Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin nov 1 '09
Nr drie gaat nu ook kwakkelen, hoofdpijn en ook een spierwit gezichtje....
Ik wordt gek.... eek
Maryssa
Maryssa nov 1 '09
Oei...dat is wel heftig! Het gaat van de 1 naar de ander. Dat kun je bijna niet voorkomen als je in 1 huis woont. Sterkte en veel beterschap!
admin
admin nov 1 '09
hahaha... karin, driemaal is scheepsrecht!
Cialara
Cialara nov 1 '09
Oh Karin, Beterschap bij jullie thuis! Ja daar ontkom je bijna niet aan hè? Als er eentje ziek is, dan volgt de rest ook.

@ Larapinta, dat vieze oor gaat wel weer over. Fijn dat de pijn weg is. Wel voorzichtig blijven hoor, lekker uitrusten thuis nu je vakantie hebt wink

@ Maryssa, je bent altijd zo lief en zorgelijk voor anderen, maar hoe is het eigenlijk met jou?

Gisteren hebben we nogal gelachen hier in huis. Er stond in de krant een grote foto van een schedel. Mijn zoon heeft hem uitgeknipt en op karton geplakt en vervolgens de kinderen die langskwamen voor snoepjes aan het schrikken gemaakt. Dolle pret had ie. Mijn andere zoon zag dat en heeft samen met een vriendje ook nog even snel twee van die doodshoofden gemaakt. Toen zijn ze gedrieën geheel spontaan door het dorp gegaan op snoepjes jacht. Ha ha ha, ik heb me rotgelachen! Normaal doen wij nooit mee met Halloween of Samhain, maar dit kwam zo spontaan op bij die jongens dat het echt grappig was winkAlledrie een truitje met een muts en dan zo'n hoofd ervoor...
Heidelroos
Heidelroos nov 1 '09
Origineel bericht van: Karin
Ik wordt gek.... eek

Och meissie toch *kuzzie op je neussie*
Maryssa
Maryssa nov 1 '09
Wat lief Jorine! *knuffel* Dank je wel. Het gaat goed hier. Lekker aan het kneuteren hier met de verwarming en kaarsjes aan en lekker wat tv programma's aan het terugkijken die ik had opgenomen. (o.a De Wandeling)

Afgelopen vrijdagavond naar een paranormale avond geweest. Niet zelf aan bod geweest maar wel heel mooie en bijzondere verhalen gehoord en een mooie meditatie gedaan onder leiding van het medium. Ik stond blijkbaar erg open want voelde heel sterk de emotie waarmee mensen vooraf een vaasje met bloemen gingen neerzetten op de tafel voor een reading. Was een soort van achtbaan crazy. Daarna gewoon niet kunnen slapen van alle energie en indrukken. Vermoeiend..
Cialara
Cialara nov 1 '09
Ja, dat herken ik ook wel van zulke avonden. Dat je al die gevoelens en emoties van anderen voelt. Ik kan ook nooit goed slapen daarna.
Heidelroos
Heidelroos nov 1 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Lekker aan het kneuteren hier met de verwarming en kaarsjes aan en lekker wat tv programma's aan het terugkijken die ik had opgenomen. (o.a De Wandeling)

Wij zijn het huisje aan het stoomzuigen..
Met toch wel een iets grieperig buik.. *burp* ehehehe..

Ons bankstel is kledder-de-pedder nat en heeft nog een nachtje nodig..
Maar het ruikt héééérlijk fris..

Lang leven de stoomzuiger..
We hebben hem gisteren opgehaald.. jeuhhhhhh
Maryssa
Maryssa nov 1 '09
Dus jij burpt er wat af vandaag? smileJa er schijnt een "gezellige" buikgriep rond te waren. Mijn vriend heeft er ook last van. Beterschap!

Het is wel weer om het huis op te ruimen. Goed bezig met die stoomzuiger. Lekker is dat als alles weer schoon is!
Cialara
Cialara nov 1 '09
Ik ben van plan om op zondag 29 november naar de Paravisie Manifestatie in Rotterdam te gaan. Zijn er nog meer onder jullie die daar ook naar toe willen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 1 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Ik ben van plan om op zondag 29 november naar de Paravisie Manifestatie in Rotterdam te gaan. Zijn er nog meer onder jullie die daar ook naar toe willen?

Ik had graag meegewild, maar ik zie dat ik dan naar mijn opleiding moet. Heel jammer.
Heidelroos
Heidelroos nov 1 '09
Lijkt me kei gezellig.. ff kijken of ik geen bereikbaar heb wink
admin
admin nov 1 '09
goeie avond allemaal

ik wil ff laten weten dat ik momenteel ff wat minder aanwezig ben dit heeft zo zijn (familie) redenen we hebben hevige ruzie met schoonpa & zijn vriendin heb ze namelijk het huis uit gezet (bij ons) verder zeg ik er maar ff niks over (ivm open forum) en eventuele meelezers wink. met de zwangerschap gaat alles verder goed hoor maar ik merk dat ik ff niet zoveel moet stressen en ff rustig aan moet doen dus vandaar ff rustig aan wink
Emuca
Emuca nov 1 '09
Komt wel goed kikkertje. Knuffel voor jou. smile

Over een paar weekjes dus toch echt verhuizen... spannundd!
Richie Richard
Richie Richard nov 1 '09
Nou emmy, dan wil ik wel op bezoek komen tongue. Vrijdag ofzo?.. Sterker nog, kan alleen op een vrijdag ben ik bang.. Ofnee, ik heb dan een andere rooster..
Emuca
Emuca nov 1 '09
Voordat ik klaar ben met alles verhuizen ben ik ook wel verder hur. tongue
admin
admin nov 1 '09
Quote:
Ik wordt gek....

Hee Karin - jeetje meisje, het zat er dik in, maar leef met je mee!! Hoe is het nu met jou en met je drietal?? [alles komt trouwens in drieën...]

Quote:

Nee, Jorine, dat is voor mij véél te ver uit de richting eekMaar wens degene die wel gaan een fijne dag en vind het wel leuk om een verslagje te lezen natuurlijk smile

Liefs
Marjan
Maryssa
Maryssa nov 1 '09
Quote:
AOD: Over een paar weekjes dus toch echt verhuizen... spannundd!

Dat is zeker spannend en wat snel al!Ik hoop dat het helemaal jouw plek wordt. Is het vlakbij jouw school? Dat zou mooi zijn hoef je minder te reizen.
Emuca
Emuca nov 1 '09
Het is maar 10 minuutjes korter met de trein, maar ik woon dan wel verder van het station... dus qua reizen maakt het helemaal niks uit.
Emuca
Emuca nov 2 '09
Ongelofelijk! Alsof ik vandaag gewoon niet naar school mocht!

Ik stond om 8 uur te wachten op de trein.. die kwam uiteindelijk te laat en vertrok dus 10 minuten te laat vanuit Rhenen... en toen bleek al snel dat de trein kapot was. Dus we stonden vaak stil en moesten veel wachten. Uiteindelijk ging de trein niet verder dan Driebergen-Zeist, waar ik dus moest overstappen naar Utrecht. Uiteindelijk was ik pas om half 10 in utrecht.. dus ik was al 1,5 uur onderweg! En toen bleek dat de treinen naar Den Bosch OOK al niet gingen! Dus toen ben ik maar terug naar huis gegaan...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki