Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara nov 21 '09
Oh, dat klinkt heerlijk winkVeel plezier hoor!
admin
admin nov 21 '09
dank je wel allemaal!

bij deze ook maar ff een foto van inimieni wink(onder het dooiertje dat is hart vormig)

Maryssa
Maryssa nov 21 '09
Wat mooi Kikkertje om te zien en die hartvorm is bijzonder!
Beschermengel
Beschermengel nov 22 '09

Van Harte gefeliciteerd Kikkertje! wat mooi om te zien!

Ik ben vorige week met mijn dochter meegeweest ook om een echo te bekijken .......zo mooi om te zien hoe zo'n klein wezentje zich beweegt, 3 mnd is ze nu !! Ik word nu voor de 6e keer Oma smile....Ze/hij word in mei geboren..word jouw kindje ook in mei geboren Kikkertje ?
Vlinders
Vlinders nov 22 '09
Heej leuke inimieni! Prachtig toch dat dit allemaal kan he...
Islandlady
Islandlady nov 22 '09
Hey Kikkertje wat leuk!
Ik noemde mijn kindjes in de buik toendertijd ook Ieniemini smile
Leuk hoor de echo-foto.
admin
admin nov 22 '09
he, schatje, grin
admin
admin nov 22 '09
dank je wel allemaal laugh

@beschermengel jij ook van harte!!!
Islandlady
Islandlady nov 22 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
he, schatje, grin

Ja ik ben er weer na alle drukte en commotie smile
gast
gast nov 22 '09
Hé Bea, heb je de regatta weer overleeft smile
Emuca
Emuca nov 22 '09
Zooo.. hier ben ik weer! Helemaal hersteld van de Mexicaanse griep! laugh
Cialara
Cialara nov 22 '09
Oh, dat doe je snel! S is nog maar net herstellende... had gister nog eventjes een piek van 40 graden.

Maar vandaag ook weer stukken beter hoor. We zijn zelfs eventjes over het strand gelopen vanmiddag, met de wind mee, want het stoof behoorlijk wink
Emuca
Emuca nov 22 '09
Ik heb maar 1,5 dag koorts gehad. Echt bizar snel dat ik hersteld ben. Nog wel wat last bij het ademhalen, maar dat komt misschien ook omdat ik net zeiknat ben geregend. frown
Islandlady
Islandlady nov 22 '09
Origineel bericht van: gast
Hé Bea, heb je de regatta weer overleeft smile

Hey Syl,

Ja inderdaad weer overleefd. Ben blij dat ik 3 dagen even rust heb genomen en niet mee ben gegaan naar Statia smile
Hoe was jullie regatta op Curacao? Heb een mooie foto in de krant gezien maar dat was het dan. Heb vorig jaar een aantal organisatoren mogen ontmoeten en toen hebben we nog even gekeken naar de plaats van het feest. Helaas kon ik er wederom niet bij zijn.
Cialara
Cialara nov 23 '09
Ik word hier inmiddels een beetje niet goed! Is S net uit de mexicaanse griep kreeg hij gisteren al buikpijn en had hij vanochtend weer zulke steken in zijn rechteronderbuik dat hij helemaal krom op zijn knieen zat in de badkamer frownAls dat maar geen blindedarmontsteking wordt!

Straks weer naar de huisarts dus. Het lijkt wel niet op te houden bij ons...

Jullie horen nog wel van me.

Liefs Jorine.
Maryssa
Maryssa nov 23 '09
@ Jorine: Sterkte met alles Jorine, het is wel veel achter elkaar inderdaad. eekDie arme S dat hij zo'n buikpijn heeft!

@ AOD: Ooh dat gaat snel dat je weer hersteld bent! Goede weerstand. Ja die regen..pff ik zit hier moed te verzamelen om naar buiten te gaan. Er zit een echo in de koelkast dus ik moet wel wink

@ Islandlady: Wat leuk dat je er weer bent hier!
Emuca
Emuca nov 23 '09
Ik ben net wel buiten geweest... werd meteen verrast door een golf water veroorzaakt door een automobilist... (*&^$%#
Maryssa
Maryssa nov 23 '09
Ieuw Angel dat is confusednie fijn

Ik ga het toch maar doen, de regen in. Daarna lekker pot thee en boek op de bank.
Pegasus
Pegasus nov 23 '09
Neeeeeeeh, toch.
Een warme douche, handdoek en droge kleren van hieruit.
Pegasus
Pegasus nov 23 '09
Hé Maryssa,

Volgens mij is het net droog....
Wie weet met een sprintje en dan heb je weer voer en echoooooot het niet meer zo.

wink

Wil ik oooook met pot thee en boek op de bank, klinkt heerlijk knus.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki