Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus nov 4 '09
Geen fratsen met mijn moedervlek, alles is oké. Fijn!
Er gebeurd op dit moment zoveel en er is zoveel synchroniciteit dat ik het zo snel allemaal niet kan bijbenen met het hoofdje.... alles gelijk begrijpen laat ik maar even los....
admin
admin nov 4 '09
Oeps... blush
Echt Heidel, wat jammer, maar ja hij of zij was wel oud hé..
Tenminste hij zag er wel behoorlijk *op* uit.
Wat jammer, je zal hem wel missen, hij had echt een lief snoetje!
admin
admin nov 5 '09
Lieve katje..
vaarwel schat, en dank je om bij Heidelroosje te hebben geleefd,
was een superplan van je!! wink
gast
gast nov 5 '09
Heidel knufje voor jou.
Emuca
Emuca nov 5 '09
Hoooi iedereen!

Vandaag hele dag les gehad... dus nu een pijnlijk rugje! Maar de kat kwam meteen een knuffel geven, dus het is weer goed. Heb ook mijn charmed boxset eindelijk binnen! Ha! Flink in de uitverkoop gekocht.

Komende week moet ik weer collecte lopen.. haha. De collectebus staat al weer klaar.

frownIk heb helaas wel weer last van allergie... alles jeukt en is schraal.. vreselijk.
admin
admin nov 5 '09
Men neme een leeg schoon flesje.
Vult het voor de helft met amandel olie en voor de helft met jojoba olie.
Voeg hier een aantal druppels etherische olie (geranium, roos bijv.goed tegen jeuk) aan toe en smeren maar!
Ik gebruik drie druppels geranium en twee druppel roos op een fles van 150 ml.
Mijn dochter die exceem heeft (als ze stresserig is) heeft er veel baat bij.
Emuca
Emuca nov 5 '09
Toevallig heb ik wel amandel en jojoba... geloof ik... Maar amandel is bijna op...

Bedankt voor de tips! laugh
Helma
Helma nov 5 '09
Heidelroos, sterkte ermee!

Pffff... ik word zo moe van mijn exman: krijg ik net een lange mail en krijg weer een emmer vol bagger over me heen, hoe gevoelloos ik ben, en egoïstisch, enz.enz.
Het is een lang verhaal wat er gebeurd is, maar het zit weer vast op een tientje hoor.
Hoe houdt een mens het vol om zijn hele leven slachtoffer te zijn van zijn eigen stommiteiten, bweeeegh... mag ik een teiltje!!!
Wat ik ooit in die gast zag!

Sorry, ik had beter ff op zoek kunnen gaan naar het jakhalzencafe, maar moest het even kwijt.

Maar verder is alles goed laugh
gast
gast nov 5 '09
Geen energie in stoppen en hem lekker in zijn eigen sop gaar laten koken.
Er gewoon niet op ingaan op welke manier dan ook.
Alles wat je doet is alleen maar kolen op zijn vuur.
Helma
Helma nov 6 '09
Gast, dank je wel! En sorry, dat ik je nickname gebruikte om hem te benoemen. Ik zie het nu pas.
Het is toch best lastig om het te negeren: hetzelfde liedje, van voren af aan, en in gedachten ben ik dan een prachtige mail aan het terugschrijven over de fout die hij zelf maakte door ooit met me te trouwen, enz. enz.

Hij stookt nu de jongste tegen me op, maar daardoor wil ze niet meer naar hem toe, en uiteraard krijg ik daar ook de schuld van. Ze kreeg eens een t-shirt van hem afgelopen zomer met de tekst 'fuck you, i'm with the band': nu krijgt ze commentaar van de docenten op die tekst. Moet ik haar verbieden om het ding te dragen?
Bah, bah, bah.
Als ik hem zijn gang laat gaan, zuigt hij me weer helemaal leeg. Daar is hij zo goed in!
Hij mist de kids verschrikkelijk, want ook de oudste, die nu op zichzelf woont, laat niets meer van zich horen en nu verwacht hij van mij om liefdevol op te treden, zodat hij ze weer kan zien. Hij vindt sowiezo dat ik met meer gevoel mijn best zou moeten doen om de relatie vader-dochter in stand te houden. Hallooo, ik ben de vader toch niet! Hij is degene die ver weg is gaan wonen, niet ik.
Nou, ik hoop dat het weer met een sisser af zal lopen. Ben benieuwd of Sandra vanavond naar hem toe gaat. Ik heb er buikpijn van.
Heidelroos
Heidelroos nov 6 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Lieve katje..
vaarwel schat, en dank je om bij Heidelroosje te hebben geleefd,
was een superplan van je!! wink

hihihih...
Jah inderdaad.. vooral met al die andere huisdieren..

Dank je Gast, voor je knuffie.. je krijgt er eentje trug hoor..

En het gaat goed hier..
We missen d'r minder dan verwacht.. misschien komt dat omdat ze na de hersenbloeding écht niets meer van over was... het medelijden is weg..
Dat voelt heel goed..

Lieve mensjes, jullie bedankt voor de lieve woorden.. smile

Helma
Helma nov 6 '09
Mijn dochter blijft dus thuis. Ze zou alleen moeten met de trein van Nunspeet naar Emmen en dat wil ze niet, dus blijft ze lekker hier!
Ik had het voorgevoel al: maakt me niks uit.
Mensen, allemaal een fijn weekend gewenst! Ik ga een slaapkamer opbouwen morgen grin
Cialara
Cialara nov 6 '09
@ Helma; Balen dat je ex zo doet, belachelijk ook, het is zijn relatie met zijn dochter waar het om gaat, daar moet hij dan ook zelf aan werken en niet jij. Wel gezellig als ze 't weekend thuis blijft, kan ze je fijn helpen met die slaapkamer winkSucces ermee.

@ Karin; is iedereen weer een beetje bijgekomen bij jullie?

@ Heidelroos: Ach wat sneu, dat jullie lieve katje naar boven is gegaan...

@ Bea; hang in there girl, it's gonna bee allright in the end.

Ik ben hier effe niet geweest, want ik had het een beetje druk met een lief pubermannetje van me, die het nog steeds niet naar zijn zin had op school. Brok in mijn keel toen hij het hele verhaal maandagmiddag vertelde. Gisteren had hij een 1 op 1 gesprek met zijn mentor en ik had hem op het hart gedrukt om alles te vertellen, dat nare gevoel goed neer te leggen en duidelijk te maken dat dit niet naar zijn zin was. Werd ik diezelfde middag nog door haar gebeld, dat ze met een brok in haar keel had zitten luisteren en moeite had met zijn trillende lippen. Aaaahhhhhhhhhhhh, ik krijg het weer ff moeilijk ermee. Maar goed, hij heeft het verteld en krijgt een beetje hulp van haar, betere klasseindeling en er zal op gelet worden dat de groep wat meer voor elkaar over heeft enz. Mocht hij het na de kerst nog niet naar zijn zin hebben, dan mag hij naar een andere klas, waar kinderen in zitten waar hij het wel goed mee kan vinden en waar hij in de pauze's altijd dikke pret heeft. Het is zo balen als je kind met tegenzin naar school gaat, en iedere dag vraagt of hij weer terug mag naar de lagere school, dat is echt niet de bedoeling! Ik had het altijd reuze naar mijn zin op de middelbare...

Wij gaan dit weekend (zometeen) lekker met z'n tweetjes erop uit, manlief en ik. Even een weekendje zonder kids naar Bergen in Noord Holland lekker even uitblazen. Geen idee wat er te doen is, misschien een biosje pikken in Alkmaar, de kaasmarkt bekijken, eventjes naar het strand? We zien het wel.

Dus tot zondag of laterrrrrrr
admin
admin nov 6 '09
@ eniroj : ben hier een tijdje niet geweest...

hoezo, Jorine.. jij bent er in mijn ogen altijd!!
Heidelroos
Heidelroos nov 6 '09
Hey Jorine, joh...
Wat goe van hem dat hij zo stoer is geweest te vertellen wat hem heeft dwars gezeten.. !!
Hopelijk komen ze tot een goede oplossing en zal hij zielsgelukkig worden...

En euhm..
Ik hoor een beetje het verhaal van mijn zeun in de eerste van de VMBO.. ook met trillende lip, maar die barste écht helemaal in huilen uit.. arm ding hé..

Lekker dat je eventjes gaat uitwaaieren..
Héérlijk.. NL is mooi smile
admin
admin nov 6 '09
Zo dat viel koud op je dak Helma..
Fijn dat ze lekker bij jou blijft, het is wat Jorine zegt hij moet zelf aan de relatie werken en het niet bij jou neerleggen.
Succes met je kamertje!

Fijn dat je zoon dat zo heeft kunnen vertellen Jorine, goed dat je dat zo hebt aangegeven bij hem al zal het beslist niet makkelijk voor hem zijn geweest. Hij zal zich vast best een beetje trots op zichzelf voelen dat hij dat zo zelf heeft aangekaart.

Ik vind de overgang van lagere school naar Middelbaar zo groot en sommige kids hebben daar best moeite mee, daar mogen ze op scholen best wat meer op letten.

Lekker genieten in Bergen!
Islandlady
Islandlady nov 6 '09
@ Gast: Dank je, gaat lukken uiteindelijk smile
@ Maryssa: dank je meis. Ja dat organiseren en doen houd me van de straat!
@ Karin: Dank je. Zijn ze allemaal weer op de been bij jou?
@ Pegasus: Dank je wel!
@ Helma: Dank: Owh ja die exen kunnen soms behoorlijk lastig zijn vooral als ze je heen en weer gooien kwa gevoelens. Lastig maar LOSLATEN.
@ Heidel: Ach arm Katje.
@ Jorine: Dank je wel meis uiteindelijk komt het ook allemaal wel goed maar het kan me niet snel genoeg gaan en tja dan struikel je af en toe nog wel eens een keer.
Wat goed van je puberventje zeg. Zo open en eerlijk over zijn gevoel. GENIET van je weekend in Bergen. Onwijs leuk plaatsje vind ikke smile

@ Mar: Genieten samen van je weekend Limburg!

Ikke: Tja wat zal ik zeggen: Het gaat langzaam vooruit. Maar wel met soms diepe dalen en dan geef ik mijzelf maar weer een schop. Kom op B niet zeuren positief blijven want je weet dathet uiteindelijk allemaal goed komt. Maar dat verdomde aanhalen en wegduwen word ik gek van. Dus, niet meer. Op goede voet. Graag maar niet meer wijntjes komen drinken.
Heb veel gewerkt van de week en dat is fijn. Morgen misschien ook nog een trip.

Volgende week druk, een aantal zeilboten van proviand voorzien en dan nog de gebruikelijke trips. Op 11-11 heel druk. 4 schepen in port en voor alle schepen een trip smileAch en zo gaan we gewoon door.

Gisteren is de oudste bij mij geweest maar omdat het nu weekend is gaat hij weer naar zijn vader. Tja XBOX en wireless internet. Laat maar gaan, kan ik werken ;P
admin
admin nov 6 '09
Yup het huppelt allemaal weer rond hoor! Dank je!
Islandlady
Islandlady nov 6 '09
Gelukkig maar :)Fijn weekend.
admin
admin nov 6 '09
goeie avond allemaal

ik kom even iedereen een knuffie geven en speciaal voor heidel!!!

hier gaat alles goed op de vermoeidheid en rug/bekken klachten na maar ja die horen bij de zwangerschap erbij he wink(in iedergeval bij mij ivm bekkeninstabiliteit)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki