Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Helma
Helma okt 22 '09
Oh nee, zo bedoelde ik het niet, niks mis met moedervlekken, heb er zelf ook een paar in mijn gezicht, maar ik bedoel, het laten snijden in je gezicht lijkt me toch een ander verhaal. Als het kleintjes zijn, kan de dokter het vaak heel mooi 'plakken', dus het komt vast goed.
Pegasus
Pegasus okt 22 '09
Origineel bericht van: Helma
Sandra en ik gaan zo naar de molen, net buiten ons dorp. Vijf grote pompoenen voor vijf euri! Dat wordt weer spookisch in de tuin! Kaarsje erin en dat staat zo leuk! Doen we elk jaar. Eigenlijk zou ik van de vulling soep kunnen maken, maar oranje eten vind ik zo iets raars...

Mocht je het toch eens willen proberen. Ik heb nog wel een lekker pompoensoepreceptje liggen.
Ik ben er dol op.
admin
admin okt 22 '09
Of pompoentaart! Lekkah!
Maryssa
Maryssa okt 22 '09
Pff wat een dag vandaag. Vanmiddag gesolliciteerd en zojuist telefoontje gekregen dat ik ben afgewezen. Het begon al niet zo goed omdat de routebordjes in het ziekenhuis ineens stopten en ik niet wist welke kant ik op moest lopen. Gelukkig was ik wel op tijd. Ik ben afgewezen omdat 2 van de 3 dames het gevoel hadden dat ik te aanwezig was tijdens het gesprek. Erg jammer omdat dat niet mijn bedoeling was. Deze reden voor afwijzing heb ik nog niet eerder gehoord dus is wel iets om aandacht aan te besteden. Maar jammer is het wel..
Emuca
Emuca okt 22 '09
Ahww! Dat is balen zeg!

Ik heb net in mijn vinger gesneden... zucht...
Pegasus
Pegasus okt 22 '09
Te aanwezig? Jammer dat je het niet geworden bent. Inderdaad wat AoD zegt: Balen.
Maryssa
Maryssa okt 22 '09
Had mezelf voorbereid door mantra te zingen en een citrien bij me te dragen tijdens het gesprek. Hmmm misschien mezelf te veel opgeladen.

@ Pegasus: Yep zit even stevig te balen. Trekt wel weer weg en dan gewoon weer verder.

@ AOD: Auwwww dat is niet fijn! Niet te ernstig hoop ik?

@ Islandlady: Dat gaat vanzelf dat ik meeleef. Ik vind je gewoon een lief mens. xx
Emuca
Emuca okt 22 '09
Nee, het was maar een klein sneetje in mijn knokkel.. dus wel bloeden als een rund.

Hmm... het warme gevoel bij mijn kuit lijkt steeds vaker te komen..
admin
admin okt 22 '09
Origineel bericht van: Helma
Oh nee, zo bedoelde ik het niet, niks mis met moedervlekken, heb er zelf ook een paar in mijn gezicht, maar ik bedoel, het laten snijden in je gezicht lijkt me toch een ander verhaal. Als het kleintjes zijn, kan de dokter het vaak heel mooi 'plakken', dus het komt vast goed.

ik snapte dat je het niet zo bedoelde en mijn antwoorde bedoelde ik ook niet zo zoals hij overkwam ;), ik ben beniewd morgen wat de dokter zegt och je ze snijden maar hihi (vind het niet zo eng)
admin
admin okt 22 '09
Origineel bericht van: Maryssa
Pff wat een dag vandaag. Vanmiddag gesolliciteerd en zojuist telefoontje gekregen dat ik ben afgewezen. Het begon al niet zo goed omdat de routebordjes in het ziekenhuis ineens stopten en ik niet wist welke kant ik op moest lopen. Gelukkig was ik wel op tijd. Ik ben afgewezen omdat 2 van de 3 dames het gevoel hadden dat ik te aanwezig was tijdens het gesprek. Erg jammer omdat dat niet mijn bedoeling was. Deze reden voor afwijzing heb ik nog niet eerder gehoord dus is wel iets om aandacht aan te besteden. Maar jammer is het wel..

ow wat sh*t zeg, en das wel een rare reden je moet je zelf toch bewijzen in z'n gesprek en je leren kennen kunnen ze pas doen als ze je aangenomen hadden/hebben. ik hoop dat je snel meer suc6 hebt en een zeer leuke baan vind.
Islandlady
Islandlady okt 22 '09
Oei Maryssa dat is niet leuk zeg en hoe kun je nu TE aanwezig zijn. Voelde de dames zich bedreigd dan? Ook apart.

En dank je wel. Moet toch wel even traantje wegpinken smileLief van je!
admin
admin okt 22 '09
@aod in je vinger gesneden las ik auw.... en ook nog op de knokkel das een rot plek hopenlijk valt het mee en is het bloeden gestopt.
admin
admin okt 22 '09
Hey Marissa, jammer dat je niet bent aangenomen: bij mij kwam het verhaal op hetzelfde neer .. ik was te aanwezig, en zou dus zogenaamd niet goed te coachen zijn op de werkvloer. Eveneens een baan in de zorg. Komt vast weer wat anders op je pad !

Iedereen welterusten voor zometeen !:)
Islandlady
Islandlady okt 22 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ahww! Dat is balen zeg!

Ik heb net in mijn vinger gesneden... zucht...

AuwwwwwBloeden inmiddels gestopt mag ik hopen smile
Emuca
Emuca okt 23 '09
Pleisters doen wonderen!
Helma
Helma okt 23 '09
Jammer Maryssa! Als ik vragen mag, was je dan veel aan het woord ofzo? Jammer dat ze je de kans niet geven hoor, je zou toch ook gewoon last gehad kunnen hebben van de zenuwen?
Er komst vast wel weer iets op je pad meissie!

Bart, wat een mooie avatar! heb je die zelf gemaakt?
Helma
Helma okt 23 '09
Weet je hoe leuk, ik heb in nog geen twee weken tijd veertig euri verdiend via marktplaats en boekwinkeltjes.nl , met het verkopen van boeken! Echt lachen is dat. De vele studieboeken, en esoterische boeken vliegen als warme broodjes mijn boekenkasten uit. Echt heel erg leuk. En ook de moeite waard.
Heidelroos
Heidelroos okt 23 '09
NEE Helma!!!
Eigen gelezen en gekregen en gekochte boeken verkopen?!
Dat is een ZONDE begaan!

Ik hou zoveel van mijn boeken, da'k ze NOOIT wegdoe...
Heidelroos
Heidelroos okt 23 '09
laugh
Helma
Helma okt 23 '09
laugh
Gelukkig is er een boekenkast vol met boeken die ik nóóit weg doe. Hetgene wat ik nu verkoop zijn de studieboeken van mijn MBO-opleiding secretarieel en de boeken die ik in de plaatselijke bieb kocht, zo'n 11 kilo. Dat zijn vnl. boeken van dominees waarin hoofdzakelijk alles wat in de bijbel staat rechtgel*ld wordt. Boeken die ik zelf dus nooit zal lezen.
De studieboeken zijn zo goed als nieuw en nauwelijks gebruikt: mensen betalen gerust 10 euro voor een dun boekje, vooral als deze in de winkel nieuw nog 30 euro kost.
Nee, ik heb veel boeken die voor mij van waarde zijn, die lekker blijven staan waar ze staan!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki