@ kikkertje : Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik hoop dat alles naar wens gaat en dat je een fijne tijd tegemoet gaat!
@ helma : Ja, het wil wat hoor, die oren. Ben nu al een paar dagen met een kuur bezig, maar helpen doet het tot nu toe nog niet erg. Nu moet ik 17 nov naar de kno arts, controle van mijn buisje in dat oor, dus hoop dat hij me iets verder kan helpen als dit zo blijft.
Wat raar dat de school geen rugzakje wil aanvragen voor Sandra! Dat is toch van de zotte. En Pdd/Nos ligt weer zo dichtbij alle andere vormen van gedrag, zoals mijn zoon al die etiketjes draagt. Dus dat het niet alleen PDD/Nos is maar er ook wat anders om de hoek komt kijken, ja dat kan heel goed. Het ligt allemaal zo dichtbij elkaar. PDD/Nos is autisme, maar dat is in zoveel verschillende gradaties en vormen. Het is eigenlijk niet onder één noemer te vatten!
Als je wil praten en meer wil weten, ik ben [helaas] ervaringsdeskundige, dus dan stuur je maar een pbtje meis.
@ Karin : Wat een vervelende griep is de mexicaanse! Als ik je zo over Thom hoor, meannn.... dan heeft het nog een hele nasleep. Ja, er zijn weer vier mensen overleden aan deze griep, maar indd hoor je de overledenen niet van de "gewone" griep. Sterkte ermee hoor!!
Liefs
Marjan
ps als ik dit weekend wat minder hier ben, dat klopt, mijn dochter wordt morgen 16jr, nu krijgen we helemaal geen visite

maar we proberen het op een andere manier toch een superverjaardag te doen worden voor haar.