Achja
Gewoon angst om haar te verliezen denk ik zo.
Heb je vaak mensen in je leven verloren, Denzil?
Voor mijn leeftijd: aardig veel,
In het algemeen: Vrij weinig,
Maar het waren niet zomaar mensen die ik kende, nee, mensen die zeer dierbaar voor mij waren/zijn.
Maar niet alleen mensen, ook dieren.
En dan niet zo zeer omdat ze heen zijn gegaan. Verhuizingen, relaties die breken, door de scheidingen etc etc etc.
Een vinger knipje kan soms genoeg zijn om iemand te verliezen. Alles heeft een (in)directe effect op elkaar.
Maar als nog, zij is zeer dierbaar voor mij. Op dit moment ook de belangrijkste persoon voor mij.
En ons relatie is zeker niet makkelijk. Er zijn namelijk 3 "vrienden" van mij en haar, naja eigenlijk 3 van haar, waarvan 1 een "vriend" van mij is. Die over mij lopen te roddelen. Waarschijnlijk om ons uit elkaar te drijven. Leuke "vrienden" hea? 1 Daarvan is haar beste vriendin, wat dus misschien jaloezie zou kunnen zijn.. Maar alsnog..
Mijn vriendin moet nu elke dag aanhoren hoe slecht ik wel niet ben >.<. Ik heb iets van, wtf, behalve 1 van jullie kent niemand mij. De andere 2 hebben mij misschien 4 a 5 keer gesproken, meer niet. Ik weet niet hoe glenn voer mij denkt, hij kent mij al ruim 4 jaar, maar dan vind ik alsnog dat hij het recht in mijn gezicht moet zeggen.
Ow en daarbij.
Weet 1 van jullie misschien wat ze met muren/gemuurd bedoelen?
We hebben zelf het idee van verklikken o.i.d. maar dat bleek verkeerd te zijn.. (Alle muren hebben oren, snappie?)
Dat zeggen die 3 constant..