te voelen..
Ik ga de raad van NiMs eens opvolgen en eens voelen van welk stukje dat dit komt, en dit aanpakken.
Wie zin heeft om me daarin even te helpen en denkt dit ook te kunnen mag me erbij helpen, graag.

Liefs
Bellefleur

is die iemand belangrijk voor je? en waarom zou diegene dat zeggen..?
Islandlady
Islandlady dec 6 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Een wit gesminkte Antilliaan? laughGeweldig hahahah

Geweldig! Curacao is toch echt wel anders dan Sint Maarten.
hier hebben we zwarte kerstmannen smileecht waar

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420