Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast nov 10 '09
Jorine, neem vitamine C in hoge dosering. Kan ook in de vorm van cranberrysap of iets anders waar veel vit. C in zit. In een zure blaas overleven de bacteriën nl niet.
Cialara
Cialara nov 10 '09
Dank je Gast, ik zit inderdaad al aan de cranberry pillen. Het duurt wel even voor het werkt, maar meestal kom ik er daarmee wel weer bovenop.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca nov 10 '09
Haaaai iedereen... vandaag weer een dag lang school, verven en collectelopen! Dus ik ben best wel moe nu. Gelukkig dit keer weinig mensen die me keihard wegstuurde aan de deur. smile
Helma
Helma nov 10 '09
Jorine, doe je wel voorzichtig met je blaas? Toen mijn jongste een kleintje was lag ze met nierbekkenontsteking in het ziekenhuis. Ik hoop dat je snel hersteld hoor. Heb je ook koorts, of dat niet?

AoD, wat een moed! Was het droog tijdens het collecteren bij jou?

Plattegrondje is af. het schuiven met de meubeltjes word lastig. Ik wil graag één wand helemaal vrij houden, maar dat wordt nog niet makkelijk. Ik wil er zo'n grote poster plakken, maar dat had ik volgens mij al gezegd.

De stamppot wortels is klaar, nou Sandra nog naar huis komen.
Ze heeft volgens mij morgen geen huiswerk, dus dat wordt een avondje vrij van worstelen met cijfers en letters.
Emuca
Emuca nov 10 '09
Nee, helaas niet... maar ik hield wel vol. smile
Heidelroos
Heidelroos nov 10 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Dank je Gast, ik zit inderdaad al aan de cranberry pillen. Het duurt wel even voor het werkt, maar meestal kom ik er daarmee wel weer bovenop.

Liefs Jorine

Aaaaach meissie..
Bij mij was het al naar de nierbekken verlopen wink
Dus lekker veeeeeeeeeeeeeeeeeeel granberry's, water en rust smile
Cialara
Cialara nov 10 '09
Jullie zijn allemaal lief hoor!

Maar ik heb al zo vaak dit kwaaltje gehad, dat ik precies weet wanneer ik langs de HA moet helaas. Nu voelt het weer lekker, dus het is nog niet zo erg. Ik heb ook geen koorts. Ik moet gewoon wat loslaten geloof ik, en dat gebeurd ook lichamelijk. En de cranberry's werken prima wink

Liefssssssss Jorine
Maryssa
Maryssa nov 10 '09
*schuift nog wat cranberry pillen naar je toe en een kruikje*

Beterschap Jorine! Maar zo te lezen ben je goed bezig met je lichaam (de signalen die het geeft) en op energetisch vlak.

Laat je thuis maar lekker vertroetelen! smile
Cialara
Cialara nov 10 '09
Ja, het gaat goed. Maar ik kan me helaas niet laten vertroetelen, want er zijn twee kindjes die tegen ziek-zijn aanhangen... lopen hier flink te hoesten, eentje met keelpijn, maar ze hebben bijna geen verhoging (nog). Duimen dat het goed gaat... Morgen zien we wel verder. Ik doe lekker rustig aan winkZit nu lekker met laptoppie op de bank met een warm dekentje en een dik vest om me heen smile
Emuca
Emuca nov 10 '09
Lekkerr :3

Mijn vriendinnetje heeft griep... en ik heb spierpijn... ai ai ai.
Cialara
Cialara nov 10 '09
Ha ha ha, ja dat komt vast van het schilderen en later het collecteren... het gaat wel weer over hoor tongue
Heidelroos
Heidelroos nov 10 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Jullie zijn allemaal lief hoor!

Maar ik heb al zo vaak dit kwaaltje gehad, dat ik precies weet wanneer ik langs de HA moet helaas. Nu voelt het weer lekker, dus het is nog niet zo erg. Ik heb ook geen koorts. Ik moet gewoon wat loslaten geloof ik, en dat gebeurd ook lichamelijk. En de cranberry's werken prima wink

Liefssssssss Jorine

Kundalini!!
Emuca
Emuca nov 10 '09
Ja, ik denk het wel. Heb ook overal verf en blaren. Maarja.. je moet er iets voor over hebben hea?

Morgenochtend maar lekker zwemmen en dan naar mijn oma, die net terug is uit Japan! laugh
Maryssa
Maryssa nov 10 '09
Quote:
AOD:Morgenochtend maar lekker zwemmen en dan naar mijn oma, die net terug is uit Japan!

Gotsiemikkie dat klinkt als een hippe oma!
Cialara
Cialara nov 10 '09
Wat leuk, een oma die naar Japan gaat... was dat voor een speciale reden? Of gewoon omdat ze nieuwsgierig was naar dat land...
Emuca
Emuca nov 10 '09
Mijn oma is nog best jong en houdt heel erg van reizen. Ze gaan elk jaar 1 keer ver weg... er zijn maar weinig landen waar ze nog niet geweest is. Zo cool. Japan lijkt me ook heel gaaf.. dus ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's. En ook heel lief; ik krijg een kalender en wat manga's van d'r. Omdat ze wist dat ik dat leuk vind. En nu zie ik ze weer een keertje.. en mijn nichtje ook. smile

Mijn oma is eigenlijk heel hip... ze heeft msn... hyves... mijn oma heeft hyves...
Cialara
Cialara nov 10 '09
Hi hi hi, ja dat is wel erg leuk winkHoe jong is ze dan AoD?

Mijn moeder is ook zo'n mens denk ik, die is 62, maar ze duikt, loopt de Nijmeegse vierdaagse, het Pieterpad, gaat fietsen in Engeland. Komend jaar gaan ze weer naar indonesie om te duiken. Heerlijk om ze zo te zien genieten. Ik kijk er naar uit om dat later ook te gaan doen wink
Emuca
Emuca nov 10 '09
Ze is 67 smileMijn opa is 75.. maar hij kan de handstand nog... tongue

Mijn oma neemt ons ook elk jaar nog mee naar de camping. Ik vind het gewoon een heerlijk mens. Dus ik heb wel veel zin in morgen! laugh
Cialara
Cialara nov 10 '09
Ik kan het me helemaal voorstellen. Geniet er maar lekker van morgen!
Emuca
Emuca nov 10 '09
Ga ik zeker doen! smile

Mijn oma doet me ook heel erg denken aan mijn jeugd... misschien komt dat omdat ze er gewoon zo van geniet die verhalen te blijven herhalen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki