Ja er is vanmorgen een ongeluk gebeurd vlakbij station Den-Bosch.
Een bouwput is ingestort en daarbij is een man overleden, vandaar dat de treinen niet reden.

En als mensen er blij mee zijn en ervan genieten, dan komt het meer tot zijn recht dan wanneer het thuis in de lade ligt.
En als mensen er blij mee zijn en ervan genieten, dan komt het meer tot zijn recht dan wanneer het thuis in de lade ligt.  . met de zwangerschap gaat alles verder goed hoor maar ik merk dat ik ff niet zoveel moet stressen en ff rustig aan moet doen dus vandaar ff rustig aan
. met de zwangerschap gaat alles verder goed hoor maar ik merk dat ik ff niet zoveel moet stressen en ff rustig aan moet doen dus vandaar ff rustig aan 
 Nu nog aanvragen bij de gemeente, en dan hopelijk een aantal jaren veilige brommerkilometers!!
Nu nog aanvragen bij de gemeente, en dan hopelijk een aantal jaren veilige brommerkilometers!! ] doet nog steeds giga zeer. Afwachten maar ...
] doet nog steeds giga zeer. Afwachten maar ...
 , het zit me ook erg dwars dat mijn zoontje midden tussen deze ruzie in stond dit vind ik zo erg hij hoeft dit niet te zien of te horen vind ik (en mijn man)
, het zit me ook erg dwars dat mijn zoontje midden tussen deze ruzie in stond dit vind ik zo erg hij hoeft dit niet te zien of te horen vind ik (en mijn man)