Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Emuca
Emuca okt 14 '09
Ik bedacht het als een cadeautje voor een vriendin, die bijna jarig is.. Maar ik wil hem ook aan mijn moeder geven en voor mijn eigen nieuwe huisje gebruiken. Dus misschien ga ik ze wel verkopen ja. smile

Ik heb mijn boek eventjes naar de achtergrond geschoven, voelde nog niet helemaal goed.
admin
admin okt 14 '09
Quote:
En knap je alweer een beetje op Larapinta? Balen dat je het te ver gaan op deze manier moet bekopen. Even weer bijtanken dan maar!

Ja, het gaat wel iets beter. Vanmiddag ook weer geslapen, twee uur lang, terwijl ik tot 12u heb geslapen vanmorgen. Maar heb vanavond weer gegeten, dus hopelijk vannacht geen gespook wink
Ja, het is een vreemde beperking hoor, me/cvs, maar goed ik weet ook wel wanneer ik over mijn grenzen ga, alleen kan ik mijn activiteiten wat mijn werk betreft niet zomaar stopzetten. Maar balen is het wel.

Liefs,
Marjan
Emuca
Emuca okt 14 '09
Zo.. net mijn kaartje ontvangen over mijn collecte lopen voor alzheimer. smile
Cialara
Cialara okt 14 '09
Wat goed van jou AoD, collecteren voor het goede doel... mijn moeder deed het ook altijd. Ik vind het zelf helemaal niets, maar prima dat anderen het wel doen smile

Morgen heb ik een blessing voor Reiki II. Geen idee wat er gaat gebeuren, maar ik verheug me altijd op een bezoekje aan mijn Reiki-master, kom er altijd erg prettig vandaan wink

Oh ja, ik doe ook wel iets voor het goede doel de komende week, ik heb weer een oproep gekregen om bloed te geven. Even wachten tot die kleine verkoudheid weg is en dan kan ik geven. Ook dat voelt altijd heel goed grin
Islandlady
Islandlady okt 15 '09
dank jullie wel smilefoto is vorige week gemaakt. Kun je je voorstellen dat mensen zelfs vandaag zeiden dat ik er goed uitzie. Voel me nog steeds rot. Misserable zeggen ze hier dan hihi.
Vanmiddag een healing gehad maar het was zowaar druk bij de sigaren smile! Dus niet opgelet... oef.

Mooi Angel OD dat je dat doet. En Jorine. Bloeddonor was ik ook in NL smileVoelt inderdaad goed om dat te doen.

Verder niets bijzonders aan deze kant!
Richie Richard
Richie Richard okt 15 '09
Verdorie, ik voel me nog steeds niet lekker, en nu moet ik gewoon weer naar school van mijn ma. Hoe kan ik nou in 1 dag uitzieken?
Emuca
Emuca okt 15 '09
Ik vind het wel leuk om te doen stiekemn. Normaal haat ik aanbellen bij mensen, maar met zo'n bus vind ik het niet erg.
Richie Richard
Ja maar de mensen die jou tegen komen zijn soms minder blij. Wij bijvoorbeeld. Bij ons komen ze echt altijd als we aan het eten zijn. Vind ik gewoon storend >.<
admin
admin okt 15 '09
Quote:
Morgen heb ik een blessing voor Reiki II. Geen idee wat er gaat gebeuren, maar ik verheug me altijd op een bezoekje aan mijn Reiki-master, kom er altijd erg prettig vandaan

Hoe was het Jorine?? En wat houdt een blessing voor Reiki 2 in?? Heb er nog nooit van gehoord.

Quote:
Verdorie, ik voel me nog steeds niet lekker, en nu moet ik gewoon weer naar school van mijn ma. Hoe kan ik nou in 1 dag uitzieken?

Hoe ging het op school, Denzil? Je moeder zal wel een eigen reden gehad hebben om je weer naar school te sturen denk ik?

Met mij gaat het vandaag weer een stuk beter als gisteren. Voel me lichamelijk okee zover als dat gaat. Ben er blij mee smileWel weer een verloren dag, maar ik weet dat de woensdag altijd een verloren dag is. Morgen en overmorgen weer werken, en dan weet ik dat ik zondag niets moet afspreken winkLeer het al wel ... of het nou leuk is of niet, mijn sociale leven ligt toch vrijwel stil. Ben blij dat ik jullie heb om mee te kletsen laugh

Liefs,
Marjan
Richie Richard
nah, omdat de trein abbo en opleiding duur is >.< . Ze vind dus geld belangrijker dan haar zoon..

Mijn AMV lerares was gigantisch bezorgd, aangezien ik de laatste weken echt constant ziek ben.. Zij zegt weer dat ik thuis moet blijven, omdat het anders misschien gevaarlijk kan worden..
admin
admin okt 15 '09
Quote:
Zij zegt weer dat ik thuis moet blijven, omdat het anders misschien gevaarlijk kan worden..

Wat bedoelt ze met gevaarlijk??? Misschien is een bezoekje aan de HA niet zo verkeerd?
Cialara
Cialara okt 15 '09
Hoe was het Jorine?? En wat houdt een blessing voor Reiki 2 in?? Heb er nog nooit van gehoord.

Het voelt als een inwijding, en het is een soort zegening. Eigenlijk bedoelt om je te helpen om je voor te bereiden, extra energie te krijgen enz. Daarnaast is het ook fijn om weer even de banden aan te halen voor je de inwijding krijgt.

Het was fijn, ook om even over m'n zoon bij te praten. Ik kan bij haar fijn m'n verhaal kwijt en zij kan me sommige dingen goed uitleggen, omdat zij hier al veel meer ervaring mee heeft (met het healing gedeelte dan wink)

@ Denzil; ik denk dat je moeder je niet naar je school stuurt vanwege het geld hoor! Misschien heeft ze niet goed in de gaten dat je je echt ziek voelt. Het klinkt meer als een standaard argument om te zorgen dat je naar school gaat... Maar als je bijvoorbeeld koorts hebt, dan kun je maar beter thuisblijven, en ik neem aan dat je moeder dan heus niet raar gaat doen wink
Cialara
Cialara okt 15 '09
Oh ja, ze zei er al wel bij dat een blessing niet standaard is bij Reiki. Zij heeft het met haar Master ondergaan bij een wat oudere master in Engeland. En beiden vonden zij het zo mooi dat ze het zelf ook zijn gaan doen. Vandaar...
admin
admin okt 15 '09
Ja, ik vind het een prachtig gebaar!! En wanneer krijg je dan de inwijding in Reiki 2?
Maryssa
Maryssa okt 15 '09
@ Denzil: Laat anders de lerares je moeder bellen. En wat Larapinta zegt naar de huisarts. Is wel vervelend als je je niet lekker voelt en je moet naar school van je moeder. Niet fijn. Kruip maar vroeg je bed in misschien dat je je dan snel weer wat beter gaat voelen en ziet je moeder mogelijk ook dat je je echt niet goed voelt. Beterschap hoor!

@ Jorine: Ik vind het heel mooi klinken, een blessing en ook goed dat het wordt opgefrist voordat je Reiki 2 gaat halen. Mooi en heel fijn om even te kunnen praten met iemand over je zoon. Geniet maar lekker na!

@ Islandlady: Hey B met sigaar! Dat staat je goed! Leuk dat je die foto hebt ge up-load.

@ Larapinta: Fijn dat het weer wat beter gaat. Als je sociale contacten even op een laag pitje staan dan lekker in huis de boel gezellig maken. Het komt echt wel weer dat je weer iets meer energie hebt en wat leuke dingen kunt gaan doen. Vol houden hoor en misschien heel langzaam je bezigheden wat opbouwen! Ik heb vandaag waanzinnig veel kaarsen gekocht en ik steek er 1 voor je aan vanavond.
admin
admin okt 15 '09
Origineel bericht van: Maryssa
@ Larapinta: Fijn dat het weer wat beter gaat. Als je sociale contacten even op een laag pitje staan dan lekker in huis de boel gezellig maken. Het komt echt wel weer dat je weer iets meer energie hebt en wat leuke dingen kunt gaan doen. Vol houden hoor en misschien heel langzaam je bezigheden wat opbouwen! Ik heb vandaag waanzinnig veel kaarsen gekocht en ik steek er 1 voor je aan vanavond.

Hey lieve Maryssa,
Dat is wel heel fijn zeg, dat je een kaars voor me brandt!! Ik hoop ook dat ik ooit weer wat meer energie krijg en niet zoals zovelen met me/cvs in bed belandt. Ik probeer door positieve affirmaties mijn leven recht en opgewekt te houden!! Dank je wel voor je lieve woorden. En de sociale contacten ... zijn zeker op een laag pitje en eigenlijk is dat pitje op dit moment helemaal uit, maar ik laat me niet kisten!! Nóg niet!! Eerst de therapie in Lelystad volbrengen ... een jaar lang, maar hopelijk kan ik daar weer wat procentjes pakken!!!
[voor wie geinteresseerd is: http://www.vermoeidheidcentrum.nl/

Liefs
mij
Maryssa
Maryssa okt 15 '09
Wat goed Larapinta, affirmaties! Het werkt echt. Doe je dat al lang? Herinnert me eraan dat ik ze ook weer eens moet opfrissen. Die affirmaties blijven bij mij het beste hangen als ik ze 's avonds voor het slapen gaan doe. Maar hee ik heb het voor het slapen gaan al zo druk met mn reiki waarbij ik soms halverwege al in slaap dommel. crazy

Ik zal straks eens naar de link kijken die je hebt bijgevoegd. Keep It Up daar hè! smileEet smakelijk straks!
admin
admin okt 15 '09
Ja, affirmaties horen als een tweede huid om me heen!! Ik doe het dagelijks, elk moment van de dag als ik daar behoefte toe voel en ik doe het ook wel automatisch, om mezelf positief te houden. smile

Jij ook eet smakelijk laiverd en bedankt nogmaals!!
admin
admin okt 15 '09
Misschien zie ik het wel verkeerd hoor Denzil, maar ik zie dat je op de meest rare tijden reageert, als je echt ziek bent ga dan in bed uitzieken en niet achter de computer zitten, just my two cents.
Ben je al bij de huisarts geweest?
Richie Richard
Meest rare tijden? Ik ga tegenwoordig om 11 naar bed.. En ik moet MOET er om 5 uur uit. En daarbij karin, ik heb een laptop tongueDus dan lig ik ook in bed tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki