Het is daar stoffig en vies... maar de sfeer is er wel okee... al hangt er wel iets van een vorige bewoner.. een beetje een negatieve sfeer... maar dat werk ik wel weg. :3
Gooi gewoon lekker alle ramen open en laat er een frisse wind door waaien, dat helpt al een stuk. En dan lekker nieuwe gordijntjes en een likkie verf hier en daar, dat scheelt altijd zo'n stuk.
Bekijk het van de zonnige kant, dit is een hele mooie kans om op een rustige manier zelfstandig te gaan wonen. Je ouders zullen je waar nodig nog echt wel helpen
Ik ga komende vrijdag naar een avond in Arnhem. Er worden daar readings aan de hand van meegenomen bloemen gehouden.
Oh leuk zeg, dat heb ik ook een keer meegemaakt! Veel plezier dan vrijdag
@ Karin; fijn dat je jongetje weer opknapt. Heerlijk altijd als ze weer beter worden

Ik heb ook een keer tijdens zo'n avond een reading "afgedwongen". Ik zat toen vooraan en zei op een gegeven moment in mijzelf, pak nou die armband van mij maar, ik ben aan de beurt

Het hielp bij mij ook... hi hi hi, gemeen hè, met je gedachten iemand sturen... Maar ik denk altijd maar zo, als het me niet lukt, dan hebben anderen het harder nodig dan ik en dat is ook goed.