Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 11 '09
@denzil teveel energie dan...geef die dan maar aan mij hahahaha ik kom altijd te kort al slaap ik super lang met als gevolg nog moe en hoofdpijn zoals vanochtend wink
Islandlady
Islandlady okt 11 '09
Denzil ik wil wel ruilen met je hoor smilekwa slapen dan hihi

Ikke ... ik voel me prut. Gebroken. Wat er gisteren gebeurd is heeft me echt bijna kapot gemaakt. Ik laat me er niet onder krijgen maar dit moet je niet te vaak doen met iemand.
gast
gast okt 11 '09
Snip verkouden, pijn in mijn rug en alweer ongesteld. Nog geen twee weken geleden ook al ongesteld geweest. Ben ik dan toch in de overgang? Zou best kunnen.....
Voel me dus k*t.
admin
admin okt 11 '09
Origineel bericht van: Islandlady
Denzil ik wil wel ruilen met je hoor smilekwa slapen dan hihi

Ikke ... ik voel me prut. Gebroken. Wat er gisteren gebeurd is heeft me echt bijna kapot gemaakt. Ik laat me er niet onder krijgen maar dit moet je niet te vaak doen met iemand.

Ik ben blij dat ik er op mijn manier voor je kon zijn! Was een latertje, maar desnoods had ik de nacht doorgehaald!! Stuur je vandaag opnieuw Reiki naar je toe dushi!!!

Liefs
admin
admin okt 11 '09
Origineel bericht van: gast
Snip verkouden, pijn in mijn rug en alweer ongesteld. Nog geen twee weken geleden ook al ongesteld geweest. Ben ik dan toch in de overgang? Zou best kunnen.....
Voel me dus k*t.

De overgang komt altijd ongelegen,,, hoop dat je er niet al te veel last van zult krijgen!
Maar snip verkouden krijg je toch niet van de overgang winkDus je zal je wel goed gebroken voelen...

Sterkte!!
Marjan
Lena
Lena okt 11 '09
he gast,soms kan het zo zijn dat je misschien onder stress staat of te druk geweest bent..
je lichaam reageert..alles even in de war of verminderde weerstand.
even in de gaten houden hoe het de komende maanden gaat.. smile
Emuca
Emuca okt 12 '09
Haaaai iedereen.

Bedankt voor het lijstje Maryssa! smileHeel handig!

Morgen ga ik het nichtje van een vriendin helpen.. spannendddddd...
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
@ Gast: Beterschap voor jou. Snipverkouden zijn EN ongesteld? Dat is afzonderlijk al niet fijn maar allebei tegelijk? Sterkte hoor ik hoop dat je snel opknapt.

@ AOD: Ja zo'n lijst is superhandig dus graag gedaan. Hey wat leuk dus je gaat morgen aan de slag? Wat ga je doen? Of heb je dat al gezegd en zit ik niet op te letten? blush
Emuca
Emuca okt 12 '09
Ik ga een meisje helpen die al jaren last heeft van entiteiten... smile
gast
gast okt 12 '09
Dank je Maryssa.
gast
gast okt 12 '09
En Marjan, en Lena ook bedankt smile
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
*bloost tot achter haar oren*

Duuuh ik zat dus echt niet op te letten heb dat inderdaad gelezen dat je haar zou gaan helpen. Ik wens dat het goed mag gaan morgen en je haar kunt verlossen van de entiteiten.
Emuca
Emuca okt 12 '09
Haha. Maakt niet uit hoor... smile
Cialara
Cialara okt 12 '09
Spannend hoor, AoD, hoop dat het lukt voor haar.

En Gast, beterschap, ik snuf hier lekker met je mee, ben ook snipverkouden frowndat andere kwaaltje heb ik vorige week al gehad gelukkig wink

Ik zag er vanochten nogal tegenop om te gaan sporten, zo verkouden ben ik. Maar natuurlijk ben ik toch gegaan, en eigenlijk ben ik er best wel van opgeknapt. Ik voel me weer prettiger dan ervoor. Soms is sporten dus juist een energieboost voor je lijf grin
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
Aaaah jij ook beterschap hoor, Jorine! Ik vind je een tijger hoor dat je toch bent gaan sporten! Sporten als je verkouden bent kan 2 kanten op of je wordt zieker of je knapt er van op. Fijn dat je je wat beter voelt!
Helma
Helma okt 12 '09
Deze week zou ik op bezoek bij een oud-collega. Ze heeft borstkanker, en het zit inmiddels in haar lever en de botten. Nu belde ik zojuist en haar zus heeft liever niet te veel bezoek meer, want ze is al terminaal. Ze is dagelijks in mijn gedachten en ik kan niks voor haar doen. Ik wil straks een kaars door de deur doen, bloemen is nu zo... suf...

Lastige dingen zijn dit. Binnenkort dus een begrafenis. Ze gaat er vanuit dat ze weer gewoon thuis komt, maar de vragen rondom de begrafenis wuift ze weg. Bah. Wat erg toch.

Ik kan niks voor ze doen, alleen zou ik haar lijden zo draaglijk mogen willen zien. Wat een worsteling voor deze mensen. Ze is zo gesloten, en het zou zo goed zijn als ze zich eens uitsprak.

Mag ik haar nu ongevraagd reiki geven om haar lijden te verlichten? Wat denken jullie?
Maryssa
Maryssa okt 12 '09
Dat je elke dag op een positieve manier aan haar denkt is al iets doen voor haar. Ik vind het heel mooi en ook symbolisch om haar een kaars cadeau te doen. Je brengt haar licht op die manier. Je zou ervoor kunnen kiezen om Reiki te sturen naar de situatie en niet naar haar persoonlijk en erbij vragen "Als dit goed is voor alle betrokkenen, mag het daar stromen waar nodig is en zolang als nodig is". Sterkte!
Cialara
Cialara okt 12 '09
Ik vind het altijd zo raar als een zus dan zegt dat de persoon in kwestie zo ziek is dat er beter maar niemand meer kan komen... dan heb je toch juist een beetje afleiding als je bezoek hebt? En wanneer kun je haar dan anders nog zien, en een hart onder de riem steken... Maar goed zo denk ik erover en mijn mening is hier niet belangrijk. Rot voor je Helma, en inderdaad een lastig parket waar je dan in zit. Ik ga helemaal mee in wat Maryssa hierin verder zegt! En een kaars, zo mooi als jij ze maakt, daar fleurt iedereen van op smile
Heidelroos
Heidelroos okt 12 '09
Origineel bericht van: Helma
Deze week zou ik op bezoek bij een oud-collega. Ze heeft borstkanker, en het zit inmiddels in haar lever en de botten. Nu belde ik zojuist en haar zus heeft liever niet te veel bezoek meer, want ze is al terminaal. Ze is dagelijks in mijn gedachten en ik kan niks voor haar doen. Ik wil straks een kaars door de deur doen, bloemen is nu zo... suf...

Mag ik haar nu ongevraagd reiki geven om haar lijden te verlichten? Wat denken jullie?

Héél veel sterkte Helma..
Bloemen zijn niet suf..
Een bloem zegt net zoveel moois als een kaars..

Je kunt een kaarsje voor haar aansteken (Noveenkaars) en kracht sturen in deze moeilijke tijd..
Je kunt ongevraagd liefde en reiki sturen...
(Waarom vraag je trouwens of het mág?)..
Ongevraagd is juist heel onbevangen en verwacht je immers niets terug..

Als je achteraf vraagt of ze 'iets gevoeld heeft' vind ik het niet meer belangeloos..

Ik geef veel mensen afstandsenergie, steek noveenkaasrjes op.. zonder dat ik vraag of ze 'het gevoeld hebben'
Dus of het wel of niet 'mag' .. ??? Ik doe het gewoon.. Ik geloof niet in boekjesreiki en doe wat mijn gevoel me ingeeft.
Dat zouden meer mensen kunnen doen voor een liefdevollere, belangeloze wereld..

Als je gedachten en liefde en zorg naar iemand uitgaat, kan daar toch geen wet op gemaakt zijn?

Heel veel succes in deze fase..
Liefsssssssssss..
admin
admin okt 12 '09
Mooie tip, van een mooie man!

http://www.youtube.com/watch?v=mzj9z8QDTfU

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela