@ Beschermengel: Gefeliciteerd met de verjaardag van je hondje! Wel sneu dat ie zich niet lekker voelt op zn verjaardag! Hopelijk gaat het snel beter met hem. Verwen hem / haar maar lekker als jullie weer thuis zijn van dierenarts.
Oei ook van mij sterkte Beschermengel met je hondje.
@ Kikkertje: Sterkte straks met werken hoor! Dat is pittig als je je moe voelt en je werkdag moet nog beginnen! Maar misschien als je eenmaal bezig bent dat het een beetje beter gaat. Ik hoop het. Knuffel ze nog even met je kleine mannetje hè
Hoop dat je je wat beter voelt Kikkertje!
@ Heidelroos: Oei werksleutels kwijt dat is schrikken. Even je gangen nagaan waar je ze nog het laatst had. Anders maar een nieuwe set hè. Ow die zin in Curacao komt vanzelf als je koffertje gepakt staat en de herfst hier losbarst dan vliegt die Heidel met family naar de zon! Lekkerrrrr! Foto's zien er moooi uit man! Ga je daar verblijven? Met dat heerlijke balkon? Zalig succes hoor met de zenuwen en de laatste "ow ja dat moet ook mee dingetjes"
Oef Heidelroos heb je ze al teruggevonden inmiddels! Ziet er inderdaad prachtig uit daar op het andere eiland
de zin komt vanzelf wel.
@ Larapinta: Hey meis, en heb je goed kunnen slapen? Ik hoop het van harte en dat je je gekoesterd hebt mogen voelen in de (reiki)energie. Liefs en een aanmoedigingsknuffel voor jou
Hoop dat je je iets beter voelt Mar! Hoop je vandaag nog te spreken in ieder geval. Een knuffel voor jou
@ Islandlady: Hoe is het met jou? Alles goed op de zonovergoten rots? Begint je huisje al een beetje als je huis te voelen?
Ja het gaat wel meis. Stukken beter en elke dag een beetje beter. Het huisje is echt wel mijn thuis en dat is fijn.
Fijne dag vandaag voor iedereen met een knuffel voor wie hem nodig heeft.
Dank je Maryssa, knuffel heb ik wel even nodig. Poeh he... wordt wakker met een lip van hier tot aan de overkant (netelroos) en om 10.20 am heb ik een sollicitatie gesprek. Voor Immigratie (Land Sint Maarten) Heb er al ijs op gedaan en Benadryl ingenomen. Zo nog maar even ijs.
Verder alles ok. Weer 'on speaking terms' met ex maar er moet nog wel een gesprek plaatsvinden. Mijn lief loopt zo tegen zijn eigen gedoe aan. Poeh zeg maar we moeten beiden eerst de oude 'zooi' opruimen en dan kunnen we verder.
Vandaag ook nog sigaren verkopen. Hehe... wordt weer wat.
Allemaal veel kracht en energie vandaag die het nodig hebben.
Warme groet
B