Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 7 '09
lieve vrienden,
ik ga hier een tijdje minder "aanwezig zijn in hulp",
omdat ik meega met de stroom waarin ik zit, en die voeren mij
naar weer andere plekken, nieuwe oorden, en groeifases...
ik heb enorm veel vertrouwen, in velen hier! en weet dat er mensen zijn, die veel goeds kunnen doen,
wie mij 'echt' nodig heeft, die weet mij te vinden,
toch zal ik hier nog aanloggen,maar niet zo actief deelnemen.
Ik hou van jullie,

tot later...

Bellefleur.
Pegasus
Pegasus nov 7 '09
Ha Bellefleur,

Grappig vanochtend heel erg het gevoel gehad om hier te vragen hoe het met je ging. Maar vond ik beetje aparte vraag, waar kwam die ineens vandaan... en daarom niet gesteld.

Maar goed om te horen dat je in een stroom zit die je meevoert. Ik hoop dat het die dingen op je pad brengt of gaat brengen die je verder helpen. Hele goede reis!

Bon voyage!

Pegasus
Helma
Helma nov 7 '09
Hoi Bellefleur, dat zal nog niet meevallen! Aangezien je in de top van posters zit hier. Ik hoop dat je je nog bedenkt, en anders tot ziens, hier, of elders!

xxx helma.
Pegasus
Pegasus nov 7 '09
Vandaag netjes mijn huiswerk aan het maken voor een communicatietraining. Leerzaam....
Helma
Helma nov 7 '09
Succes, Pegasus! Enne, met jouw communicatie zit het wel goed! smile
admin
admin nov 7 '09
Origineel bericht van: Helma
Hoi Bellefleur, dat zal nog niet meevallen! Aangezien je in de top van posters zit hier. Ik hoop dat je je nog bedenkt, en anders tot ziens, hier, of elders!

xxx helma.

jamaar ik ga Merudi niet verlaten hoor! smileIk ga gewoonweg minder posten.
maar je hebt gelijk das niet zo evident, ik praat te graag laugh
Helma
Helma nov 7 '09
Praat maar graag door! laugh
annewil
annewil nov 7 '09
Jammer Bellefleur ,ik las altijd graag je stukjes en je wijze raad.
admin
admin nov 7 '09
(((((Tinne)))))

Wat goed voelt moet je gewoon doen smile
Heidelroos
Heidelroos nov 8 '09
oh, heb ik iets gemist?
Effe trug scrollen..
Heidelroos
Heidelroos nov 8 '09
Origineel bericht van: Bellefleur

Hey meissie..

We zien wel hoeveel en wat je nog gaat posten..
Jouw bijdrage is wel zinvol hier.. en euhm..
Je bent een scheetje.. laugh
Cialara
Cialara nov 8 '09
Hoi allemaal,

Ik ben alweer thuis, nog eventjes zonder de kids. Het was heerlijk. Lekker gestadt in Alkmaar, gefietst in en rond Bergen. Lekker uit eten geweest in Bergen en in Bergen aan zee. De Zoute Zoen was echt een superleuk tentje om te eten. In Alkmaar bij "de buren" gelunchd. Ook super.

Helaas niet helemaal lekker vanochtend, het ging richting blaasontsteking. frownBalen, dus gelijk een paracetamolletje genomen en naar huis. Maar ik kom nu een beetje bij. Het was er ook zo koud in dat kamertje! Brrrrrr, daar kan ik echt niet tegen...
Intussen ben ik weer lekker opgewarmd en ga ik aan de cranberry pillen, dan komt het weer helemaal goed wink
Vlinders
Vlinders nov 8 '09
Ach jee Eniroy, das minder fijn. Vooral als je zo'n lekker weekendje hebt zonder de kids. In ieder geval heb je wel lekker genoten. Dat nemen ze je sowieso niet meer af.
Verwen jezelf maar lekker met warme koppen thee, citroen en gember en wellicht wat verse munt. Doet mij altijd goed als ik niet zo lekker ben.

Fijne dag en lekker rustig aan!
Liefs Vlinders
Cialara
Cialara nov 8 '09
Dank je Vlinders.

Ik voel me intussen al een stuk beter. De paracetamol hielp goed, en heb lekker veel thee gedronken.

We zitten nog even na te genieten hier en straks halen we de kinders weer op bij Opa en Oma. Die zullen intussen wel moe zijn wink

Liefs Jorine
admin
admin nov 8 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Bellefleur

Hey meissie..

We zien wel hoeveel en wat je nog gaat posten..
Jouw bijdrage is wel zinvol hier.. en euhm..
Je bent een scheetje.. laugh

grin
Cialara
Cialara nov 8 '09
Ahhhh, Bellefleur, ik zal je wel missen hoor, als je minder gaat posten hier frownEn ik zit nog te wachten op jouw verhaal over blauw enzo... smile
Helma
Helma nov 8 '09
Fijn, Eniroj, dat je een goed weekend hebt gehad. En hopelijk gaat je zoon morgen met een goed gevoel naar school. Wat knap van hem, dat hij zich zo goed kon uitdrukken richting de docent. Overstappen naar het voortgezet onderwijs kostte ook hier de nodige tranen en gesprekken. Hopelijk gaat het nu de goede kant op!

Vanmiddag kwam er een cadeautje aangewaaid! Mijn moeder wilde 'even' langskomen om de slaapkamer van Sandra te zien. Toen zag ze de dozen, de zooi en de slaapkamer die oud is en opgeruimd moest worden. Ze zag ook dat ik behoorlijk scheel keek, wat een teken is dat ik erg moe ben. Ze stelde voor: 'weet je wat, we doen even een bakje koffie, en dan gaan we rap aan de slag!' Ik zuchtte en zei dat ik niet wist waar ik moest beginnen, en ze vroeg wat ik graag gedaan wilde hebben. Ik zei dat het oude bed eigenlijk weg moet, de vele dozen er opslaan, en het liefste alle dozen uit mijn eigen slaapkamer weg. Nou, daar gingen we dan. Het oude bed het slaapkamerraam uit, ouwe zooi het raam uit, de oude slaapkamer stofzuigen en alle dozen keurig netjes opgeslagen! De oude kast leeg, oude kleren naar het LDH, zooi naar de zolder en ik kan weer rechts van mijn bed lopen! Jiiihhhaaaaaa! Alle knutselspullen die ik van haar geleend had heeft ze weer meegenomen.
En de jongste was een spelletje kwijt van haar nintendo, namelijk nintendogs, en deze vonden we ook nog terug, dus Sandra ook helemaal heppie! De luxaflex overgespoten met lichtgroen en hangen inmiddels voor de ramen op haar nieuwe slaapkamer. Ik ben eventjes de gelukkigste moeder van de straat! Misschien wel van het hele dorp.

Waar ik zo tegenaan hikte, is gewoon klaar in twee uurtjes tijd. Echt zo ontzettend fijn! Ze ging weer om half zes, en nu kan ik weer opgelucht ademen. Wat fijn, dat er mensen zijn die door pakken, en die net even weten wat je nodig hebt. Echt heel bijzonder.

Fijne avond allemaal, van een voldane Helma.
Cialara
Cialara nov 8 '09
Heerlijk voor je Helma, ja ik kan me voorstellen dat je een voldaan gevoel hebt. Super dat je moeder je zo kwam helpen, inderdaad een kadootje.
admin
admin nov 8 '09
Die mamma's toch..
Wat fijn Helma! Voelt ook lekker opgeruimd in je hoofd hé?
Helma
Helma nov 8 '09
Echt heerlijk Karin! Nou kan ik het even een paar dagen loslaten en dat had ik net ff nodig.

Hoe is het met je kids Kaat? En met jou?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki