Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 8 '09
Quote:
Nou... ik vond het vanmiddag echt vreselijk.. maar nu heb ik er wel vrede mee... met dat het dus niet doorgaat.

Oh zo, okee smile

Quote:
Is het een interessant boek Laraprinta?

Ja, voor mij zeker winkHet geeft weer andere inzichten en handvaten.

Quote:
Vandaag heb ik 3 toetsen gemaakt, 1,5 toets ging goed, de andere helft was echt bagger. Nu de cijfers afwachten en morgen biologie toets.
Dan is de proefwerkweek gelukkig al weer voorbij.

Gelukkig nog maar één dag Ann_ik! Welke opleiding/studie volg je ook alweer?
Jor heeft ook veel proefwerken/toetsen deze twee weken voor de herfstvakantie. Ze slaat zich er goed doorheen, maar altijd afwachten totdat we de cijfers hebben gezien smile
Emuca
Emuca okt 8 '09
*maakt een lijst met spullen* ...waarom kan ik nou toch niet opkomen op dingen die je nodig hebt als je op jezelf gaat? confused
admin
admin okt 8 '09
Het beste kan je dan eens in je gedachten eens door het huis gaan waar je nu woont, van badkamer naar keuken etc. Meestal kom je dan op de simpelste dingen wink
Emuca
Emuca okt 8 '09
Inderdaad... *schrijft prullenbakje voor de wc op*
Maryssa
Maryssa okt 9 '09
@ AOD: Er zijn handige lijstjes te vinden via Google voor als je op jezelf gaat wonen. Dit is er zo ééntje
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=855&Art_Type=8

Gisterenavond naar de kermis geweest in Nijmegen. Wat gaan die attracties HARD! Volgens mij was dat vroeger niet zo, of ik ben echt oud aan het worden! We kwamen sickuit een soort van high speed inkvis. Hadden een kop thee nodig om bij te komen hihi. Wel gezellig kroegje ingedoken en bijgekletst. Tja en lekker een zuurstok meegenomen natuurlijk!
admin
admin okt 9 '09
Heerlijk Maryssa! Hahaha laughJe hebt je dus lekker laten gaan! Volgens mij gaan de atrracties harder, maar verandert ook je gevoel daaromtrent naarmate ja ouder wordt ...

Als je op de kermis bent, neem je dan ook altijd oliebollen mee? Dat vind ik altijd zo zálig!!!
Maryssa
Maryssa okt 9 '09
Hahaha ja dat kun je wel zeggen Larapinta, ben helemaal losgezwierd in die attractie! De pels zat aardig in de war laughDaarna natuurlijk geen oog dichtgedaan doordat ik een overkill aan muziek, neonlicht en mensenmassa te verwerken had maar het was leuk! Nee ik heb geen oliebollen meegenomen niet aan gedacht al vind ik die wel heel erg lekker. Ai de afwas roept me..jaja ik kom al.

Kussie
admin
admin okt 9 '09
Mij krijg je tegenwoordig niet meer zo snel in een attractie winkIk vind alles te snel en te hard en te eng smileMaar volgens mij had ik dat vroeger ook al, zover ik me kan herinneren hou ik niet van kermisattracties en pretparken tongue

De afwas ruimt zich nou nooit zelf op he!!! laugh

Liefs
Marjan
Helma
Helma okt 10 '09
Tjonge. Merudi gaat een beetje aan me voorbij de laatste tijd. Veel te doen en allerlei indrukken buiten het forum om. Het lijkt wel alsof merudi voor mij een gepasseerd station is op dit moment.
En dat voelt opzich prima. Het ontbreekt me vaak aan tijd, en ik heb wel een idee hoe het komt: ik steek veel energie in het welzijn van de jongste. Ook haar huiswerk slokt mij op, ik ben zowat iedere avond met haar bezig. Afgelopen week barstte de bom, omdat ze niet goed gepland had en toen bleek dat ze alles niet afkreeg. Ze had die dag vijf uur huiswerk zitten maken, en ze was nog niet op de helft!
Jammer genoeg gaat alle tijd op aan wiskunde, zodat de andere vakken blijven liggen.
Ze moest nogal huilen vanwege het feit dat ze niet kan concentreren en ik zei haar dat ik toch weer eens contact op zal nemen met Harderwijk. Ik snap niet waar de oproep blijft om in gesprek te blijven over haar.

Als ik denk aan de verhalen van mensen die vertellen dat hun kwaliteit van leven verbetert is door het gebruik van ritalin, denk ik wel eens om het voor haar perse te willen proberen: als dan na drie maanden zou blijken dat het niets is voor haar, kan ik altijd nog stoppen daarmee, toch? Of is dat een fout uitgangspunt?

Ik besef nu dat ik dit misschien in een nieuw topic had moeten doen.

En dan heb ik het nog niet eens over hoe het voor me is dat mijn dochter de deur uit is:

http://www.youtube.com/watch?v=bv8z-RRucso

Vanavond ga ik pimpelen bij een broertje van me, en ik blijf er ook slapen. Ik wil geen kater hoor, maar ik ben altijd de bob, en nu kan ik ook eens onderuit gezakt genieten zonder weer weg te hoeven.

Volgende week op visite bij een oudcollega van me. Ze heeft borstkanker, en het zit nu ook in haar lever en botten. Ze wordt niet meer beter.
Ik vind dat ik daar heen moet, maar zie er wel tegenop. Van de werkvloer heeft ze al tijden niks vernomen, en ik vind dat hier een taak ligt voor mij. Bloemen meebrengen is misschien niet gepast, het zal wel een kaars worden denk ik.

Vanmiddag even naar het dorp. Op www.boekwinkeltjes.nl heb ik zowat 100 boeken staan, en er zijn er twee verkocht, en nu moeten ze wel op de bus natuurlijk.

Ik wens allen een fijn en rustig weekend toe,

liefs van Helma.
admin
admin okt 10 '09
You've got mail... smile
Helma
Helma okt 10 '09
You've got mail too... grin
admin
admin okt 10 '09
djeeee, ik zit al twee dagen met immense artritis/artrose pijnen.
Elk gewricht, elk bot, doet pijn.
moest het even vertellen, want het is effekes ondragelijk.
Het geeft een ontstekend gevoel, zodat het ook wat koortsig lijkt, en ben snel moe, m'n hoofd shockt en schoekt( wie begrijpt!)
Het zijn de ascentie-pijnen die beschreven staan. Maar deze keer, heb ik het wel goed te <<pakken>>!! eek
Maryssa
Maryssa okt 10 '09
Ai Belle dat is heel erg pijnlijk mijn vriend heeft het ook geregeld en die staat dan strak van de pijn. Hij moet dan wel medicijnen nemen om het draaglijk te maken. Ik hoop dat het bezoek van Karin en Heidel morgen voor de Woefkes je een beetje af kan leiden van de pijn. Sterkte hoor!
admin
admin okt 10 '09
Ik heb dit niet zo vaak, wel meer tijdens de oktober maand, omdat het dan vochtige wordt.
Maar dit is een combinatie van ineens alles ineens!.
Pfff.. heftig hoor, zelfs m'n tanden doen zeer, alles doe zeer.
Maar, morgen moet het voorbij zijn!!!
admin
admin okt 10 '09
Join the club Belle, gelukkig gaat het vaak snel over.
Goed heet bad of douche wil wel eens helpen, heb je kruiden voor rustgevende/ontspannende thee?
Lavendel maakt je lijf ook rustig!
admin
admin okt 10 '09
De reiki-mensen onder de Merudianen, mogen me graag reiki toezenden, zou ik heel blij mee zijn.
zelf gaat dat nu niet zo goed!
Voor de rest is alles prima met me hoor.
admin
admin okt 10 '09
mn linde thee, maar is juist op. heb nog wel gewone, drink ik seffes,
en m'n man komt seffes thuis met het eten,
Ik heb rustige muziek op staan
http://www.youtube.com/watch?v=-tw0qL8D5O4&feature=fvw
ik ga goed relaxen..
admin
admin okt 10 '09
Zo beter? smileHet waren drie minuten, toen werd mijn hoofd te warm ha ha.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki