Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast okt 6 '09
We zaten in de Mill resort, hebben veel beborreld, gewinkeld, getourd en veel te veel gegeten. Het was gewoon iets te gezellig dus. Wel heel erg Amerikaans op Aruba, veel meer dan Curacao.
Islandlady
Islandlady okt 6 '09
Leuk!!!!!! Maar dat is wel vakantie en af en toe moet je gewoon van het/een eiland af. Hier is het ook erg Amerikaans allemaal. Curacao is niet te vergelijken met Aruba of SXM laat Curacao maar lekker Curacao blijven smileniet veramerikaniseren hoor. getver had net mn handen ingesmeerd met handcreme zit beetje veel water in... mn laptop drijft nu net zo erg als mn handen. Ga de airco in lekker slapen!

XX
admin
admin okt 6 '09
Ow stressen!! Ik heb me mega verslapen.
Even gauw de pm's gelezen, nog niet beantwoord dus..sorry jongens!
Rennen!
Emuca
Emuca okt 6 '09
Ai ai ai... ben je nu erg te laat?

*is pa aan het laten inzien dat een kamer in utrecht echt wel kan voor volgend jaar*
Lena
Lena okt 6 '09
klinkt goed gast. smile
Islandlady
Islandlady okt 6 '09
Tjonge jonge zeg wat er nu weer is. Ik krijg een mail van mijn ex. Dat de kinderen in de schoolvakantie niet meer bij hem kunnen zijn. Ze kunnen niet alleen zijn. Geen uitleg geen niks.
Ik ben daar gisteren rond half 3 weg gegaan en toen was er niets aan de hand. Ik heb hem gebeld en gezegd dat de jongens lief waren en dat er nog 3 vriendjes waren.
Ik heb hem een email teruggestuurd dat ik vandaag morgen en donderdag druk ben. Hij wil dat ik ga werken om extra geld te verdienen en HIJ wil de volledige zorg voor de kinderen. Nou there you go! Alsjeblieft. Los het maar op!
Of is dat nu weer heel erg hard!

Liefs B
admin
admin okt 6 '09
Bea.. blijf op je strepen staan. Zulke trukjes mag je niet door laten gaan.
Het zit ook raar ineen. Enerzijds kunnen de kinderen in de vakantie niet meer bij hem, anderzijds wil hij de volledige zorg over de kinderen.
Mijn vermoeden is dat dit een pure geldkwestie is.
Laat de kaas niet van je boterham nemen, alvorens het kalf verdronken is (ofzoiets, je snapt het wel! smile)
Heidelroos
Heidelroos okt 6 '09

Je hebt samen voor kids gekozen.. !!
Dus ook sámen voor een opvoeding!!
Heidelroos
Heidelroos okt 6 '09
Origineel bericht van: gast
We zaten in de Mill resort, hebben veel beborreld, gewinkeld, getourd en veel te veel gegeten. Het was gewoon iets te gezellig dus. Wel heel erg Amerikaans op Aruba, veel meer dan Curacao.

hihihih..
propjevol..
gast
gast okt 6 '09
Bea, zou het niet zo kunnen zijn dat hij er toch ook veel meer moeite mee heeft dan je denkt dat jullie uit elkaar zijn. Het zal niet meevallen voor hem om nu alles zelf te moeten doen die jij eerst ws allemaal deed. Ik denk, als ik het goed inschat, dat het reacties zijn van hem op de nieuwe situatie. En dat die meer met zijn onmacht en onvermogen te maken hebben dan dat hij jou dwars zou willen zitten. Geef hem een kans om zijn leven opnieuw in te vullen, ook hij heeft daar recht op net zo goed als jij.
Islandlady
Islandlady okt 6 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Bea.. blijf op je strepen staan. Zulke trukjes mag je niet door laten gaan.
Het zit ook raar ineen. Enerzijds kunnen de kinderen in de vakantie niet meer bij hem, anderzijds wil hij de volledige zorg over de kinderen.
Mijn vermoeden is dat dit een pure geldkwestie is.
Laat de kaas niet van je boterham nemen, alvorens het kalf verdronken is (ofzoiets, je snapt het wel! smile)

Ben al trots op mijzelf dat ik niet direkt gereageerd heb. uiteindelijk was het alleen maar dat Max uit zijn dak ging omdat ze naar bed moesten. Soep werd niet zo heet gegeten als hij opgediend werd. Dit is nu de tweede keer al. Heb sterk het gevoel dat hij mij uit mijn tent aan het lokken is...
Islandlady
Islandlady okt 6 '09
Origineel bericht van: Heidelroos

Je hebt samen voor kids gekozen.. !!
Dus ook sámen voor een opvoeding!!

Helemaal mee eens! Dat is ook zeker mijn doelstelling. Als er iets is om dat ook gezamenlijk op te lossen maar het moet niet zo zijn dat bij het minste geringste hij dreigt het huis op slot te doen voor de kinderen. Dat vind ik echt te erg. En ze zijn bij mij altijd welkom. Dag en nacht!
Islandlady
Islandlady okt 6 '09
Origineel bericht van: gast
Bea, zou het niet zo kunnen zijn dat hij er toch ook veel meer moeite mee heeft dan je denkt dat jullie uit elkaar zijn. Het zal niet meevallen voor hem om nu alles zelf te moeten doen die jij eerst ws allemaal deed. Ik denk, als ik het goed inschat, dat het reacties zijn van hem op de nieuwe situatie. En dat die meer met zijn onmacht en onvermogen te maken hebben dan dat hij jou dwars zou willen zitten. Geef hem een kans om zijn leven opnieuw in te vullen, ook hij heeft daar recht op net zo goed als jij.

Ja Syl, dat zou het ook nog kunnen zijn en tuurlijk heeft hij recht op het invullen van een nieuw leven. Zeker en hij krijgt daar ook alle ruimte voor dat is het punt helemaal niet. Als er eens iets is waardoor de kinderen niet bij hem of mij kunnen zijn vanwege werk of trips dan is dat allemaal geen probleem.
Hij zal mij ook niet echt dwars willen zitten. Pff ben nu bij de jongens en heb met Max gesproken. Max en zijn vader zijn water en vuur. Om het minste geringste is er een meningsverschil en beiden gooien de kont tegen de krib!
Ik probeer sense in Max te praten en hij snapt het wel maar hij vind het niet leuk als zijn vader nooit iets voor hem doet.

Nou ja alles weer gesust en ik ga maar als een razende roelant aan de advertentie verkoop!!

Weten jullie: Eigenlijk ben ik er toch wel behoorlijk rustig onder na de korte email wisseling. Het brengt me niet meer in alle staten: zo van ohh hoe moet dat nu verder.

Ik blijf vandaag aan deze kant van de hill zo te zeggen en zal af en toe even wat komen drinken en kletsen met ze. Hoewel de X-BOX natuurlijk vele malen interessanter is dan mama.
Helaas is er deze week geen tijd voor 'leuke' dingen behalve dan een keer pannenkoeken bakken en picknicken voor de deur.
Ik weet dat ik er altijd ben voor de kinderen. Ze weten mijn hele planning en ze weten precies wanneer ik er wel en wanneer ik er niet ben ivm werk en/of zeilen.

admin
admin okt 6 '09
Hmmm als ik het goed begrijp (ken alleen jouw kant natuurlijk) is het zo dat hij in de weekenden als jullie jongens er zijn, hij zelf niet thuis is, maar dat hij ze wel doordeweeks wil als hij is werken....
Laat je niet als deurmat of boksbal gebruiken Bea!
Lullig dat hij het moeilijk heeft, maar dat hoef jij niet op te lossen en geeft hem echt geen recht om dat op jou,en indirect op de kinderen,op deze manier af te reageren.
Het is een volwassen man en geen klein kind.
Hij kan de energie die hij nu in die emails stopt beter in de kinderen stoppen, maar das mijn mening.

Ik begrijp uit jouw verhalen dat jij graag de zorg wil delen, maar dat hij het als het hem zo uitkomt wel erg makkelijk laat afweten.
Iedereen heeft het recht om zijn leven opnieuw in te richten, maar niet over de ruggen van ex en kinderen.

Jij bent niet verantwoordelijk voor het feit dat hij zijn leven niet of slecht op de rails krijgt, dat is alleen hij.
Emuca
Emuca okt 6 '09
Ik heb vandaag zoiets aparts meegemaakt.... ik werd vanmorgen in de trein opeens gebeld door de tante van een vriendin... of ik alsjeblieft wel helpen met haar dochter, die bezeten is... ik heb beloofd te komen helpen... nu even hopen dat de telefoon meewerkt en ik die vriendin kan bereiken...
admin
admin okt 6 '09
Doe je dat wel vaker AOD ?
In ieder geval succes ermee.. .!
Heb je haar al kunnen bereiken ?
Emuca
Emuca okt 6 '09
Wel... ik weet wel wat er met haar speelt... en ik weet ook wel hoe ik het kan verhelpen, maar ik heb het nog nooit echt bij een ander gedaan... Wordt nog wat.

*toets voor de 20ste keer het nummer van die vriendin in*
admin
admin okt 6 '09
krijg je geen verbinding ?
Emuca
Emuca okt 6 '09
Ze woont in Parijs.. en ze is een bezig bijtje.. maar ze nam op.. haha. Ze is een heel lieve meid die zoveel ellende heeft meegemaakt en zo verkeerd wordt begrepen door anderen.. en ze wil haar nichtje zo graag helpen... smile
admin
admin okt 6 '09
woont haar nichtje ook in Frankrijk ?? das' een eindje weg

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy