@ Maryssa - dank je wel voor je lieve woorden!!!
Vandaag vroeg opgestaan. Hele week mag ik al langer slapen van mijn wederhelft, maar vandaag hem maar eens laten liggen. Laptop van mijn zoon heeft flinke kuren, en heb nog geprobeerd voor hij naar school ging om deze weer werkend te krijgen, maar alleen opstarten in veilige modus lukt, virusscanner laten lopen >> geeft niks aan, systeemherstel >> nu weet ik het ook niet meer. Hij heeft laptop wel mee, dus zal dit weekend eens kijken en anders moet ie naar de laptop dokter. Maar dat is zo moeilijk voor mijn zoon, alle veranderingen zijn funnest en zijn laptop is zijn rechterhand, dus dat wordt een hele strijd

Het weer lijkt hier rustig, kan nog niet héél veel zien omdat het nog aardig donker is, maar het is wel droog. Ben benieuwd wat de dag van vandaag weer brengt.
Straks een nieuwe puzzel kopen, want mijn zoveelste van Haasteren puzzel is weer klaar, en ik vind het heerlijk om je zo te ontspannen ... lekker puzzelend

Ben nu nog drie weken thuis, 22 dec heb ik gesprek op het werk. Zal me benieuwen.
Liefs,
Mar