Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Heidelroos
Heidelroos okt 17 '09
Origineel bericht van: Maryssa
@ Kikkertje: Dat is ook prachtig werken met baby's en zwangeren. Ik vind het mooi zoals je in je vak staat en het enthousiasme dat er vanaf straalt. Jij en Larapinta heben echt passie en bezieling voor het vak. Komt ineens in me op dat verloskundige misschien ook wel iets voor jou zou zijn.

@ Heidelroos: Jee Heidel ik las in het topic fotolezen van Isolyna dat je al heeeeel vroeg op was. Aaaah ben je zo verdrietig vandaag? Je krijgt een virtueel knufje. Sterkte meissie.

Verloskundige is vier jarige HBO opleiding.. .. dus zo gepiept.. wink
Kraamverzorgende kan ook laughdan heb je alles ineen..
Verzorgen van prutten (ghegheghe) baby's bevallingen bijwonen.. en schuitemuis smeren..
Lijkt me wel een nice job..

Ja, ik ben écht uit mijn hum.. confused
grmbl... grmbl..
Dank je voor de knuffie..
admin
admin okt 17 '09
En een lekkere natte hondenlebber van Arach!
Beschermengel
Beschermengel okt 17 '09
@ Heidelroos:Dat wilde mijn dochter ook worden kraamverzorgster maar is best pittig. Maar wel een heel leuk beroep!

@ Karin: Leuk dat het zo goed gaat met Arach! en een heel stoere naam! smile

Ik heb de uitslag gehad van de urine en bloeduitslagen van Bobby ...de urine is niet goed de bloeduitslagen wel, er was tenminste niets afwijkens te zien, maar ja de onstekingen moeten ergens vandaan komen dus word er dinsdag een echo gemaakt van zijn buikje, er kan een tumor in zitten tegen de lever of nieren, dus afwachten maar.
Kan wel janken.
admin
admin okt 17 '09
Origineel bericht van: Maryssa
@ Kikkertje: Dat is ook prachtig werken met baby's en zwangeren. Ik vind het mooi zoals je in je vak staat en het enthousiasme dat er vanaf straalt. Jij en Larapinta heben echt passie en bezieling voor het vak. Komt ineens in me op dat verloskundige misschien ook wel iets voor jou zou zijn.

@ Heidelroos: Jee Heidel ik las in het topic fotolezen van Isolyna dat je al heeeeel vroeg op was. Aaaah ben je zo verdrietig vandaag? Je krijgt een virtueel knufje. Sterkte meissie.

over verloskundige heb ik idd getwijfelt maar toch zie ik dat niet zitten ivm het gezin (als ik geen kind gehad had had ik dit mss wel gedaan)
admin
admin okt 17 '09
@heidel een dikke knuffie voor jou!
admin
admin okt 17 '09
@ Heidel ... hopelijk voel je je morgen weer wat beter! Was zelf ook niet zo in mijn hum vandaag, maar dat had andere oorzaken winkKnuffellll van mij smile

@ Beschermengel ... ik ga voor je duimen en hopen dat het meevalt met Bobby, want het is het zo erg als je hondje wat mankeert....pfffff Voor jou ook een Knuffelllll

Vandaag was ik vet boos op mijn werk. Ik ga niet in details treden, want dat is niet goed op een open forum ,maar ik was het wel goed zat, en ik heb dat door middel van een mail laten weten. Nu maar hopen dat het waar is wat iedereen zegt, dat het mailtje niet te emotioneel is, maar duidelijk laat blijken dat voor mij wel de grenzen zijn bereikt. We wachten af wat het maandag gaat opleveren of niet.... pfff

Liefs
mij
Maryssa
Maryssa okt 18 '09
@ Beschermengel: Ik duim heel hard mee met Larapinta voor jouw Bobby. Ik wens dat wat hij heeft goed te behandelen is. Sterkte hoor Beschermengel!

@ Larapinta: Dat klinkt niet als een fijne dag Larapinta. Best lang als je nog tot maandag moet wachten. Goed van je dat je je grenzen hebt aangegeven. Weet je ..en wat dan nog als je mail misschien wel te emotioneel zou zijn? Als je daarnaast ook maar de feiten benoemt is het toch goed?

Ik ga zo maar eens slapen tis al weer laat! Tot morgen!
Helma
Helma okt 18 '09
Kaarsje voor Beschermengel en Bob! Wat moeilijk voor je! Heeft hij er last van, denk je? Of is hij gewoon als normaal gesproken zeg maar?
Ik zal maandag aan je denken hoor.

Vanavond naar Zwolle geweest, eerst samen gekookt met iemand en hij was behoorlijk gecharmeerd van het recept dat ik bedacht had. Wel schattig om te zien hoe een man kan klungelen in zijn eigen keuken, echt aandoenlijk!

We zijn naar een dansavond geweest, en het was geen kroeg! Het was een gymzaal die een avond in de maand omgetoverd wordt tot een danszaal, met een enorme dansvloer. Ik denk dat de jongste ong. 25 was, en de oudste rond de 65: schoenen uit en dansen maar! Wat een geweldige avond! Ik heb de hele avond gedanst, en het was heerlijk, ik ben echt uit mijn dak gegaan. Iedereen trouwens. Alles kon, niks was gek, iedereen danste op zijn sokken of blote voeten. Jaren 80, 90 muziek. Echt super. dat ga ik vaker doen. Ben nu wel volledig gevloerd en typ ontzettend langzaam.

Dus... ik ga gauw mijn mandje in! Geweldig weekend! Morgen wil ik een poging wagen om ergens te gaan wandelen, maar weet nog niet waar. Ik denk in Vierhouten, waar de kleuren nu zo mooi zijn.

Truste allemaal en tot morgen! xxx
admin
admin okt 18 '09
@beschermengel ten eerste een dikke knuf voor jou en je hond en ik hoop dat alles mee valt en dat er niks geks aan de hand is.

@helma leuke avond/nacht gehad zo te lezen fijna dat je je zo vermaakt hebt laugh
admin
admin okt 18 '09
goeie morgen,

vandaag nog werken (middag/avond) en dan morgen school en dan gelukkig 2 dagen vrij. om 11uur komt mijn schoonmoeder frownik zal verder maar niet in details treden ivm open forum maar het enige wat ik er over zeg ik dat ik geen zin in heb om div redenen.

liefs
Pegasus
Pegasus okt 18 '09
@beschermengel, heel veel sterkte voor jou en Bobby.

@larapintha, sluit me helemaal aan bij Maryssa. Je bent opgekomen voor jezelf, nu is het afwachten. Veel succes maandag, duim voor je.
admin
admin okt 18 '09
Origineel bericht van: Beschermengel
@ Heidelroos:Dat wilde mijn dochter ook worden kraamverzorgster maar is best pittig. Maar wel een heel leuk beroep!

@ Karin: Leuk dat het zo goed gaat met Arach! en een heel stoere naam! smile

Ik heb de uitslag gehad van de urine en bloeduitslagen van Bobby ...de urine is niet goed de bloeduitslagen wel, er was tenminste niets afwijkens te zien, maar ja de onstekingen moeten ergens vandaan komen dus word er dinsdag een echo gemaakt van zijn buikje, er kan een tumor in zitten tegen de lever of nieren, dus afwachten maar.
Kan wel janken.

Ah nee, dat meen je niet!
Getverdemme.
Heel veel sterkte, Ik hoop dat alles meevalt!
admin
admin okt 18 '09
Gaaaaf Helma! Wat zalig om te horen!
Das lang geleden dat ik uitgevloerd was van het dansen...memories... laugh
admin
admin okt 18 '09
Origineel bericht van: kikkertje
goeie morgen,

vandaag nog werken (middag/avond) en dan morgen school en dan gelukkig 2 dagen vrij. om 11uur komt mijn schoonmoeder frownik zal verder maar niet in details treden ivm open forum maar het enige wat ik er over zeg ik dat ik geen zin in heb om div redenen.

liefs

Ik zou ook geen zin hebben om op zondag te moeten werken.
Ah joh effe tandjes op elkaar en dan lekker twee daagjes vrij!

@ Marjan: succes, wie weet hoe het loopt, misschien valt het mee en bereik je wat je wilt met die mail..ik hoop het voor je.
admin
admin okt 18 '09
@karin o opzicht maakt de zondag werken me niks uit ben ik gewend winkmaar dat schoonmoeder (lief uhmmm) nog komt voordat ik ga werken dat peigert me dus wel af winkhahaha
Pegasus
Pegasus okt 18 '09
Helma, klinkt heerlijk! Dat was volgens mij een hele fijne avond.
Altijd leuk een man die aan het klungelen is in de keuken als je komt eten. Zijn best wil doen, maar ook beetje onzeker. Haha. Heel aandoenlijk en erg leuk. Het begin van een leuke avond.
En dan met z'n allen dansen op de blote voetjes. Jong en oud. Heerlijk!
Veel plezier vandaag met wandelen. Ben 1 keer in Vierhouten geweest en volgens mij is het daar nu inderdaad prachtig.
admin
admin okt 18 '09
@ Kikertje, Dat had ik al door, maar wilde dat niet zo open en bloot neerschrijven.. smile
Sterkte smile
Beschermengel
Beschermengel okt 18 '09
@ Lararpinta: lief van je.. dank je wel smile

@ Maryssa: ja ik ben ook al aan het bidden enof goeie energy naar hem aan het sturen, en stel me dan voor dat hij gezond is.

@ Helma: soms heeft hij pijn dat zie en hoor ik aan hem, dan ga ik bij hem liggen en houdt hem stevig vast ..dat vind hij heerlijk en geef hem ook Reiki. ( dinnsdag krijg hij echo onderzoek )
Leuk dat je een fijne avond heb gehad Helma ..dat doet je goed he en kun je er weer even tegenaan. smile

@ Kikkertje: dank je wel, ja ik hoop het ook smile...en veel sterkte strakjes met schoonmama smile

@ Pagasus: dank je wel smile

@ Karin: Ik hoop het ook, ik wil hem nog niet missen ...maar misschien (hoop ik) valt het mee.

Ik ga strakjes lekker een endje wandelen met hem smile
Islandlady
Islandlady okt 18 '09
Origineel bericht van: Larapinta
@ Heidel ... hopelijk voel je je morgen weer wat beter! Was zelf ook niet zo in mijn hum vandaag, maar dat had andere oorzaken winkKnuffellll van mij smile

@ Beschermengel ... ik ga voor je duimen en hopen dat het meevalt met Bobby, want het is het zo erg als je hondje wat mankeert....pfffff Voor jou ook een Knuffelllll

Vandaag was ik vet boos op mijn werk. Ik ga niet in details treden, want dat is niet goed op een open forum ,maar ik was het wel goed zat, en ik heb dat door middel van een mail laten weten. Nu maar hopen dat het waar is wat iedereen zegt, dat het mailtje niet te emotioneel is, maar duidelijk laat blijken dat voor mij wel de grenzen zijn bereikt. We wachten af wat het maandag gaat opleveren of niet.... pfff

Liefs
mij

He ho hallo en jij mij niets zeggen??
Mail me even?
Ben nu even naar boven om het zo maar te zeggen.
Meld me later wel weer.
admin
admin okt 18 '09
zo mijn werkdagje zit er weer op ben gebroken heb me gisteren waarschijnlijk vertilt aan een man die niet wilde mee werken en zich gewoon naar achteren liet vallen, maar ja dat gaat ook wel weer over wink

verder wens ik jullie nog een fijne avond

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420