Hmmm als ik het goed begrijp (ken alleen jouw kant natuurlijk) is het zo dat hij in de weekenden als jullie jongens er zijn, hij zelf niet thuis is, maar dat hij ze wel doordeweeks wil als hij is werken....
Laat je niet als deurmat of boksbal gebruiken Bea!
Lullig dat hij het moeilijk heeft, maar dat hoef jij niet op te lossen en geeft hem echt geen recht om dat op jou,en indirect op de kinderen,op deze manier af te reageren.
Het is een volwassen man en geen klein kind.
Hij kan de energie die hij nu in die emails stopt beter in de kinderen stoppen, maar das mijn mening.
Ik begrijp uit jouw verhalen dat jij graag de zorg wil delen, maar dat hij het als het hem zo uitkomt wel erg makkelijk laat afweten.
Iedereen heeft het recht om zijn leven opnieuw in te richten, maar niet over de ruggen van ex en kinderen.
Jij bent niet verantwoordelijk voor het feit dat hij zijn leven niet of slecht op de rails krijgt, dat is alleen hij.
Hi Karin,
Dat klopt inderdaad dat hij dan gewoon gaat doen wat hij doet met of zonder kinderen. De jongens willen niet meer mee
. Ja en doordeweeks is makkelijk natuurlijk. Om 5 uur thuis komen eten koken en om 8 uur kinderen naar bed. Ik maak afspraken als ik de jongens niet heb. Max is nu bij mij, die wilde ze vader even afkoeltijd geven. Sam is logeren bij een vriendje en zodra dat bekend was zat mijnheer in de auto naar de Boardwalk of wel kroeg!
Afweten weet ik niet of je het zo mag noemen maar het lijkt wel of hij een aversie tegen Max heeft. Dat stak voor de scheiding ook al een aantal keer de kop op.
Zal me zeker niet als deurmat laten gebruiken.
Volgens mij kan hij heel goed zelf zijn leven opnieuw inrichten. Hij is al gesignaleerd met een andere mevrouw en de condooms lagen pontificaal op de kast in de slaapkamer hahahaha.... pff mannen.
Wat dat betreft ben ik echt blij dat mijn lief niet hier woont. Wordt er ook niet gekletst
Dank voor je advies lieve schat!
B