Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

admin
admin okt 5 '09
Was een beetje flauw van mij Jorine...
Maar wel iets waar je rekening mee moet houden.
Maansteen niet reinigen in water overigens, in een schaaltje hematiet leggen werkt ook, maansteen kan niet tegen water.
Daarna het liefste opladen in maanlicht, maar mag ook met bergkristal.
Emuca
Emuca okt 5 '09
Ik heb het gedaan met bergkristal en maanlicht... want ik wist wel dat hij water niet leuk vond... omdat hij heel bros is... toch?
admin
admin okt 5 '09
Yup, klopt helemaal!
Emuca
Emuca okt 5 '09
En tot zover mijn kennis over stenen.. haha.... Dus het is verstandig hem niet meer met volle maan te dragen?
admin
admin okt 5 '09
Nou de werking is dan veel sterker en daar kun je last van hebben.
Ik vind het juist fijn om haar dan om te hebben, maar ik en kristallen das een verhaal apart smile
Ik laad de stenen niet altijd op met kristal of maanlicht al vinden ze dat wel lekker.
Ik laad ze op met eigen energie, doe ik niet bij alle kristallen en ook niet bij iedereen.
Daarvoor gebruik ik (zo noem ik het) harte-energie, hierdoor werkt de steen ook sterker maar krijgt de persoon ook een stoot universele liefde (zo noem ik het maar).
Emuca
Emuca okt 5 '09
Misschien heb ik er last van omdat ik eigenlijk nooit stenen draag en deze pas zo kort heb? Ik weet zooo weinig van kristallen, terwijl ik het wel heel interessant vind. smile
admin
admin okt 5 '09
Probeer gewoon voor jezelf hoe het voelt Aod, je hebt zelf al aangegeven te kunnen voelen wanneer het niet lekker voelt.
Gewoon naar je eigen gevoel luisteren dus!

http://www.delabradoriet.com/maansteen.htm
admin
admin okt 5 '09
Ik denk niet dat het iets uitmaakt of je vaak of weinig met kristallen in contact komt.
Wel denk ik dat je je goed moet informeren voor je zomaar een steen draagt.
De ene mens is gevoeliger dan de andere en zal beslist anders reageren.
Zo is Amethist een goede kristal om te dragen als je veel hoofdpijn hebt, ik krijg accuut mega hoofdpijn als ik in de buurt kom van Amethist, heb er thuis ook maar een paar kleine stukjes van.
Zo reageert iedereen weer anders.
Emuca
Emuca okt 5 '09
Ga ik doen! Bedankt Karin.
admin
admin okt 5 '09
Graag gedaan smile
Cialara
Cialara okt 5 '09
Origineel bericht van: Karin
Nou de werking is dan veel sterker en daar kun je last van hebben.
Ik vind het juist fijn om haar dan om te hebben, maar ik en kristallen das een verhaal apart smile
Ik laad de stenen niet altijd op met kristal of maanlicht al vinden ze dat wel lekker.
Ik laad ze op met eigen energie, doe ik niet bij alle kristallen en ook niet bij iedereen.
Daarvoor gebruik ik (zo noem ik het) harte-energie, hierdoor werkt de steen ook sterker maar krijgt de persoon ook een stoot universele liefde (zo noem ik het maar).

Dit vind ik wel mooi gezegd door jou Karin! Ik heb namelijk ook wel eens het gevoel dat het niet perse hoeft in het water of met kristallen of maanlicht enzo, en geef dan Reiki of inderdaad Liefde grin
Emuca
Emuca okt 5 '09
Als ik iets 'van mij' wil maken, raak ik het altijd aan... ik neem het altijd in de hand... smilemaar of dat ook echt onder energie geven valt weet ik niet.
admin
admin okt 5 '09
Gaaf! Zo heb ik jaaaren lang niet durven zeggen dat ik met mijn kristallen praat, ik dacht echt dat mensen mij voor gek zouden verklaren, al twijfelde ik echt niet aan mezelf.
Tot een goed dik jaar geleden, ik was op een meeting van de heksen en 1 dame gaf een workshop over kristallen en vertelde dus dat zij met haar kristallen praatte eek
Eindelijk, dacht ik, nog zo'n rare haha, nu voel ik me niet zo gek meer laugh
admin
admin okt 5 '09
Grappig, ik geloof niet dat je iets van "jou" kunt maken, je bedoelt denk ik dat je je energie eraan vasthangt?
Je laat overal energie achter, ook al houd je niets vast. (tenminste dat geloof ik)
Emuca
Emuca okt 5 '09
Oh, ik praat echt tegen vanalles hoor... Tegen bomen, dieren... de wind... de maan... smile
Emuca
Emuca okt 5 '09
Wel, als ik het zegmaar... niet vastpak.. hecht ik me er ook niet aan.. dan wordt het niets belangrijks voor me.
admin
admin okt 5 '09
Leuk!
Toch had ik er moeite mee, lag ik s'avonds in bed, rende ik weer naar beneden en pakte een kristal, vroeg mijn ex : "wat was je aan het doen?" Zei ik: "hoorde je haar niet roepen? Ze wilde bij mij liggen", dat kun je niet overal vertellen.. crazy
Toch trek ik me daar steeds minder van aan, mensen vinden me toch wel loco-loco al ben ik nog zo normaal.
Islandlady
Islandlady okt 5 '09
@ Karin: Mooi is dat. Als ik toch eens een mooie steen bij je kon halen. Komt wel weer eens.... ooit smile

We hadden hier een heel echte aardbeving vanmiddag op 31 km afstand en op een diepte van 15.9 km, 4.5 op de schaal van Richter. Alsof er een vrachtwagen het huis in denderde. Nou ja ook weer gehad.

Verder nog meer spullen naar mijn hok gesleept zoals schoenen en wat wintertruien... heb ik ook echt nodig nu hihi....

Morgen aan de slag met de advertenties!

Slaap lekker allemaal ik ga zo nog even hapje eten... smile
gast
gast okt 6 '09
Net terug van een heel gezellig weekendje Aruba. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Toch wel lekker om er af en toe een paar dagen uit te gaan.
Hoop dat hier alles nog een beetje op rolletjes gaat want ik ben niet van plan alles te gaan lezen wat ik "gemist" heb, haha, mij teveel.
Islandlady
Islandlady okt 6 '09
Origineel bericht van: gast
Net terug van een heel gezellig weekendje Aruba. Zeer zeker voor herhaling vatbaar. Toch wel lekker om er af en toe een paar dagen uit te gaan.
Hoop dat hier alles nog een beetje op rolletjes gaat want ik ben niet van plan alles te gaan lezen wat ik "gemist" heb, haha, mij teveel.

You rock girl! Leuk Aruba... nog nooit geweest. Komt wel een keer!
Hier alles op rolletjes... althans bij mij smileennuhhh helemaal happy in mijn apartment! Nu nog die grote man dr bij en het is compleet.

Vertel over Aruba...welk hotel heb je gezeten en en en en .

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki