Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara okt 13 '09
Ja, ik heb er helemaal zin in. Ik ben er al twee maandjes aan het sparen winkHelaas ook centjes bij de DSB, dus daar kan ik even niet bij Oeps frown
Emuca
Emuca okt 13 '09
Oh ja! Ik las het in de krant.. zoveel gedupeerde! Krijg je wel geld terug?
Cialara
Cialara okt 13 '09
Ja hoor, had alleen maar spaargeld daar. Maar je moet er toch niet aan denken dat je daar bankiert, kun je mooi niet pinnen... En het lullige is dat het niet nodig was geweest als die Lakeman niet had geroepen dat iedereen zijn spaargeld eraf moest halen frown
Emuca
Emuca okt 13 '09
Ik las iets over dat ze er voor wilde zorgen dat de bank failliet zou gaan... Best triest als je er zo over nadenkt...

Pff.. morgen moet ik een figuurtje uit hout snijden... wordt nog wat...
Richie Richard
Richie Richard okt 13 '09
Origineel bericht van: Eniroj
@ Denzil; misschien weer eens een nachtje lekker slapen?
@ Bea; sterkte meis, balen als je je zo voelt...
@ AoD: Ik moet er niet aan denken om te gaan zwemmen in de ochtend, maar aan de andere kant, een beetje sporten geeft je wel weer de nodige lekkere hormoontjes waardoor je je prettig gaat voelen... wink

Vandaag heb ik lekker geschilderd en ook nog twee kleine doekjes met een collage gemaakt. Erg leuk om te doen.
Mijn twee jongens heb ik gisteren allebei gependeld op hun chakra's en wat bleek, bij de oudste stond de zonnevlecht ook stil! Net als bij S. Dus nu allebei onder behandeling bij Mama winkdie Reiki nu hard nodig heeft om de boel draaiende te houden grin
Donderdag krijg ik mijn blessing voor Reiki II. Heb er al helemaal zin in! Af en toe denk ik dat het proces al begonnen is, met alles wat er om me heen gebeurt. Maar goed, ik kijk er erg naar uit.

Laatste tijd ga ik vrijwel zo vroeg mogelijk naar bed. Dus eigenlijk zodra ik niet meer met mijn vriendin kan spreken, spring ik direct in bed. Maar alsnog, ik moet er zeer vroeg uit. 5 uur.. Dus meestal heb ik maximaal 6 uurtjes geslapen.. En dan weer heel wat uren aan het werk op school.
De weekend gebruik ik dus ook vollop om mijn slaap in te halen.. Maar grappig genoeg, werd ik afgelope zaterdag vrij vroeg wakker. Ik ging om 12 uur slapen, en ik werd om 9 uur vanzelf wakker.. Terwijl ik toch gewoon moe was.. Tja die dag maar weer vroeg naar bed gegaan, omdat ik zondag er vroeg uit moest aangezien ik naar mijn vriendin ging..

But enfin, een dagje uitzieken klinkt zeker niet verkeerd.. Maar ik moet morgen ook werken, en ik kan die uren gewoon niet missen..
Cialara
Cialara okt 13 '09
Maar volgens mij slaap je dan wel beter dan een tijdje geleden Denzil, toen vertelde je vaak over maar 2 of 3 uur slaap als ik me niet vergis...
Emuca
Emuca okt 13 '09
Dan ga je wel werken en niet naar school? Heeft mijn zusje vandaag ook gedaan.
Richie Richard
Origineel bericht van: Eniroj
Maar volgens mij slaap je dan wel beter dan een tijdje geleden Denzil, toen vertelde je vaak over maar 2 of 3 uur slaap als ik me niet vergis...

Klopt, maar de school waar ik nu op zit, is een grote uitdaging voor mij, des ondanks het nog simpel is voor mij, kan ik daar veel beter mijn gedachten in kwijt. Het is namelijk constant denk werk, iets wat ik best wel graag doe. Ik ben namelijk een visualisator, dus dit past perfect bij mij. Hier kan ik mijn energie in kwijt. Maar het is ook zeer vermoeiend, vandaar dat ik gewoon poef, in bed slaap.

En AoD: Klinkt niet verkeerd, maar ik denk dat me ma er niet mee eens is..
Emuca
Emuca okt 13 '09
Dus je ma laat je wel ziek naar school gaan?
Richie Richard
Yup, doet ze bijna altijd..
Islandlady
Islandlady okt 14 '09
Lieve Maryssa, Karin en Jorine,

Dank jullie wel! En de voel de energie wel weer stromen.
Moet het allemaal nog een plek geven maar ik kom er wel. Zal er niet over uitwijden wat er afgelopen zaterdag is gebeurd. Leuk is het in ieder geval niet.

Nu moet mijn lief nog even terugbellen en dan kan ik er wel even tegen. Heb hem al wel gesproken maar ja...

Zit nu met kaarsjes voor de open deur naar de zee te luisteren. Zien kan ik het niet. Pitch black smile

Liefs en morgenvroeg of avond ben ik er weer. Morgen 3 boten aan de pier dus hopenlijk veel klandizie smile
admin
admin okt 14 '09
Arghh, had ik gisteren een heel verhaal getypt, antwoord gegeven op veel topics enzo......één druk op de knop: weg verhaaltje. Hahaha, toen had ik de balen en ben ik offline gegaan wink

Nu een nieuwe dag, die al voor de helft weer om is. Ben nog maar twee uur wakker smileMaar dat was dus ook wel een gevolg van over mijn grenzen te zijn gegaan! Vannacht weer gespuugd, alles eruit en dat is voor mij een teken dat ik te ver ben gegaan de afgelopen dagen. Dus de noodrem erop en weer opnieuw starten.

Ben weer aan de wandel op Merudi, dus jullie komen me her en der wel weer tegen smile

Liefs,
Marjan
Maryssa
Maryssa okt 14 '09
Hey Larapinta wat naar dat je je zo ziek voelde en moest spugen! Gaat het nu weer wat beter? Goed zo dat je lang uitgeslapen hebt kun je even een beetje bijkomen van de gebroken nacht. Rustig aan maar en beterschap voor jou daar in het Noorden! xxx

Wat klinkt dat mooi zoals je het beschrijft B naar de zee luisteren met kaarsjes aan. Prachtig.. dat is zo'n mooi geluid. Zie het gelijk voor me hoe je daar zit te luisteren naar de geluiden en het ruisen van de zee. Ik hoop dat je vandaag snel je lieverd spreekt, dat is ook een mooi geluid; het geluid van je lief. Kushandje naar jou daar op de rots. Zet hem op vandaag met de 3 boten!
Islandlady
Islandlady okt 14 '09
Jaaaaaaaaaaaa ik heb hem vanmorgen vroeg al gesproken! En ja de zee brengt met wel redelijk tot rust.
Dank voor je kushandje lieverd! Het komt allemaal wel goed.
Ik ben er vanavond wel weer. Ben met Mar even op skype en die lieverd voelt zich moe.

Mar veel kracht en liefde van deze kant van de aarde!!!!

Emuca
Emuca okt 14 '09
Heel veel beterschap! smile
Islandlady
Islandlady okt 14 '09
Wat ben je toch een lieverd AoD. Alles goed met jou meis?
Emuca
Emuca okt 14 '09
Jawol. Ben lekker aan het kliederen. smileWil binnenkort 12 schilderijtjes afhebben om een verjaardagskalender te kunnen maken!
Islandlady
Islandlady okt 14 '09
Ohh wat leuk!!! Fotoooooooosssssssssssssss
Moet ik niet zo'n grote mond hebben natuurlijk.
Bij deze dus een foto van mij in de sigaren winkel smile

admin
admin okt 14 '09
Quote:
Hey Larapinta wat naar dat je je zo ziek voelde en moest spugen! Gaat het nu weer wat beter? Goed zo dat je lang uitgeslapen hebt kun je even een beetje bijkomen van de gebroken nacht. Rustig aan maar en beterschap voor jou daar in het Noorden! xxx

Het spugen is een gevolg van mijn me/cvs. Dan heb ik teveel gedaan en over mijn grenzen heen. Maar het komt altijd wel weer goed, want dan moet ik wel rust nemen. En mijn energie weer voor mezelf gebruiken winkJe woorden doen me goed smile

Quote:
Mar veel kracht en liefde van deze kant van de aarde!!!!

Dank je wel lieverd, de rots geeft me inspiratie en energie!!
En wat een leuke foto zo van je, je kan zo meedoen aan de cigarshopdames verkiezingen .... hahaha

@ AoD - wat leuk, een geschilderde verjaardagskalender!

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara okt 14 '09
Leuke foto Islandlady winkje ziet er vooral heel vrolijk uit grindaar...

En knap je alweer een beetje op Larapinta? Balen dat je het te ver gaan op deze manier moet bekopen. Even weer bijtanken dan maar!

Leuk AoD zo'n kalender met jouw schilderingen! Maak je die alleen voor jezelf of geef je ze ook weg of verkoop je ze winkIk heb trouwens niets meer gehoord over je boek... zijn er nog reacties op binnen gekomen???

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki