Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma nov 3 '09
Karin, hoe is het met de kids???

Ik zie op tegen vandaag! Een slaapkamer behangen, en bij het paarse behang moet je de muur insmeren i.p.v. het behang. Ik hik er tegenaan, terwijl alles klaarstaat. Ik zal dan maar eens starten en kijken hoe ver ik kom vandaag.

Ergens aan beginnen is niet mijn sterkste kant...
admin
admin nov 3 '09
Die zijn gelukkig niet zo beroerd als Thom was, maar goed we hebben ook maar een simpele buikgriep.
Het was gisteren vechten wie het eerst op de plee zat.. laugh
Drie man met buikgriep en maar 1 wc, haha.

Best kneuterig hoor met zijn allen op de bank met dekentjes en helemaal niks doen.

Ow behangen Helma, dat vind ik zo stoer, ik heb behang afgezworen.
Eerst de muur insmeren? Is dat niet makkelijker dan in plaats van die plakkerige papierlappen?
Emuca
Emuca nov 3 '09
Ik heb net lekker een fotoalbum ingeplakt! laughHij zit helemaal vol!
Helma
Helma nov 3 '09
Hihihi, AoD, het lijkt de kleuterschool wel, met zijn allen knippen en plakken, lol...

Ik heb de paarse muur af, vijf-en-halve baan! Het insmeren van de muur was op zich goed te doen, maar absoluut niet voordelig voor wat betreft behangplaksel! De eerste banen vielen er zo weer af! Echt heel maf.
Nu verder met zwart. Een muurtje met een deur en verwarmingsbuizen confused
Emuca
Emuca nov 3 '09
De kleuterschool is stiekem ook heel leuk! smile

Misschien heb je teveel lijm gebruikt? Of had je de banen ook moeten inlijmen? *geen verstand van behangen*
Helma
Helma nov 3 '09
Nee, de banen juist niet, alleen de muur: was ook nieuw voor mij en ik moest telkens bijlijmen, want het kwam er zo weer afvallen... gelukkig is het zwart en groen ouderwets behang grin
Emuca
Emuca nov 3 '09
smileIk denk niet dat behangen voor mij is weggelegd.. ik ga toch maar voor de verf!
Helma
Helma nov 3 '09
..........én de zwarte muur is af!

en nu gaat de stroom er af, want de groene muur heeft twee stopcontacten en een schakelaar confused
Helma
Helma nov 3 '09
...en nu is de hele kamer klaar tongue
sly
sly nov 3 '09
winkBravo Helma winkwhistle
admin
admin nov 3 '09
Een hele goedenavond hier smile

Hier een berichtje uit het Hoge Noorden!! Alles hier wel aardig rustig. Het weer wordt nu uiteindelijk wat onstuimiger, wat ze ook gezegd hadden, we hebben het inderdaad als laatste gekregen in het Land volgens mij. Maar de wind en de regen hebben nu ook onze prachtige omgeving bereikt laugh

Geweldig Helma !! Je kan wel heel trots zijn op jezelf, neem maar lekker wat te drinken en kruip op de bank in een hoekje...mmm heerlijk, je hebt het verdiend smile

En Karin, je vijftal weer op de been??? En jij zelf dan??

Fijne nachtrust voor allemaal, en morgen gezond weer op ... wink
Helma
Helma nov 4 '09
Dank jullie wel! Vandaag de hele dag werken, donderdagmiddag ga ik weer verder op die kamer. Ben er nu even klaar mee. Wel een beetje spierpijn...
Heidelroos
Heidelroos nov 4 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
He, schatje,
Ik denk aan je ... vollemaan!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, had mijn steentjes in het maanlicht gelegd.. !!

Origineel bericht van: Karin
*kus* en rent naar buiten om de kristalletjes in het maanlicht te leggen..

Dat zeg ik ahahaha.. wink

Origineel bericht van: Larapinta
Mijn dochter is vandaag geslaagd voor haar brommerrijbewijs!! In één keer, ik ben trots op haar ... laughNu nog aanvragen bij de gemeente, en dan hopelijk een aantal jaren veilige brommerkilometers!!

Jeuuuuh.. Puberdochters..
Die van ons wilde perséééé een brommer met helm..
Wij hebben haar een snor aangeraden... dit vanwege stukje veiligheid, maar ook omdat ze een meid is en hééél binnenkot in de zomer zal mopperen op die helm.. Dan stromen de eerste bekeuringen binnen, van het zonder helm rijden hihihih..(Ik heb ervaring met vééél meisjes die de ene na de andere binnenslepen 'Mijn haar was nét gedaan, dan ga ik die hellum toch niet opzetten') Tja, hoe durven wij volwassenen dat nou te eisen hé.. wink
Gelukkig heeft ze het advies ten harte genomen en is méér dan trots op haat snorscoot wink

Origineel bericht van: Helma
...en nu is de hele kamer klaar tongue

Jeuuuuheuuuuuh... !!! Wij hebben daarnet ook een grote schoonmaak van drie dagena chter de rug.. *auw spierpijn*

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh...
Gisteren ons ouwe doosje van zestien (bijna zeventien) in laten slapen..
Ze deed ook niets anders meer dan slapen wink
http://img689.imageshack.us/img689/8549/dvc00094.jpg
Maryssa
Maryssa nov 4 '09
Aaah je hebt wel gelijk als ze alleen nog maar slaapt is haar levenskaars wel opgebrand. Het is moeilijk maar aan de andere kant wel fijn dat jullie haar zo lang bij jullie hebben gehad. Sterkte Heidel!

xx
sly
sly nov 4 '09
sterkte Heidelroos,

Hoe rationeel het ook mag zijn, het afscheid nemen, en gemis moet je toch maar weer doorheen! crazy
Liefs Sly
Islandlady
Islandlady nov 4 '09
Lieve allemaal,

Het wordt tijd dat ik mij weer eens even meld.
Er is de afgelopen veel gebeurd wat me even onderuit gehaald heeft.
Zal er verder niet over uitwijden hier maar ik krabbel langzaam weer op.
Gisteren de hele dag gewerkt, vanmorgen gewerkt en straks mag ik weer. Morgen ook nog even werken.
Heerlijk!!!!
Heb besloten om niet mee te gaan met de Regatta waar ik in de organisatie zit. Dat was ook een hele opluchting.
De voorbereiding doe ik nog wel en zal zeker aanwezig zijn op de party's hier op het eiland.

Ga nu weer even wat mensen rondleiden op het eiland.

Liefs
B
gast
gast nov 4 '09
Succes met alles, Bea smile
Maryssa
Maryssa nov 4 '09
Hey B,

Leuk dat je er even bent hier! Gelukkig dat je een beetje opkrabbelt en wat rust inbouwt voor jezelf door niet mee te doen met de regatta. Organiseren en feesten zijn erg gezellig en zo pik je toch lekker het sfeertje mee. Succes met werken en met rondleiden!

Kussie smile
admin
admin nov 4 '09
Hai Bea, fijn dat je weer op de been bent!
Hier gaat alles langzaam maar zeker ook weer opknappen goddank.
Het was een echte ziekenboeg.
Vanavond ga ik weer verder met je vragenlijstje Deborah!
Pegasus
Pegasus nov 4 '09
@Heidelroos, naar dat je hem in hebt moeten laten slapen.... Sterkte.

@Karin, gelukkig dat je weer verpleegster af bent en iedereen weer aan het opknappen is.

@Helma, zo te horen is het behangen een hele klus, maar jij wad dat varkentje even!

@Islandlyde. Sterkte meid!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420