Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 25 '09
De onderkant Belle, ter hoogte van de nieren..auwie..
Ik kan nu wel zitten maar alleen als ik kaarsrecht zit, durf ik iets in te zakken dan gaat dat niet.
admin
admin okt 25 '09
aan beide kanten?
Helma
Helma okt 25 '09
Misschien een warmwaterzak? Of je electrische deken om je heen wikkelen? Grapje, heb je ibuprofen? Ik slik dat zelf niet meer, want het is eigenlijk slecht voor je, dus misschien ook geen optie... paracetamol dan, die is iets 'veiliger'...
admin
admin okt 25 '09
Neeee... geen pillen! Mag je niet doen.
Pijnstillers, stilt de pijn, maar neemt de oorzaak niet weg,
zodoende is er kans dat je je forceert.
admin
admin okt 25 '09
Ja beide kanten over de gehele breedte.
admin
admin okt 25 '09
Er zat een symbolisch stukje "prikkeldraad" in jouw rug daar.
Dat zag ik , en heb ik weggenomen.
admin
admin okt 25 '09
Prikkeldraad? Het is wel al heel lang een zwakke plek en ik ga daar regelmatig doorheen.
Hoe komt dat daar dan?

Dank je wel!
admin
admin okt 25 '09
Geen idee, ik ging energetisch naar je rug,
en zag prikkeldraad en touw, in je onderrug,
rechterkant het prikkeldraad, en linkerkant het stuk touw.
Hoe en waarom..weet ik nog even niet.
admin
admin okt 25 '09
Het voelt al wel een stuk beter..
Prikkeldraad en touw? Ik ben benieuwd wat dat dan is.
Dank je wel Belle voor het weghalen, voelt echt een stuk beter!
Wat raar zeg..maar wel fijn!
admin
admin okt 25 '09
Mooi zo! grin
Laat al de energie die vrij komt (of vrij zou komen) via je benen, en je voeten de aarde in.
admin
admin okt 25 '09
Oké doe ik! xxxx
admin
admin okt 25 '09
goeie morgen allemaal

gisteren gaan uiteten (opa van mijn man werd 80) met de hele familie en daarna zijn we wezen stappen met de neefjes, schoonbroertje, mijn man en ik als enige vrouw hihi maar we hebben ons zeer goed vermaakt de heupjes zijn weer los. ik ben nu gesloopt dit is voor het eerst sinds 1 jaar dat ik ben gaan stappen.
Helma
Helma okt 25 '09
Leuk he, Kikkertje! Even de voetjes van de vloer en lekker los gaan: ja, als het een tijdje geleden was, dan herken ik dat gevoel wel van brak zijn na die tijd. Maar om op terug te kijken is het altijd leuk!
admin
admin okt 25 '09
@helma zeker weten ik heb genoten, ik had zelfs sjans hihihihi mijn man, schoonbroertje en neefjes gingen roken en ik stond alleen met de ex vriendin van mijn schoonbroertje ineens tikt er iemand op mijn rug dus ik draai me om begint hij wat de praten (verstond hem niet) maar het ging dus om zijn vriend dus ik wijs meteen naar mijn trouwring (die gezichten van die 2 jongens/mannen spraken boekdelen hihihi) intussen kwam mijn man aangelopen en die had zoiets van wat gebeurt hier maar toen ik het uitlegde moest hij echt lachen wink
Helma
Helma okt 25 '09
Grappig! Wel vleiend natuurlijk. Gelukkig maar dat je man zo flexibel is, lol... whistle
Islandlady
Islandlady okt 25 '09
@ Helma: Ja fotootje van de kamer als die klaar is hoor! Ben reuze benieuwd smile

@ Karin: Wat fijn dat Belle je rugpijn heeft doen verminderen. Belle verricht wondereen I tell you! zoals ze hier zeggen smile

@ Kikkertje; Heerlijk toch die aandacht en even heerlijk los!
Cialara
Cialara okt 25 '09
Ooooooooooooooooh er is een "ramp" gebeurt hier! Laptop is gecrashd crydus komende dagen even minder hier. Nu heb ik even de laptop van manlief, maar die neemt ie natuurlijk weer mee naar z'n werk morgen.

En al m'n documentjes met de edelstenen, kan ik nu niet bij frownMaar dat komt wel weer goed hoor, ik heb nog een analoge back-up.
admin
admin okt 25 '09
@ iedereen! Heb gelezen ... >> maar is teveel om overal op te reageren

Wij hebben een fijne twee dagen met mijn moeder achter de rug. Heb ook nog met haar gesproken over Merudi, ze wilde graag weten wat voor site dat is. Ze is protestant opgevoed, en wil wel graag open staan voor waar ik voor sta. Maar ze weet niet of ze het net zo voelt als ik. Ze wil wel, maar haar opvoeding weerhoudt haar daarvan misschien. Ben er nog niet achter. Maar het is al top dat ik er met haar over kan praten!

Maar ga weer lekker meedoen, meeschrijven etc etc!!!
Liefs
annewil
annewil okt 25 '09
Na 3 weken griep met heel mn gezin,zijn we weer op de been.
Ik heb de laatste tijd niet gereageerd (had geen puf),maar wel veel mee gelezen.
admin
admin okt 25 '09
Ah joh, gelukkig zijn jullie weer opgeknapt!! De "gewone" griep of de mexicaanse??
Hebben jullie nu aankomende week herfstvakantie of is die ook weer voorbij?

Liefs

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420