Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus dec 3 '09
[quote=Maryssa
Met mij gaat het iets beter. Vandaag reiki gehad van mn zus en de pijn trok weg shocked. Het is nu nog steeds veel minder dus gaat de goede kant op. Vandaag gebeld met een maatschap van kaakchirurgen om sneller behandeld te kunnen worden en er staat nu 29 dec gepland. Hopelijk wordt dat vergoedt door verzekering anders moet het toch via het ziekenhuis en dat betekent zeker nog 6-8 weken wachten. [/quote]

Gelukkig dat het alweer iets beter met je gaat. Ik duim voor je dat het elke dag wat minder wordt en het liefst helemaal weg natuurlijk wink. Lief van je zus dat ze je heeft geholpen en zo'n fijn effect had. Super! Hoop dat je snel bij de kaaksjaak terecht kunt.
Pegasus
Pegasus dec 3 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik ga bijna mijn laatste week thuiswonen in! Echt spannend! En we willen op school met een groepje misschien een samenwerkingsiets maken.. en dat is tof. laugh

Klinkt goed!
Al een housewarming gepland?
Emuca
Emuca dec 3 '09
Nee, nog niet... Het is natuurlijk nog niet helemaal klaar... laugh
Maryssa
Maryssa dec 3 '09
@ AOD: Nog maar een week? Dat gaat snel! Kerst in je nieuwe huis, gezellig!

@ Pegasus: 29 dec staat mn afspraak gepland, dat wordt dus de sterfdatum van verstandskies, wie weet eerder als ik bij tandheelkunde sneller terecht kan. Gelukkig wordt het vergoedt door mijn verzekering. Hoe gaat het daar achter je computer op het werk? Gaat het goed of erg toe aan weekend?

@ Jorine: Hoe is het met jou vandaag?
Cialara
Cialara dec 3 '09
Hoi Lieverds hier,

Het gaat alweer wat beter met me. Nog niet helemaal top, maar in ieder geval geen pijn meer. Ik moet maar even een tijdje langer aan de cranberry-pilletjes, zodat het echt helemaal weg is.

Volgens mijn zoon is mijn aura nog niet helemaal terug op de oude kleur, maar komt hij langzaam bij, en zo voelt het bij mij ook. Wonderlijk als je een kind hebt die daaraan kan zien hoe je je voelt smile

Liefs Jorine
Emuca
Emuca dec 3 '09
Wel handig zeg... tongue

Ja, iets meer dan een weekje nog hier.. ik ben dus nu nog meer dingen aan het inpakken... en dat is zo vreemd... Er was zelfs post voor me op mijn nieuwe adres...
Cialara
Cialara dec 3 '09
Ja, raar is dat hè, AoD, opeens je eigen post op je nieuwe adres winkWen er maar snel aan, straks krijg je misschien wel meer post dan je lief is ha ha ha... Succes met het inpakken en verhuizen lieverd smile
Emuca
Emuca dec 3 '09
Dankje. smile
Pegasus
Pegasus dec 3 '09
Origineel bericht van: Maryssa

@ Pegasus: 29 dec staat mn afspraak gepland, dat wordt dus de sterfdatum van verstandskies, wie weet eerder als ik bij tandheelkunde sneller terecht kan. Gelukkig wordt het vergoedt door mijn verzekering. Hoe gaat het daar achter je computer op het werk? Gaat het goed of erg toe aan weekend?

Errug toe aan weekend!
Morgen nog 1,5 uur en dan VRIJ, WEEKEND!
Hasta la pasta!

Vanavond is het "Ladies Night at my place". Ben ff toe aan lekkere verwennerij. Heb me dus net een haar- en gezichtsmasker gekocht wink. Voetjes lekker in een badje. Theetje erbij. Later op de avond staat een fijne meditatie op het programma. Mmmmmm! Heerlijk! En vanuit het werk was ik al lekker naar de kapper geweest. Zalig!

Gelukkig dat 29 december geregeld is en ook nog eens verzekering die het dekt. Mooi, mooi! Hang on.
Pegasus
Pegasus dec 3 '09
@Jorine, heel veel beterschap!
Maryssa
Maryssa dec 3 '09
Quote:
Pegasus:Errug toe aan weekend!
Morgen nog 1,5 uur en dan VRIJ, WEEKEND!
Hasta la pasta!

Vanavond is het "Ladies Night at my place". Ben ff toe aan lekkere verwennerij. Heb me dus net een haar- en gezichtsmasker gekocht . Voetjes lekker in een badje. Theetje erbij. Later op de avond staat een fijne meditatie op het programma. Mmmmmm! Heerlijk! En vanuit het werk was ik al lekker naar de kapper geweest. Zalig!

Gelukkig dat 29 december geregeld is en ook nog eens verzekering die het dekt. Mooi, mooi! Hang on.

Lekker hoor tutten met maskertjes en ook nog een meditatie. Doet altijd goed uiterlijk en innerlijk vertroetelen. Ik heb er vandaag een luie dag van gemaakt. Gewoon lekker in bed gebleven vandaag en heb eten, drinken en laptop naar de mand gesleept. Is een aanrader..en laat het buiten dan maar regenen. Fijne avond hè winkJaaaaa de 29e wordt ik verlost, hallelujah.
Pegasus
Pegasus dec 3 '09
Goed bezig! Jij ook een fijne avond!
admin
admin dec 3 '09
@ allemaal >> ik heb me best vervelend gevoeld, nadat er mensen voelden dat hier te klef gedaan werd en te lief [ofzo??] Ik heb ook veel over mezelf verteld mbt mijn me/cvs. En het delen deed me goed. Na die mailwisselingen, ben ik daarmee gestopt, maar dan weet ik niet meer precies wat ik wel en niet kan schrijven.
Ik heb er heel goed over nagedacht, en ik weet nu zeker [verbeter me maar als het niet zo is hoor!!] dat degene die het zo hebben opgeschreven, dat niet zo bedoeld hebben. Ze hebben nooit bedoeld dat ik niet meer mezelf kan zijn hier. Denk ik. Dus ik ga gewoon maar weer mezelf zijn hier, ik mis het enorm!!! Knuffel
gast
gast dec 3 '09
Als het voor jou duidelijk is waarom je die behoefte hebt.......en waarom je het je aantrekt als anderen het anders ervaren......en je de mensen die het niet terug doen in hun waarde kunt laten......dan is er toch geen vuiltje aan de lucht die jou tegen kan houden.....:)
admin
admin dec 3 '09
Klopt helemaal!!! smileDank je voor je reactie, Gast.
Maryssa
Maryssa dec 3 '09
Quote:
Larapinta: @ allemaal >> ik heb me best vervelend gevoeld, nadat er mensen voelden dat hier te klef gedaan werd en te lief [ofzo??] Ik heb ook veel over mezelf verteld mbt mijn me/cvs. En het delen deed me goed. Na die mailwisselingen, ben ik daarmee gestopt, maar dan weet ik niet meer precies wat ik wel en niet kan schrijven.
Ik heb er heel goed over nagedacht, en ik weet nu zeker [verbeter me maar als het niet zo is hoor!!] dat degene die het zo hebben opgeschreven, dat niet zo bedoeld hebben. Ze hebben nooit bedoeld dat ik niet meer mezelf kan zijn hier. Denk ik. Dus ik ga gewoon maar weer mezelf zijn hier, ik mis het enorm!!! Knuffel

Lieve Marjan, ik snap wat je bedoelt. Had er zelf ook veel last van dat dat gezegd werd. Maar je warmte en de ups en downs maken deel uit van wie je bent. Wees lekker jezelf en typ wat je wilt typen. Mensen die het niet willen lezen lezen het gewoon lekker niet of reageren niet. Maar je wordt gewaardeerd hoor en je bent een geliefd lid hier, ik vind het fijn dat je er weer bent!

Hele dikke knuffel voor jou
admin
admin dec 4 '09
@ Maryssa - dank je wel voor je lieve woorden!!!

Vandaag vroeg opgestaan. Hele week mag ik al langer slapen van mijn wederhelft, maar vandaag hem maar eens laten liggen. Laptop van mijn zoon heeft flinke kuren, en heb nog geprobeerd voor hij naar school ging om deze weer werkend te krijgen, maar alleen opstarten in veilige modus lukt, virusscanner laten lopen >> geeft niks aan, systeemherstel >> nu weet ik het ook niet meer. Hij heeft laptop wel mee, dus zal dit weekend eens kijken en anders moet ie naar de laptop dokter. Maar dat is zo moeilijk voor mijn zoon, alle veranderingen zijn funnest en zijn laptop is zijn rechterhand, dus dat wordt een hele strijd frown
Het weer lijkt hier rustig, kan nog niet héél veel zien omdat het nog aardig donker is, maar het is wel droog. Ben benieuwd wat de dag van vandaag weer brengt.
Straks een nieuwe puzzel kopen, want mijn zoveelste van Haasteren puzzel is weer klaar, en ik vind het heerlijk om je zo te ontspannen ... lekker puzzelend wink
Ben nu nog drie weken thuis, 22 dec heb ik gesprek op het werk. Zal me benieuwen.

Liefs,
Mar
Helma
Helma dec 4 '09
Beste allemaal,

misschien had ik het even moeten melden hier, maar: ik ben momenteel wat minder aanwezig hier, in die zin dat ik niet of nauwelijks schrijf. Wel lees ik af en toe mee.
Ik heb het nogal druk met van alles en nog wat, en er blijft wat weinig tijd over voor merudi. Om te voorkomen dat er een 'zeurtje' in mijn verhaaltje sluipt, wil ik het hier graag bij laten.

Ik wens jullie een heel fijne decembermaand toe!

Liefs van Helma.
Beschermengel
Beschermengel dec 4 '09

Nee hoor niets moet smile.....de ene keer meer als de andere keer ikzelf schrijf ook niet echt veel ....ook veel te doen hoor met die drukke dagen.

Helma jij ook heel fijne dagen gewenst ...( we/ik missen je wel grin)
Pegasus
Pegasus dec 4 '09
Larapinta, het raakt me wat je schrijft.
Het spijt mij als je je er vervelend door hebt gevoeld.

Goed dat je er weer bent!

Het is in ieder geval niet mijn bedoeling geweest dat je niet jezelf mag zijn hier. Dus voor iedereen die dat zo gevoeld heeft, dat was niet de bedoeling.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki