Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 8 '09
Oh die hobbelen alweer rond hoor.
Ikkes? Ik ben bezig geweest in de voortuin, ik kan bijna hooien, hahaha.
Het is pure klei en in de zomer is het onkruid er niet uit te krijgen, dus had ik dat laten staan.
Ondertussen is het twee kontjes hoog en moet de schaar erin, jemig wat een klus zeg...
Ik kreeg zelfs applaus van een meneer die voorbij reed, kun je nagaan hoe mijn tuin eruit ziet.. blush
Maar het is zo'n rotklus en mijn voortuin is best groot, daar is door de vorige bewoners niets aan gedaan, dus zeker anderhalf jaar niet gewied..oeps..

Dus ik ben voorlopig wel bezig laugh
"Heb je ook geen tijd om bushokjes te vernielen"zou mijn moeder zeggen, lol
Emuca
Emuca nov 8 '09
Haaaai iedereen.

Ik heb een officiele verhuisdatum... nog een maandje thuis wonen.
Morgen schilderen! smile
admin
admin nov 9 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ahhhh, Bellefleur, ik zal je wel missen hoor, als je minder gaat posten hier frownEn ik zit nog te wachten op jouw verhaal over blauw enzo... smile

dat komt er nog wel aan. wink
IK heb bewust gekozen om daarmee te wachten, Jorine. Ik zag dat het Turqooise ( communicatie vanuit het hart) enorm energetisch aan het werken was, bij velen,
dat ik ervoor gekozen had nog even met eenvolgende kleur te wachten.
Wat ik ook voor mezelf voel is dat ik mezelf enkele verwen-periodes ga gunnen. Ik heb veel gegeven, veel klaar gestaan voor een ieder,
en veel inzichten doorgekregen en veel energetisch werk gedaan.
Ik voel me fantastisch hoor, er is een verschuiving innerlijk bij me, waarvan ik voel dat het me zeer goed doet. En dat ben ik aan het laten gebeuren.
graag zou ik van je een edelsteen legging willen genieten, zal m'n vraag op je topic stellen.
liefs van me,
Bellefleur.
Cialara
Cialara nov 9 '09
Gaan we doen Bellefleur! Ik vind het een heerlijk orakel om mee te werken. Ik hoop dat ik er je vraag mee kan beantwoorden.

Geniet maar lekker van je verwen momenten, je hebt ze verdiend hoor. Ikzelf heb dit momenteel ook een beetje. Even bijkomen van de achtbaan van het afgelopen half jaar. Maar eerst krijg ik aanstaand weekend mijn Reiki II inwijding, en daar kijk ik erg naar uit wink
Emuca
Emuca nov 9 '09
Ik wens iedereen veel rust in hun verwen momentje... Ik ga nu mijn huisje schilderen! laughToedels!
Cialara
Cialara nov 9 '09
Oh leuk Angel, Hoeveel kleurtjes gaan erop?
Maryssa
Maryssa nov 9 '09
@ AOD: Jeuj! whistleHeerlijk is dat je huisje schilderen in kleuren die je mooi vindt! Lekker je eigen sfeer er in leggen. Dat wordt denk ik heel knus en gezellig. Wel fijn dat je nu een datum hebt, dan kun je er naar toe leven. Dat gaat volgens mij hartstikke goed komen!

@ Jorine: Hey meis, gatsie blaasontsteking auwie dat is zoiets naars. Hoe gaat het nu met je? De paracetamol sloeg wel aan las ik. Liters thee slurpen yep dat helpt en is het ook weer voor ;)Lekker dat je hebt genoten van jullie weekend en de kids weer in je armen sluiten is ook weer een feestje op zich!

@ Larapinta: En heb je een heerlijk weekend gehad? Lekker romantisch met je man mmm. Klinkt heerlijk. Ik hoop dat je genoten hebt en jullie lekker verliefderig zijn teruggekomen. Hoe hebben de kids het gehad?

@ Helma: Wat fijn zo'n moeder die het voortouw neemt en je op weg helpt! Doe mij er ook zo 1! laughGoed om te lezen dat jij en jouw jongste het fijn hebben samen. Wat ik las in een ander topic over dat ze je geregeld om een knuffel komt vragen vind ik zooo lief. Geniet er lekker van van je opgeruimde huis en je dochter!

Ik ga zo even een wandelingetje maken even fris neusje halen buiten en genieten van de wind door de pels! ;)woeiiiii
Emuca
Emuca nov 9 '09
Zoo... ik zit onder de verfspetters!

Ik ga zo het tot nu toe resultaat van mijn verfactie op mijn hyves zetten! laugh

Woonkamer is groen met bruin en mijn slaapkamer blauw. smile
Maryssa
Maryssa nov 9 '09
Klinkt goed! grin
Cialara
Cialara nov 9 '09
Hey Emmy,

Ik heb ff gekeken op je hyves, maar dat ziet er prettig uit die kleurtjes. Rustgevend smileDaar zul je je wel in thuis voelen.

Liefs Jorine
Emuca
Emuca nov 9 '09
Dankje. smile
admin
admin nov 9 '09
Quote:
@ Larapinta: En heb je een heerlijk weekend gehad? Lekker romantisch met je man mmm. Klinkt heerlijk. Ik hoop dat je genoten hebt en jullie lekker verliefderig zijn teruggekomen. Hoe hebben de kids het gehad?

Hey hallo!!!
Zo, weer terug van een heerlijk weekendje met mijn mannetje!!! Zalig! Gister aan het eind van de middag waren we al terug, maar viel gisteravond van de trap en daarbij heb ik mijn stuitje gebroken en mijn hand zwaargekneusd [vandaag naar HA en ZH geweest]
Maar het weekend was om door een ringetje te halen!! Echt voor herhaling vatbaar en Zuid Limburg is zó mooi!!! Kunnen we weer op terugkijken.
Meiden is het goed bevallen, maar ze misten ons wel, dus goed teken smileEn Hielke was bij de logeerboerderij. Dus dat was allemaal okee.

Ga vanaf nu weer meelezen en schrijven enzo ... laugh

Liefs
Marjan
Cialara
Cialara nov 9 '09
Jeetje wat een pech zeg Larapinta! Dat gaat zeker wel even duren voordat je dan weer hersteld bent... Sterkte ermee meis.

Wel fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Limburg is net buitenland zeggen wij altijd. Zo heerlijk met al die heuveltjes en dat bourgondische leven.
admin
admin nov 9 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Jeetje wat een pech zeg Larapinta! Dat gaat zeker wel even duren voordat je dan weer hersteld bent... Sterkte ermee meis.

Wel fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. Limburg is net buitenland zeggen wij altijd. Zo heerlijk met al die heuveltjes en dat bourgondische leven.

Ja, ik baal als een stekker!!! Bah, wéér de ziektewet in op het werk, wéér de muren van mijn huisje binnen zien ... >> naja, kan het nu toch niet veranderen, al zou ik willen!

En ja!! Limburg is geweldig!!! Inderdaad net buitenland. Als het even meezit gaan we 21 dec voor 3 nachten naar Landal Greenparcs in Vaals. Wowwww!!!! Duim maar mee laughOp mijn hyves staan foto's ...

Liefs
admin
admin nov 9 '09
Ach je billen gebutst? jemig dat zal zeer hebben gedaan!
Sterkte Larapinta.
Ik ben ooit keihard met mijn kont op het ijs gevallen en had toen een hersenschudding (kun je nagaan waar mijn hersens zitten wink). Heb je nu zo'n speciaal kussentje om op te zitten?

Lekker kledderen met verf Aod, succes!

admin
admin nov 9 '09
Origineel bericht van: Karin
Ach je billen gebutst? jemig dat zal zeer hebben gedaan!
Sterkte Larapinta.
Ik ben ooit keihard met mijn kont op het ijs gevallen en had toen een hersenschudding (kun je nagaan waar mijn hersens zitten wink). Heb je nu zo'n speciaal kussentje om op te zitten?

Ja, die had ik al, want ik heb mijn stuitje ook gebroken toen ik beviel van mijn oudste dochter. Maar indd de billen gebuts laughlaughen wat afgebroken iegh.... wink
Maryssa
Maryssa nov 9 '09
Oei je stuitje gebroken? Dat doet pijn zoooo! Auwwww en je hand gekneusd.. wat naar! Rust geven en je lichaam laten helen je kunt niet anders, maar is zeker zwaar kl*te. Sterkte meid en gelukkig dat je in ieder geval op een heerlijk weekend kunt terugkijken! Die 21e zou super zijn! Een nieuw lichtpuntje om naar uit te kijken. Dikke knuffel.
Islandlady
Islandlady nov 10 '09
Hallo Allemaal,

Ben ik weer heel even. Deze week lekker druk met de Regatta en werken. Zal er dan ook niet zijn helaas.
Iedereen een warme knuffel van mij!

Liefs
Bea
Cialara
Cialara nov 10 '09
Ohwww, die blaasontsteking wil nog niet erg wegtrekken. Ik kijk het nog een dagje aan en dan ga ik maar naar de HA. Geen zin in, want dan krijg ik gelijk weer zo'n kuur frownMaar ik wil er ook niet mee blijven lopen....
Helma
Helma nov 10 '09
@Larapinta, wow, wat heftig lijkt me dat! En daar kan geen gips omheen confusedKun je wel een beetje zitten met zo'n ring? Of hang je telkens scheef? En moet het vanzelf weer aangroeien? In ieder geval van harte beterschap en sterkte!

@Islandlady, ik hoop dat het goed gaat met je daar. Hoeveel graden is het nu bij jullie? Hier vind ik het koud, en zou graag even een terrasje pakken in een zuidelijk klimaatje! Ik hoop dat het iets beter met je gaat en wens ook jou veel sterkte met alles wat op je pad komt.

Ik heb een keuteldagje vandaag. Omdat mijn moeder zo goed had geholpen zondag, stond alles keurig netjes opgestapeld in een leegstaand kamertje. Mijn dochter en haar vriend waren hier gisteren en hebben alles wat nog mee moest opgehaald!

Helemaal geweldig, ik heb nu gewoon een lege kamer over! Er staat nog een bureau en een kast, en daar heb ik nu alles qua knutselspullen en materiaal om bijv. boeken te versturen netjes opgeslagen. Ook in de woonkamer lag nog van alles wat geen goeie plek had: heerlijk naar boven nu, ik ben er een beetje blij mee, ondanks het gemis om mijn dochter. Maar gelukkig hebben we zowat dagelijks contact en ze weet dat ze zo in die kamer kan, mocht dat nodig zijn.

De grote ruimtes in huis zoals de zolder, de garage en de oude duivehokken achter in de tuin bieden geen opslagruimte, want op de zolder kun je niet staan (de nok is ong. 1.40 hoog) en je zakt er zowat door de vloer heen. De garage en de hokjes lekken dus ook daar kon ik nooit veilig spullen opslaan. Ik kon dus ook nooit ergens was ophangen, behalve dan op een rekje in de woonkamer. Nu kan dat ook daar staan! Misschien laat ik er een broer een waslijn ophangen van muur tot muur. Echt super! Ik bekijk mijn huis nu met andere ogen.

Eigenlijk wil ik blad harken buiten, maar het miezert. En het liefste wil ik een plattegrond maken van mijn slaapkamer op schaal, want in het voorjaar wil ik die kamer eindelijk eens doen! Sinds 1997 is daar niets veranderd en dat wordt hoog tijd. Ze hebben bij de Praxis van die posters, met een soort landschap en dat zou ik er heel graag willen, of grote bloemen op de muur. Daar droom ik nog even over. Heb gelukkig de tijd!!!

Nou, ik ga nu even tossen wat ik zal doen, nee, laat maar, ik ga een plattegrondje maken! laughDat wil ik al heel lang, en nog lang niet al het blad is van de bomen dus ik kan zo weer overnieuw beginnen...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki