Bea, zou het niet zo kunnen zijn dat hij er toch ook veel meer moeite mee heeft dan je denkt dat jullie uit elkaar zijn. Het zal niet meevallen voor hem om nu alles zelf te moeten doen die jij eerst ws allemaal deed. Ik denk, als ik het goed inschat, dat het reacties zijn van hem op de nieuwe situatie. En dat die meer met zijn onmacht en onvermogen te maken hebben dan dat hij jou dwars zou willen zitten. Geef hem een kans om zijn leven opnieuw in te vullen, ook hij heeft daar recht op net zo goed als jij.
Ja Syl, dat zou het ook nog kunnen zijn en tuurlijk heeft hij recht op het invullen van een nieuw leven. Zeker en hij krijgt daar ook alle ruimte voor dat is het punt helemaal niet. Als er eens iets is waardoor de kinderen niet bij hem of mij kunnen zijn vanwege werk of trips dan is dat allemaal geen probleem.
Hij zal mij ook niet echt dwars willen zitten. Pff ben nu bij de jongens en heb met Max gesproken. Max en zijn vader zijn water en vuur. Om het minste geringste is er een meningsverschil en beiden gooien de kont tegen de krib!
Ik probeer sense in Max te praten en hij snapt het wel maar hij vind het niet leuk als zijn vader nooit iets voor hem doet.
Nou ja alles weer gesust en ik ga maar als een razende roelant aan de advertentie verkoop!!
Weten jullie: Eigenlijk ben ik er toch wel behoorlijk rustig onder na de korte email wisseling. Het brengt me niet meer in alle staten: zo van ohh hoe moet dat nu verder.
Ik blijf vandaag aan deze kant van de hill zo te zeggen en zal af en toe even wat komen drinken en kletsen met ze. Hoewel de X-BOX natuurlijk vele malen interessanter is dan mama.
Helaas is er deze week geen tijd voor 'leuke' dingen behalve dan een keer pannenkoeken bakken en picknicken voor de deur.
Ik weet dat ik er altijd ben voor de kinderen. Ze weten mijn hele planning en ze weten precies wanneer ik er wel en wanneer ik er niet ben ivm werk en/of zeilen.