Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus okt 23 '09
Lekker, dat wordt smikkelen!
admin
admin okt 23 '09
pannekoek met appeltjes , komt eraan!!
afwas gooi ik gewoon de vuilemmer in. laugh
Pegasus
Pegasus okt 23 '09
Yihaa!
Pegasus
Pegasus okt 23 '09
[quote=Maryssa
@ Pegasus: Dank je wel. Je hebt ook gelijk dat daar niets goed van kan komen. Het zou alleen maar veel irritaties over en weer opleveren. Heeee wat lees ik nou gaat jouw zusje trouwen?? Wat leuk! smileGezellig klinkt dat, met allemaal dames haar helpen een trouwjurk te kiezen! Heerlijk! Veel plezier!

Liefs x [/quote]

Yep, mijn zusje gaat trouwen. Ik ben zo blij voor haar.
admin
admin okt 23 '09
Ik wil ook zo'n emmer.... laugh
Cialara
Cialara okt 23 '09
Ha ha ha, ja eerst pannekoeken en dan de afwas in de emmer grinik kom ook ff langs.

Mmmmmm maar eerste even de mensjes thuis gaan verzorgen nu.
Helma
Helma okt 23 '09
Oh, nou vind ik vast de hond in de pot wink

Kun je er één warm houden in de oven voor me? Voor het donker is ga ik niet meer halen, lol...

'k Ben trouwens net bloemkool aan het wokken... had geen melk in huis voor een papje, dus dan maar de alternatieve manier.

Mijn moeder en mijn oma van 89 stonden ineens op de stoep vanmiddag! Kopje thee, echt zo leuk! Terwijl ik net was begonnen met behang trekken. Vanavond naar de praxis, hopelijk het juiste behang vinden. Zwart, grijs en groen, tsssss...
admin
admin okt 23 '09
de hond in de pot? eek
...aaraaach!! cry
admin
admin okt 23 '09
Dat doet ie anders nooooooit! laughLol gekke Belle smile
admin
admin okt 23 '09
laughlaughlaughwat een uitspraken wink

ben bij de huisarts geweest ivm de moedervlek deze was niet kwaadaardig (gelukkig) maar omdat de moedervlek toch vaker wel eens dikker is ga ik hem toch laten verwijderen bij de chirurg moet alleen nog bellen voor een afspraak
Islandlady
Islandlady okt 23 '09
Origineel bericht van: kikkertje
laughlaughlaughwat een uitspraken wink

ben bij de huisarts geweest ivm de moedervlek deze was niet kwaadaardig (gelukkig) maar omdat de moedervlek toch vaker wel eens dikker is ga ik hem toch laten verwijderen bij de chirurg moet alleen nog bellen voor een afspraak

Dat is wel heel fijn dat het niet kwaadaardig is smile
Gefeliciteerd. Ach en de Chrirg is een fluitje van een cent hihihi.....

@ Belle: Ikke ook pannenkoeken... lekkurrrrrr met kaas en gember...
admin
admin okt 23 '09
hihi fluit je van een cent voor de een wel dan ander niet winkmaar ben niet bang voor spuiten en messen waar ze mee snijden hahahaha dus laat maar komen die chirurg en mocht hij me pijn doen dan heb ik nog altijd beide handen vrij laughhihihi
admin
admin okt 24 '09
Goedemorgen smile

Ja, ik weet het, ik ben op tijd. Heb al een ritje Groningen Stad achter de rug. Onze pleegdochter heeft nachtdienst gehad en ik heb haar opgehaald. Lekker vroeg uit de veren, heeft toch ook wat hoor! Hoewel ik op vrije dagen mijn bed ook érg lekker vind liggen ... hahaha ...
Weet je ... IK HEB VAKANTIE!!! ... Yes! Heerlijk!!! In de zomervakantie heb ik geen vakantie gehad, en nu was ik er toch wel erg aan toe, dus ik heb drie weken gepland, samen met de locatiemanager en ik vind het nu wel erg lekker ... drie weken geen werk, gewoon niks!!!
Nou ja, okee, helemaal niks is ook niet waar winkMijn moeder komt vandaag voor mijn dochter haar verjaardag. Mijn dochter viert vandaag over een week haar 16e verjaardag!! Wie komen wil, stuur maar een pbtje laughMijn moeder komt vandaag, omdat ze dan vandaag kan reizen met haar "vrije reizen" en morgen gaat ze terug met een Kruidvat kaartje. Dan is de reis ook voor haar niet zo duur. Mijn zoon gaat straks met de trein naar Zwolle, daar gaat hij treinspotten en dan komt hij samen met oma naar huis.
Verder hebben we dus deze vakantie de verjaardag van mijn dochter én ik ga samen met mijn laiverd een weekendje weg naar Limburg [Valkenburg]. Heerlijk voor het eerst zonder kinderen op vakantie, dus eigenlijk sinds 16 jaar !! De meiden blijven dat weekend thuis en mijn zoon gaat dan naar de logeerboerderij. Maar zover is het nog niet. Deze week dus lekker veel niks doen, en alleen dinsdag naar Lelystad [therapie vermoeidheidscentrum] en daarna door naar Purmerend [even naar mijn vriendin, die heeft een nieuwe flat > dus even bewonderen].

@ allemaal, ik heb alles gelezen, maar er is hier zoveel geschreven, dat ik niet overal op kan reageren. Alleen Maryssa, het is wel raar dat je om die reden bent afgewezen voor je sollicitatie, en ik heb nog wel zo geduimd. Blijf alsjeblieft bij je volgende sollicitatie gewoon jezelf hoor!! Je bent wie je bent meis ...

Liefs
Marjan
Helma
Helma okt 24 '09
@Marjan, wow, dat is een vol weekend! Veel plezier gewenst!

Ik werd door de buren mijn bed uit geboord, en ga zometeen verder met behangtrekken op de nieuwe slaapkamer. Het vliegt er in ieder geval af. Vanmiddag gaan we op zoek naar zwart, groen en grijs behang confused
admin
admin okt 24 '09
Ik heb ook onverwacht verhuisgeluiden naast me eek
De buren gaan verhuizen, grappig dat dan net op deze dag (ik kwam de buurman tegen toen ik met Arach buiten was) de buurman zegt :"och trek je maar niets aan van mijn vrouw, da's altijd al een zenuwpees geweest"....
Ik heb een aantal keer een aanvaring met haar gehad, ik en de kids maakten teveel herrie..ze heeft zelfs de moed gehad om binnen bij mij te controleren of ik wel ondertapijt had op de trap laughde wasmachine maakte teveel lawaai (dat was wel waar) en de trampoline was ook niks haha.
Een beetje een mopperpot dus, en nu gaan ze weg.

Ik heb ze veel geluk toegewenst! Ben benieuwd wie er voor terug komt, ik hoop een gezin met leuke pubers, de gemiddelde leeftijd in deze wijk is toch wel rond de 80.. crazy
Ja en dan ben je al snel de herriemaker als je als enige in de straat nog kids thuis hebt laugh

Gelukkig is het goed Kikkertje, twee jaar terug was het bij mijn moeder fout, dat was dus wel huidkanker.
Alles is weg maar ze blijft natuurlijk onder controle.
Ik zag er niets aan dus heel goed dat je je vlekjes laat controleren.
Moedervlekken die van kleur veranderen, gaan jeuken, groeien of op enerlei wijze veranderen moet je altijd effe laten checken.

Afgewezen, baaaaalen, zeker als het de baan is die je zooo graag wil.
Ik had dat in begin 2008, een baan bij een entertaintmentgroep van Albert Verlinden, daar zochten ze een gastvrouw/receptioniste.
Moordbaan dus met heel veel extra's en een vet salaris.
Helaas zat ik toen in een hele nare tijd in mijn scheiding en dat was aan mijn koppie te zien, vermoeid, rode traanoogjes, en ondanks al mijn getut en nieuwe kleren werd ik het net niet.

Ik was vet gefrustreerd omdat ik er nog steeds van overtuigd ben dat ik een perfecte gastvrouw ben (alleen thuis niet zo ha ha) maar als baan kan ik dat heel goed.
Etiquette stond en staat hoog in het vaandel bij mijn ouders en is me met de paplepel ingegoten.

Balen dus, nu heb ik echter mijn oude baantje van 20 jaar geleden terug en ben ik lekker weer receptioniste bij de vuinismannen, dat is altijd mijn favo baan geweest en was ik bij de Verlinden aangenomen had ik dit niet gehad.
Wie weet wat er nog in het verschiet ligt Maryssa!

Maryssa
Maryssa okt 24 '09
@ Helma: Oei dat is niet echt goedemorgen als je wakker wordt geboord door de buren smileLeuk behang uitkiezen! Is het voor je eigen huis? Wel fijn dat je al weet welke kleuren er in het behang moeten zitten kun je heel gericht gaan zoeken. Succes en maak er een gezellige dag van.

@ Karin: Dank je wel smiledat geeft me wel stof om over na te denken. Die baan die je beschrijft als gastvrouw klonk wel super inderdaad een moordbaan. Dat zie ik je ook wel doen. Maar het gaat om je geluk en plezier en zo te lezen heb je dat zeker waar je nu werkt. Dat vind ik ook het allerbelangrijkste. Als ik (ik noem maar even wat) als koffiejuf zou werken maar heel veel werkplezier zou hebben en aan de andere kant een baan met goed salaris en secundaire voorwaarden maar geen werkplezier dan zou ik toch mn schortje gaan aantrekken en de koffie rond gaan brengen! Ik kom dit weekend wel even rustig bij en volgende week op zoek naar leuke nieuwe vacatures. Heej maar wel fijn dat je buren gaan verhuizen! Is erg ongemakkelijk als je in je eigen huis op eieren loopt omdat het hoorapparaat van je buren te goed staat afgesteld! grinIk wens dat er een leuk gezin naast je komt wonen of alleenstaande man met gezellige kids wink

@ Larapinta: Wat ben je toch een schat dank je wel voor je lieve woorden. Heel goed wat je zegt over mezelf blijven dat wil ik ook. Maar een tandje terug qua energie dan kan ik wel proberen. Wat heerlijk dat je nu vakantie hebt! En je was er vroeg bij vanmorgen! Zalig met je man op vakantie! 16 jaar geleden..dat hebben jullie hartstikke verdiend! Limburg mmm prachtig hoor daar. Dat wordt genieten samen!
admin
admin okt 24 '09
Oh nee hoor, voor mij voorlopig geen mannen, al zijn ze best een lief ras hoor laugh
Ik geniet enorm van het alleen wonen en kan me eigenlijk niet voorstellen om weer een huis te moeten delen.
Wellicht ooit een lat in de hele verre toekomst, ik zeg geen nooit, alleen "nu even niet !" smile
Maryssa
Maryssa okt 24 '09
Dat is heerlijk dat je zo geniet van je huis met inhoud winkzoals het nu is. En de toekomst..met man zonder man ach dat maakt ook niet uit. Jij bent gelukkig met jezelf en dat is de grootste rijkdom die er is.

Ja het is best een leuk ras grinal heb je er ook best wat klootviolen...eh wat minder leuke exemplaren bij zitten.

smile
gast
gast okt 24 '09
Karin hoe kun je nu zeggen dat je alleen woont? Tellen je kinderen niet mee als mensen dan? Het enige wat je hebt is een bed alleen voor jezelf (zonder man) maar de rest van je huis en je leven toch zeer zeker niet wink
Islandlady
Islandlady okt 24 '09
Origineel bericht van: gast
Karin hoe kun je nu zeggen dat je alleen woont? Tellen je kinderen niet mee als mensen dan? Het enige wat je hebt is een bed alleen voor jezelf (zonder man) maar de rest van je huis en je leven toch zeer zeker niet wink

Zo bedoelt Karin het toch ook niet. Ze bedoelt gewoon zonder en man wonen en Karin haar kinderen tellen wel degenlijk mee.
Sorry moest hier even op reageren!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420