Wel grappig... ik heb nu meer dan een half jaar een eigen website en ik verkoop nauwelijks iets: nu staan mijn boeken op marktplaats en boekwinkeltjes.nl en ik heb er binnen een week al drie verkocht! Had ik eerder moeten doen. Ik heb er zowat 100 titels op staan, en het is de kunst om als laagste te gaan zitten met je prijs. Het gaat maar om bedragen van vijf euro, maar toch mooi meegenomen. Ook de schommel, die gratis op markplaats stond, wordt volgende week opgehaald.
Vandaag lekker vrij. Ik heb nu al zin in zaterdag. Ik ga dansen in Zwolle met iemand waar ik een tijdje mee mail. Ik heb echt zin om weer eens lekker los te gaan! Ik weet alleen niet wat ik aan moet doen
Sandra is woensdag al vrij, anderhalve week herfstvakantie. Er is een nieuwe school, en de docenten hebben zoveel tijd nodig om de hele boel te verhuizen. Zal wel wennen worden na de vakantie, voor haar.
De buren waren gisteren met boren in het huis bezig hiernaast, de keukentegeltjes eruit rammen. Als er gisteren iemand gebeld had, had ik naar buiten moeten lopen, want horen en zien verging je. Ze gingen gelukkig om 22.30 uur weg.
Nou, mensen, fijne dag allemaal!