Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus nov 18 '09
Jij hebt hard gewerkt! Het is echt mooi aan het worden. Leuk! Ook leuk dat we mee kunnen kijken, hoe het wordt.
Emuca
Emuca nov 18 '09
De sfeer is al een stuk beter dan eerst ja. smileZodra mijn eigen spullen d'r staan moet het heel fijn zijn.
Ik vind het leuk om mensen de mogelijheid te geven mee te kijken. smileMaar bank is inderdaad vast wel geschrokken.. Haha.
Maryssa
Maryssa nov 19 '09
Goed zo de bank is wakker geschud. Die opa van jou op de foto laughgeweldig! Niets meer aan doen zo laten staan wink
admin
admin nov 19 '09
hallo allemaal

ook weer eens een berichtje van mij winkik heb vandaag de echo gehad en we hebben een inimienie gezien met een mooi kloppend hartje laugh.

hoe is het hier met iedereen????
Emuca
Emuca nov 19 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Goed zo de bank is wakker geschud. Die opa van jou op de foto laughgeweldig! Niets meer aan doen zo laten staan wink

Mijn opa is gewoon zo lenig voor zijn leeftijd... Haha
Emuca
Emuca nov 19 '09
Dat lijkt me zo mooi! Zo'n kloppend hartje horen :3
Cialara
Cialara nov 19 '09
Origineel bericht van: kikkertje
hallo allemaal

ook weer eens een berichtje van mij winkik heb vandaag de echo gehad en we hebben een inimienie gezien met een mooi kloppend hartje laugh.

hoe is het hier met iedereen????

Wat leuk is dat toch altijd, zo'n guppie met een kloppend hartje dat uit gaat groeien tot een lief klein mensje grinHet is bijzonder om te zien. Dat maakt je dag vast wel weer goed hè wink
Emuca
Emuca nov 19 '09
Oh oh oh... ik heb zo'n last gekregen van mijn rug, borst en keel... frownEn nu ook nog hoofdpijn... Bah.
Cialara
Cialara nov 19 '09
Oh jeetje je wordt toch niet ziek hè?

Bij ons zijn de eerste twee mexicanen intussen weer helemaal bijgekomen, maar de derde is nog steeds ziek. Gelukkig werken de paracetamolletjes goed bij S. Af en toe heeft hij hoge koorts, maar die kunnen we goed hanteren.

Manlief en ik hebben nog steeds nergens last van... laten we dat zo maar houden wink
Emuca
Emuca nov 19 '09
Ik hoop niet dat ik ook getroffen ben door echte griep... ben al een paar dagen wankel... frown
Cialara
Cialara nov 19 '09
Ja dat had S ook, een paar dagen gammel. Nu heeft hij toch echt koorts gekregen... Ik hoorde van de juf op school dat de meeste kids een aantal dagen wankel waren en dan uiteindelijk toch nog flink ziek geworden.

Er zijn bij ons heel veel kinderen ziek op de scholen. Gemiddeld zo'n 6 per klas wel geloof ik. Is toch wel veel hoor...
Emuca
Emuca nov 19 '09
Ik vrees dat ik uiteindelijk ook de mexicaanse krijg... maarja...
Cialara
Cialara nov 19 '09
Blijf die energiebollen die S heeft geleerd doen. Doe ik ook nog steeds iedere ochtend. En ik heb het nog steeds niet wink
Emuca
Emuca nov 19 '09
Toevallig heb ik het eergister gedaan... en gister was ik een stuk beter dan nu.. misschien een goed plan! Bedankt voor de tip! laugh
admin
admin nov 20 '09
Maandag word ik ingeënt door de HA tegen de mexicaan... Ik werk in de zorg, vandaar dat ik er voor in aanmerking kom. Mijn man en dochter hebben de eerste prik al gehad.

Sterkte en beterschap voor de mexicanen!!!
Maryssa
Maryssa nov 20 '09
Wat mooi Kikkertje voor het eerst je kindje kunnen zien en het hartje horen kloppen! Wanneer ben je uitgerekend?
Cialara
Cialara nov 20 '09
Zucht, eventjes bijkomen.

Ik ben vanmiddag met S naar de HA geweest. Hij kreeg allemaal rode vlekjes en had 39,5 op de thermometer.

Ooit in mijn jeugd, ik was zo rond de 20, is er een zusje van een van mijn vriendinnen aan nekkramp overleden. En al die emoties en herinneringen kwamen opeens weer de kop op steken. Ik raakte bijna in paniek van angst om wat ik bij S zag. Niet nodig, maar toch. Soms kunnen die gevoelens zo je nuchtere blik vertroebelen.

Gelukkig kon de huisarts mij geruststellen, het hoort bij een virale griep en is niet ernstig. Wel op blijven letten maar tot nu toe gaat het goed.

Helaas het verdriet om wat er toen gebeurd is blijft nog even hangen, dus dat moet ik nog een keer verwerken kennelijk.

Liefs Jorine
Pegasus
Pegasus nov 21 '09
@Kikkerje, dat is echt bijzonder de 1e echo! En dat hartje dan dat klopt. Zo'n klein wezentje. Prachtig.

@Hé Jorine, goed dat je toch naar de huisarts bent gestapt. En soms ben je misschien even niet nuchter. Maar ik snap je reactie ook. Het is ook niet niets als iemand in je omgeving overlijdt aan nekkramp. Ik wens S heel veel beterschap en jou heel veel zachtheid.

@AOD, hoe is het nu?
Cialara
Cialara nov 21 '09
Dank je Pegasus.

Het gaat al wel weer. We hebben een goede nacht gehad, en de koorts is wat gezakt. Ook het verdriet is weer aan het weg ebben...

Liefs Jorine
Pegasus
Pegasus nov 21 '09
Ik heb zo'n fijne week gehad. En ben nu zo dankbaar.
Ik ga dadelijk lekker naar buiten, de natuur in, rugzakje op, wandelen, schrijfboekje mee en genieten van de zon en de natuur.

Wens iedereen een hele fijne dag!

Liefs Pegasus

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske