Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 28 '09
Gefeliciteerd AoD! smile
admin
admin okt 28 '09
Gefeliciteerd AoD smile!!
Maryssa
Maryssa okt 28 '09
Goed gedaan AOD! whistlewhistlewhistle
Maryssa
Maryssa okt 28 '09
Quote:
Zo was vol dagje. Net terug van werk en vandaag grote onderhoudsbeurt gehad. Twee plekken op mijn rug laten wegsnijden. Opgeruimd staat netjes. Volgende week woensdag laat ik een moedervlek onderzoeken, ff voor de zekerheid en weghalen...

Wat dapper! Is het meegevallen vandaag?
Pegasus
Pegasus okt 29 '09
Het is helemaal meegevallen. Ik ben vooral blij dat deze plekken weg mochten.
Gisterenavond was het een beetje pijnlijk. Maar een nachtje slaap doet wonderen. Want vanochtend voelt alles al weer tip top! Fijn! Nu goed blijven verzorgen totdat het geheeld is.
En woensdag is even bekijken hoe het gaat. Maar dat is dan....
admin
admin okt 29 '09
Beterschap Pegasus, slim dat je die plekjes in de gaten houd!
Bij mijn moeder was het dus wel een keer fout, maar kon allees gelukkig worden weggehaald.
Dinsdag sprak ik een vriendin en die had ook een raar plekje op haar arm, jeuken en bloeden dus die heb ik toen maar geadviseert effe dat plekje te laten checken.

Proficiat Aod! Fijn!

Nou Thom had weer 39.2 vanmorgen, we zijn er nog niet..
Maar toch maar werken, de oudste is thuis en hopelijk eet Thom vandaag wat..
Op zo'n moment is het echt shit als werkende moeder.
Helma
Helma okt 29 '09
Dat is balen, Karin! Er zijn nu ook griepjes van zo'n vijf dagen, dus hopelijk gaat het morgen weer de goede kant op! Maar inderdaad, je gaat niet fijn van huis op die manier, ik weet er alles van.

Mijn oren zitten nog steeds dicht, maar hopelijk gaat de neusspray werken. En de paracetamolletjes gaan overal mee naar toe.
Vanmiddag naar GGZ Harderwijk. Ik ben benieuwd wat ze in de vergadering hebben besproken over mijn dochter, en wil nu wel eens écht geholpen worden.

Voor alle zieken: beterschap en sterkte met alles.
Emuca
Emuca okt 29 '09
Ik hou van tekenfilms <3 laugh
Cialara
Cialara okt 29 '09
Origineel bericht van: Karin
Beterschap Pegasus, slim dat je die plekjes in de gaten houd!
Bij mijn moeder was het dus wel een keer fout, maar kon allees gelukkig worden weggehaald.
Dinsdag sprak ik een vriendin en die had ook een raar plekje op haar arm, jeuken en bloeden dus die heb ik toen maar geadviseert effe dat plekje te laten checken.

Proficiat Aod! Fijn!

Nou Thom had weer 39.2 vanmorgen, we zijn er nog niet..
Maar toch maar werken, de oudste is thuis en hopelijk eet Thom vandaag wat..
Op zo'n moment is het echt shit als werkende moeder.

Balen, maar als de oudste een beetje op hem let, en je belt als het nodig is, eigenlijk heb je dan recht op zogenaamd "calamiteitenverlof" of "zorgverlof". Maar ik deed dat ook niet zo snel. Sterkte ermee.
Cialara
Cialara okt 29 '09
@ Pegasus, goed van jou dat je het weg hebt laten halen. En het doet niet echt heel erg pijn, maar is wel even vervelend. Oppassen met de hechtingen hè!

@ Helma, jij ook beterschap, is niet fijn om doof te zijn frown
Cialara
Cialara okt 29 '09
Zo, alles is weer gemaakt in ons huis. De droger, de wasmachine, de vaatwassen en de laptop winkHet leek wel of alles dit jaar kapot mocht gaan... want ook onze stofzuiger is niet helemaal jofel meer en de mixer was ook al kapot. Dus ook daar moet nog even voor gezorgd worden.

De reparateur noemde al een aardstraal. Ikzelf heb zoiets van ach, we hebben ook alles in dezelfde periode gekocht, dus het is gewoon slijtage.
admin
admin okt 29 '09
Weet je wat het is? het komt door de verhoging van jullie energie en transformatie-processen.
Ik weet het , je rationele denken zal er een logische verklaring voor willen geven,
maar de energie van al deze aparaten, konden jullie even niet volgen,
klinkt gek, maar toch is het zo, en hebben dit zelf ook al zo ervaren bij ons hier thuis.
gast
gast okt 29 '09
Dit jaar twee computers die de geest gaven. Reden van beide; de moederbord! Mijn laptop kon gelukkig wel gemaakt worden maar de desktop niet. Nu hoor ik altijd dat computers crashen maar dat het dan de harddrive is. Van moederbord problemen had ik nog niet zo veel gehoord.
Wat moet je daar dan van denken wink

Karin; beterschap voor Thom. Ik hoop dat ie snel weer beter is.

En alle anderen die de griep hebben; beterschap!
Cialara
Cialara okt 29 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Weet je wat het is? het komt door de verhoging van jullie energie en transformatie-processen.
Ik weet het , je rationele denken zal er een logische verklaring voor willen geven,
maar de energie van al deze aparaten, konden jullie even niet volgen,
klinkt gek, maar toch is het zo, en hebben dit zelf ook al zo ervaren bij ons hier thuis.

Ja Bellefleur, daar heb ik ook aan gedacht. Want ik vermoed dat een aantal dingen daardoor inderdaad kapot is gegaan. Ik heb natuurlijk pas in maart Reiki gedaan, en daarna is hier zoveel veranderd en de energie daadwerkelijk heftig toegenomen. Het zou veel van de gebeurtenissen voor een deel kunnen verklaren.
admin
admin okt 29 '09
Dank voor de beterschapjes wederom.
ben met Thom langs de ha geweest en heb een antibiotica kuur gekregen voor hem.
We moesten in het quarantaine kamertje wachten... eek
Maar we mochten het woord mexicaanse griep niet zeggen, haha, denk dat de ha gek wordt gebeld.
Pegasus
Pegasus okt 29 '09
@Karin, haha, nee dat geloof ik, die huisarts wordt helemaal stapel dol. Ik hoop dat jouw Thom nu snel opknapt.

@Maryssa, Karin en Jorine, bedankt voor jullie reactie. Het gaat helemaal goed komen.

Nog één dagje en dan is het weekend! Yes!
admin
admin okt 29 '09
Ow yes weekend, ben echt helemaal gaaaaarrr.
Gisteravond flink met mezelf zitten worstelen, maar heb gewonnen smile
Vandaag wel gewerkt en tussendoor op en neer gevlogen naar de dokter voor Thom.
je hebt gelijk Jorine, ik heb bij personeelszaken gecheckt en inderdaad kan ik daar verlof voor krijgen.
Is dus alle vorige keren mooi door mijn neus geboort...
Bedankt voor de tip!
admin
admin okt 29 '09
@ alle zieken!!! BETERSCHAPPIES!!! Het is niet niks en de griep en allerlei ongemakken grijpt snel om zich heen. Ik heb nu ook een kuur voor mijn ontsteking van de gehoorgang, en ach, dat is niet het enige wat ontstoken is. We komen er wel weer laugh

Liefs
mij
Helma
Helma okt 30 '09
...en jij ook beterschap, met je oren. Want wat een ellende soms, als je oorpijn hebt.
Inmiddels zijn bij mij de buizen van eustachius weer open, en ik hoor weer redelijk. Nog wel snotverkouden, en ik blijf de neusspray nog eventjes gebruiken.

Ben met San naar H'wijk geweest. Het blijft volgens hen PDD-nos, maar bah, wat ellendig dat mijn dochter zo verstandig en volwassen kan praten! Ik kon er geen speld tussenkrijgen, en ze deed net of het al een stuk beter gaat!
GGZ adviseert opnieuw hulp thuis eeken dat wil ik niet, want ik heb al eens eerder meer dan een jaar iemand over de vloer gehad, en dat helpt geen fluit. Ze bieden ook de mogelijkheid tot medicatie, maar nu wil Sandra dat weer niet! Ik word er moedeloos van.

De afspraak is nu dat we over twee weken terugkomen, want de tijd was veeeeeel te kort, en dan praten we verder.
Ik zou zo graag die medicatie eens uitproberen, al is het maar een maandje, om te kijken wat het voor haar kan doen. Misschien draait ze nog bij de komende weken.
admin
admin okt 30 '09
Oei lastig..
Is het een idee helma als de GGZ met iemand van school praat?
Als Sandra geen medicijnen wil, zul je je daar bij neer moeten leggen, hoe moeilijk dat misschien nu ook is.
Weet ze alles van die medicijnen? Vraag anders een co nsult met iemand van de GGZ die haar alles van de medicijnen kan uitleggen zodat ze *weet* waar ze nee op zegt?
Kun je in plaats van hulp met opvoeden niet hulp krijgen in de vorm van iemand die poetst?
Blijft er voor jou meer tijd en ruimte om met Sandra bezig te zijn en wellicht ook effe wat meer tijd voor jezelf.

Hou je taai!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420