Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 21 '09
Origineel bericht van: Karin
Heb je je kristal al binnen Marjan?

Pffff,,,,,,, hoezo vergeetachtig!!! Ja, lieve schat, gisteren!! En sinds ik die bij me draag, gaat het een stuk beter met mijn oor smileIs dat een gevolg van het dragen??

Dank je wel nogmaals en excuses dat ik het vergeten heb te vermelden ... eek

Liefs
Marjan
admin
admin okt 21 '09
Ehm...jahaa!

Fysiek

Rozenkwarts wordt veel gebruikt in healing met kristallen;
met name voor het Hart, bevorderen van de bloedsomloop, vruchtbaarheid,
hoofdpijn, nierziektes, keelproblemen (dragen op de Thymusklier),
depressies, fibromyalgie, verslavingen, oorpijn,
voor het verminderen van rimpels en om af te vallen
is dit een uiterst effectieve edelsteen gebleken.
Rozenkwarts is ook een mooie edelsteen om (bij je) te dragen
gedurende de zwangerschap en geboorte.

(bron crystal spirit)

Gelukkig dan werkt hij nu al hard!
Maryssa
Maryssa okt 21 '09
@ Larapinta: O Rozenkwarts dat is een prachtige steen om te zien met ook nog eens mooie eigenschappen! Fijn dat het je zo goed helpt en heel lief dat Karin hem heeft uitgezocht voor je.

@ Islandlady: Heeej B wat goed dat er dingen tussen jou en je ex uit de weg geruimd zijn! Ja dat is niet makkelijk en is een strijd geweest zoals ik het lees maar het lucht je dus op. Fijn dat mag ook wel even. Even wat lucht voor B! Ook wel een prettig gevoel dat je ex een nieuwe vriendin heeft. Is een bevestiging voor jou dat hij doorgaat met zn leven.

@ Karin: Ja die spirituele avonden zijn altijd bijzonder. Ik ga ook zo af en toe. Je hebt mooie dingen te horen gekregen! Wow! Het werkt ook altijd door zo'n avond dan vallen er dingen nog meer op hun plaats. En die toevalligheden...dat zijn cadeautjes van de andere kant zo zie ik dat altijd. Fijn zo'n stukje bevestiging en erkenning van je kwaliteiten!

@ Denzil: Ben je weer helemaal beter?
admin
admin okt 21 '09
Ehm...jahaa!

Fysiek

(bron crystal spirit)

Ja joh, ik ben er hartstikke blij mee!!! Het voelt zo geweldig!
Nogmaals dankkkkkkk smile
admin
admin okt 21 '09
Owww...krak...ik heb iets mega verdraaid in mijn onderrug zojuist...grmbl..
Ik wilde opstaan en stapte een beetje verkeerd, auwie.

Ga jij ook af en toe Maryssa?
Ik ben lang niet geweest, maar het heeft me echt goed gedaan wat ik hoorde.
Deze avonden worden drie straten van mijn huis gegeven iedere dinsdag, ik denk dat ik wel weer wat vaker ga.

Graag gedaan Marjan, zo helpen we mekaar steeds een beetje toch? En ik had weer een excuus om naar de kristallenwinkel te kunnen ha ha.
Pegasus
Pegasus okt 22 '09
@Karin, nee toch. Is het vandaag al weer wat beter?

@Maryssa, zet 'm op vandaag! Veel succes.

@Larapintha, goed om te horen dat het wat beter gaat met de oortjes. Fijn zo'n rozenkwarts en om te zien hoe de merudi-leden elkaar helpen.

@Heidelroos, een ontsteking in de kaak is zeker niet fijn. Heb ik in het verleden ook vaker gehad. Au. Wat licht jouw kant op.

Gisteren nogal moe en lekker op tijd het bed ingekropen. En ja, weer fris en fruitig. Klaar om zo naar het werk te gaan. En kijk eral weer naar uit om thuis te komen.... kan ik verder in het boek het gevleugelde paard.
admin
admin okt 22 '09
Oh ja hoor, ik heb zo'n heerlijke ordinaire electrische deken.
Errug lekker voor je ruggetje als tie zeer doet.
Na vier kinderen word je rug wel een zwakke plek, tenminste bij mij wel.
De twee jongsten waren zowat peuters bij de geboorte, nou ja..
Ze waren lekker dik zeg maar.
Gisteravond kon ik even geen kant op maar nu loopt het weer soepel, dus ik heb een beetje mazzel gehad smile
Helma
Helma okt 22 '09
Gelukkig maar, Karin, dat het ietsje beter gaat! Een rug is een kwetsbaar iets, en dan vooral met al die koters die je gedragen hebt, pffff...
Wel toevallig, ik heb gisteravond de elektrische deken er even tussen geschoven. Omdat ik wat grieperig ben, en het telkens warm en koud heb, leek het me wel een goed idee om in een heerlijk warm bedje te stappen, dus dat was weer heerlijk. Ik had het dit jaar al lang uitgesteld, dat ding, maar ik voel me zo brak, dat dit even een cadeautje was.
Mijn keel is zo ontzettend dik en doet zeer, ik kan nauwelijks praten. En dat terwijl ik vrij genomen heb tot en met a.s. dinsdag!
Gorgelen met zout schijnt te helpen, maar is zo ontzettend smerig.
admin
admin okt 22 '09
ik wil ff alle zieken beterschap wensen!

karin volgens mijn doen de steentjes hun werk maar de maansteen moet ik s'nachts echt verder weg leggen kreeg een drukkend gevoel in mijn hoofd en toen de steen verder weg lag werd dit ook minder.
Emuca
Emuca okt 22 '09
Daar ben ik weer mensen! Heb vandaag de hele dag beoordelingen en morgen ook. Bah!
admin
admin okt 22 '09
AOD veel suc6 met de beoordelingen
Emuca
Emuca okt 22 '09
Dankje... Ik ben pas laat klaar vrees ik. frown
Helma
Helma okt 22 '09
Angel, veel succes vandaag! Je kunt het!

knuffeltje van Helma.
Helma
Helma okt 22 '09
Sandra en ik gaan zo naar de molen, net buiten ons dorp. Vijf grote pompoenen voor vijf euri! Dat wordt weer spookisch in de tuin! Kaarsje erin en dat staat zo leuk! Doen we elk jaar. Eigenlijk zou ik van de vulling soep kunnen maken, maar oranje eten vind ik zo iets raars...
admin
admin okt 22 '09
@helma ow wat leuk!!! en 5euro voor 5 grote pompoenen is geen geld.

net met de huisarts gebelt ik moet morgen gaan ivm een moedervlek(je) in mijn gezicht die ineens pijnlijk,dik en rood(erom heen) is dus ik denk dat ik hem voor alle zekerheid maar laat verwijderen. vanavond werken en dan heerlijk een paar daagjes vrij (alweer) hihihi.
Helma
Helma okt 22 '09
Ja he! Er is altijd een pompoenenmarkt en dan zijn ze nog kneiterduur, maar ik wacht altijd tot na die tijd, want de kwaliteit wordt wel iets minder natuurlijk...

Een moedervlek in je gezicht eekDat zou ik ook na laten kijken. Ben benieuwd wat je dokter zegt. Sterkte ermee hoor.
Islandlady
Islandlady okt 22 '09
Origineel bericht van: Maryssa

@ Islandlady: Heeej B wat goed dat er dingen tussen jou en je ex uit de weg geruimd zijn! Ja dat is niet makkelijk en is een strijd geweest zoals ik het lees maar het lucht je dus op. Fijn dat mag ook wel even. Even wat lucht voor B! Ook wel een prettig gevoel dat je ex een nieuwe vriendin heeft. Is een bevestiging voor jou dat hij doorgaat met zn leven.

Ja lieverd het is zeker goed en voelt ook goed. Als mijn lief nu ook even zijn tijd benut die hij komende dagen met de familie heeft dan komt het helemaal goed. En ja hij moet ook door met zijn leven. Ik ben er blij mee.
dank je wel Maryssa voor het meeleven en je onvoorwaardelijke steun. Ik voel het ook.

Liefs B
Islandlady
Islandlady okt 22 '09
Ehm...jahaa!

Fysiek

(bron crystal spirit)

MOOI! Marjan en Karin!!!

Heb heel toevallig gisteren mijn rozenkwarts en zwarte toermalijn weer gepakt. Bij mijn hart. De toermalijn viel op een gegeven moment gewoon van het hangertje en pin af dus die heb ik dan niet meer nodig.

Ik denk dat ik wel een andere kristal kan gebruiken maar die zijn hier niet te koop, althans ik zou niet weten waar. ga nog maar even door met mijn mooie platte rozenkwarts kan ik mooi bij mijn hart blijven dragen grin(overigens het afvallen komt niet door de steen laugh)
Islandlady
Islandlady okt 22 '09
En dan verder nog. Vandaag mag ik zowaar een trip doen met een aantal cruise ship passagiers. Wacht nog op bericht van immigration of ik door ben naar volgende gesprek. Dat wachten daar word ik zo moe van. Maar ja tot vanmiddag een uurtje of 2 ben ik even op de straat maar ook van de straat smile
admin
admin okt 22 '09
Origineel bericht van: Helma
Ja he! Er is altijd een pompoenenmarkt en dan zijn ze nog kneiterduur, maar ik wacht altijd tot na die tijd, want de kwaliteit wordt wel iets minder natuurlijk...

Een moedervlek in je gezicht eekDat zou ik ook na laten kijken. Ben benieuwd wat je dokter zegt. Sterkte ermee hoor.

die heb ik al jaren en echt groot is ie niet maar nu die z'n gekke kenmerken vertoont moet die echt weg wink...en voor de schoonheid hoef ik hem niet te laten zitten hihihi

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki