@ Helma; Balen dat je ex zo doet, belachelijk ook, het is zijn relatie met zijn dochter waar het om gaat, daar moet hij dan ook zelf aan werken en niet jij. Wel gezellig als ze 't weekend thuis blijft, kan ze je fijn helpen met die slaapkamer
Succes ermee.
@ Karin; is iedereen weer een beetje bijgekomen bij jullie?
@ Heidelroos: Ach wat sneu, dat jullie lieve katje naar boven is gegaan...
@ Bea; hang in there girl, it's gonna bee allright in the end.
Ik ben hier effe niet geweest, want ik had het een beetje druk met een lief pubermannetje van me, die het nog steeds niet naar zijn zin had op school. Brok in mijn keel toen hij het hele verhaal maandagmiddag vertelde. Gisteren had hij een 1 op 1 gesprek met zijn mentor en ik had hem op het hart gedrukt om alles te vertellen, dat nare gevoel goed neer te leggen en duidelijk te maken dat dit niet naar zijn zin was. Werd ik diezelfde middag nog door haar gebeld, dat ze met een brok in haar keel had zitten luisteren en moeite had met zijn trillende lippen. Aaaahhhhhhhhhhhh, ik krijg het weer ff moeilijk ermee. Maar goed, hij heeft het verteld en krijgt een beetje hulp van haar, betere klasseindeling en er zal op gelet worden dat de groep wat meer voor elkaar over heeft enz. Mocht hij het na de kerst nog niet naar zijn zin hebben, dan mag hij naar een andere klas, waar kinderen in zitten waar hij het wel goed mee kan vinden en waar hij in de pauze's altijd dikke pret heeft. Het is zo balen als je kind met tegenzin naar school gaat, en iedere dag vraagt of hij weer terug mag naar de lagere school, dat is echt niet de bedoeling! Ik had het altijd reuze naar mijn zin op de middelbare...
Wij gaan dit weekend (zometeen) lekker met z'n tweetjes erop uit, manlief en ik. Even een weekendje zonder kids naar Bergen in Noord Holland lekker even uitblazen. Geen idee wat er te doen is, misschien een biosje pikken in Alkmaar, de kaasmarkt bekijken, eventjes naar het strand? We zien het wel.
Dus tot zondag of laterrrrrrr