Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Ik had mijn bericht geschreven zonder jouwe al gezien te hebben. Ik was nog aan het typen en nu lees ik je reactie. En dan denk ik: Zo en dat is eruit! Bedankt voor je uitleg. Wat betreft het kaartleggen, dat kan ik me heel goed voorstellen.
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Kijk als we het nu toch over openheid hebben, dan merk ik vaker dat ik een bericht achter laat en er geen reactie opkomt.
En op andere berichten wel. Ik vraag me af wat de reden is. Het is puur nieuwsgierigheid. Ligt het aan mijn commnicatie of iets anders?

Ik hoor het graag. wink
Maryssa
Maryssa nov 11 '09
Quote:
Karin:Ik krijg vaker pm's dat mensen zich storen aan de zoetsappigheid en zweverigheid op dit forum.

Moet iedereen maar lekker zelf weten als er achter ruggen van anderen gemekkerd wordt over anderen. Blijkbaar zetten sommigen daar hun deur voor open om eens lekker te roddelen en te klagen via pm. Ik doe daar niet aan mee en reageer meelevend omdat ik dat zo voel. Vanuit mijn hart en uit warmte naar anderen. Als mensen daar kotsneigingen van krijgen of misselijk worden van de zoetigheid is dat jammer. Lees het dan maar niet.
Helma
Helma nov 11 '09
Pegasus, dat herken ik wel hoor! Ik heb dat idee soms ook gehad bij mijn eigen berichtjes, en ik had er zelfs eens een topic over geopend, iets van 'ik voel me soms niet gewenst' of iets dergelijks.

Het zal vast niet persoonlijk zijn, maar soms loopt dat zo. Als iemand bijv. een beetje 'in gesprek' is in een topic, dan reageren juist die mensen veel op elkaar, en de berichtjes die er dan tussen staan, glippen er soms tussendoor. Dat kun je eigenlijk nauwelijks voorkomen op een forum als dit. Maak het niet persoonlijk, je bent een aanwinst voor het forum, en ik hoop dat je lekker mee blijft schrijven want ik lees je graag! laugh

Knuffel voor jou van Helma.
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Ik had al zo'n vermoeden.... Maar soms is het goed om dingen gewoon bij mensen te checken, hoe ze erover denken of hoe zij het ervaren. Ik kan er van alles over gaan denken, maar dat heb ik nog niet gedaan. Ik heb alleen geconstateerd dat het zo is. Ik vind het fijn dat je hebt gereageerd. Nu weet ik hoe het voor jou zit.

En ik blijf nog wel even wink.
En de knuffel neem ik in ontvangst. Omdat ik heeeeel erg veeel van knuffelen hou.
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
laughlaughlaugh

Voor iedereen hier een hele grote lichte lieve knuffel.
Maryssa
Maryssa nov 11 '09
En wie er behoefte aan heeft een verse peper om op te kauwen.
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
laughlaughlaugh
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Een groene of een rode? En echt vers? Ook knapperig? Ik vraag maar ff. winkEven checken wat je in de aanbieding hebt wink
Maryssa
Maryssa nov 11 '09
Rood lijkt me wel fijn grinKunnen we gelijk goed van gronden.
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Hahahahahaaaa. Helemaal goed.
Vlinders
Vlinders nov 11 '09
Sjonge jonge, het is me wat allemaal.
Ik zie bij jou Karin dat je met veel meer dingen zit dan zomaar hier is voorgevallen. En dat is ok, dat wil ik je laten weten.

Hoe eerlijker we naar onszelf zijn hoe eerlijker we naar anderen kunnen zijn en dan zijn veroordelingen niet langer nodig.
Tuurlijk mag je de een meer dan de ander. Omdat die je meer of minder triggert ivm de issues waar je op dat moment mee worstelt. Maar om de objectiviteit enigszins te waarborgen is het ook nodig zo nu en dan een angel eruit te halen als je leest en voelt dat er veel onderhuidse irritaties zijn. Niemand is hier meer dan de ander en dat idee heb ik wel eens hier

Ik vind het fijn te lezen dat Pegasus mn boodschap wel begrijpt en probeert op een positieve manier aan te geven wat wel en niet prettig is op dit forum. Denk dat we daar allemaal een voorbeeld aan kunnen nemen hier.

Licht en liefdeeeeeeeee!!!!
Vlinders
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Hé Vlinders,

Waardoor krijg je het gevoel dat de één meer is dan de ander hier?

Ik vind het fijn dat je je begrepen voelt. Ik begrijp jou, maar Karin ook. Kun je dat begrijpen?

Ik vraag me af waarom je het woordje "wel" in de zin van "ik vind het fijn dat Pegasus mijn boodschap wel begrijpt", erin hebt gezet?

Voor jou ook veel licht en liefde.
Emuca
Emuca nov 11 '09
Ik hou ook van knuffelen :3 vooral met mensen die ik lief vind.
gast
gast nov 11 '09
Waardoor vind je de één lief en een ander niet?
Waar ligt dat aan? Waar hangt dat van af?
Emuca
Emuca nov 11 '09
Dat ligt aan hoe iemand aanvoelt... denk ik. Maar ik vind heel veel mensen gewoon lied. laugh
Helma
Helma nov 11 '09
Jemig, Kaat, ik let weer eens niet op!
Ik begrijp je heel goed. Je bent een kanjer. Neem je ruimte in, dat doe ik ook. laugh
Maryssa
Maryssa nov 11 '09
@ Pegasus: Ik vraag me af of het wel zin heeft om het helemaal uit te pluizen. Al begrijp ik dat anderen daar anders over denken. Maar creëren we daar eenheid of afstand mee? In sommige gevallen kan eerlijk zeggen waarom iets voelt zoals het voelt ook voor verwijdering zorgen zonder dat dat de bedoeling is. Tenminste dat heb ik zelf ervaren op dit forum. Als er iets over gezegd moet worden komt dat vanzelf wel op een moment dat het goed en veilig voelt om dat te doen.

Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Eeeeeh, help me even, waar grijp jij op terug? Ik kan het even
niet helemaal volgen....
Maryssa
Maryssa nov 11 '09
Ow sorry is ook niet helder van me! Op de vragen die je stelt richting Vlinders. Maar dat is hoe ik er in sta.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki