Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Heidelroos
Heidelroos okt 20 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: Larapinta
@ Heidel ... hopelijk voel je je morgen weer wat beter! Was zelf ook niet zo in mijn hum vandaag, maar dat had andere oorzaken winkKnuffellll van mij smile

Vandaag was ik vet boos op mijn werk. Ik ga niet in details treden, want dat is niet goed op een open forum ,maar ik was het wel goed zat, en ik heb dat door middel van een mail laten weten. Nu maar hopen dat het waar is wat iedereen zegt, dat het mailtje niet te emotioneel is, maar duidelijk laat blijken dat voor mij wel de grenzen zijn bereikt. We wachten af wat het maandag gaat opleveren of niet.... pfff

Liefs
mij

He ho hallo en jij mij niets zeggen??
Mail me even?
Ben nu even naar boven om het zo maar te zeggen.
Meld me later wel weer.

Voel me vééééél beter.. lijkt alsof ik een kaakontsteking heb.!!
Goh, en ik ontsteek NOOIT!! tis iets van de laatstetijd eek

Joh, mailen is een kwestie van interpunties daar waar je ze wil hebben, (Of neer wil zetten)
Nederlanders zeggen de buitenlanders hebben een raar gevoelvoor humor..
'Nederlanders' zeggen de buitenlanders 'hebben een raar gevoel voor humor'
Nederlanders zeggen: 'de buitenlanders hebben een raar gevoel voor humor'

Dus een mail is niet altijd verstandig wink
Heidelroos
Heidelroos okt 20 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Ja jeetje, Maryssa, nu vergeet ik je nog succes te wensen met je sollicitatiegesprek!! Liefs
Mar

Ik óóók Marys..
Ik duim voor je laugh
Maryssa
Maryssa okt 20 '09
Dank je wel skatje smile

Aaah Heidel heb je een ontstoken kaak? Auwww dat is pijnlijk. Beterschap hoor!
Cialara
Cialara okt 20 '09
@ Larapinta; Oei oorontsteking, ik heb mijn porties wel gehad daarmee... sterkte meis en hoop dat je snel weer opknapt.
@ Heidel; Ook jij beterschap, of in ieder geval dat je snel weer lekker voelt.
@ Kikkertje; dat is balen voor je zeg, moet je naar een ander stekkie uitkijken... maar ach misschien vind je iets wat nog veel fijner is om te wonen wink

@ verder iedereen die zich niet helemaal jofel voelt vandaag: beterschap en een dikke knuffel.

Ik ben vandaag met 4 kids naar Duinrell geweest. We hadden prachtig weer enneeehh ha ha ha die kaartjes hè, waar ik gisteren over schreef, heb ik de hele nacht liggen woelen in bed hoe dit op te lossen. Vanochtend gewoon gedacht; We gaan en zien wel hoe het loopt... Nou we konden er dus gewoon in, er werd amper naar gekeken. De kinderen hadden een topdag, en ikzelf ook grinben in een aantal attracties geweest inclusief het schommelschip, brrrrrrrr, niets voor mij wink
Moe maar voldaan nu even lekker achter mijn laptoppie.
admin
admin okt 20 '09
Origineel bericht van: Maryssa
@ Karin
Thx ik heb komende donderdagmiddag mijn sollicitatiegesprek. Spannend! Ik laat hier wel weten hoe het ging.

Hoe gaat het met jou en heerst er nog steeds vrede in huis tussen de poezebeesten en Arach?

Ja hoor, geen enkel probleem, wonderbaarlijk genoeg!
admin
admin okt 20 '09
Oh enne succes.. laugh

Vanavond leuke spirituele avond gehad.
Het was best lang geleden maar omdat een vriendin van me ging ben ik meegegaan.
Omdat er weinig mensen waren kwam iedereen aan de beurt.
Toen ik aan de beurt was begon hij gelijk over draken, lol!
En over een hond, symbolisch dan, hond staat voor trouw aan jezelf zijn of trouw in het algemeen.
Ook zei hij dat liefde voor mij mijn sterkste kracht is maar dat ik best af en toe de botte bijl mag hanteren, dit is gisteren nog tegen me gezegd.
Ik houd zooooveel van die *toevalligheden*..
Hij zei meerdere dingen maar deze moest ik even delen laugh
Beschermengel
Beschermengel okt 21 '09

Ik hoop dat iedereen zich weer een beetje beter voelt. smile

En Maryssa succes met je gesprek donderdag.

Leuk zo'n avond Karin, ik ben toevallig 3 weken geleden ook geweest en er kwam goeie informatie binnen over mijn ouders...zelfs hun namen werden genoemd!

Gisteren een echo laten maken voor onze Bob, hij moest op zijn ruggetje ligge...ik zijn voorpootjes vast en mijn man zijn achterpootjes ....zo moest hij blijven liggen.
Ik heb aldoor gepraat tegen hem dat er niks aan de hand was en dat hij geen pijn zou voelen enz....haha nou hij bleef al die tijd mooi stil liggen.

Er is gelukkig niets ernstigs gevonden alles was oke...ik hartstikke blij natuurlijk, maar ja nu weten we nog niks.
Er is wel via een naald urine afgetapt en word nu op kweek gezet, ze bellen me over 2 dagen op, nou afwachten dan maar weer.
admin
admin okt 21 '09
Wat is er juist met je hond, Beschermengel?
ik heb het even niet gevolgd, wegens die virus op m'n pc..
Beschermengel
Beschermengel okt 21 '09

Hoi Bellefleur, ik ben naar de dierenarts gegaan omdat hij een onsteking ( voor de zoveelste keer) had in zijn bekkie en zoveel dronk en plaste.

Zijn urine hebben ze toen opgevangen en dat was niet goed, het was ook heel wit zijn urine. Daarna hebben ze bloed afgenomen maar konden ze niets vinden.....misschien een tumor dachten ze dus een echo laten maken, maar ook daar is niets op te zien alles was goed. Nu hebben ze zijn urine via een naald uit zijn blaas gehaald en staat nu op kweek ...over 2 dagen vertellen ze me meer.

Hij heeft al van pup af aan onstekingen en dacht zelf dat hij niet oud zou worden, maar hij is inmiddels al 8! hij krijgt heel veel liefde van mij en behandel hem vaak, dat vindt tie heerlijk smile

Maar ja het moet toch ergens vandaan komen al die onstekingen dus ik ben benieuwd wat eruit komt, voor de rest is hij heel speels en oogt hij niet ziek. Elke morgen verwelkomt hij me met zijn dansje haha echt hij danst! in het rond ...opzij ..en in de lucht smile
Maryssa
Maryssa okt 21 '09
@ Beschermengel: Wat dapper dat Bob zo rustig bleef tijdens de echo. Hopelijk vinden ze wat bij hem dat te behandelen is en goddank is een tumor door de echo uitgesloten. Ik hoop dat het snel duidelijk wordt. Heerlijk toch als je net wakker bent en Bob danst je tegemoet! Dan begint je dag goed.

@ Karin: Die avonden met een medium kunnen heel bijzonder zijn. Je hebt mooie dingen te horen gekregen, Karin. Het bijzondere is dat zo'n avond altijd doorwerkt en dingen die er zijn gezegd soms meerdere betekenissen kunnen krijgen. Ik ga ook zo af en toe het blijft bijzonder.
admin
admin okt 21 '09
Mooi, hondedansjes in de lucht!! Ik zie het voor me.
Weet je, honden die wat mankeren, stressen zichzelf ook wat op.
Automatisch gaan ze dan enorm veel drinken en plassen.
Een onsteking is vervelend. Wat je kan doen is hem als je hem behandeld, met donkerblauwe energie in te stralen.
Dat kan jij hoor. Je vraagt aan de Cosmos om aan jouw blauwe straal te sturen, en die kan jij dan doorgeven.
Telkens jij hem ziet, laat je hem in dat cocon van donkerblauw licht, opladen.
Blauw is goed om ontstekingen te koelen en te verminderen.

liefs,
Bellefleur
Beschermengel
Beschermengel okt 21 '09

Ik kreeg door heel mijn lijf kippevel toen ik je berichtje las Bellefleur, dat is voor mij een teken dat het goed is ...een bevestging van boven! En ga het ook zeker toepassen, ik ga zo strakjes er mee beginnen! Dank je wel!!

Ja Maryssa, ik vondt hem ook echt heel dapper hoor en knap zo lang stil te liggen op zijn ruggetje...ik heb het hem dan ook verteld dat hij een hele knappe hond is, en jazeker mijn dag begint altijd heel vrolijk dankzij mijn lieve Bob ..
Beschermengel
Beschermengel okt 21 '09

Een foto van mijn knappe hondje ..de zoveelste tongue

Cialara
Cialara okt 21 '09
Wat een lieverd zeg, jouw hondje smileEn wat een mooie tip van Bellefleur. Blauwe straal, dat moet ik ook maar onthouden.

Ik heb gisteren avond nog een bijzondere avond gehad. Met zoon S. Na zijn visioen van gisteren maakt hij nu heel erg makkelijk contact met zijn gids. Hij kan er als het ware gewoon mee praten. Dus ik stelde wat vragen en kreeg direct antwoord, al mag ik dus duidelijk niet alles weten of vragen winkMaar het was heel mooi en bijzonder. Ik moet er nog steeds zo aan wennen dat S dit allemaal kan...
admin
admin okt 21 '09
Quote:
@ Larapinta: Oei stokdoof zijn aan 1 kant is waardeloos. Wel fijn dat je geen verhoging meer hebt dan gaat het al ietsje de betere kant op. Sterkte hoor! Thx voor overbrengen van groetjes aan B.

Mijn oor gaat een stuk beter, of tenminste, ik voel me een stuk beter. Ik ben nog stokdoof, en de druppels moeten nog gebruikt worden tot vrijdag. Maar morgen en overmorgen ga ik werken. Lekker even weer aan de gang. Dat ik daar weer zin in heb, zegt meer dan genoeg dat ik me goed voel smile
En B, die vond het super dat ze de groetjes kreeg van je!

Quote:
Hey Kikkertje, dat is jammer zeg!! En dat jullie al twee jaar op dit huisje wachten heeft vast een reden gehad, maar wel balen dat je nu op zoek moet naar een ander, een vergelijkend zul je niet snel vinden. Sterkte hoor!

En waarom zou ze dat niet vinden?

@ Karin ... tja, moet ik dat nog uitleggen? Het is vaker zo toch, als je je zinnen op iets hebt gezet, en dat is uitverkocht oid, dat je dan maar met moeite een vergelijkend iets weer vindt wat je net zo enthousiast maakt? Maar natuurlijk hoop ik dat ze het zal vinden en ik heb niet gezegd dat ze het niet zal vinden smile

Quote:
@ Larapinta; Oei oorontsteking, ik heb mijn porties wel gehad daarmee... sterkte meis en hoop dat je snel weer opknapt.

Ja meannn, ik dus ook! Altijd al een "orenkindje" geweest, zelfs in het verleden doorgeprikt, toen kenden ze nog geen buisjes. En in 2002 is er een buisje geplaatst in mijn re.oor. Die zit er nog steeds in, maar ja, nog problemen genoeg dus. Pfff....

Quote:
Er is gelukkig niets ernstigs gevonden alles was oke...ik hartstikke blij natuurlijk, maar ja nu weten we nog niks.
Er is wel via een naald urine afgetapt en word nu op kweek gezet, ze bellen me over 2 dagen op, nou afwachten dan maar weer.

@ Beschermengel - blij dat er niets ernstigs is gevonden, maar inderdaad, nu blijf je wel in de onzekerheid. Hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt!! Sterkte!!

Verder gaat het met mij dus weer de goede kant op. Gelukkig! Vanavond op tijd mijn mandje in, dan kan ik werken nog twee dagen en dan ... drie weken vakantie!! Heerlijk, kijk er nu al naar uit laugh

Liefs
Marjan
Cialara
Cialara okt 21 '09
Oh, ja ik ben ook 1 keer doorgeprikt aan twee oren tegelijk... Ik was toen 26 jaar en had net mijn ontslag genomen bij een bedrijf waar ik een half jaar huilend naar toe fietste met lood in mijn maag. Al die spanning kwam er toen uit, zo'n ontlading.
En dat doorprikken, daar kwam ik huilend van thuis, wat een vreselijke pijn doet dat!

Ik ben blij dat je weer lekker aan het opknappen bent en dat je ook zin hebt in je werk; dat is een heel goed teken!

Liefs Jorine
Islandlady
Islandlady okt 21 '09
Hoi hoi even een teken van leven van mij.
Lieve Maryssa dank voor je lieve groetjes. Deed me zeker heel goed.
@ Larapinta: Blij dat je weer aan het opknappen bent!!! Goed zo.

Hier is afgelopen dagen veel gebeurd. Nare dingen maar die nare dingen hebben er toe geleidt dat er heel veel zeer uit de weg geruimd is met mijn ex. En dat is heel erg fijn! Ook hij vindt dat erg fijn. We hebben tenslotte veel gedeeld. Er zijn ook een aantal dingen over een weer verteld en dat heeft ook goed gedaan. O.a. dat we beiden een nieuwe liefde hebben. En beide nieuwe liefdes wonen niet hier. Hoe bedenk je het!
Er zijn nog wat ontwikkelingen gaande kwa werk maar daar heb ik verder nog niets van gehoord.

Alles zal goed komen dat is een ding wat zeker is.

Liefs
gast
gast okt 21 '09
Wat een scheetje BS. Ze kunnen altijd zo zielig kijken die boxers smile
admin
admin okt 21 '09
Heb je je kristal al binnen Marjan?
Fijn dat je zo hebt kunnen opruimen!
admin
admin okt 21 '09
*duimerdeduim* voor Engeltje en Bobby.

Social Services