Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 26 '09
Heb je nog veel nodig?
Emuca
Emuca okt 26 '09
Ik had tot voor kort ook kippen. Ze waren echt heel tof. Ze heette Lama en Koe. smile

Ik heb zelf al wat dingen en krijg een aantal dingen mee... maar er zijn ook dingen waarvan ik nog niet weet of ik ze mee krijg of dat ik ze zelf moet kopen.
admin
admin okt 26 '09
Lama en Koe....de perfecte kippennamen!
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
laughlaughHelemaal geweldig!
Emuca
Emuca okt 26 '09
Ik heb ook een eend gehad, en een Harry en Marcel.. En Mango en Kiwi... smile

Ik geef ze thema namen.
Heidelroos
Heidelroos okt 27 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik maak een lijst met spullen die ik nodig heb... en dan ga ik aanstrepen wat ik al heb en wat ik nog moet kopen enzo. smile

En vooral de voordelen van het alleen (dus op jezelf) wonen opschrijven..
Gegarandeerd succes.. !!

En meissie..
Voor je het weet, ben je gewend..
Misschien heb ik iets gemist..
Maar euhm, ga je op kamers, of heb je een huissie?
Helma
Helma okt 27 '09
AoD, móét je nou van je moeder het huis uit of hoe zit het nou?

Aaaargh, ik werd wakker vannacht met oorpijn aan beide kanten. Allebei mijn oren zitten dicht. Ik hoop dat de boel gauw los komt, hier heb ik geen zin in. Maar, ik zal eens even goed luisteren naar mezelf wink
Emuca
Emuca okt 27 '09
Ik moet het huis uit omdat er in mijn moeders nieuwe huis geen ruimte is voor 4 mensen... Daardoor moet ik dus in een appartementje boven mijn vaders winkel gaan wonen. Dus het is meer een huisje dan een kamer.

*gaat Halloween koekjes bakken vandaag*
admin
admin okt 27 '09
*gaat koekjes eten bij Aod*

Nou Thom begint ietsie op te knappen, hij voelde tenminste minder warm om 7 uur vanmorgen (heb hem niet wakker gemaakt).
Maar nou heb ik een zere keel en lijken mijn oren dicht te zitten, joehoe!
Toch maar even werken vanmiddag van half vier tot vijf, anders is er niemand voor de receptie.
Grappig dat bazen heel soepel zijn met deze griep zodra er weinig mensen zijn....
Jessy kwam gisteravond ook al naar beneden met enorme hoofdpijn en een akelig gevoel.
Ik hoop dat de andere kids overeind blijven al heb ik er een hard hoofd in.
Emuca
Emuca okt 27 '09
Hopelijk kan ik zo wel leuke vormpjes vinden... 2 jaar terug maakte ik ze ook, en toen heb ik alles met de hand in vormpjes gesneden. Maar ze zijn wel super lekker (als ze lukken).
Helma
Helma okt 27 '09
Ook een beetje dovig dus! Dan gaan we toch gewoon verder in gebarentaal, lol... maar wel fijn dat het beter lijkt te gaan met Thom. Toch gek, normaal gesproken is de piek van griep in januari, maar zoals het nu lijkt ligt half nederland plat. Beterschap, Karin!

AoD, dat lijkt me nogal... heftig. Hoe voelt dat voor je, dat er een kamer tekort is voor jou? Was het geen optie een kamer te delen? Sterkte ermee hoor.
Emuca
Emuca okt 27 '09
Er is een kamertje van 1,5 bij 2... maar daar past dus net een bed in en voor mijn studie (kunstacademie) heb ik wel wat ruimte nodig. Daarbij moet dat huisje nog verbouwd worden, en daar heb ik ook weinig zin in. Een kamer delen met mijn zusje is ook geen optie, omdat we zo erg verschillend zijn en de ruimte ook klein is. Dan maar verhuizen dus.
Het is opzich wel heftig en ook wel klote, maar het gaat toch gebeuren, dus kan ik er maar beter het beste van maken. Toch? smile
admin
admin okt 27 '09
Hoe is het met je rug Karin?

@aod.. heerlijk, alleen wonen!! eerste stappen naar een echt eigen leven!
Emuca
Emuca okt 27 '09
Een half jaartje alleen wonen kan ik denk ik wel aan. smile
admin
admin okt 27 '09
wel ja, zie het per half jaar, das een uitstekend idee!
admin
admin okt 27 '09
Gaat beter Tinne! Maar ik moet wel voorzichtig zijn merk ik.
admin
admin okt 28 '09
Yes Thom zijn koorts is nu echt aan het zakken..pfew...
Dat hebben we ook weer gehad, wat een rotgriep zeg!

Gisteravond een hele bijzondere avond weer gehad.

Het was ledenavond van een spirituele club en ik ben meegesleept door een vriendin (nou ja gesleept... laugh).
Op deze avond mochten 5 mediums gaan oefenen op publiek voor de eerste keer.

Het was weer super, vorige keer werd mij verteld dat er iemand van mijn familie aan gene zijde boos was (met een lach) dat ik nooit eens een kaarsje voor die persoon brandde.
Diezelfde avond heb ik toen dat kaarsje gebrand.

Gisteravond was het erg druk en ik had al zoiets van, och ik zal wel weer niet aan de beurt komen, die kans is gewoon klein als je met erg veel mensen bent.
Toen riep ik dus die persoon aan en zei (ook met een lach) potdomme vorige week heb ik een kaars voor je gebrand, help me nu maar om dat medium mijn voorwerp te laten pakken!
Hahahaha en dat gebeurde dus meteen! eek

Weer hele leerzame en mooie dingen gehoord. Deze dame zag het heel goed allemaal.
Ze werkte met cijfers maar hoe dat weet ik niet, het was geen nummerologie want dat gaat toch anders.
Het was weer erg bijzonder.
admin
admin okt 28 '09
smile
Heidelroos
Heidelroos okt 28 '09
Origineel bericht van: Karin
Yes Thom zijn koorts is nu echt aan het zakken..pfew...
Dat hebben we ook weer gehad, wat een rotgriep zeg!

Gisteravond een hele bijzondere avond weer gehad.

Leuk die avonden... smile
En wat fijn dat het weer beter gaat met je menneke..
Geef uhm en knuf van me..
En neem er zelf ook eentje.. tongue
Lena
Lena okt 28 '09
fijn dat hij weer wat opknapt karin.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies