Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 16 '09
laughlaughlol kruisraket, die kende ik niet!
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
Origineel bericht van: gast
Daar kwam een collega een keer mee; of ik een kruisraket voor haar had want ze was net lid geworden van het rode kruis laugh
Dus ik had zoiets van "wat bedoel jij nou?"

ehehehe... ahahaha.. laughstomme uitdrukking ..

Origineel bericht van: Larapinta
Origineel bericht van: Heidelroos
Ik voel me euhm, fijn want de dochter is geslaagd voor haar brommertheorie.. wink
Dus dat wordt snorrennnn..

Hey Heidel wat leuk!! Gefeliciteerd!! Mijn dochter gaat 2 nov. op voor haar brommertheorie ... spannendddd

Liefs
mij

Ooooh, succes..
Laat haar vooral veeeeeeeeeel vragen maken op dat schifje.. mijn dochter heeft alleen maar toetsen gemaakt.. en weinig uit het boek geleerd..

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...
En nu ben ik ook nog mijn werksleutels verloren *huil*

Leuk dat jullie hebben aangenomen dat ik Gast ga zien hihihih..
lijkt me overigens wel koel hoor.. laugh
Een bak Curacause (blak wat een woord) koffie drinken ...
Het eiland was toch drie kwartier groot? hehehe..

Het is daar schijnbaar heel rustig en we hebben echt een auto nodig....
Zucht.. ik begin de zenuwen te krijgen..
Kep er (nog) geen zin in.. belachelijk hé..

Pegasus
Pegasus okt 16 '09
Goedemorgen en fijne dag allemaal!
Beschermengel
Beschermengel okt 16 '09
Oh wat mooi daar Heidelroos!

Ik ga strakjes naar de dierendokter, mijn hond heeft een onsteking in zijn bekkie en onstoken oog....dus voor de zoveelste keer ga ik maar weer.
Al vanaf zijn puppie zijn heeft hij ontstekingen en ben al heel wat geld kwijt ik denk al zo rond de 5000 echt waar! met operatie's erbij hoor.
Maar ja, het is een schat en heb het er voor over,( als hij geen schat was deed ik het ook hoor haha ) hij is vandaag jarig ...al weer 8 jaar!

( en ook goeie morgen iedereen! smile)
admin
admin okt 16 '09
goeie morgen allemaal

ik heb geslapen maar mijn energie is 0,0 tireden vanmiddag en vanavond moet ik werken dus dan word dat nog minder hahahaha...ik werk in een verpleeghuis en die mensen peigeren je af winkmaar tis wel leuk werk hoor.

ik ga me maar eens ff een kopje koffie drinken want mijn kleine manneke zal zo wel wakker worden
admin
admin okt 16 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

Ik ga strakjes naar de dierendokter, mijn hond heeft een onsteking in zijn bekkie en onstoken oog....dus voor de zoveelste keer ga ik maar weer.
Al vanaf zijn puppie zijn heeft hij ontstekingen en ben al heel wat geld kwijt ik denk al zo rond de 5000 echt waar! met operatie's erbij hoor.
Maar ja, het is een schat en heb het er voor over,( als hij geen schat was deed ik het ook hoor haha ) hij is vandaag jarig ...al weer 8 jaar!

o das niet zo best hopenlijk valt het (deze keer) mee en zal de hond er niet veel last van hebben. hier ook een hondje wat super veel geld heeft gekost wij zitten denk ik ook rond dat bedrag maar ja ik herken wat je zegt, je houd gewoon van het beestje. en ik denk maar zo bij een mens(familie enz) zou je het ook er voor over hebben. ons hondje is gelukkig is juli 2009 gezond verklaard na een hart operatie in februari (ze had een opening tussen de aorta en longslag ader) en ze had zonder operatie nog max 1jaar te leven en tsja wat doe je als je hond net nog geen 3 jaar is..

in ieder geval suc6 bij de dieren arts.

ps: hondje van beschermengel van harte gefeliciteerd laat je maar lekker verwennen met lekkere honden koekjes laugh
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
Oh jeetje, jouw hondje..
Wij zijn met de chronische blaasontstekingen van Mollie naar de homeopaat gegaan.. die bekeek het gedrag en heeft daarna niet meer een blaasontsteking gehad.. (wel nog een baarmoeder, maar dat hebben we eruit laten slopen)

Ook zijn er menselijke oogdruppels te halen bij de apotheek (heeft onze kat ook gehad), die in honden hun ogen kunnen..
Tegen de pijn en ontstekingen.. en goed schoonhouden met die vettige zalf (die valt qua prijs wel mee) de bezoeken aan de huisarts zijn enorm duur en operaties ook.. de katten van Karin krijgen volgens mij bachremedie laugh

Ik wens je veel sterkte en hopelijk heb je iets, aan mijn preventieve advies.. laugh
Maryssa
Maryssa okt 16 '09
@ Beschermengel: Gefeliciteerd met de verjaardag van je hondje! Wel sneu dat ie zich niet lekker voelt op zn verjaardag! Hopelijk gaat het snel beter met hem. Verwen hem / haar maar lekker als jullie weer thuis zijn van dierenarts.

@ Kikkertje: Sterkte straks met werken hoor! Dat is pittig als je je moe voelt en je werkdag moet nog beginnen! Maar misschien als je eenmaal bezig bent dat het een beetje beter gaat. Ik hoop het. Knuffel ze nog even met je kleine mannetje hè smile

@ Heidelroos: Oei werksleutels kwijt dat is schrikken. Even je gangen nagaan waar je ze nog het laatst had. Anders maar een nieuwe set hè. Ow die zin in Curacao komt vanzelf als je koffertje gepakt staat en de herfst hier losbarst dan vliegt die Heidel met family naar de zon! Lekkerrrrr! Foto's zien er moooi uit man! Ga je daar verblijven? Met dat heerlijke balkon? Zalig succes hoor met de zenuwen en de laatste "ow ja dat moet ook mee dingetjes"

@ Larapinta: Hey meis, en heb je goed kunnen slapen? Ik hoop het van harte en dat je je gekoesterd hebt mogen voelen in de (reiki)energie. Liefs en een aanmoedigingsknuffel voor jou

@ Islandlady: Hoe is het met jou? Alles goed op de zonovergoten rots? Begint je huisje al een beetje als je huis te voelen?

Fijne dag vandaag voor iedereen met een knuffel voor wie hem nodig heeft.
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
Origineel bericht van: kikkertje

ik heb geslapen maar mijn energie is 0,0 tireden vanmiddag en vanavond moet ik werken dus dan word dat nog minder hahahaha...ik werk in een verpleeghuis en die mensen peigeren je af winkmaar tis wel leuk werk hoor.

Rustig aan jij, hé tante..
Cialara
Cialara okt 16 '09
Hoi Allemaal,

Ik voel me weer helemaal lekker, nog maar een ietsiepietsie verkouden, maar dat zal wel snel over zijn nu. Komende week herfstvakantie en er staan al veel uitjes in de planning grin

Voor iedereen die het nu eventjes wat minder heeft/voelt, het komt echt wel weer goed! Kijk maar naar buiten... soms als het zonnetje schijnt is het zo mooi, het is vlammend rood en oranje en geel, geniet er van wink
Heidelroos
Heidelroos okt 16 '09
Hier ist grijs wink
Is ook mooie kleur..
Islandlady
Islandlady okt 16 '09
Origineel bericht van: Maryssa
@ Beschermengel: Gefeliciteerd met de verjaardag van je hondje! Wel sneu dat ie zich niet lekker voelt op zn verjaardag! Hopelijk gaat het snel beter met hem. Verwen hem / haar maar lekker als jullie weer thuis zijn van dierenarts.

Oei ook van mij sterkte Beschermengel met je hondje.

Quote:
@ Kikkertje: Sterkte straks met werken hoor! Dat is pittig als je je moe voelt en je werkdag moet nog beginnen! Maar misschien als je eenmaal bezig bent dat het een beetje beter gaat. Ik hoop het. Knuffel ze nog even met je kleine mannetje hè smile

Hoop dat je je wat beter voelt Kikkertje!

Quote:
@ Heidelroos: Oei werksleutels kwijt dat is schrikken. Even je gangen nagaan waar je ze nog het laatst had. Anders maar een nieuwe set hè. Ow die zin in Curacao komt vanzelf als je koffertje gepakt staat en de herfst hier losbarst dan vliegt die Heidel met family naar de zon! Lekkerrrrr! Foto's zien er moooi uit man! Ga je daar verblijven? Met dat heerlijke balkon? Zalig succes hoor met de zenuwen en de laatste "ow ja dat moet ook mee dingetjes"

Oef Heidelroos heb je ze al teruggevonden inmiddels! Ziet er inderdaad prachtig uit daar op het andere eiland smilede zin komt vanzelf wel.

Quote:
@ Larapinta: Hey meis, en heb je goed kunnen slapen? Ik hoop het van harte en dat je je gekoesterd hebt mogen voelen in de (reiki)energie. Liefs en een aanmoedigingsknuffel voor jou

Hoop dat je je iets beter voelt Mar! Hoop je vandaag nog te spreken in ieder geval. Een knuffel voor jou

Quote:
@ Islandlady: Hoe is het met jou? Alles goed op de zonovergoten rots? Begint je huisje al een beetje als je huis te voelen?

Ja het gaat wel meis. Stukken beter en elke dag een beetje beter. Het huisje is echt wel mijn thuis en dat is fijn.

Quote:
Fijne dag vandaag voor iedereen met een knuffel voor wie hem nodig heeft.

Dank je Maryssa, knuffel heb ik wel even nodig. Poeh he... wordt wakker met een lip van hier tot aan de overkant (netelroos) en om 10.20 am heb ik een sollicitatie gesprek. Voor Immigratie (Land Sint Maarten) Heb er al ijs op gedaan en Benadryl ingenomen. Zo nog maar even ijs.

Verder alles ok. Weer 'on speaking terms' met ex maar er moet nog wel een gesprek plaatsvinden. Mijn lief loopt zo tegen zijn eigen gedoe aan. Poeh zeg maar we moeten beiden eerst de oude 'zooi' opruimen en dan kunnen we verder.

Vandaag ook nog sigaren verkopen. Hehe... wordt weer wat.

Allemaal veel kracht en energie vandaag die het nodig hebben.

Warme groet

B
Lena
Lena okt 16 '09
heidel heel veel plezier op curacao, en het ontmoeten van gast natuurlijk smile
Beschermengel
Beschermengel okt 16 '09

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes, en de felicitatie's van hondje Bobby (de boxer)...ik ben net terug van de dierenarts en er is bloed ..urine en uit een knobbeltje een punktie gedaan, ze belt me strakjes op voor de uitslag. Ik ben benieuwd!

Hij dronk n.l. ook heel veel en ze denkt dat het met de onsteking te maken heeft, (eigenlijk heeft hij al heel zijn leven onstekingen en veel antibiotica gehad ) en eerlijk gezegd had ik nooit verwacht dat hij al zo oud zou worden.

Ik ben wel weer 182 euro armer geworden en wat volgt er nog meer frown.....nou ja ik wacht af wat ze gevonden hebben ik ben benieuwd, en laat het jullie strakjes weten.

Ik wil hem nog zo graag heel lang bij me houden, hij is zo'n lief honde-engeltje smile
Beschermengel
Beschermengel okt 16 '09
Een foto van onze Bob smilemet z'n nog kaal geschoren pootje en been na een operatie aan zijn knie, hij had een voetbalknie confusedlater ook zijn andere been geopereerd...ook voetbalknie.

admin
admin okt 16 '09
Origineel bericht van: Beschermengel

whistleGefeliciteerd whistle

En ik heb gelezen dat ze je aardig weer wat geld afhandig hebben gemaakt bij de DA, maar tis voor het goede doel he! Want het is wel een laiverd hoor!! Wow, mooie boxer!! smile

Liefs
mij
admin
admin okt 16 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: kikkertje

Rustig aan jij, hé tante..

Hey Kikkertje,,

Je moet je niet laten afpeigeren hoor!! smileBen je mal! Ze mogen blij zijn dat je er bent hea!
Het is zulk mooi werk ..... >> maar voor mij liever een verzorgingshuis, dat is mien plekkie laugh

Werkse en ik ga even mee met Heidel, rustig aan jij!!

Liefs
mij
admin
admin okt 16 '09
Voor allemaal .... een knuffel van mij!!! Jullie weten wel waarom smile

Ik ben weer terug van het werk > druk met ziek personeel frownMaar het is de eerste keer dat het me niet is gelukt om het rooster vol te krijgen en dat is wel ships hoor. Gevoel is dan moeilijker van je af te zetten eigenlijk. Hmmm...tja, tis niet anders.
Morgenochtend weer werken, maar nu even genieten van mijn gezin en de warmte van mijn Thuis.

Liefs,
mij
admin
admin okt 16 '09
@heidel en larapinta ik heb het "rustig" aan gedaan winknou ja rustig we zitten met bezuinigingen qua personeel dus je blijft rennen winkmaar het is zeker heel mooi werk om te doen. maar ik heb wel mooi 1 (BIG-toets) behaalt jippie laughnu mag ik 1 jaar de handeling zonder toezicht uitvoeren op naar de volgende wink
admin
admin okt 16 '09
Yay! You go girl!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy