Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 24 '09
Waarom Bea?
wat voel je voor/over jezelf toen je het las?
Islandlady
Islandlady okt 24 '09
Origineel bericht van: kikkertje
hihi fluit je van een cent voor de een wel dan ander niet winkmaar ben niet bang voor spuiten en messen waar ze mee snijden hahahaha dus laat maar komen die chirurg en mocht hij me pijn doen dan heb ik nog altijd beide handen vrij laughhihihi

hihihihi ik ken dat! Maar uit ervaring weet ik dat het geen pijn doet hoor!

Over je handen vrij doet me denken aan 2 jaar geleden toen ik een ontsteking onder mijn voet had. De chirurg (helaas is hij terug naar NL) zei: Schatje je gaat me niet schoppen of slaan he... toen zei ik nee zal ik niet doen denk wel aan wat anders grinmaar als er iets zeer doet dan is het een spuit in je voet confused
Islandlady
Islandlady okt 24 '09
Origineel bericht van: Helma
@Marjan, wow, dat is een vol weekend! Veel plezier gewenst!

Ik werd door de buren mijn bed uit geboord, en ga zometeen verder met behangtrekken op de nieuwe slaapkamer. Het vliegt er in ieder geval af. Vanmiddag gaan we op zoek naar zwart, groen en grijs behang confused

Arggg de nieuwe buren! Wat een feest. NOT.
Maar jeetje zwart/groen/grijs behang. Ik wil wel een foto zien want volgens mij vind ik het best mooi.
gast
gast okt 24 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: gast
Karin hoe kun je nu zeggen dat je alleen woont? Tellen je kinderen niet mee als mensen dan? Het enige wat je hebt is een bed alleen voor jezelf (zonder man) maar de rest van je huis en je leven toch zeer zeker niet wink

Zo bedoelt Karin het toch ook niet. Ze bedoelt gewoon zonder en man wonen en Karin haar kinderen tellen wel degenlijk mee.
Sorry moest hier even op reageren!

Tuurlijk snap ik wat ze bedoeld. Maar ik kreeg weer zo'n vizioen van vroeger op mijn werk van klagende collega's die niet alleen wilden werken, hoezo alleen.....er zijn 12 bewoners die om jou aandacht en gezelschap vragen! Ik begreep dat nooit zo goed, zal wel aan mij liggen wink
Islandlady
Islandlady okt 24 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Waarom Bea?
wat voel je voor/over jezelf toen je het las?

Voor mijzelf voelde ik niets maar ik begreep wat Karin schreef. Ze leeft alleen zonder man met kinderen. Alleen dat laatste had ze weggelaten smile
Islandlady
Islandlady okt 24 '09
Karin hoe kun je nu zeggen dat je alleen woont? Tellen je kinderen niet mee als mensen dan? Het enige wat je hebt is een bed alleen voor jezelf (zonder man) maar de rest van je huis en je leven toch zeer zeker niet wink

Zo bedoelt Karin het toch ook niet. Ze bedoelt gewoon zonder en man wonen en Karin haar kinderen tellen wel degenlijk mee.
Sorry moest hier even op reageren!

Tuurlijk snap ik wat ze bedoeld. Maar ik kreeg weer zo'n vizioen van vroeger op mijn werk van klagende collega's die niet alleen wilden werken, hoezo alleen.....er zijn 12 bewoners die om jou aandacht en gezelschap vragen! Ik begreep dat nooit zo goed, zal wel aan mij liggen wink

hehe... gelukkig maar! Rare mensen heb je toch op deze wereld bol rondlopen. Ik zal dat ook nooit begrijpen wat je hier zegt. Ligt dus niet alleen aan jou wink
Islandlady
Islandlady okt 24 '09
Origineel bericht van: Karin
Oh nee hoor, voor mij voorlopig geen mannen, al zijn ze best een lief ras hoor laugh
Ik geniet enorm van het alleen wonen en kan me eigenlijk niet voorstellen om weer een huis te moeten delen.
Wellicht ooit een lat in de hele verre toekomst, ik zeg geen nooit, alleen "nu even niet !" smile

Probeer een lat op verre afstand laughen dan bedoel ik niet van Den Bosch tot Amsterdam hihi
Pegasus
Pegasus okt 24 '09
Vandaag een heerlijke dag gehad. Mijn zusje heeft zo'n prachtige jurk gevonden. En ze straalde en straalde. Mmmmm, fijn. Heerlijk.

Alleen op de terugreis zat ik met tranen in de trein. Om de een of andere reden, ben ik bijna altijd verdrietig als ik bij mijn familie (muv mijn zusje dan) vandaan kom..... En ik weet niet eens echt waarom...
admin
admin okt 24 '09

Ja is niet handig gezegd natuurlijk..ik bedoel zonder man maar wel met een kudde kids!
Enne dat bed heb ik ook niet alleen hoor, er ligt regelmatig een verdwaald kaboutertje in smile( kind natuurlijk voor iemand andere gedachten heeft laugh)
admin
admin okt 24 '09
Origineel bericht van: Pegasus
Vandaag een heerlijke dag gehad. Mijn zusje heeft zo'n prachtige jurk gevonden. En ze straalde en straalde. Mmmmm, fijn. Heerlijk.

Alleen op de terugreis zat ik met tranen in de trein. Om de een of andere reden, ben ik bijna altijd verdrietig als ik bij mijn familie (muv mijn zusje dan) vandaan kom..... En ik weet niet eens echt waarom...

Omdat je zoooo graag knuffels krijgt winkEentje van mij!
admin
admin okt 24 '09
Origineel bericht van: Karin
Oh nee hoor, voor mij voorlopig geen mannen, al zijn ze best een lief ras hoor laugh
Ik geniet enorm van het alleen wonen en kan me eigenlijk niet voorstellen om weer een huis te moeten delen.
Wellicht ooit een lat in de hele verre toekomst, ik zeg geen nooit, alleen "nu even niet !" smile

Probeer een lat op verre afstand laughen dan bedoel ik niet van Den Bosch tot Amsterdam hihi

Nou nee, thanks, er is maar 1 man die dat wellicht voor elkaar kan krijgen haha.
Maar die is niet voor mij en daarbij misschien valt ie wel tegen in het echie..
Islandlady
Islandlady okt 24 '09
grin
admin
admin okt 24 '09
Wellicht ten overvloede maareh..dit is um..

*zucht* lolol
admin
admin okt 24 '09
die boomwortel-man? laugh
Islandlady
Islandlady okt 24 '09
Helaas niet hier opgenomen maar....je mag hem hebben dan ga ik voor Denzil...die komt hier nog wel eens hihi en ook al eens ontmoet.

Denzil

Dat gaat het niet worden dus dan maar de tweede van rechts de kale met die enorme oorbel smile

tja

Oh wat een rotleven heb ik toch grin
admin
admin okt 25 '09
Nee Belle, de piraat met de lange haren met die pot met zand laugh
Toen ik nog een klein ukkie was vond ik Sandokan al zo'n spetter, misschien ben ik in een vorig leven piraat geweest..hahaha
Zwierend over de zeven zeeën..

Maar nu even niet, mij rug is echt gekrakt, vrijdag ging nog wel maar sinds gistermiddag is het echt mis.
De nacht van de nacht ben ik dus tot grote teleurstelling van de kids niet geweest.
In het donker lopen is spannend maar niet slim met een zere rug met al die kuilen in de weg.
Vanmiddag toch maar even naar het bos, wie weet loop ik het er wel uit.

Mocht iemand wat energie kunnen missen....*allerliefste glimlach*...
Helma
Helma okt 25 '09
Och Karin, wat jammer! Van harte beterschap met je rug! Nee, je begint niet veel als je lijf moet strompelen over een onzichtbaar terrein. Misschien kun je het nog eens organiseren met alleen je kids op een ander tijdstip? En dan neem je Johnny Depp mee als gids, jihaaaaa!
Dat zou tof zijn!

Ik vind Josh Groban zo knap: een mix van Italiaans en Frans... helemaal top, hij is alleen iets te jong denk ik.

Het behang is anders geworden: een kleine muur paars, een kleine muur zwart, en de lange muur gifgroen! Het is voor de slaapkamer van Sandra, die krijgt nu de kamer van haar zus, die is twee keer zo groot als de kleine slaapkamer. Kan ze nog meer troep maken confused

Vanmiddag verder met behang trekken, het behangen zelf stel ik nog even uit, eerst gaatjes dichtmaken.

Verder hoest ik zowat mijn longen uit mijn lijf, maar het komt al lekker los! Gaat weer de goeie kant op gelukkig. Echt griep was het niet, al werd ik er wel lamlendig van, dat hoesten...
admin
admin okt 25 '09
Mooie kleuren Helma!
Fotootje? smileals je klaar bent dan.
heb je thijm in huis? Maak daar eens thee van met een flinke schep honing wink
Helma
Helma okt 25 '09
Ik heb thijm in de tuin, gewone en citroenthijm, maar geen honing. Wel stroop eek
admin
admin okt 25 '09
Beterschap met je rug, Karin!
En welke kant is het, en waar exact op je rug?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki