Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

annewil
annewil okt 25 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ah joh, gelukkig zijn jullie weer opgeknapt!! De "gewone" griep of de mexicaanse??
Hebben jullie nu aankomende week herfstvakantie of is die ook weer voorbij?

Liefs

Ik weet niet welke het was (ben niet naar dokter geweest),maar van koorts ,diaree ,overgeven,hoofdpijn en zware hoest,dus van alles wat.

En onze herfstvakantie zit er nu op frown,das wel jammer.

Liefs en Groetjes
admin
admin okt 25 '09
Ja dat is zeker jammer. In het Zuiden hebben ze de vakantie nog tegoed...
Ach en jullie zijn er weer vanaf, dus dan is het ook niet zo belangrijk welke griep het is geweest wink

Liefs
annewil
annewil okt 25 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ja dat is zeker jammer. In het Zuiden hebben ze de vakantie nog tegoed...
Ach en jullie zijn er weer vanaf, dus dan is het ook niet zo belangrijk welke griep het is geweest wink

Liefs

Daarom Ik hoop dat we er weer even tegen kunnen smile
Emuca
Emuca okt 25 '09
Vakantie! laughJammer alleen dat mijn ma opeens verhuiskriebels heeft...
Islandlady
Islandlady okt 25 '09
Soms... heel soms zijn die verhuiskriebels best fijn...
Hoe is het met AoD heb je een fijn weekend gehad met je meisje?
Emuca
Emuca okt 25 '09
Maar soms ook wat minder tongue

Ja ik heb een fijn weekend gehad smile
Islandlady
Islandlady okt 25 '09
Ja breek me de bek niet open ik weet er alles van. Eigenlijk ben ik ook nog niet helemaal klaar met verhuizen... hangen nog steeds kleren van mij in de kast in het andere huis. Na ja... maar meisje... nieuw begin. Nieuw Leven... gedwongen voor jou misschien maar het komt wel op het goede moment!

Goed zo van het fijne weekend smile
Emuca
Emuca okt 25 '09
Misschien wel ja... maar het is wel enorm wennen hoor!

Zeker... fijne weekenden zijn fijn! Wel jammer dat ze nu geen vakantie heeft.
admin
admin okt 26 '09
Mega k*t, ik heb een behoorlijk ziek kind en moet gaan werken..
De oudste is wel thuis, maar toch, flinke verantwoordelijkheid voor hem, stomme werkende moeders..
Thom kwam gisteren met hoge koorts, 39.6, hele zere keel, geen stem en maar hoesten.
Ik heb net nog voorzichtig gekeken maar hij gloeit nog steeds, dat beloofd wat want het is pas 7 uur 'smorgens.
Ik ben in 10 minuten thuis van mijn werk als het moet maar ik vind dit dus ECHT niet leuk..
Ik wil thuis zijn bij mijn zieke kind..
admin
admin okt 26 '09
Nou ik heb mijn werk gebeld, Thom werd wakker met 40 graden koorts...jammer dan maar Kaat gaat echt niet werken!
Stom hé, moet ik eerst van de dame van de dokterspost horen dat zij niet zou gaan werken met een kind met zo hoge koorts..
Pas dan durf ik te beslissen, stomme muts ikke..
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
@Karin: dat snap ik. Het liefst ben je dan gewoon thuis bij je kind. Sterkte en veel beterschap voor je zoon. Gelukkig is het maar 10 minuten....
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Er zat een symbolisch stukje "prikkeldraad" in jouw rug daar.
Dat zag ik , en heb ik weggenomen.

Hé super, Bellefleur!
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Goed dat je toch gewoon thuis blijft! Hoop dat je zoon zich weer snel beter voelt. 40 graden is niet mis.
Pegasus
Pegasus okt 26 '09
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: Pegasus

Alleen op de terugreis zat ik met tranen in de trein. Om de een of andere reden, ben ik bijna altijd verdrietig als ik bij mijn familie (muv mijn zusje dan) vandaan kom..... En ik weet niet eens echt waarom...

Omdat je zoooo graag knuffels krijgt winkEentje van mij!

Bedankt Karin. Lief.
admin
admin okt 26 '09
@Karin: beterschap voor je zoon!!
Emuca
Emuca okt 26 '09
Ah.. beterschap. Ziekzijn is zo stom... Ik werd net ook wakker met keelpijn en spierpijn, en de hoofdpijn komt ook al weer op... Ik ga maar eens lekker douchen.
Heidelroos
Heidelroos okt 26 '09
Origineel bericht van: Karin
Nou ik heb mijn werk gebeld, Thom werd wakker met 40 graden koorts...jammer dan maar Kaat gaat echt niet werken!
Stom hé, moet ik eerst van de dame van de dokterspost horen dat zij niet zou gaan werken met een kind met zo hoge koorts..
Pas dan durf ik te beslissen, stomme muts ikke..

Je heb er goed aan gedaan meissie..
Het heerst als een tierelier...
40 koorts is niet niks en ik zou of een oma in huis halen, of zelf thuisblijven..
Dat zijn dus de enige opties waar ik dan mee kan leven wink

Sterkte met je kiddie..
Heidelroos
Heidelroos okt 26 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ah.. beterschap. Ziekzijn is zo stom... Ik werd net ook wakker met keelpijn en spierpijn, en de hoofdpijn komt ook al weer op... Ik ga maar eens lekker douchen.

Ja, ook last van.... gisteren zoooooooooooooo beroerd.. krampen, misselijk, warm, koppijn..
Hm... blij dat ik niet het vliegtuis ingestapt was.. hhehe.

Voor alle zieke forum-mensjes...
Héél veel beterschap gewenst.

Lekker veel naar buiten gaan nu..
Emuca
Emuca okt 26 '09
Jaaa! Lekker naar het bos! smile
Helma
Helma okt 26 '09
Tjongejonge, als hier het ziektepercentage al zo hoog ligt, hoe zouden de landelijke cijfers dan zijn?

Karin, groot gelijk meis, en inderdaad, als 's morgens die koorts al zo hoog is zou ik ook zeker thuisblijven, maar ik snap je wel...
Van harte beterschap met je zoon! Nu kun je hem vertroetelen en in de gaten houden.
Voor alle anderen geldt ook: van harte beterschap gewenst!

De keelpijn is bij mij een stuk minder, en als ik hoest komt de rottigheid al lekker los, dus het gaat de goede kant op, gelukkig. Ik slaap ook goed en heb gelukkig geen koorts gehad.

Sterkte allemaal,

liefs, Helma.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske