Ik heb ook onverwacht verhuisgeluiden naast me
De buren gaan verhuizen, grappig dat dan net op deze dag (ik kwam de buurman tegen toen ik met Arach buiten was) de buurman zegt :"och trek je maar niets aan van mijn vrouw, da's altijd al een zenuwpees geweest"....
Ik heb een aantal keer een aanvaring met haar gehad, ik en de kids maakten teveel herrie..ze heeft zelfs de moed gehad om binnen bij mij te controleren of ik wel ondertapijt had op de trap
de wasmachine maakte teveel lawaai (dat was wel waar) en de trampoline was ook niks haha.
Een beetje een mopperpot dus, en nu gaan ze weg.
Ik heb ze veel geluk toegewenst! Ben benieuwd wie er voor terug komt, ik hoop een gezin met leuke pubers, de gemiddelde leeftijd in deze wijk is toch wel rond de 80..
Ja en dan ben je al snel de herriemaker als je als enige in de straat nog kids thuis hebt
Gelukkig is het goed Kikkertje, twee jaar terug was het bij mijn moeder fout, dat was dus wel huidkanker.
Alles is weg maar ze blijft natuurlijk onder controle.
Ik zag er niets aan dus heel goed dat je je vlekjes laat controleren.
Moedervlekken die van kleur veranderen, gaan jeuken, groeien of op enerlei wijze veranderen moet je altijd effe laten checken.
Afgewezen, baaaaalen, zeker als het de baan is die je zooo graag wil.
Ik had dat in begin 2008, een baan bij een entertaintmentgroep van Albert Verlinden, daar zochten ze een gastvrouw/receptioniste.
Moordbaan dus met heel veel extra's en een vet salaris.
Helaas zat ik toen in een hele nare tijd in mijn scheiding en dat was aan mijn koppie te zien, vermoeid, rode traanoogjes, en ondanks al mijn getut en nieuwe kleren werd ik het net niet.
Ik was vet gefrustreerd omdat ik er nog steeds van overtuigd ben dat ik een perfecte gastvrouw ben (alleen thuis niet zo ha ha) maar als baan kan ik dat heel goed.
Etiquette stond en staat hoog in het vaandel bij mijn ouders en is me met de paplepel ingegoten.
Balen dus, nu heb ik echter mijn oude baantje van 20 jaar geleden terug en ben ik lekker weer receptioniste bij de vuinismannen, dat is altijd mijn favo baan geweest en was ik bij de Verlinden aangenomen had ik dit niet gehad.
Wie weet wat er nog in het verschiet ligt Maryssa!