Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara nov 23 '09
Nou pfieuw ...

Het viel gelukkig allemaal mee. Het was ook het gevolg van de mexicaanse griep volgens de huisarts. Hij moet nog twee dagen thuis blijven en even in de gaten houden. Als het goed blijft gaan, dan mag hij woensdag weer naar school.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca nov 23 '09
Het onweert... en dat is poep. Ik haat onweer... Dus ik ben meteen naar beneden gevlucht, schijtert die ik ben...
Maryssa
Maryssa nov 23 '09
Quote:
Pegasus: Hé Maryssa,

Volgens mij is het net droog....
Wie weet met een sprintje en dan heb je weer voer en echoooooot het niet meer zo.[/

Jaaaaaa joepie er is weer voer in de koelkast en gezellie nat geregend laughEn mn wasmachine is gemaakt toch fijn zo'n handige vader smile
Pegasus
Pegasus nov 23 '09
Brrr, het is hondenweer. Gelukkig nu weer fijn thuis. Zal de kachel is opstoken. Vanavond lekker een avondje thuis. Ga ik alsnog voordat boek en die pot thee op de bank. Yeah! Kaarsjes erbij... en onweer. Onweer vind ik echt wat hebben.

@Maryssa. Gelukkig is het voer weer binnen. En die natte kleren kun je dan gelijk weer uitwassen.... Super zo'n vader!

@Jorine, gelukkig geen blindedarmontsteking. Dat zou echt niet fijn zijn. Ik hoop dat S snel opknapt. Sterkte voor jullie.
Maryssa
Maryssa nov 23 '09
Quote:
Pegasus:Brrr, het is hondenweer. Gelukkig nu weer fijn thuis. Zal de kachel is opstoken. Vanavond lekker een avondje thuis. Ga ik alsnog voordat boek en die pot thee op de bank. Yeah! Kaarsjes erbij... en onweer. Onweer vind ik echt wat hebben.

Klinkt goed! grinAvondje thuis opgekruld op de bank is zalig en helemaal na de altijd weer lastige maandag. Onweer brr ik vind dat maar eng.
Islandlady
Islandlady nov 24 '09
@ Maryssa: dank je meis!
@ Jorine: Gelukkig is het geen blindedarm ontsteking. Arme S. Beterschap!!

Zo het begint te komen het hoogseizoen. Vandaag de hele dag werken. Fijn!

Allemaal een fijne dag!
Cialara
Cialara nov 24 '09
Werkse Bea! lekker dat er veel te doen is lijkt me, dat geeft dan tenminste een voldaan gevoel als je 's avonds weer op de bank zit wink
Emuca
Emuca nov 24 '09
EINDELIJK HET INTERNET GEFIXT! God.. het heeft me 4 uur gekost... Vol frustratie.. maar he he... airport en kabel waren kapot.. nu weer online!
Maryssa
Maryssa nov 24 '09
Welkom terug! Knap dat je het zelf hebt kunnen oplossen.
Emuca
Emuca nov 24 '09
Ik dacht dat ik gek werd hoor... Mijn zusje was ook helemaal pissed...
sabine32
sabine32 nov 24 '09

ik zal eens vertellen hoe ik me voel

awel slecht, rotslecht
gewoon niet uit te houden, ik wordt er gewoon gek van
ik zal comentaar krijgen van de meeste maar het spookt altijd maar door mijn hoofd 'WANNEER KOMT ONZE 2DE SPRUIT" frown

gemakkelijk om te zeggen zet het wat uit je hoofd deuhhhh
makkelijker gezegd dan gedaan he

geen woorden voor in welke onzekerheid ik zit,
het onwetenheid, niets weten waar, wanneer en hoe.
echt om zot van te worden

iedere dag steeds weer als ik mijn gsm hoor
zou dit het telefoontje zijn, pfffffffff neen dus
en zo maar altijd door frown

nu zou ik ook in de toekomst willen kijken
maar helaas ik heb deze gave niet

zo dit moest er even uit, want de meeste zeggen ach het komt wel, zet het even opzij, sorry maar zo makkelijk gaat dit niet.
Cialara
Cialara nov 24 '09
Kun je dan niet het adoptiebureau bellen en het vragen? Dan heb je misschien wat meer duidelijkheid en kun je als je het weet wat makkelijker hanteren.

Vaak is onduidelijkheid en onzekerheid erger dan een ja of een nee!

Liefs Jorine.
sabine32
sabine32 nov 24 '09
hallo

ach ik heb al zo vaak gebeld weet je wat je als antwoord krijg

' je moet je niet ongerust maken alles is nog in orde in de Filippijnen'

veel lossen ze niet helaas
Cialara
Cialara nov 24 '09
Nee daar heb je dan ook niet veel aan. Balen hoor, als je niets weet en je zit te wachten. Sterkte hiermee.

Liefs Jorine
Maryssa
Maryssa nov 24 '09
Het is een hele innige wens voor je een 2e kindje. Natuurlijk beheerst dat je leven en denk je daar steeds aan omdat je het zo graag wilt. Maar lieve meid, probeer ook van andere dingen te genieten en daarmee bedoel ik niet dat je het wat uit je hoofd moet zetten. Maar als je niet van andere dingen geniet en je focust alleen op die wens dan gaat het leven door maar gaat het langs je heen. Omdat voor jou de wereld stil staat tot het verlossende woord er is en dat is zo zonde. Het leven is te mooi om aan je voorbij te laten gaan. Dus hop leuke dingen blijven doen samen met je man en anderen om jullie heen, genieten van het kindje dat nu wel bij jullie is,en blijven bellen naar dat adoptiebureau! Sterkte!
gast
gast nov 25 '09
Sabine, waarom wil je zo heel erg graag een tweede kindje? zo graag dat je het er zelfs voor over hebt je hele eigen leven weg te gooien? Want je leeft nu niet meer, je bent geobsedeerd door een gedachte. Hoe gaat het met je kindje die je nu hebt, en je man? Wat is de taak in jullie gezin van het kindje dat er nog niet is? Ik hoop voor dit kindje dat hij/zij er niet is om een leegte op te vullen want dit zal het nooit kunnen.
Het zou best eens zo kunnen zijn dat je het nu zelf "psychisch" tegen houd, net als met vrouwen die dolgraag zwanger willen worden en er te veel op gefocused zijn waardoor het niet lukt.
Ik zal je niet zeggen dat je er mee moet stoppen, maar het zou niet verkeerd zijn om je gedachten eventjes met andere dingen bezig te laten zijn. Probeer je bijvoorbeeld voor te stellen dat je een mooi gezinnetje hebt.......
Het komt vanzelf naar je toe als je het maar weet los te laten.
Emuca
Emuca nov 25 '09
Mijn internet is weer kapot... frownDus ik ben zo weer weg.. zit nu op een dongel. Hopelijk is het morgen gemaakt.

Liefsss
Vlinders
Vlinders nov 25 '09
Aaaj niet zo fijn Angel of Death.
Misschien een keer serieus iemand naar laten kijken?

Succes!
Vlinders
Cialara
Cialara nov 25 '09
Joepie! Alle kinderen zijn weer beter en konden vandaag naar school grinDus heerlijk wat tijd voor mezelf en de Sint gehad winkWant dat moet natuurlijk ook voorbereid worden, en dan liefst niet op de allerlaatste dag...

Balen van dat internet AoD! Bij ons was het vanmiddag ook even uitgevallen maar dat lag aan de provider gelukkig is het weer verholpen.
Emuca
Emuca nov 26 '09
Ik denk dat het netwerk kastje kapot is... Hopelijk is het vandaag gemaakt.. Ik zit nu op school te internetten.. Zucht.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki