Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca okt 28 '09
Vandaag het hele appartement opgemeten.. phoe phoe zeg!
Maryssa
Maryssa okt 28 '09
@ AOD: Haaaa meten is weten! Staan er al spullen van jou daar in gedachten? En hoe voelt het?

@ Karin: Pff wat fijn dat Thom aan het opknappen is! Gelukkig maar! Ja die avonden zijn heel bijzonder. Super dat ze daarboven naar je luisteren! smileAltijd leuk als je aan bod komt. Ik ga komende vrijdag naar een avond in Arnhem. Er worden daar readings aan de hand van meegenomen bloemen gehouden.
Heidelroos
Heidelroos okt 28 '09
Ik wil ook meer dat soort dingen wee gaan doen ter ontspanning..
gezellieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Emuca
Emuca okt 28 '09
Het voelt alsof er dringend schoongemaakt moet worden. Hihi. smile
Maryssa
Maryssa okt 28 '09
Hahaha AOD, Is het daar stoffig of zijn er entiteiten die in de gordijnen hangen? wink
Emuca
Emuca okt 28 '09
Het is daar stoffig en vies... maar de sfeer is er wel okee... al hangt er wel iets van een vorige bewoner.. een beetje een negatieve sfeer... maar dat werk ik wel weg. :3
Heidelroos
Heidelroos okt 28 '09
Origineel bericht van: Karin
Gaat beter Tinne! Maar ik moet wel voorzichtig zijn merk ik.

Aaaaah prulleke... !!!

Angel: Ik ken jongeren die een moord doen voor zo'n woning..
Mijn moeder kon mijn zussie ook niet meer hebben..
Tis als een behoorlijke afwijzing voor haar geweest dat ze niet meer welkom was..

Voel jij hopelijk toch niet zo..
en euhm.. je pa is in de buurt !!!

laugh
Succes meissie.. zie het als een 'gedwongen kans'
Cialara
Cialara okt 28 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Het is daar stoffig en vies... maar de sfeer is er wel okee... al hangt er wel iets van een vorige bewoner.. een beetje een negatieve sfeer... maar dat werk ik wel weg. :3

Gooi gewoon lekker alle ramen open en laat er een frisse wind door waaien, dat helpt al een stuk. En dan lekker nieuwe gordijntjes en een likkie verf hier en daar, dat scheelt altijd zo'n stuk.
Bekijk het van de zonnige kant, dit is een hele mooie kans om op een rustige manier zelfstandig te gaan wonen. Je ouders zullen je waar nodig nog echt wel helpen wink

Origineel bericht van: Maryssa
Ik ga komende vrijdag naar een avond in Arnhem. Er worden daar readings aan de hand van meegenomen bloemen gehouden.

Oh leuk zeg, dat heb ik ook een keer meegemaakt! Veel plezier dan vrijdag smile

@ Karin; fijn dat je jongetje weer opknapt. Heerlijk altijd als ze weer beter worden smile
Ik heb ook een keer tijdens zo'n avond een reading "afgedwongen". Ik zat toen vooraan en zei op een gegeven moment in mijzelf, pak nou die armband van mij maar, ik ben aan de beurt winkHet hielp bij mij ook... hi hi hi, gemeen hè, met je gedachten iemand sturen... Maar ik denk altijd maar zo, als het me niet lukt, dan hebben anderen het harder nodig dan ik en dat is ook goed.
Cialara
Cialara okt 28 '09
Oh ja, en ik ben weer helemaal blij, want m'n laptop was niet stuk, maar de stroomtoevoer, dat blok, je weet wel, ik heb eigenlijk geen idee hoe dat ding officieel heet. Maar ik heb nu een nieuwe, dus dat was ook niet zo'n dure ingreep grinIk ben weer online.
gast
gast okt 28 '09
Adapter misschien?
Cialara
Cialara okt 28 '09
Oh ja, zoiets was het geloof ik. Maar omdat het me niet interesseert, vergeet ik het ook zo weer. Toch bedankt wink
Maryssa
Maryssa okt 28 '09
Heej Jorine welkom terug hier! Ehm je accu was denk ik stuk smileGeweldig hè gedachtenkracht! Wel leuk dat het werkte en zo niet dan denk ik ook altijd dat iemand anders het meer nodig heeft. Ik was een maand terug ook bij zo'n avond en vond het medium opgefokt zooooo kreeg er zelf bijna de zenuwen van. Ik steeds in gedachten geprobeerd hem rustig te krijgen en degene die mee was gegaan met mij die avond deed, bleek achteraf hetzelfde. Helaas hielp dat niet. Maar die avonden zijn bijzonder.
admin
admin okt 28 '09
Origineel bericht van: Eniroj

Ik heb ook een keer tijdens zo'n avond een reading "afgedwongen". Ik zat toen vooraan en zei op een gegeven moment in mijzelf, pak nou die armband van mij maar, ik ben aan de beurt winkHet hielp bij mij ook... hi hi hi, gemeen hè, met je gedachten iemand sturen... Maar ik denk altijd maar zo, als het me niet lukt, dan hebben anderen het harder nodig dan ik en dat is ook goed.

ik heb ook eens zitten denken ' neem dat van mij , neem dat van mij.. (jaren geleden hoor, tijdens een medium-avond)'
en toen nam die man dat ook en ikke blij, en toen zij hij..
"ik krijg van de Cosmos door dat ik niets mag zeggen, alles zal jouw vanaf september duidelijk worden"
hahaha.. ships, dacht ik toen! laugh
admin
admin okt 28 '09
Zo denk ik ook Jorine, als het mijn beurt niet is komt die ook niet.
Daarom was ik des te meer verrast, ik verwachte eigenlijk niets.
Heidel je bent altijd welkom, het is iedere dinsdag vlak bij mijn huis, van 8 tot 10 dus dan ben je ook weer op een redelijk bijtijds tijdstip thuis.
Tenzij je blijft hangen voor een glaasje wijn..
Cialara
Cialara okt 28 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Eniroj

ik heb ook eens zitten denken ' neem dat van mij , neem dat van mij.. (jaren geleden hoor, tijdens een medium-avond)'
en toen nam die man dat ook en ikke blij, en toen zij hij..
"ik krijg van de Cosmos door dat ik niets mag zeggen, alles zal jouw vanaf september duidelijk worden"
hahaha.. ships, dacht ik toen! laugh

Hi hi hi, ja, je krijgt wat je toekomt winkIk moest erg lachen om je verhaal Bellefleur grinLol.
Cialara
Cialara okt 28 '09
Origineel bericht van: Karin
Zo denk ik ook Jorine, als het mijn beurt niet is komt die ook niet.
Daarom was ik des te meer verrast, ik verwachte eigenlijk niets.
Heidel je bent altijd welkom, het is iedere dinsdag vlak bij mijn huis, van 8 tot 10 dus dan ben je ook weer op een redelijk bijtijds tijdstip thuis.
Tenzij je blijft hangen voor een glaasje wijn..

Ohhh, als ik toch wat dichter bij woonde, dan kwam ik ook langs. Lijkt me beregezellig.
Cialara
Cialara okt 28 '09
Zo nu eventjes naar Body balance bij de lokale sportclub. En lekker die meditatie aan het einde genieten. De yoga, pilates en tai chi is ook wel leuk, maar aan het einde ff lekker liggen en mediteren, daar doe ik het toch ook voor wink
Pegasus
Pegasus okt 28 '09
@Jorine, genietze!
@Helma, succes met de oortjes.

Zo was vol dagje. Net terug van werk en vandaag grote onderhoudsbeurt gehad. Twee plekken op mijn rug laten wegsnijden. Opgeruimd staat netjes. Volgende week woensdag laat ik een moedervlek onderzoeken, ff voor de zekerheid en weghalen...
Emuca
Emuca okt 28 '09
Ik mag voorzitter blijven van de jongerenraad laugh
Pegasus
Pegasus okt 28 '09
Tadadatatataaaaaa, gefeliciteerd!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela