Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa nov 10 '09
Oma's zijn geweldig! whistle

Veel plezier morgen AOD!
Cialara
Cialara nov 10 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ga ik zeker doen! smile

Mijn oma doet me ook heel erg denken aan mijn jeugd... misschien komt dat omdat ze er gewoon zo van geniet die verhalen te blijven herhalen.

Eeeehhhh, volgens mij zit je nog middenin je jeugd hoor grin
Emuca
Emuca nov 10 '09
Okee.. mijn 3 jarige ik dan.. laugh
Pegasus
Pegasus nov 10 '09
laughlaughlaughlaugh
Cialara
Cialara nov 11 '09
Goeiemorgen allemaal

Ik heb intussen 1 ziek puberkind, met iets wat lijkt op griep,misschien wel die mexicaan. En nog een peutermeisje dat ook hoesterig op de bank hangt, nog net geen koorts, maar hoestenproestend tv kijken wink

Zelf ben ik alweer aardig opgeknapt, wel nog een paar daagjes die cranberry-pillen dan komt het weer helemaal goed.

De middelste heeft nergens last van, is nog steeds een energie-stuiterbal die vrolijk rondhupst grinkomt vast door die energieballen die hij iedere dag over zich heen zet. Ik ga er ook maar snel weer eentje doen.
Maryssa
Maryssa nov 11 '09
Dat is fijn dat de blaasontsteking onder controle lijkt. Scheelt je weer een antibiotica kuur confused.

Hè wat naar dat je kids ziekjes zijn. Kan S niet wat energie rondom zn zieke broer en zus zetten?

Beterschap hoor!
Cialara
Cialara nov 11 '09
Ik heb zelf wat energie met Reiki gegeven aan de oudste. Dat was best wel heftig, ik kreeg gewoon kramp in mijn vingers! Heb mijn handen daarna goed gewassen... De kleinste hoest heel erg, maar heeft geen verhoging. Zij wil geen energie, van niemand! Maar ik denk dat zij sterk genoeg is.

De oudste heeft alle symptonen van de mexicaanse griep, en is best grieperig met koortsvlagen van 39 graden en dan weer 37,5 , maar niet zo ziek dat ik me nu zorgen maak, al houd ik hem wel extra in de gaten. Lang leve de weerstand en de biologische groenten wink
admin
admin nov 11 '09
Beterschap voor je kinders Jorine!

Ik ga net als Belle even een tijdje afstand nemen.
Ik word even erg beroerd van de te lieve berichten, het zweverige gepraat.
Plus het feit dat het me enorm ergert dat als ik ergens een mening over geef (mijn eigen mening, let wel mijn eigen waarheid dus).
Dat gelijk als een probleem van mij wordt gezien waar ik dan maar aan moet gaan werken..blegh..

Dus ik ga in mijn sop gaar koken even.

Toedels en tot gauw!
Cialara
Cialara nov 11 '09
Jammer Karin, ik vind het altijd wel leuk om wat tegengewicht te zien op het forum. Als jij weg bent wordt het helemaal zo zoetsappig winkMaar ja, kook maar ff lekker dan als je dat nodig hebt.
gast
gast nov 11 '09
Hè Karin, jij ook al frownSorrie dat ik er aan mee gedaan heb.

Kook wel alleen dat wat je in de weg staat om gelukkig te worden. Eenmaal gekookt zal er niets meer uit groeien en is het wat het is en kun je het verteren. Zaai wat je wel gelukkig maakt in goede vruchtbare aarde zodat het uitgroeid tot een mooie boom die veel vrucht draagt en je daar dus veel van kunt plukken.

Geniet vooral van je kids en van Arach. Wij komen wel weer ooit eens........
admin
admin nov 11 '09
owww..Karin, het was niet m'n intentie om je slecht te doen voelen.
lieve knuf van me!

Bellefleur.
Maryssa
Maryssa nov 11 '09
Ik ga me NIET verontschuldigen omdat ik iemand of meerdere mensen een meelevend berichtje heb gestuurd. Zoetsappig wordt het als het niet gemeend is. En dat is een aanname. Een verzender weet met welke intentie iets is verstuurd.
Emuca
Emuca nov 11 '09
Als mensen het niet menen zullen ze ook geen lief berichtje posten... en meestal is er wel door een leugen heen te prikken.

Ik kom net van oma vandaan.. heb allemaal super lieve dingetjes gehad.. maar mijn blaar lijkt te zijn ontstoken en doet zeer.. en ik heb straks een vergadering... en daar heb ik nu eigenlijk helemaaaaal geen zin in.
Vlinders
Vlinders nov 11 '09
We zijn met zn allen verantwoordelijk voor ons eigen gedrag. Als we mekaar nu ook nog lopen te veroordelen over de zoetsappigheid en zweverigheid zegt dat meer iets over de schrijver die veroordeelt dan degene die uit goede bedoelingen een lief berichtje schrijft.

Als je je eraan stoort hoef je daar zelf niet aan mee te doen, dus wees creatief en gebruik je POSITIEVE inbreng op dit forum aub in plaats van te klagen over iets waar je zelf schijnbaar de grootste moeite mee hebt.
admin
admin nov 11 '09
Volgens mij is mijn positieve inbreng meer dan voldoende hier.
En als ik in dit topic mijn ei kwijt wil dan mag ik dat net zo goed als de rest.
Je hebt niet door dat de laatste zin in mijn bericht op mij zelf slaat.
Sop gaarkoken?

En ja hoor Vlinder het ligt allemaal aan mij.
Echt bezopen dat vaak als iemand schrijft over dingen waar hij zij zich aan stoort het altijd aan die persoon zelf ligt.

Ik krijg vaker pm's dat mensen zich storen aan de zoetsappigheid en zweverigheid op dit forum.
Dat is zeker hun probleem net zoals het nu mijn probleem is, maar om te indiceren dat het dan NIET zo is is natuurlijk wel heel erg je kop in het zand steken.

Maar dat is mijn mening en die zal beslist niet gedeeld worden.
Is ook helemaal niet erg, niet iedereen denkt hetzelfde.

Maareh na meer dan 2,5 jaar hier te hebben kaartgelegd vind ik dat ikzelf best deel ben geweest van alle positiviteit hier.

Sommige tijden zit me dit gewoon dwars en moet ik even zuurstof happen.
Het zegt meer over jou dan over de ander.
Grappig dat dit zinnetje zo vaak wordt gebruikt.
Nooit bij jezelf neerleggen, gelijk op de ander zijn bord deponeren.

Ik ben blij dat ik dat niet doe en in het eerste bericht al heb aangegeven, dat ik even ga gaar koken en zodra ik weer helder denk ik weer terug ben.

Enne veroordeeld heb ik niet, ik heb mijn gevoel neer geschreven, thats all en dat dingen soms mega rottig mijn strot uitkomen vind ik vervelend maar dat is een eigenschap die ik nu eenmaal heb.
Ik ben een flapuit en heb echt geprobeerd om dat niet te zijn, maar dat lukt me niet.
Maar wel een flapuit met een groot hart en al kan ik mega stuiteren, ik ben stapelgek op de mensen hier.

Net als Belle ga ik niet weg, maar neem ik even afstand.
Ik heb even ruimte nodig, het kaartleggen staat me steeds meer tegen. Niet omdat ik de kaarten niet leuk vind maar omdat ik soms zo enorm baal van al die mensen die overal maar antwoord op willen en dan aan een ander de oplossing vragen voor dingen die soms zo persoonlijk en diepgaand zijn dat ik me serieus afvraag of ze wel weten wat ze doen.
Maar ook dat is beslist iets van mij.

Ga goddomme zelf eens aan de slag!
Je komt niet verder als je niet aan jezelf werkt en iedere maand een kaart vragen of om de drie maanden je foto laten lezen daar kom je niet verder mee.
Alles wat je leest en te horen krijgt weet je verdikkies al.
Ga naar jezelf kijken, ga naar jezelf luisteren, (ook ik want dit verhaal komt ook weer ergens vandaan) en doe er wat mee.

Ik heb gewoon echt helemaal geen zin meer om er voor zoveel mensen te zijn, ik wil er nu voor mezelf zijn.
Ik ben wel een van de weinigen hier die af en toe vuur spuugt en wellicht is dat ook nodig hier, voor het tegenwicht.
Niet altijd terecht en soms lees ik ook dingen verkeerd.
De mensen die hier al langer zijn weten dat ik erin duik en het voor mezelf uitwerk en dat ik niet alleen mensen *veroordeel* maar zeker ook met mijn gevoel aan de slag ga.

Zo das een heel boek geworden zowat.
admin
admin nov 11 '09
Origineel bericht van: gast
Hè Karin, jij ook al frownSorrie dat ik er aan mee gedaan heb.

Kook wel alleen dat wat je in de weg staat om gelukkig te worden. Eenmaal gekookt zal er niets meer uit groeien en is het wat het is en kun je het verteren. Zaai wat je wel gelukkig maakt in goede vruchtbare aarde zodat het uitgroeid tot een mooie boom die veel vrucht draagt en je daar dus veel van kunt plukken.

Geniet vooral van je kids en van Arach. Wij komen wel weer ooit eens........

Thanks Syl, jij snapt het.
Maar je kent me ook al een beetje blush
admin
admin nov 11 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Jammer Karin, ik vind het altijd wel leuk om wat tegengewicht te zien op het forum. Als jij weg bent wordt het helemaal zo zoetsappig winkMaar ja, kook maar ff lekker dan als je dat nodig hebt.

Ja dat is beslist even nodig Jorine, vandaar dat ik even afstand neem.
admin
admin nov 11 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
owww..Karin, het was niet m'n intentie om je slecht te doen voelen.
lieve knuf van me!

Bellefleur.

Dat weet ik ook wel Belle, zoals al eerder fijntjes werd opgemerkt is het iets van mij en moet ik echt even eruit en aan de slag.
Jouw opmerking was de trigger en dat was en is schijnbaar even nodig.
Pegasus
Pegasus nov 11 '09
Hé Karin,

Naar dat je het zo voelt en ervaart.

Wat is er precies gebeurd? Was er een aanleiding waarom je dit schrijft?

Verwoord ik het goed als ik zeg dat je het gevoel hebt dat als je maar lief bent op dit forum of heel spiritueel en dit beaamt richting de ander, dat dan alles prima is en iedereen met je meejuicht. Maar dat als je kritisch bent en je mening geeft, je terugkrijgt dat je ergens aan moet werken....? En dat dit je boos maakt?

Waar of niet waar, maar is dit hoe jij het ervaart?

Kun je iets doen waardoor je het voor jezelf aangenamer kan maken en waardoor het forum voor jou wel een prettige plek is?

Ik stel in ieder geval jouw mening zeer op prijs. Ik vind hem vaak heel aards en praktisch. En wat mij betreft daarom ook heerlijk. Dus laat hem vooral horen.

Ieder heeft zijn mening en dat maakt het zo veelzijdig.

Wat ik zelf lees, is dat bij het "hoe voelen wij ons vandaag", veel gepraat wordt over ziekte, niet goed voelen, de dingen die misgaaan etc. En dat er veel bevestigd wordt in dit gevoel. Op zich prima, want volgens mij is dit één van de doelen van het topic. Maar je kunt je afvragen wat je hiermee wilt bereiken... wil je alleen maar delen, steun, aandacht. Je kunt ook met elkaar daarnaast praten over oplossingsrichtingen. Maar goed. Het is ook wat iedereen voor zichzelf als doel beschouwt van het topic. Delen of meer... En dat is wellicht ook weer voor iedereen anders.
Emuca
Emuca nov 11 '09
Ik snap wel wat je bedoeld... denk ik. En ik vind het heel goed dat je het aan kan geven... vuurspugen is ook nodig... ik bedoel.. anders gaat iedereen zich er op een gegeven moment aan ergeren...

Ik weet niet of dit bericht nu goed ten aarde komt... sorry als je je hierdoor helemaal (*&%^$^# voelt, Karin.. Da's niet mijn bedoeling...

Ik ben zelf een beetje like ()&^###&^^$# omdat de helft van mijn raad zich weer een uur van te voren afmeld. Dat is echt om vreselijk gefrustreerd om te raken. Ik heb me deze weken 5 keer in de ronte gewerkt om alles af te krijgen.. ben voorzitter geworden om ze te helpen, zonder dat ik eigenlijk tijd heb... en probeer mijn zusje een beetje te steunen omdat ze gigantisch er onder door gaat dat we gaan verhuizen... bleergghhh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki