Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 19 '09
Nah smirkdaar lig ik dan op de bank. Mijn gehoorgang van mijn rechteroor is ontstoken, heb vanmorgen van de HA antibiotica druppels gekregen en advies pure rust en geen druk op het oor crazyAls het woensdag niet beter gaat, moet ik bellen en krijg ik een antibiotica kuur.
Grrrr.....stomme lage weerstand. En ja, door de stress van het werk gaat het sneller en dat heeft me de das om gedaan eek
Maar goed, dan ga ik me maar storten op mijn hobby >> lesjes schrijven voor Paint Shop Pro, kunnen de leden van mijn cursus groepje ook weer verder.

Tot laterszzz
liefs mij
Beschermengel
Beschermengel okt 19 '09

Oh dat is niet fijn, ik hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!

Ik weet dat het zeer doet ooronsteking en hoop dat de druppels gauw zijn werk gaan doen smile
Spud
Spud okt 19 '09
Voor zij die zich vandaag rot voelen, een lach rond je kaken in de hoop dat je je weldra lekkerder voelt. wink

Ik sprak laatst met iemand en die had zo ontzettend lekker gegeten bij een restaurant, hij kon alleen niet op de naam komen....

Dus hij zegt tegen mij; "je weet wel zo´n bloem, waar doornen aan zitten en die lekker ruiken, weet je welke dat is?"

Ik zeg: "Ja da´s een Roos"

Hij zegt: "Ja dat is het!"

Hij richt zich naar de keuken en roept: "Roos! Hoe heet dat restaurant ookalweer waar we zo lekker gegeten hebben?"

Sorry, ik kwam niet meer bij van het lachen! grinIk hoop dat jullie er ook om kunnen lachen, want lachen is helend. smile
gast
gast okt 19 '09
Ben een "angel cake" aan het bakken. Echt Amerikaans maar o zo makkelijk. Alleen water erbij, effe mixen, in de oven, afkoelen en klaar is Klara. Nu maar hopen dat ie net zo lekker is als "devil's food". Want van die weet ik inmiddels dat ie onweerstaanbaar is. (met chocola)
Heb lekkere trek. Ga er ook nog lemon cream in en op smeren.
admin
admin okt 19 '09
*boekt ticket*...... laugh

Jammer geen kwijlende smiley, lol
Cialara
Cialara okt 19 '09
Oh, ik ben ook zo'n sufferd...

Ik zou morgen met de kids + vriendje naar Duinrell gaan. Dus vriendje kwam alvast lekker slapen en zijn moeder had alvast een ticket gekocht via de Telegraaf. Ja, lekker goedkoop zei ze, moet je ook doen. Dus wij zonder lezen ook even snel 3 tickets gekocht... blijken ze alleen volgende week geldig! confusedWaarom moet je achter elke aanbieding toch altijd zo letten op de kleine lettertjes... ik heb dan gelijk weer het gevoel door de commercie belazerd te worden mad

Enfin, dus dan gaan we morgen waarschijnlijk niet, want kaartjes zijn niet inwisselbaar voor entreebewijzen in een andere periode staat er nog eens duidelijk bij. Ja wrijf het er maar in... Wat zijn we soms toch dom *zucht*

Vandaag was wel leuk, vanochtend heb ik lekker gesport en vanmiddag zijn de kids en ik naar de Olmenhorst geweest in Lisserbroek. Dat is een biologische appel en peren boomgaard. Daar hebben we zelf appels geplukt, en even lekker op het terras gezeten met een bakkie. Terwijl de kids heerlijk in de speeltuin aan het rommelen waren. Viel wel net even in slaap op de bank winkThuis natuurlijk nog wel een appeltaart gemaakt, want ja met 6 kilo appels in huis...

Nou morgen, we zien wel. Ha ha ha, en anders moet manlief er volgende week aan geloven en moet hij maar eens mee op zondag. Kan ook geen kwaad grin
Maryssa
Maryssa okt 19 '09
@ Beschermengel: Hee lieve engel hoe is het nu met Bobby? Morgen de echo ik zal aan jullie denken.

@ Larapinta: Ai oorontsteking dat is altijd gemeen. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat. Sterkte hoor! Heb je al reactie terug gehad op je mail die je had verzonden nav je werk?

@ Jorine: Klinkt als een superdag! Wat doe jij toch een gezellige dingen! Zalig hoor op een terrasje zitten met het geluid van je kids die aan het genieten zijn even verderop in de speeltuin! Fijn hoor! Appeltaart....ooooo lekkerrrrrr!

@ Gast: Potverdorie ik krijg honger van jouw beschrijving van de cake! Lekker hoor smikkel ze smile

@ Islandlady: Hoe is het nu met je? Heb je een goede dag gehad vandaag? Even een knuffel jouw kant op.

@ Kikkertje: Hey lief Kikkertje hoe is het met jouw ruggetje? Gaat het weer beter? Lekker gewerkt vandaag of was je lekker vrij?

Ik had wel een fijne dag vandaag. Op jacht geweest naar wat nette kleertjes voor sollicitatie komende donderdag (Polikliniek Oogheelkunde administratief medewerkster) en dat is goed gelukt zelfs nog een heel mooi afgeprijsd jasje kunnen scoren. En nu lui met heel veel kaarsen aan opgekruld bij de tv mmmm.
Cialara
Cialara okt 19 '09
Spannen Maryssa, weer een sollicitatie. Is wel wat anders dan vorige keer geloof ik? Of heb ik het toen niet goed gevolgd... Succes in ieder geval.

En wat zit je nu te kijken op tv dan? Alles over de DSB-bank? Ha ha ha, ja leuk tv kijken... ik zit af en toe liever op merudi. Wel lekker met die kaarsjes aan op de bank. Knus. Fijne avond nog.
admin
admin okt 19 '09
Quote:
@ Larapinta: Ai oorontsteking dat is altijd gemeen. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat. Sterkte hoor! Heb je al reactie terug gehad op je mail die je had verzonden nav je werk?

Het is gewoon een heel gemene ooronsteking, want het doet kei zeer frownMaar goed, we houden de moed erin. Het zal ooit eens beter gaan. Heb wel flinke verhoging, maar doen we gewoon een stapje minder hard. Zit toch in de ziektewet confused
Ja, ik heb reactie gehad per telefoon, omdat ik nu natuurlijk ziek thuis ben, maar ze wil 16 november in gesprek, dat is dan na mijn vakantie.

Quote:
@ Islandlady: Hoe is het nu met je? Heb je een goede dag gehad vandaag? Even een knuffel jouw kant op.

Bea heeft me gevraagd jullie allemaal de groetjes te doen. Ze heeft enorm veel meegemaakt de afgelopen twee weken en is op dit moment druk met zichzelf en haar leven op de Rots bezig, en ze moet gewoon heel veel op een rijtje zetten. Vandaar even radiostilte van haar kant. Ze heeft gevraagd haar even met rust te laten, ze heeft al haar energie voor datgene nodig, waar ze het meest van houdt.

Liefs
Mar
Maryssa
Maryssa okt 19 '09
Dank je wel. Is inderdaad weer nieuw sollicitatiegesprek dus je hebt niets gemist hoor smile

Neeeee DSB weten we nu wel ik zit lekker op ned 2 naar Document te loeren. Gaat over spookhuizen altijd interessant shocked

Jij ook fijne avond!
admin
admin okt 19 '09
Ja jeetje, Maryssa, nu vergeet ik je nog succes te wensen met je sollicitatiegesprek!! Spannend, want het lijkt me een geweldige baan smile

Liefs
Mar
Maryssa
Maryssa okt 20 '09
Dat geeft niet hoor, dank je wel lieve Mar. Ja het lijkt mij ook een leuke job, spannend wel komende donderdag!

Heb je verhoging? Meissie toch! Beterschap en lekker slapen straks wie weet gaat morgen al iets beter. Doe B maar de groetjes en snap het hoor dat ze even haar energie richt op andere dingen dan Merudi. Wens haar maar sterkte van me. Ik ga zo maar eens lekker slapen. Welterusten allemaal!
admin
admin okt 20 '09
@maryssa met mijn rug gaat het weer redelijk goed. suc6 bij het sollicitatie gesprek

verder is mijn dag helemaal vergalt frownhet huisje waar we al 2 jaar een oogje op hebben is zojuist verkocht tis ff een flinke domper nu moeten we weer helemaal opnieuw beginnen met zoeken. maar ja het huisje zal wel niet voor ons weggelegd zijn geweest al geeft het toch een rot gevoel
admin
admin okt 20 '09
Quote:
Heb je verhoging? Meissie toch! Beterschap en lekker slapen straks wie weet gaat morgen al iets beter. Doe B maar de groetjes en snap het hoor dat ze even haar energie richt op andere dingen dan Merudi. Wens haar maar sterkte van me

Ja, ik had gisteren de hele dag verhoging. Vandaag zonder verhoging opgestaan, maar mijn oor is nog stokdoof en doet zeer met het inbrengen van de druppels. Dus ben er nog niet. Maar het zal weer overgaan!!
Ik heb Bea je groetjes over gebracht ...
Liefs
Marjan
admin
admin okt 20 '09
Quote:
verder is mijn dag helemaal vergalt het huisje waar we al 2 jaar een oogje op hebben is zojuist verkocht tis ff een flinke domper nu moeten we weer helemaal opnieuw beginnen met zoeken. maar ja het huisje zal wel niet voor ons weggelegd zijn geweest al geeft het toch een rot gevoel

Hey Kikkertje, dat is jammer zeg!! En dat jullie al twee jaar op dit huisje wachten heeft vast een reden gehad, maar wel balen dat je nu op zoek moet naar een ander, een vergelijkend zul je niet snel vinden. Sterkte hoor!
admin
admin okt 20 '09
thanks larapinta het heeft div redenen gehad waarom het 2 jaar geduurt heeft (zwanger, baby, opleiding enz..) en nu hebben wij zo goed als het appartement verkocht en konden we eindelijk een bod uitbrengen op het huisje en nu is het weg maar goed we zullen (met een beetje geluk) wel wat anders vinden.
Maryssa
Maryssa okt 20 '09
@ Kikkertje:Wat jammer Kikkertje! Ja je kunt echt verliefd zijn op een huis! Snap je teleurstelling. Maar je weet niet wat er nog op je pad komt. Funda in de gaten houden.. Sterkte meid en bedankt voor je succeswens voor mijn sollicitatie!

@ Larapinta: Oei stokdoof zijn aan 1 kant is waardeloos. Wel fijn dat je geen verhoging meer hebt dan gaat het al ietsje de betere kant op. Sterkte hoor! Thx voor overbrengen van groetjes aan B. smile
admin
admin okt 20 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Quote:
verder is mijn dag helemaal vergalt het huisje waar we al 2 jaar een oogje op hebben is zojuist verkocht tis ff een flinke domper nu moeten we weer helemaal opnieuw beginnen met zoeken. maar ja het huisje zal wel niet voor ons weggelegd zijn geweest al geeft het toch een rot gevoel

Hey Kikkertje, dat is jammer zeg!! En dat jullie al twee jaar op dit huisje wachten heeft vast een reden gehad, maar wel balen dat je nu op zoek moet naar een ander, een vergelijkend zul je niet snel vinden. Sterkte hoor!

En waarom zou ze dat niet vinden?
admin
admin okt 20 '09
Beterschap Marjan!

Balen Kikkertje....maar overmorgen heb je een pakje.. winkverzacht de pijn vast een piepklein beetje.

Hoe ging het Maryssa, of moet je nog gaan?
Maryssa
Maryssa okt 20 '09
@ Karin
Thx ik heb komende donderdagmiddag mijn sollicitatiegesprek. Spannend! Ik laat hier wel weten hoe het ging.

Hoe gaat het met jou en heerst er nog steeds vrede in huis tussen de poezebeesten en Arach?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki