Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Cialara
Cialara okt 12 '09
Wauw geweldig gezongen zeg! Leuk dat je het geplaatst hebt Bellefleur grin
admin
admin okt 12 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Haaaai iedereen.

Bedankt voor het lijstje Maryssa! smileHeel handig!

Morgen ga ik het nichtje van een vriendin helpen.. spannendddddd...

Heel veel Kracht en Wijsheid, en ook plezier uiteraard, gewenst!
Liefs
Marjan
admin
admin okt 12 '09
Origineel bericht van: Helma
Deze week zou ik op bezoek bij een oud-collega. Ze heeft borstkanker, en het zit inmiddels in haar lever en de botten. Nu belde ik zojuist en haar zus heeft liever niet te veel bezoek meer, want ze is al terminaal. Ze is dagelijks in mijn gedachten en ik kan niks voor haar doen. Ik wil straks een kaars door de deur doen, bloemen is nu zo... suf...

Lastige dingen zijn dit. Binnenkort dus een begrafenis. Ze gaat er vanuit dat ze weer gewoon thuis komt, maar de vragen rondom de begrafenis wuift ze weg. Bah. Wat erg toch.

Ik kan niks voor ze doen, alleen zou ik haar lijden zo draaglijk mogen willen zien. Wat een worsteling voor deze mensen. Ze is zo gesloten, en het zou zo goed zijn als ze zich eens uitsprak.

Mag ik haar nu ongevraagd reiki geven om haar lijden te verlichten? Wat denken jullie?

Heel veel sterkte!!
En Reiki kan je dan beter geven via haar gidsen.

Liefs,
Marjan
Emuca
Emuca okt 12 '09
Nou... ik ga zo lekker slapen... ben moe.. morgen een spannende dag! Wish me luck!
Helma
Helma okt 13 '09
Wel grappig... ik heb nu meer dan een half jaar een eigen website en ik verkoop nauwelijks iets: nu staan mijn boeken op marktplaats en boekwinkeltjes.nl en ik heb er binnen een week al drie verkocht! Had ik eerder moeten doen. Ik heb er zowat 100 titels op staan, en het is de kunst om als laagste te gaan zitten met je prijs. Het gaat maar om bedragen van vijf euro, maar toch mooi meegenomen. Ook de schommel, die gratis op markplaats stond, wordt volgende week opgehaald.
Vandaag lekker vrij. Ik heb nu al zin in zaterdag. Ik ga dansen in Zwolle met iemand waar ik een tijdje mee mail. Ik heb echt zin om weer eens lekker los te gaan! Ik weet alleen niet wat ik aan moet doen confused
Sandra is woensdag al vrij, anderhalve week herfstvakantie. Er is een nieuwe school, en de docenten hebben zoveel tijd nodig om de hele boel te verhuizen. Zal wel wennen worden na de vakantie, voor haar.
De buren waren gisteren met boren in het huis bezig hiernaast, de keukentegeltjes eruit rammen. Als er gisteren iemand gebeld had, had ik naar buiten moeten lopen, want horen en zien verging je. Ze gingen gelukkig om 22.30 uur weg.

Nou, mensen, fijne dag allemaal!
admin
admin okt 13 '09
Mooi gezegd Heidel, ja als iedereen dat zo zou doen zou de wereld besliste een beetje mooier zijn!
Sterkte Helma! Alleen de gedachte aan haar stuurt al positieve energie, zo geloof ik het eigenlijk.
Een kaars inderdaad met de goeie intenties aansteken brand dan ook voor haar.

Als drie boeken? Wauw! Ik heb wel gezien dat je veel boeken hebt.
Fijn dat het gaat lopen nu.

Ha ha hoe oud we ook zijn, we blijven deddelen rond de kledingkast hé?
Leuk zo'n dansavond! Veel plezier!
Islandlady
Islandlady okt 13 '09
@ Helma: Sterkte!
@ AoD: Het gaat je lukken!
@ Bellefleur: Wow wat is deze knappe man goed zeg!

Ik? Laat mij maar even. Moet het op een rij zetten wat de volgende stap gaat zijn.
Vandaag werken dat zet mijn gedachten wel op iets anders.
Heb mijn lief gesproken. Eindelijk!
Ik heb zo gehuild de afgelopen dagen... ik zie er niet uit. Maar eens kijken wat ik met make-up kan doen smile
Emuca
Emuca okt 13 '09
Ik ben terug!

Vanmorgen begon een beetje wazig. Ik was erg moe en kwam met moeite mijn bed uit.. maar ik wilde om 10 uur in Den Bosch zijn... Dus ik naar het station... reed mijn trein niet! Dus ik snel mijn fiets halen en naar een ander station fietsen om een andere trein te nemen. Uiteindelijk haalde ik het om om 10 uur in Den Bosch te zijn... Toen ben ik naar het huis gegaan waar het meisje woonde. Het was even zoeken, maar ik vond het vrij snel en werd heel erg hartelijk ontvangen! Het meisje was er nog niet, maar toen ze er was ging het allemaal heel vlot. Ik heb haar kunnen helpen en haar wat tips kunnen geven. Ze waren erg blij met mijn komst en het feit dat ik er geen geld voor vroeg. Ook verbaasde ze zich erover dat ik, als westers meisje, zo openstond voor verhalen en het allemaal doodgewoon leek te vinden. Tot slot heb ik haar een stukje bergkristal gegeven... die ik vanmorgen opeens tegenkwam en het gevoel kreeg dat ze die wel kon gebruiken. Ze vond hem prachtig. Ik ben gevraagd om te blijven eten, en dat was ook heel gezellig en lekker!
Nu ben ik wel heel erg moe.. maar ik vond het allemaal waard! Nu maar hopen dat ze er baad bij had en zich snel weer beter voelt!
Maryssa
Maryssa okt 13 '09
Hey AOD! Oei gemier met die trein als je al moe bent ooow dat is geen fijne start van de dag. Maar creatieve oplossing hoor met fietsje naar andere station! Heel goed dat je haar hebt kunnen helpen! *neemt haar petje voor je af* (oh nee ik draag nooit petjes hahaha) Lekker uitrusten nu voor jou! Was het eng of is het meer routine voor jou om mensen op deze manier te helpen? Relax ze en tank lekker bij.
Emuca
Emuca okt 13 '09
Ik vond het helemaal niet eng. Ik was eerst bang dat de entiteiten constant bij haar hingen, maar dat was niet het geval.. dus heb ik haar geleerd ze te weren. smileHet was overigens wel de eerste keer dat ik iemand echt face to face hielp.
Maryssa
Maryssa okt 13 '09
Quote:
Ik? Laat mij maar even. Moet het op een rij zetten wat de volgende stap gaat zijn.
Vandaag werken dat zet mijn gedachten wel op iets anders.
Heb mijn lief gesproken. Eindelijk!
Ik heb zo gehuild de afgelopen dagen... ik zie er niet uit. Maar eens kijken wat ik met make-up kan doen

Ach lieve B heb je zulke zware dagen achter de rug? Megaknuffel voor jou en probeer je gedachten maar een beetje te verzetten al is dat niet makkelijk. Jaaa make up kan wonderen verrichten maar dat moet er 's avonds ook weer af kreun. Sterkte met alles en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt. xx
admin
admin okt 13 '09
Fijn Aod, Goed gevoel hé?

(((((((Bea))))))))
Emuca
Emuca okt 13 '09
Zeker goed gevoel. smileIk hoop dat ze zich beter zal gaan voelen.
Richie Richard
Richie Richard okt 13 '09
Pff, ik voel me WEER grieperig.. Echt dit gebeurd echt te veel de laatste tijd.. Niet normaal meer... Misschien wilt meditatie wel helpen..
Emuca
Emuca okt 13 '09
Of je blijft een dagje ziek thuis en ziekt eens lekker uit? smile
Maryssa
Maryssa okt 13 '09
Ai Denzil. Ik zou net als AOD ook denken dat je eens goed moet uitzieken dan komt het ook niet zo snel terug. Hop lekker warm de mand in met gezinsverpakking zakdoekjes.

Over de mand gesproken ..ik stap morgen heel vroeg mijn mand uit. Mijn vriend is morgen jarig en ik heb besloten hem in alle vroegte te gaan feliciteren op het station. Ik moet met de bus mee van 06:32 crazyDaarna sneaky langs zn huis de boel met slingers versieren. smile
Emuca
Emuca okt 13 '09
Haha! Cool. Gefeliciteerd!

Ik ga denk ik morgen maar niet zwemmen... ik wil ook eens een ochtendje uitslapen.
Maryssa
Maryssa okt 13 '09
Thx smile

Snap heel goed dat je morgen de joker inzet voor het ochtendzwemmen het wordt mega koud vannacht! Nachtvorst! eek
Cialara
Cialara okt 13 '09
@ Denzil; misschien weer eens een nachtje lekker slapen?
@ Bea; sterkte meis, balen als je je zo voelt...
@ AoD: Ik moet er niet aan denken om te gaan zwemmen in de ochtend, maar aan de andere kant, een beetje sporten geeft je wel weer de nodige lekkere hormoontjes waardoor je je prettig gaat voelen... wink

Vandaag heb ik lekker geschilderd en ook nog twee kleine doekjes met een collage gemaakt. Erg leuk om te doen.
Mijn twee jongens heb ik gisteren allebei gependeld op hun chakra's en wat bleek, bij de oudste stond de zonnevlecht ook stil! Net als bij S. Dus nu allebei onder behandeling bij Mama winkdie Reiki nu hard nodig heeft om de boel draaiende te houden grin
Donderdag krijg ik mijn blessing voor Reiki II. Heb er al helemaal zin in! Af en toe denk ik dat het proces al begonnen is, met alles wat er om me heen gebeurt. Maar goed, ik kijk er erg naar uit.
Emuca
Emuca okt 13 '09
Inderdaad... en normaal gesproken lig ik om 7 uur in het water... nou.. een keertje overslaan kan ook wel.

Wat goed dat je voor je Reiki II gaat Jorine! smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420