Volgens mij is mijn positieve inbreng meer dan voldoende hier.
En als ik in dit topic mijn ei kwijt wil dan mag ik dat net zo goed als de rest.
Je hebt niet door dat de laatste zin in mijn bericht op mij zelf slaat.
Sop gaarkoken?
En ja hoor Vlinder het ligt allemaal aan mij.
Echt bezopen dat vaak als iemand schrijft over dingen waar hij zij zich aan stoort het altijd aan die persoon zelf ligt.
Ik krijg vaker pm's dat mensen zich storen aan de zoetsappigheid en zweverigheid op dit forum.
Dat is zeker hun probleem net zoals het nu mijn probleem is, maar om te indiceren dat het dan NIET zo is is natuurlijk wel heel erg je kop in het zand steken.
Maar dat is mijn mening en die zal beslist niet gedeeld worden.
Is ook helemaal niet erg, niet iedereen denkt hetzelfde.
Maareh na meer dan 2,5 jaar hier te hebben kaartgelegd vind ik dat ikzelf best deel ben geweest van alle positiviteit hier.
Sommige tijden zit me dit gewoon dwars en moet ik even zuurstof happen.
Het zegt meer over jou dan over de ander.
Grappig dat dit zinnetje zo vaak wordt gebruikt.
Nooit bij jezelf neerleggen, gelijk op de ander zijn bord deponeren.
Ik ben blij dat ik dat niet doe en in het eerste bericht al heb aangegeven, dat ik even ga gaar koken en zodra ik weer helder denk ik weer terug ben.
Enne veroordeeld heb ik niet, ik heb mijn gevoel neer geschreven, thats all en dat dingen soms mega rottig mijn strot uitkomen vind ik vervelend maar dat is een eigenschap die ik nu eenmaal heb.
Ik ben een flapuit en heb echt geprobeerd om dat niet te zijn, maar dat lukt me niet.
Maar wel een flapuit met een groot hart en al kan ik mega stuiteren, ik ben stapelgek op de mensen hier.
Net als Belle ga ik niet weg, maar neem ik even afstand.
Ik heb even ruimte nodig, het kaartleggen staat me steeds meer tegen. Niet omdat ik de kaarten niet leuk vind maar omdat ik soms zo enorm baal van al die mensen die overal maar antwoord op willen en dan aan een ander de oplossing vragen voor dingen die soms zo persoonlijk en diepgaand zijn dat ik me serieus afvraag of ze wel weten wat ze doen.
Maar ook dat is beslist iets van mij.
Ga goddomme zelf eens aan de slag!
Je komt niet verder als je niet aan jezelf werkt en iedere maand een kaart vragen of om de drie maanden je foto laten lezen daar kom je niet verder mee.
Alles wat je leest en te horen krijgt weet je verdikkies al.
Ga naar jezelf kijken, ga naar jezelf luisteren, (ook ik want dit verhaal komt ook weer ergens vandaan) en doe er wat mee.
Ik heb gewoon echt helemaal geen zin meer om er voor zoveel mensen te zijn, ik wil er nu voor mezelf zijn.
Ik ben wel een van de weinigen hier die af en toe vuur spuugt en wellicht is dat ook nodig hier, voor het tegenwicht.
Niet altijd terecht en soms lees ik ook dingen verkeerd.
De mensen die hier al langer zijn weten dat ik erin duik en het voor mezelf uitwerk en dat ik niet alleen mensen *veroordeel* maar zeker ook met mijn gevoel aan de slag ga.
Zo das een heel boek geworden zowat.