Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 10 '09
ik heb het gevoeld, karin.
nu weet ik dat het in m'n nieren zit, het probleem.
heb het daar warm voelen worden.
dank je wel
admin
admin okt 10 '09
Kan oud verdriet zijn...
Of je drinkt te weinig! grin
Cialara
Cialara okt 10 '09
Zo herkenbaar Bellefleur! Mijn man heeft ook artrose, en die zat ook al te klagen afgelopen week. Heb zelf ook een beetje last van hoofdpijn de laatste dagen en wat emotioneel zeer, dingen die "me weer eens gebeuren" die ik dus duidelijk moet opruimen zoals anderen er ook mee bezig zijn. Het lijkt wel besmettelijk... Dus een beetje depri op dit moment, ga mezelf vanavond maar Reiki geven, dat kan ik wel gebruiken winkIk hen werkelijk geen idee hoe ik het naar jou zou kunnen sturen, anders zou ik dat wel doen. Nog even en dan ga ik in november Reiki 2 doen en kan ik ook meewerken op dit vlak. Daar heb ik al helemaal zin in. Het lijkt wel of het Reiki 2 proces al in gang is gezet, omdat ik veel dingen ervaar die ik zou moeten "opruimen". Niet altijd even leuk, maar als ik er daardoor beter of zuiverder door wordt dan moet het maar zo zijn.
admin
admin okt 10 '09
Ik weet ja, het zijn zuiveringen, en hooogstwaarschijnlijk nog oud verdriet, of boosheid, ja.
Wil niet ontleden, waar het vandaan komt, het mag gewoon weg.
Het is iets dat ik nu wel al jaren tegenkom, die ascentie processen.
Het is begonnen begin jaren 90, zelfs al! toen is die stroom op gang gekomen,
en ze wordt alleen maar sterker, en intenser, en mooier.
ja , die pijnen, t'is even niet leuk, maar ben blij dat ik het verteld heb,
het stroomt hier al weer vele beter.
thanx maatjes!! smile
admin
admin okt 10 '09
komt wel goed, jorine, met reiki 2.
doch ik weet zeker, dat je geen reiki nodig hebt,
om healingsenergie te sturen.
admin
admin okt 10 '09
@bellefleur ik heb helaas alleen nog maar reik1 dus ik kan je geen reiki geven op afstand anders had ik dit graag gedaan.
admin
admin okt 10 '09
k'weet het lief, kikkertje.
admin
admin okt 10 '09
Grappig, ik heb ook reiki 1 maar heb er geen moeite mee om op afstand te werken.
Misschien is het voor mij makkelijker omdat ik dit al jaren deed alvorens ik reiki heb gedaan.
En inderdaad Belle, je hebt geen reiki nodig om healingsenergie te sturen.
admin
admin okt 10 '09
ik heb pas reiki 1 vanaf juli maar ik zou ook helemaal niet weten hoe ik moet behandelen op afstand ik zie reiki als een hulpmiddel en niet als hoofd(middel) weet niet of ik het zo goed omschrijf. ik voel soms wel tijdens het geven van reiki of iemand hoofdpijn heeft, buikpijn enz..
admin
admin okt 10 '09
Ik stuur je ook wat Reiki, lieve Belle! Van onze vriendjes uit de Zee, van de Kundalini .... ik hoop dat je het merken zult.
Ik heb ook last van kwaaltjes ... oorpijn [rechts waar mijn buisje zit, al een paar dagen] en nu dus ook in mijn rechterkaak frownWat verkouden erbij en pijnen die trekken van mijn oor naar mijn nek/hoofd en terug. Hmmm, het is oktober, zou het inderdaad best aan kunnen liggen smirkOok mijn linkervoet is aan het opspelen, is nooit helemaal okee geworden nadat ik in juli erdoorheen zwikte, fors.

Oh, en Reiki op afstand, kan je ook doen via visualisatie, eventueel een foto .... Ik gaf ook al Reiki op afstand zonder 2.

Liefs
Marjan
Heidelroos
Heidelroos okt 10 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
komt wel goed, jorine, met reiki 2.
doch ik weet zeker, dat je geen reiki nodig hebt,
om healingsenergie te sturen.

Eens!!

Morgen zal ik je eens flink life knuffelen en healen wink
Beschermengel
Beschermengel okt 10 '09

Ik ga het ook sturen Bellefleur!..strakjes na 22.00 uur, ik doe het ook via visualisatie en je naam.
Cialara
Cialara okt 10 '09
Weet je wat, ik ga het gewoon proberen Bellefleur, zo meteen voordat ik naar bedje ga! Dan doe ik meestal Reiki bij mezelf of bij mijn man... Gek genoeg nu ik erover begin, beginnen mijn handpalmen al te tintelen... komt vast wel goed grin

Liefs Jorine
admin
admin okt 10 '09
En zo simpel is het! smile
admin
admin okt 10 '09
lieve schatten! grin
tnx! smile
admin
admin okt 10 '09
Je geeft het en krijgt het weer terug smileen zo is de cirkel rond.
Islandlady
Islandlady okt 10 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
De reiki-mensen onder de Merudianen, mogen me graag reiki toezenden, zou ik heel blij mee zijn.
zelf gaat dat nu niet zo goed!
Voor de rest is alles prima met me hoor.

Dushi ik ga je nu sturen!!!!

Knuffel
Richie Richard
Richie Richard okt 11 '09
Pff, ik kan niet slapen.. Ik heb gisteren te veel geslapen namelijk. (Half 11 tot 10 uur..) Dusja, maar ik moet er morgen wel om 7:30 er uit, aangezien ik weer naar mijn vriendin ga en omdat er tussen hardinxveen-giezendam en geldermalsen geen treinen rijden..
Ik ben ook een beetje zenuwachtig, al weet ik niet waarom..

Besides that, voel ik me de laatste dagen een beetje raar.. Gewoon niet blij. Slecht of verdrietig ook al weer niet, maar ook echt totaal niet blij..

Achjaaa..
admin
admin okt 11 '09
Te veel geslapen? Dat kan niet.. laugh
Richie Richard
Richie Richard okt 11 '09
Jawel bij mij wel tongueWant dan heb ik way to much energy. Waardoor ik de volgende avond niet kan slapen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki