Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 14 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ha ha ha, ik mocht iemand scannen en dan zie ik een taart winkZe was op een verjaardag grin

En hoe wist je dat ze op die verjaardag was?? Maar geweldig toch!!
Cialara
Cialara nov 14 '09
Ja, dat was echt geweldig! grin
Emuca
Emuca nov 15 '09
Hoi iedereen laughIk ga morgen mijn huisje schoonmaken, en daar heb ik heel veel zin in!
Cialara
Cialara nov 15 '09
Hoi AoD, Leuk je huisje schonen smileen inrichten ook al? De kleuren zijn in ieder geval wel mooi. Wanneer ga je er dan in?
Emuca
Emuca nov 15 '09
Inrichten nog niet, eerst even goed schoonmaken. smileIk neem wel al wat dozen met boeken mee... Ziet er zo vreemd uit, zulke lege boekenplanken... confused
Ik ga woensdag naar Ikea, al wat spullen kopen... en die zet ik daar dan ook al meteen in elkaar... Dus dan is de boel al een beetje ingericht.
Ik ga er waarschijnlijk 12 december in. laugh

We zijn trouwens een poes kwijt frownze wordt al een paar dagen vermist. Vind ik heel jammer, want ik vind haar heel lief. Het is de moederpoes van mijn katje, Luna.
Cialara
Cialara nov 15 '09
Ik wilde zeggen dat duurt nog wel even voor het 12 december is, maaaaaar het is alweer 15 november! Wat gaat de tijd toch snel. Sint alweer in het land, en helaas konden we er met de kids niet naartoe...

Wat vervelend dat de poes kwijt is... ik hoop dat ze alsnog terugkomt. Sterkte ermee.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca nov 15 '09
De tijd gaat bizar snel hoor! Opeens is het 2010 denk ik.

Ik hoop het ook, maar ze is al sinds woensdag weg.
Takhihiii
Takhihiii nov 16 '09
Ik heb gisteren een ongelukje gehad en waarschijnlijk een rib gekneusd of gebroken. Vandaag probeerde ik de huisarts te bereiken, maar die heeft het waarschijnlijk vreselijk druk met de griep. Toen ging ik maar op internet zoeken naar gebroken/gekneusde ribben... had ik niet moeten doen; daar las ik alle malle manieren waarop mensen hun ribben kraken, moest ik zo hard om lachen... dat doet auwww laughcry

'k zal maar stil houden hoe het mij is overkomen... blush
Helma
Helma nov 16 '09
Hoe je er ook aangekomen bent, Takhihiii, ik wens je van harte beterschap! Maar toch raar dat de huisarts niet thuis geeft.

Gast, hoe was de film 2012?
Heidelroos
Heidelroos nov 16 '09
Verkeerd standje geseksed..
tegen iemand aangelopen..
van trap gevallen..
Butsje met auto..
Verkoudheid (veel hoesten) ..
Zwanger..

allemaal manieren om gekneusde ribben op te lopen.. laugh

Ik wil het weten... Ik wil het weten...
Emuca
Emuca nov 16 '09
Een rare oefening voorgedaan en toen omgevallen? smile

Ik heb weer lekker opgeruimd hoor! De foto's staan weer op hyves! laugh
gast
gast nov 16 '09
Haha, Helma, je hebt het onthouden smile
Het was zoals ik al had vermoed een doom scenario. De aarde wordt opgewarmd als in een magnetron, de schors laar los, met alle gevolgen van dien, pool shift, tsunami's, vulkaanuitbarsingen, egoïstische mensen, etc, etc....
Was op sommige momenten zelfs komisch overdreven, dus ook nog kunnen lachen.
Ik weet wel dat als het er zo aan toe gaat in 2012 dat ik denk ik eerder bij de doden wil horen dan bij de overlevenden.
Maar vooralsnog geloof ik niet in dit soort scenario's.
Helma
Helma nov 16 '09
Aha, precies zoals ik een beetje verwacht had, weinig diepgang en weinig nieuws dus. Wel jammer. Kwam er niks in voor wat meer vertelt over het veranderen van mensen? Meer een Tom Cruise-drama dus? Thanks for sharing...
Cialara
Cialara nov 16 '09
Ik heb nooit zoveel met die "doom-scenarios"...

Vandaag ben ik vooral thuis geweest met 2 van de 3 ziek... morgen mag de oudste weer naar school, mits hij tenminste kan slapen, want vannacht heeft hij werkelijk de hele nacht liggen hoesten. Ik heb nu een speciaal paardemiddel gehaald; codeïne. En nu maar hopen dat het hem helpt... Het is een pechvogel, had 2 jaar geleden ook al kinkhoest en dit lijkt nog wel erger dan toen frownHij hoest bijna de longen uit zijn lijf.
De middelste is ook niet lekker thuis gebleven vandaag; geen smaak, spierpijn, hoofdpijn, moe, hoesten, alleen geen koorts... als ie morgen ook geen koorts heeft gaat hij toch echt naar school!
De kleinste was alweer aardig opgeknapt en is vanmiddag wel naar de peuterspeelzaal geweest. Maar ook zij hoest verschrikkelijk.

Eigenlijk is die hoest wel het ergste van die hele mexicaanse griep. Het is gewoon een heeeeel naar hoestje.

Zelf heb ik nog steeds geen klachten, alleen een kriebel achter in mijn keel... frownik blijf hopen dat dit snel overgaat wink

Ik heb heel lang mezelf afgevraagd of het verstandig was om mijn jongste dochter te laten inenten, maar daar hoef ik nu niet meer over na te denken. smileToch nog een positieve draai aan dit geheel.
Emuca
Emuca nov 16 '09
Ai ai ai... Dat klinkt als een flinke ziekenboeg daar! Beterschapjes smile
Cialara
Cialara nov 16 '09
Dank je Angel,

Is jou poezemoes al weer terug naar huis gekomen?
Helma
Helma nov 16 '09
Omdat ik in de zorg werk (zij het dan administratief) mag iedereen zich laten inenten... alle collega's om mij heen staan in de rij voor hun shot... ik begin steeds meer te twijfelen. Ik heb wel te maken met een kwetsbare doelgroep. Ik ben er nog steeds niet uit. Stel dat ik wél iemand besmet zonder het te weten? Lastig hoor. Het is hier in de buurt een hot item, vooral onder de vele zwangere collega's... je peuter wel, maar zelf niet omdat je zwanger bent? Of andersom? WAt een dilemma's voor die vrouwen.
Cialara
Cialara nov 16 '09
Ja, dat zijn zeker dilemma's. Mijn schoonzusje is ook in verwachting. Zij vierde afgelopen zaterdag haar verjaardag. Daar zijn we dus helaas niet geweest frown

Als je dan in de zorg werkt is het nogal dubbel. Misschien vind je het voor jezelf niet nodig, je bent gezond en kunt het aan... maar dan zou je de client kunnen besmetten en daarom doe je het dus eigenlijk niet eens voor jezelf maar voor de ander. Tja, dat is zowiezo een dilemma... Weet jij het al dan Helma?
Emuca
Emuca nov 16 '09
Nee, nog steeds niet. frown
Cialara
Cialara nov 16 '09
Ohhhh, en kun je hem ook niet bereiken op zielsniveau zeg maar? Sterkte ermee meissie smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki