Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: Larapinta
@ Heidel ... hopelijk voel je je morgen weer wat beter! Was zelf ook niet zo in mijn hum vandaag, maar dat had andere oorzaken Knuffellll van mij
Vandaag was ik vet boos op mijn werk. Ik ga niet in details treden, want dat is niet goed op een open forum ,maar ik was het wel goed zat, en ik heb dat door middel van een mail laten weten. Nu maar hopen dat het waar is wat iedereen zegt, dat het mailtje niet te emotioneel is, maar duidelijk laat blijken dat voor mij wel de grenzen zijn bereikt. We wachten af wat het maandag gaat opleveren of niet.... pfff
Liefs
mij
Vandaag was ik vet boos op mijn werk. Ik ga niet in details treden, want dat is niet goed op een open forum ,maar ik was het wel goed zat, en ik heb dat door middel van een mail laten weten. Nu maar hopen dat het waar is wat iedereen zegt, dat het mailtje niet te emotioneel is, maar duidelijk laat blijken dat voor mij wel de grenzen zijn bereikt. We wachten af wat het maandag gaat opleveren of niet.... pfff
Liefs
mij
He ho hallo en jij mij niets zeggen??
Mail me even?
Ben nu even naar boven om het zo maar te zeggen.
Meld me later wel weer.
Voel me vééééél beter.. lijkt alsof ik een kaakontsteking heb.!!
Goh, en ik ontsteek NOOIT!! tis iets van de laatstetijd
Joh, mailen is een kwestie van interpunties daar waar je ze wil hebben, (Of neer wil zetten)
Nederlanders zeggen de buitenlanders hebben een raar gevoelvoor humor..
'Nederlanders' zeggen de buitenlanders 'hebben een raar gevoel voor humor'
Nederlanders zeggen: 'de buitenlanders hebben een raar gevoel voor humor'
Dus een mail is niet altijd verstandig