Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Richie Richard
Richie Richard okt 7 '09
Achja smileGewoon angst om haar te verliezen denk ik zo.
En volgens mij begin ik weer ziek te worden.. Ik moest vandaag 3 uur lang in de regen werken, omdat er morgen een inspectie is..
Eruan
Eruan okt 7 '09
Oei, dat is dan ook lekker, ik hoop dat je toch nog lekker gezond blijft, niet te laat onder de wol kruipen denk ik dan maar... wink

Ik kan je je angst wel voorstellen hoor. wink
Emuca
Emuca okt 7 '09
Ik ken die angst heel goed hoor, Denzil... Bah...
Richie Richard
Richie Richard okt 8 '09
Uhhu,
Nah, ik voel me nu echt bagger. Mijn keel doet zo'n ongelofelijk pijn. Ik ben ook misselijk en ik heb hoofdpijn. Maarja, toch maar naar school hea?
Heidelroos
Heidelroos okt 8 '09
Origineel bericht van: Denzil
En volgens mij begin ik weer ziek te worden.. Ik moest vandaag 3 uur lang in de regen werken, omdat er morgen een inspectie is..

Van regen word je niet ziek..
Van bacteriën en virussen wel..
Dat is inmiddels zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo achterhaald wink

Wel knap dat je het hebt gedaan !!!
Prima laugh
Richie Richard
Richie Richard okt 8 '09
Naja, ik werd er in ieder geval flink sjaggie er van. Ik voelde me bagger, alles was klam, nat en koud. Ik kwam thuis, ik had zin in mijn bord spaghetti die mijn ma voor mij zou bewaren. Had ze het weggegooid, omdat ik te laat thuis was. Ik moest verdorie een uur overwerken.. Ik kon er niets aan doen, maar dat was dus zeer balen..
Maryssa
Maryssa okt 8 '09
Dat is wel heel naar als je zo hard gewerkt hebt en je bordje eten waar je zo'n zin in had is weggegooid! Kon je je ouders niet bellen dat je wat later zou komen?
Emuca
Emuca okt 8 '09
^&%($%@$@#!^$!#! Arghhh

De kamer in Utrecht gaat volgend jaar niet door... *halve zenuwinzinking* morgen komen er weer kijkers voor het huis *nog meer zenuwinzinking*... URGH... waarom moet ik nou zoveel regelen in zo'n korte tijd...
admin
admin okt 8 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
Ahhhh knuf kaatje! <3

Als het morgen doorgaat, krijgen jullie natuurlijk ook een verslag... Ik krijg over ongeveer een uurtje een telefoontje of het allemaal doorgaat en of ik het meisje mag helpen.

En? Mocht je het meisje helpen? Of heb je dat al ergens beschreven?
admin
admin okt 8 '09

Heb je vaak mensen in je leven verloren, Denzil?
admin
admin okt 8 '09
Origineel bericht van: Angel of Death
^&%($%@$@#!^$!#! Arghhh

De kamer in Utrecht gaat volgend jaar niet door... *halve zenuwinzinking* morgen komen er weer kijkers voor het huis *nog meer zenuwinzinking*... URGH... waarom moet ik nou zoveel regelen in zo'n korte tijd...

Hee meis, wat vervelend dat je kamer niet doorgaat. Waarom is dat? Is er geen andere kamer voor je?
admin
admin okt 8 '09
Hier gaat alles okee. Heb wel uitgeslapen, en ik merk dat ik deze dag niet echt in mijn ritme kom. Maar ik ben een boek aan het lezen: "Spiritualiteit werkt bij vermoeidheid" en ik moet toch écht gewoon aan de acceptatie werken, ipv veel van mijn energie te stoppen in het balen dat ik deze beperking heb. Dus mijn gedachten maar eens omzetten [kost ook energie, maar krijg ik terug als ik het uiteindelijk eens accepteer]

Liefs,
M
Emuca
Emuca okt 8 '09
Omdat er teveel verbouwd moet worden =.='

Maar misschien gaan we een tijdje in veenendaal blijven.
Emuca
Emuca okt 8 '09
Nou.. de eerste teleurstelling is gelukkig weer vertrokken...
admin
admin okt 8 '09
Welke teleurstelling is de deur uit???
Richie Richard
Richie Richard okt 8 '09
Origineel bericht van: Larapinta

Heb je vaak mensen in je leven verloren, Denzil?

Voor mijn leeftijd: aardig veel,
In het algemeen: Vrij weinig,
Maar het waren niet zomaar mensen die ik kende, nee, mensen die zeer dierbaar voor mij waren/zijn.
Maar niet alleen mensen, ook dieren.

En dan niet zo zeer omdat ze heen zijn gegaan. Verhuizingen, relaties die breken, door de scheidingen etc etc etc.
Een vinger knipje kan soms genoeg zijn om iemand te verliezen. Alles heeft een (in)directe effect op elkaar.

Maar als nog, zij is zeer dierbaar voor mij. Op dit moment ook de belangrijkste persoon voor mij.

En ons relatie is zeker niet makkelijk. Er zijn namelijk 3 "vrienden" van mij en haar, naja eigenlijk 3 van haar, waarvan 1 een "vriend" van mij is. Die over mij lopen te roddelen. Waarschijnlijk om ons uit elkaar te drijven. Leuke "vrienden" hea? 1 Daarvan is haar beste vriendin, wat dus misschien jaloezie zou kunnen zijn.. Maar alsnog..

Mijn vriendin moet nu elke dag aanhoren hoe slecht ik wel niet ben >.<. Ik heb iets van, wtf, behalve 1 van jullie kent niemand mij. De andere 2 hebben mij misschien 4 a 5 keer gesproken, meer niet. Ik weet niet hoe glenn voer mij denkt, hij kent mij al ruim 4 jaar, maar dan vind ik alsnog dat hij het recht in mijn gezicht moet zeggen.

Ow en daarbij.

Weet 1 van jullie misschien wat ze met muren/gemuurd bedoelen?
We hebben zelf het idee van verklikken o.i.d. maar dat bleek verkeerd te zijn.. (Alle muren hebben oren, snappie?)
Dat zeggen die 3 constant..
Emuca
Emuca okt 8 '09
Die glenn... daar heb je wel eens over gesproken geloof ik... toch?

Met teleurstellingen bedoel ik het feit dat iets waar ik me op verheugde opeens uit elkaar spatte...

muren? ehm... nee... misschien dat je verschillende dingen zegt?
admin
admin okt 8 '09
Quote:
Met teleurstellingen bedoel ik het feit dat iets waar ik me op verheugde opeens uit elkaar spatte...

Dat snapte ik wel smileMaar dat betekent toch dat deze teleurstelling weer goed is, of niet doorgaat?? Of begrijp ik het nou verkeerd??? Kan natuurlijk ook wink
Emuca
Emuca okt 8 '09
Nou... ik vond het vanmiddag echt vreselijk.. maar nu heb ik er wel vrede mee... met dat het dus niet doorgaat.
Eruan
Eruan okt 8 '09
Wat jammer Angel! Ik hoop dat je gauw wat anders vindt. smile

Is het een interessant boek Laraprinta?

Jee Denzil, dat is vervelend! Lullig dat sommige mensen anderen het geluk niet gunnen. Het zou mooi zijn wanneer ze gauw jullie relatie met rust laten!

Vandaag heb ik 3 toetsen gemaakt, 1,5 toets ging goed, de andere helft was echt bagger. Nu de cijfers afwachten en morgen biologie toets.
Dan is de proefwerkweek gelukkig al weer voorbij. smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420