Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 2 '09
Ja er is vanmorgen een ongeluk gebeurd vlakbij station Den-Bosch.
Een bouwput is ingestort en daarbij is een man overleden, vandaar dat de treinen niet reden.
admin
admin nov 2 '09
Met mijn drietal?
Nou alle vijf thuis dus.
Tim kon ook niet naar school door dat vreselijke ongeval.
Thom moet nog bijkomen van die mexicaan en Jes, Tony en ik racen al vanaf gisteren wie het eerst bij de wc is..
Ik en twee kids hebben dus gelukkig buikgriep en geen mexicaantje smile
Wel balen dat ik maar 1 toilet heb....
Emuca
Emuca nov 2 '09
Ah vandaar! Bij zoetermeer is er iemand anders aangereden door een trein... Het was vreselijk chaotisch in Utrecht.

Arme man...
Helma
Helma nov 2 '09
Allemensen lieverds, wat een toestanden toch weer op de maandagmorgen! Echt erg. Niet alleen voor familie, maar ook voor mensen die bijv. een sollicitatiegesprek o.i.d.

Karin, wat een ziekenboeg bij jou! Zal ik dokter House even langssturen, misschien dat hij nog eens zijn truukje kan doen! Van harte beterschap hoor en veel liefs van mij!

Vanmorgen een doc. gemaild over dat vriendinnetje waar ik laatst over vertelde. Ik had vier A-4-tjes volgetypt met alle verhalen en gebeurtenissen die ik mij uit het afgelopen jaar kan herinneren.
Zojuist werd ik gebeld door de oorspronkelijke pleegmoeder, over alles wat er in stond. Ze was zeer, zeer geschokt. Ik had haar in de mail al gewaarschuwd dat het veel was wat ik schreef, en dat ik objectief mijn waarnemingen allemaal opgeschreven had. Ze was verbijsterd dat ik schreef dat jeugdzorg alles afdeed als fantasie van een meisje van dertien. Als je als Jeugdzorg een telefoontje van een verontruste ouder niet serieus neemt; als je de verhalen over seksualiteit en drugs van eem meisje van dertien niet gelooft; hoe ben je dan ooit als hulpverlener terecht gekomen op die stoel?
Helma
Helma nov 2 '09
Effe tussendoor hoor, maarre, je avatar is erg goed gelukt, Hans! Erg mooie kleuren. Is het acryl?
admin
admin nov 2 '09
Dank je, Helma. Het is een pastel, zonder acryl.
Een ouder werk en ook al lang geleden verkocht....
Helma
Helma nov 2 '09
Vind je dat nou niet jammer, dat ie weg is?
admin
admin nov 2 '09
Kan ze niet alemaal bewaren. smileEn als mensen er blij mee zijn en ervan genieten, dan komt het meer tot zijn recht dan wanneer het thuis in de lade ligt.
Er zijn wel enkele werken die verkocht zijn en waar ik soms achteraf bij denk of ik die beter niet zelf had kunnen houden. En er zijn werken die ik gewoon niet verkoop.
Heidelroos
Heidelroos nov 2 '09
Origineel bericht van: kikkertje
goeie avond allemaal

ik wil ff laten weten dat ik momenteel ff wat minder aanwezig ben dit heeft zo zijn (familie) redenen we hebben hevige ruzie met schoonpa & zijn vriendin heb ze namelijk het huis uit gezet (bij ons) verder zeg ik er maar ff niks over (ivm open forum) en eventuele meelezers wink. met de zwangerschap gaat alles verder goed hoor maar ik merk dat ik ff niet zoveel moet stressen en ff rustig aan moet doen dus vandaar ff rustig aan wink

Zwanger? Ruzie..?

Meisje toch!!!!
admin
admin nov 2 '09
Kikkertje, wees attentvol!

voor jezelf, voor anderen, voor het NU , voor de toekomst.
admin
admin nov 2 '09
Jaaa dokter house.. laugh
admin
admin nov 2 '09
He, schatje,
Ik denk aan je ... vollemaan!!
admin
admin nov 2 '09
*kus* en rent naar buiten om de kristalletjes in het maanlicht te leggen..
Emuca
Emuca nov 2 '09
Oh! Is het alweer volle maan? *legt kristalletjes in vensterbank*
admin
admin nov 2 '09
Mijn dochter is vandaag geslaagd voor haar brommerrijbewijs!! In één keer, ik ben trots op haar ... laughNu nog aanvragen bij de gemeente, en dan hopelijk een aantal jaren veilige brommerkilometers!!

Verder alles redelijk hier, ben vervroegd gestopt met de kuur iom de HA, want ik had er teveel bijwerkingen van. 17 Nov maar afwachten als ik naar de KNO-arts moet. Morgen wel terug naar de HA, mijn voet waar vorige week een spuit is ingezet [ontsteking na zwikken in juli frown] doet nog steeds giga zeer. Afwachten maar ...

Vreselijk wat er met die man gebeurd is bij Den Bosch. Ben benieuwd wat de fout is geweest en hoe het kon dat het is ingestort.

@Karin - sorry meis, ik dacht werkelijk dat je drie kinderen had ... Maar gelukkig hebben jij en je andere kids geen mexicaantje. En gelukkig is Thom daar goed van opgeknapt tot zover!

Liefs
Marjan
admin
admin nov 2 '09
Geeft niks Marjan, ik raak zelf de tel nog wel eens kwijt... tongue
admin
admin nov 2 '09
even een reactie op de reactie's op mijn berichtje wink

het is het super kl*te (de ruzie) ik wil mijn man zijn familie niet afnemen, maar aan de andere kant denk ik...ik heb altijd over me heen laten lopen door mijn schoonfamilie en dit wil ik niet meer ik wil mezelf zijn en voor mezelf op kunnen komen (voor mezelf en mijn gezin) maar oooo wat is dit moeilijk hoe doe ik iets goed en hoe niet. en ja ik ben nogal uit mijn slof geschoten gisteren ik trok het gewoon niet meer...ik wil niet meer dat hun mij kwetsen. het is allemaal zo moeilijk de vriendin van mijn schoonvader maakt namelijk veel kapot het ging de laatste tijd goed maar ja nu kreeg ze weer eens geen aandacht en dan gaat ze het weer op een negatieve manier bregen iemand een schuldgevoel aanpraten (mij in dit geval) en dan niet op een normale manier maar echt een gemene manier dan dan verwachten ze van mij dat ik dit dus pik....ja die "kikkertje" die slikt dat wel allemaal nou niet meer. ik kan hier een heel boek over schrijven en kan door blijven gaan met typen maar dat bespaar ik jullie

ik wil hier niet mee zeggen dat ik nooit wat fout doe of zeg wink, het zit me ook erg dwars dat mijn zoontje midden tussen deze ruzie in stond dit vind ik zo erg hij hoeft dit niet te zien of te horen vind ik (en mijn man)

dit komt mss een beetje ego over maar zo voel ik me op dit moment vandaar
admin
admin nov 2 '09
beterschap voor alle zieken hopenlijk zijn jullie snel opgeknapt
Helma
Helma nov 2 '09
Lieve Kikker,

kom jij maar goed voor jezelf op! Ga zo door! En ik snap dat het moeilijk is, maar zolang het tussen jou en je man bespreekbaar blijft, komt het vast goed. Wel erg rot voor je, dat ze altijd anderen als speelbal gebruikt en dat jij nu het bokje bent. Hou je poot stijf en laat niet over je lopen. En denk een beetje aan je gezondheid, want al die stress is niet goed voor je!

Sterkte hoor, en spui je verhaal maar hier, wij kunnen er tegen.

liefs, Helma.
admin
admin nov 2 '09
@helma dank je wel voor het lieve berichtje. ik denk dat dit ook niet zonder reden gebeurt is zowel hun als ik (wij) moeten veranderen en ik heb juist het idee dat dit me sterker maakt ook zonder hun redden wij het wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki