Oh, ik ben ook zo'n sufferd...
Ik zou morgen met de kids + vriendje naar Duinrell gaan. Dus vriendje kwam alvast lekker slapen en zijn moeder had alvast een ticket gekocht via de Telegraaf. Ja, lekker goedkoop zei ze, moet je ook doen. Dus wij zonder lezen ook even snel 3 tickets gekocht... blijken ze alleen volgende week geldig!

Waarom moet je achter elke aanbieding toch altijd zo letten op de kleine lettertjes... ik heb dan gelijk weer het gevoel door de commercie belazerd te worden
Enfin, dus dan gaan we morgen waarschijnlijk niet, want kaartjes zijn niet inwisselbaar voor entreebewijzen in een andere periode staat er nog eens duidelijk bij. Ja wrijf het er maar in... Wat zijn we soms toch dom *zucht*
Vandaag was wel leuk, vanochtend heb ik lekker gesport en vanmiddag zijn de kids en ik naar de Olmenhorst geweest in Lisserbroek. Dat is een biologische appel en peren boomgaard. Daar hebben we zelf appels geplukt, en even lekker op het terras gezeten met een bakkie. Terwijl de kids heerlijk in de speeltuin aan het rommelen waren. Viel wel net even in slaap op de bank

Thuis natuurlijk nog wel een appeltaart gemaakt, want ja met 6 kilo appels in huis...
Nou morgen, we zien wel. Ha ha ha, en anders moet manlief er volgende week aan geloven en moet hij maar eens mee op zondag. Kan ook geen kwaad