Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Pegasus
Pegasus okt 15 '09
Het zou ook nog eens door iets heel anders kunnen komen. Vertel eens iets over het gebouw waar je je opleiding in volgt. Want je vertelde dat je pas ziek wordt op je opleiding? Klopt dat?
Richie Richard
Richie Richard okt 15 '09
ja sinds mijn opleiding begin ik veel ziek te worden. De gebouw is met name uit glas gemaakt. Dus alles is vrijwel open. Voor de rest is het wit.. Niet veel kleuren.. En tja dan dagen lang achter de pc werken daar..
Pegasus
Pegasus okt 15 '09
Heb je een eigen stoel? Zit je in dezelfde klas? Hoe ziet de ruimte er uit? Heel open? Of zijn de werkplekken of tafels een beetje afgeschermd? Zit je vaak zo dat je langs een looppad zit? Staan er veel computers met internetverbindingen wireless?
admin
admin okt 15 '09
Origineel bericht van: Denzil
Meest rare tijden? Ik ga tegenwoordig om 11 naar bed.. En ik moet MOET er om 5 uur uit. En daarbij karin, ik heb een laptop tongueDus dan lig ik ook in bed tongue

Oké, 5 uur eruit? das vroeg vandaar je post om 6 uur.
Ik zag weer eens spoken dus, ja laptoppen in bed doe ik niet vandaar dat ik daar niet aan dacht.
Maareh ben je al bij de huisarts geweest?
Emuca
Emuca okt 15 '09
Argh frownik heb al de hele dag hoofdpijn.
Heidelroos
Heidelroos okt 15 '09
Ik voel me euhm, fijn want de dochter is geslaagd voor haar brommertheorie.. wink
Dus dat wordt snorrennnn..

Vandaag heerlijk iemand gemagnetiseerd..
Fijn zoveel naasteliefde te voelen voor een medemens die even wat extra's kan gebruiken..
Mooie gift..

Ik ben moe, ongesteld enzo..
en tóch gelukkig..
gast
gast okt 15 '09
KOmt goed uit dat je nu opoe bent, heb je er volgende week hier iig geen last van.
Heidelroos
Heidelroos okt 15 '09
oh ja, dat is waar ook.. laugh
admin
admin okt 15 '09
Oh jullie zien elkaar volgende week!!
Gaaaaf!
Neem een lekker stuk chocola Heidel wink
Cialara
Cialara okt 15 '09
Origineel bericht van: gast
KOmt goed uit dat je nu opoe bent, heb je er volgende week hier iig geen last van.

Hi hi hi, moest even lachen om dat *opoe*, dat heb ik echt al jaren niet meer gehoord! Zou dat niet een Katwijkse uitdrukking zijn Gast???? Leuk om het weer eens te lezen wink

Gezelli dat jullie bij elkaar komen op het verre Curacao. Die Heidel gaat iedereen langs, kent alle merudianen straks grinLeuk! Veel plezier samen.
Emuca
Emuca okt 15 '09
Gezellig zeg! smile

Het lijkt me echt leuk om mensen van hier te ontmoeten.
admin
admin okt 15 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Argh frownik heb al de hele dag hoofdpijn.

Hoor ik vaker om me heen ... misschien verschil van de luchtdruk??
admin
admin okt 15 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Ik voel me euhm, fijn want de dochter is geslaagd voor haar brommertheorie.. wink
Dus dat wordt snorrennnn..

Hey Heidel wat leuk!! Gefeliciteerd!! Mijn dochter gaat 2 nov. op voor haar brommertheorie ... spannendddd

Liefs
mij
admin
admin okt 15 '09
Wat vreselijk leuk dat jullie elkaar volgende week gaan ontmoeten!!! Wauwww, wat zou ik graag naar de rots gaan ... pffff

Veel plezier samen!!! laugh
gast
gast okt 15 '09
Zou best eens kunnen Jorine, ik heb het verder nog nooit ergens gehoord. Lid van het rode kruis kan ook nog, haha. Te bestrijden met kruisraketten.
Maryssa
Maryssa okt 15 '09
Dat is echt leuk!! Naar Curacao zonnestraaltjes opslurpen, vakantievieren en Gast zien. Heerlijk! Heidel op toernee wink
Richie Richard
Richie Richard okt 15 '09
Origineel bericht van: Karin
Origineel bericht van: Denzil
Meest rare tijden? Ik ga tegenwoordig om 11 naar bed.. En ik moet MOET er om 5 uur uit. En daarbij karin, ik heb een laptop tongueDus dan lig ik ook in bed tongue

Oké, 5 uur eruit? das vroeg vandaar je post om 6 uur.
Ik zag weer eens spoken dus, ja laptoppen in bed doe ik niet vandaar dat ik daar niet aan dacht.
Maareh ben je al bij de huisarts geweest?

Lijkt me niet nodig denk ik. Wat me opval is dat ik in de weekend altijd fit ben. En dan heb ik flink veel geslapen.. Dus ik kijk eventjes aan hoe het afloopt met de herfst vakantie. Mocht ik in de herfst vakantie niet ziek worden, dan weet ik dat het uitputting is.
Maryssa
Maryssa okt 15 '09
Hahhahahah laughlaughGast te bestrijden met kruisraketten die kende ik nog niet hik. *Is van de bank gevallen*
gast
gast okt 15 '09
Daar kwam een collega een keer mee; of ik een kruisraket voor haar had want ze was net lid geworden van het rode kruis laugh
Dus ik had zoiets van "wat bedoel jij nou?"
Cialara
Cialara okt 15 '09
Ha ha ha, ja die kruisraket dat kende ik ook al, maar van het Rode Kruis, in deze zin, hi hi, die is ook wel lachen...
Ja in KW hebben ze heel veel bijnamen voor bepaalde taboe-achtige zaken zeg maar wink

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki