Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 26 '09
voor alle ziekjes.. veel beterschap, lieverds.
admin
admin okt 26 '09
@iedereen die ziek is beterschap....

zoveel mensen zijn ziek echt niet normaal (het heerst heel erg) al hoop ik dat t mij toch bespaard zal blijven (beetje ego) ben in juli 2 weken heel erg ziek geweest wink(longontsteking).

hier vandaag maar een ff de "rommel" opruimen en is een heel klein bommetje gevallen winken voor de rest lekker niksen
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '09

Wat een hoop zieken, iedereen beterschap en Karin beterschap met je zoon, hoe is het nu met hem?
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '09
En kikkertje, fijn is dat hoor even lekker niks doen, die dagen heb ik ook wel eens maar zijn zeldzaam.......maar geniet er wel van smile

Ik heb nog steeds niets gehoord van de urine kweek van Bobby, ik ga strakjes toch eens bellen...duurt nu wel erg lang.
Helma
Helma okt 26 '09
@ Karin: en niet zo schelden op jezelf he! Je bent gewoon een keigoeie moeder!

xxx
admin
admin okt 26 '09
Nou meneer wil echt zijn bed niet uit, dus die is knap beroerd.
Ik heb iets koortsverlagends gegeven, koorts is oké hoor, maar dit kost hem zoveel energie dat ik hem even wilde laten zakken.
Hij drinkt goed, heeft alleen geen honger, maar dat zou ik ook niet hebben als ik zo'n keelpijn had.
Rozekwarts, appelsap en zoute dropjes en om het half uur een knuffel smile
Beschermengel
Beschermengel okt 26 '09

Ja daar ben ik ook van overtuigd! smile
admin
admin okt 26 '09
Origineel bericht van: Helma
@ Karin: en niet zo schelden op jezelf he! Je bent gewoon een keigoeie moeder!

xxx

Ja, lief van jullie, maar eigenlijk wel knap gestoord dat ik eerst bevestiging ga zoeken bij een huisartenpost.. blush
Helma
Helma okt 26 '09
((((((((((KARIN))))))))))

Nee, dat is niet gestoord. Je probeert altijd te laveren tussen je verantwoording als moeder en je verantwoording als werknemer, want je wilt goed zorgen voor je kids, maar je wilt óók je baan niet kwijt! Logisch toch! Wij moeten altijd maar wikken en wegen welke stap te nemen, en als daar dan soms iemand voor nodig is die juist dat ene duwtje geeft, nou, mooi toch!
admin
admin okt 26 '09
Das waar Helma, wat ben ik toch een klaagbox.. smile
In plaats van blij te zijn dat ik het uitgevogeld heb, ben ik aan het klagen over de manier waarop.

Ik ben best een piepsie ongerust, Thom ziet echt lijkbleek, arm ventje, zou het zo over willen nemen!
Helma
Helma okt 26 '09
Origineel bericht van: Karin
Das waar Helma, wat ben ik toch een klaagbox.. smile

nog een keertje: niet zo streng zijn voor jezelf!

In plaats van blij te zijn dat ik het uitgevogeld heb, ben ik aan het klagen over de manier waarop.

Ik ben best een piepsie ongerust, Thom ziet echt lijkbleek, arm ventje, zou het zo over willen nemen!

Misschien later vandaag nog eens bellen met je huisarts? Moet hij ook hoesten trouwens?
admin
admin okt 26 '09
Ik blijf bezig hé... blushlaugh

Ja hij hoest zich suf, is zijn stem praktisch kwijt en ligt voor lijk in bed.
Ik heb zijn temp nog niet gechecked sinds 7 uur, maar het lijkt me dat ik niet ieder uur in zijn billen moet gaan zitten wroeten..
Helma
Helma okt 26 '09
Omdat mijn kids van kleins af aan moord en brand gilden bij het zien van dat ding, doe ik het al 13 jaar onder de oksel, en tel er dan 0,5 graad bij. Werkte voor ons eigenlijk prima.
admin
admin okt 26 '09
@karin 3 a 4 keer per dag`is voldoende om de temp te meten.

ik kom ff zeuren heb het helemaal gehad voor vandaag mijn lontje is mega mega kort onderbuurman die alweer (bijna elke dag 3 1/2 jaar lang) aan t klussen is kan hier niet meer tegen iedere keer dag geboor en geklop frown.....dus ik kan mijn zoontje dus zometeen naar oma gaan brengen want die kan echt niet slapen in deze herrie pffffff....ga dadelijk op een hutje in de hei wonen tenmiste rust aan mijn hoofd. naar de onderburen gaan heeft geen nut dan gaat het weer 1 week goed en dan begint het gezeik weer, en ze mogen klussen overdag dus ik kan niks maken tegen ze. al heb ik wel al vaker de politie gebelt hoor want dat klussen is niet alles want als ze niet thuis zijn dan hoor ik de hele tijd 2 honden janken/blaffen van hun.
admin
admin okt 26 '09
@ alle lieve zieken ... en dan met name voor een ziek kindje hier op het forum [want 40 graden koorts pffff, da's wel heel hoog voor de ochtend!!!] BETERSCHAPJES!!!!
Lieve Karin, hoe is het met Thom?? Laat je de HA langskomen?? Met die mexicaanse griep, die hoge koorts en dat hoesten >> niet te lang wachten lijkt me. Heeft hij gereageerd op de koortsverlager??

Ik ben druk bezig met ont....haasten en ont.....moeten. Vanmiddag wel even naar de HA, ik ben na de gehoorgangontsteking wel heel erg doof gebleven, hoor mijn wekker en de telefoon niet eens!!!

Liefs voor allemaal
Mar
admin
admin okt 26 '09
Nee, de huisarts hoeft van mij pas te komen als het echt mis is.
Koorts is normaal, echter 40 in de ochtend is hoog das waar, maar kinderen kunnen drie dagen hoge koorts hebben.
Zijn temp is een halve graad gedaald dus hij reageerd opde koortsverlagers, das prima.
Verder slaapt hij alleen maar en dat is goed, dan kan zijn lijfje herstellen.
Omdat ik al een aantal keer echt hele zieke kids heb gehad waar de ambulance aan te pas moest komen ben ik niet meer zo snel in paniek en weet ik dat kinderen best veel kunnen hebben.
Ik houd hem in de gaten en zodra ik dingen zie die echt fout zijn dan zal ik gelijk bellen natuurlijk.
Maar in principe is het met de griep gewoon uitzieken, ik ga wel vitamine c tabletjes halen, dan knapt hij beslist sneller op.
Och en af en toe een portie reiki of magnetiseren vind hij ook erg lekker, komt goed!
Cialara
Cialara okt 26 '09
Sterkte Karin, met je jongetje. Kinderen kunnen ook zo snel een hele hoge koorts krijgen. Beterschap voor het ventje wink
Maryssa
Maryssa okt 26 '09
@ Karin: Ik vind dat je het supergoed doet hoor! Soms heb je iemand anders nodig om je te bevestigen in wat je eigenlijk al wist en dat is dat je thuis wilt en moet zijn bij Thom. Hou hem maar goed in de gaten, niet te warm toedekken, als hij even uit bed is zijn kamer ventileren met frisse lucht, zoveel mogelijk laten drinken en luisteren naar je intuitie en moederinstinct. Heel veel beterschap en knuffel voor jou en Thom.

@ Alle zieken heel veel beterschap!

@ Kikkertje: Ow jee dat is echt heel naar die geluidsoverlast! Het je een koopwoning of huurwoning? Als je huurt kun je klagen bij de woningbouwvereniging en dat werkt echt heb ik gemerkt. Helemaal geen last meer van mn schreeuwende, tegen muren bonkende, eigen voordeur ruit inslaande buurman. Goed zo dat je even naar je moeder gaat kan jouw mannetje even lekker slapen en heb je zelf ook even rust.

@ Larapinta: Gelukkig dat je ontsteking weg is maar die doofheid is minder. Heel goed dat je naar je oor laat kijken. Daarna lekker onthaasten vandaag dat klinkt goed! Geniet van de rust!
admin
admin okt 26 '09
@maryssa we hebben een koopwoning, mijn manneke is nu bij mijn moeder zodat hij ff lekker kan slapen en ik ga ff als een speer door het huis heen is dat ook weer gebeurt.
admin
admin okt 26 '09
Bedankt voor alle beterschaapjes van iedereen!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki